abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:11:16 #176
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_155317833
Hier ook een eigenwijze :(
Heel de nacht gedraagt ie zich alsof ie er uit wil, rugweeen om de 8-10 minuten, niet slapen dus. En dan regel je 's ochtends dat zoon bij opa en oma is, en ga je lekker in bad, weeen weg :( . Net nu ik wel ok was met het vooruitzicht dat t door zou zetten....
pi_155317991
Hallohallo :W

Wij zijn weer terug uit de tropen. Ik voel me nog goed, geen misselijkheid ofzo. dat zal wel omslaan met 8 weken ongeveer. En ik merk echt dat ik alles vergeten ben :D . Ben heel beieuwd hoe alles mag gaan.

Morgenmiddag word ik gebeld door de vk. Spannend.

Ben nog helemaal niet bijgelezen, maar dat komt vast snel weer.
pi_155318042
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 10:18 schreef groofskendezoveelste het volgende:

Wij zijn weer terug uit de tropen. Ik voel me nog goed, geen misselijkheid ofzo. dat zal wel omslaan met 8 weken ongeveer. En ik merk echt dat ik alles vergeten ben :D . Ben heel beieuwd hoe alles mag gaan.

Hoooooooooooo eens even. :o Ik heb wat gemist!! Gefeliciteerd Groof! *O*
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_155318083
Dank O+ . ben heel erg blij, maar ook nog wat voorzichtig hoor. Eerst maar eens een goede echo. Kindjes weten nog van niks.
pi_155318086
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 10:18 schreef groofskendezoveelste het volgende:

Heeeey welkom thuis! *O* O+
Spannend!
:)
pi_155318113
Leuk, zoveel oude bekenden :D
pi_155318132
Wat leuk Groofsken! Gefeliciteerd!!
pi_155318857
34 weken voor Joycie! *O* *O* *O*

En groofsken, gefeliciteerd!

Hier heerlijk geslapen (ok, 5 keer plassen, en wakker van 4 tot 6), en nu lekker een dag omlummelen in huis. Het is hier fijn afgekoeld, en voor de komende week voorspellen ze niets warmer dan 27 graden... O+
pi_155318907
Welkom thuis groof!! Leuk zo samen op!

Joyce 34! *o*
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_155319163
FF gefeliciteerd met je zoontje! *G*

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 01:41 schreef LuDann het volgende:

[..]

En dan 'komop komop komop komop komopkomopKOMOPKOMOPKOMOP JAAAAAAAA! KOMOPKOMOPKOMOPKOMOP' :P
Whaha dit precies ja :D Ik kreeg dan daarna nog wel instructies om het beter te doen (voelde de persweeën slecht en ging daardoor steeds te kort persen, kind schoot steeds weer terug dus. En ik maar roepen dat ik dat echt niet kon! :( :'))
pi_155319227
Joycie 34 weken, supergoed!

MM wat spannend met dat voorwerk zeg :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_155319360
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:06 schreef kazy het volgende:
FF gefeliciteerd met je zoontje! *G*

[..]

Whaha dit precies ja :D Ik kreeg dan daarna nog wel instructies om het beter te doen (voelde de persweeën slecht en ging daardoor steeds te kort persen, kind schoot steeds weer terug dus. En ik maar roepen dat ik dat echt niet kon! :( :'))
Ik durfde niet bij de eerste. Ging de verloskundige een gesprek met mij aan: 'maar waarom durf je dan niet? Kun je dat uitleggen' Dat werkt zo heel erg niet bij mij. Bij de tweede ook aangegeven dat dat niet zo goed werkt. Je kan beter gewoon commando's geven. Daar reageer ik beter op. :P
pi_155319635
Xanteh Cassandra en Stoel succes met de echo. Ik duim op een goede afloop ^O^

Joycie 34 weken! *O* Dat had je nooit gedacht. Op naar de 35 en een dikke boeddha baby ;)

Mineola :*
pi_155319646
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:16 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik durfde niet bij de eerste. Ging de verloskundige een gesprek met mij aan: 'maar waarom durf je dan niet? Kun je dat uitleggen' Dat werkt zo heel erg niet bij mij. Bij de tweede ook aangegeven dat dat niet zo goed werkt. Je kan beter gewoon commando's geven. Daar reageer ik beter op. :P
Haha ja bij mij werken die commando's ook beter. Ik kreeg te horen dat ik het wél kon en anders ging ze de vacuumpomp halen als ik niet binnen 20 minuten was bevallen (dreigementen werken ook prima bij mij, zo bleek :P) Ik was al een poosje bezig namelijk, laatste stukje deed ik in het ziekenhuis en daar werd gedreigd. Binnen 10 minuten na het dreigement was ze er..
pi_155319832
Heeft iemand ervaring met een gesprek met de anesthesist ivm bevalling?
pi_155320799
Jeeeej, daar is ie dan! Gefeliciteerd FF! En mooie naam, die stond hier hoog pp 't lijstje!

Die aanmoedigen van de gyn, de horror.. Ik heb voor de laatste perswee gevraagd of ze ook wel eens tegen iemand zei dat ze het niet goed deed!? werd zo moe van het je doet 't geweldig, nog een keer, je doet t goed!
Nee zegt ze toen heel eerlijk, dat zeg ik niet, maar dan zeg ik ook niet dat ze het goed doet.
Bij mij dreigde ze met 'n knip 'als hij er deze wee niet uit komt dan moet ik je helpen' dat heeft goed geholpen.. Het hoofdje stond toen wel al, en dat voelde vies, dus hij ging er uit.. Al was er geen wee geweest denk ik!
pi_155320981
Bij mij zei de VK bij de tweede dat de baby het moeilijk had en dat ze bij de volgende wee echt geboren moest worden. Ik wist helemaal niet meer of ik een wee had maar ik dacht alleen ERUIT, ze MOET eruit. VK: heb je wel een wee? JA, NEE, WEET IK NIET :%

Ik kan me nog helemaal niet voorstellen dat we dat weer een keer mee gaan maken. Gek is dat.
pi_155321107
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:40 schreef Daui het volgende:
Heeft iemand ervaring met een gesprek met de anesthesist ivm bevalling?
Ja, heb ik gehad! Wat wil je weten? :)
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 13:09:29 #194
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155321895
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 10:21 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Dank O+ . ben heel erg blij, maar ook nog wat voorzichtig hoor. Eerst maar eens een goede echo. Kindjes weten nog van niks.
Zo tof O+
pi_155322092
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 12:41 schreef L-E het volgende:

[..]

Ja, heb ik gehad! Wat wil je weten? :)
Geef je verschillende opties door voor een natuurlijke bevalling en een keizersnede? En kreeg je voorlichting of moest je van tevoren al weten wat je wilde?
Ik heb een aantal keren een ruggenmerg prik gehad en hoop dat ze een alternatief hebben voor een ruggenprik. Ik heb me er nog niet heel goed in verdiept. Gesprek is denk ik over twee weken
pi_155322243
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:17 schreef Daui het volgende:

[..]

Geef je verschillende opties door voor een natuurlijke bevalling en een keizersnede? En kreeg je voorlichting of moest je van tevoren al weten wat je wilde?
Ik heb een aantal keren een ruggenmerg prik gehad en hoop dat ze een alternatief hebben voor een ruggenprik. Ik heb me er nog niet heel goed in verdiept. Gesprek is denk ik over twee weken
Je krijgt voorlichting. Bij mij ging het om een duidelijke vraag (Is een ruggeprik mogelijk?) maar ze lopen gerust alle scenario's met je door :)
pi_155322472
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 13:22 schreef L-E het volgende:

[..]

Je krijgt voorlichting. Bij mij ging het om een duidelijke vraag (Is een ruggeprik mogelijk?) maar ze lopen gerust alle scenario's met je door :)
Dat is fijn. Ik hou niet zo van googlen als het om medische zaken gaat
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 15:51:13 #198
409579 LuDann
All the way
pi_155326022
Ik heb ook een gesprek gehad met de anesthesist, er werd doorgesproken welke opties er waren qua pijnstilling (en net als bij L-E ging het vooral om de vraag: is een ruggenprik mogelijk?).

Bij mij was die niet mogelijk en toen zijn zijn de alternatieven doorgenomen (in mijn geval Remifentanyl en TENS). Ook is besproken dat in geval een keizersnede er algehele narcose zou moeten plaatsvinden en hoe dat dan zou gaan.
pi_155326146
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:30 schreef Daui het volgende:
Xanteh Cassandra en Stoel succes met de echo. Ik duim op een goede afloop ^O^

Joycie 34 weken! *O* Dat had je nooit gedacht. Op naar de 35 en een dikke boeddha baby ;)

Mineola :*
Dat zou wat zijn, opeens een dikke boeddha baby, dan moet de gyn echt wag aan zijn echoskills gaan doen ;)

Morgen weten we hoeveel de eiwitten zijn van de 24 uursmeting. Daar ben ik wel benieuwd naar omdat die wat verhoogd waren in de ochtendurine.. en hebben we ook weer een echo.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 16:17:35 #200
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155326656
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 11:09 schreef Mineola het volgende:
Joycie 34 weken, supergoed!

MM wat spannend met dat voorwerk zeg :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, da's naar :* hopelijk gewoon nog een paar weekjes binnen!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')