abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155307535
Gefeliciteerd FF! *G* leuke naam en schattig ventje O+
pi_155307549
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 10:23 schreef Daui het volgende:
Lamb hoe zag je vorige kaartje eruit

Daui dit is het kaartje van mijn dochter... *Straks weer weg ivm naam ;) *

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 23% gewijzigd door Lamb29 op 18-08-2015 15:32:32 ]
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_155307581
FF O+ Van harte gefeliciteerd *O*

Ouders/schoonouders: als ik er klaar voor ben en niet eerder. En waarschijnlijk ben ik eerder klaar voor mijn ouders dan voor de zijne. Vinden ze vast niet leuk, maar vette pech :o Heb 't al eens eerder verteld, maar wij hebben een week 'vrij' gepland na de bevalling. Die week is alleen voor ons drietjes en voor wat wij willen. Mijn ouders begrepen 't direct (hoefden niet eens te vragen waarom), zijn ouders begrepen 't helemaal niet (en vroegen vervolgens ook niet waarom, gingen er alleen vervelend om doen, ja doei, zo werkt het dus niet he)

Fritz: heel rot van je schoonouders :*
pi_155307878
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 21:45 schreef Lamb29 het volgende:

[..]

Daui dit is het kaartje van mijn dochter... *Straks weer weg ivm naam ;) *

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat stukje bij je signature?
Mooie kaart!
pi_155307934
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 21:40 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Gelukkig maar, fijn dat alles goed was :). Ah ja dat extra kijken voor de placenta krijg ik ook, maar dan bij 32 weken. Weet je inmiddels ook wat het wordt (jongetje/meisje) of willen jullie het niet weten? :).
We willen het niet weten, het is de echoscopiste ook goed gelukt om het buiten beeld te houden.
pi_155309745
Lamb, leuk dat jullie kaart zo "eigen" is!

Aaiii ik heb n aambei gespot :X :7 Tenminste.. Dat denk ik.. Nooit eerder gehad. Morgen maar naar de winkel.. :'(
pi_155309857
Wij hebben vandaag de 2de echo gehad, de baby lag helemaal achterin en er was met de normale echo methode weinig te zien dus er is besloten om een inwendige echo te maken, we hebben het hartje horen kloppen en alles was goed, nu 12 weken en bij week 16 krijgen we de 3de echo en kunnen ze ook het geslacht bepalen :)
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_155309928
Goed nieuws junkie! ^O^
pi_155309940
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 21:53 schreef Daui het volgende:

[..]

Dat stukje bij je signature?
Mooie kaart!
Thanks!
Klopt! Zie nu dat de 2de foto niet goed stond.. Nu wel te zien
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  Moderator maandag 17 augustus 2015 @ 23:35:08 #135
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155311930
Gefeliciteerd FF! O+

Wat dossiers betreft: misschien kun je met je digiD inloggen en alles inzien? Bij het UMC in Utrecht werkt dat in ieder geval zo. Ik kan alle verslagen van artsen en verpleegsters en uitslagen van de afgelopen tien jaar inzien :)
5 - 28 februari Thailand O+
pi_155311949
Mooi kaartje is dat :)
Gefeliciteerd Lamb met je zwangerschap *O*

Ik heb zoveel last van een harde buik (continu) dat ik alleen nog maar licht voorover gebogen kan staan en lopen. Wat weer funest is voor m'n houding en daardoor m'n bekken en rug. Ik geloof niet dat ik het vorige keer zo erg had.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  maandag 17 augustus 2015 @ 23:37:48 #137
409579 LuDann
All the way
pi_155312005
quote:
11s.gif Op maandag 17 augustus 2015 20:34 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ik heb het alleen gelezen op het computerscherm, stonden alleen korte zinnetjes in. Maar ook tijdens het persen zelf hebben ze meerdere keren gezegd dat ik het niet goed deed, dat ik beter m'n best moest doen etc. Soms lukte het persen ook echt niet en was het idd matig, maar soms deed ik echt heel erg m'n best en werd er nog gezegd dat ik het beter moest doen :') -O-
Jeetje, vervelend joh. Dat lijkt me ook niet erg motiverend.

De aanmoediging enzo die ik kreeg zorgde er namelijk voor dat ik nog even extra mijn best ging doen.

Als iemand had gezegd dat het niet goed lukte, dat het beter moest... Was hard gaan schelden denk ik. :@
pi_155312147
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:37 schreef LuDann het volgende:

[..]

Jeetje, vervelend joh. Dat lijkt me ook niet erg motiverend.

De aanmoediging enzo die ik kreeg zorgde er namelijk voor dat ik nog even extra mijn best ging doen.

Als iemand had gezegd dat het niet goed lukte, dat het beter moest... Was hard gaan schelden denk ik. :@
Zeggen ze dan ook wat er anders moet? Want weet jij veel toch? Tis niet zo dat je iedere week een baby eruit perst.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  maandag 17 augustus 2015 @ 23:43:20 #139
409579 LuDann
All the way
pi_155312187
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:35 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd FF! O+

Wat dossiers betreft: misschien kun je met je digiD inloggen en alles inzien? Bij het UMC in Utrecht werkt dat in ieder geval zo. Ik kan alle verslagen van artsen en verpleegsters en uitslagen van de afgelopen tien jaar inzien :)
Neuh, zo modern is het ziekenhuis waar ik ben bevallen niet.

Heb wel begrepen dat ze alles net zo gaan renoveren als het Haga, ook van die mooie nieuwe verloskamers en een soort bevalhotel. Dus misschien dat het over een jaar of 2 wel mogelijk is.
  maandag 17 augustus 2015 @ 23:46:18 #140
409579 LuDann
All the way
pi_155312284
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:42 schreef Estrys het volgende:

[..]

Zeggen ze dan ook wat er anders moet? Want weet jij veel toch? Tis niet zo dat je iedere week een baby eruit perst.
Ik weet het niet, ik kreeg alleen te horen dat ik het super deed, een kanjer was, dat soort aanmoedigingen. En dat hielp ook echt.

Of nja, kind kwam er alsnog niet uit, maar het voelde wel fijn, gesteund enzo. :P
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 00:31:59 #141
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_155313521
Ik kreeg ook wel positieve dingen te horen hoor! Maar er was 1 vk die nogal streng was en dus zei dat ik beter mijn best moest doen etc, ik perste niet hard genoeg en niet goed naar beneden. De rest (er stond inmiddels iets van 5, 6 man om me heen) was wel positief qua aanmoedigen. En Re natuurlijk ook O +

Mijn moeder was net te laat, ze mocht van mij erbij zijn het laatste stukje toen hij eruit kwam en ze was ook net op tijd in het ziekenhuis toen, alleen ze lieten haar niet naar binnen. Wel jammer, maar ze was er dus al toen hij net 2 minuutjes oud was, vond ik alleen maar fijn :)

Gefeliciteerd met de goede echo Junkie!

En zeker mooi kaartje! Ik weet niet of ik je al gefeliciteerd had Lamb, bij deze!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_155314201
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:42 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik ben niet zwanger ofzo maar wel een baby gehad 2 jaar terug en ik lees hier weleens mee vanwege een fokster hier. :)
Maar ik haak dus even in: toen ik ging bevallen hield ik blijkbaar heel erg de boel tegen doordat ik verstijfde/verkrampte vanwege de pijn. Ik kon mij dus niet ontspannen.
Ik werd door mijn vk wel gemotiveerd om het echt proberen anders te doen want het duurde allemaal erg lang (vanaf de eerste ontsluiting tot het persen zat zo'n 25 uur :@ ).
Mij hielp het wel want als ik niet zou ontspannen,moest er medicatie aan te pas komen en dat wilde ik niet.
Achteraf hoorde ik dat de vk zelfs best nijdig was omdat ik niet kon ontspannen. :P Niet op mij, maar gewoon de situatie.
Uiteindelijk dus wel natuurlijk bevallen doordat ik op een bal ben gaan zitten.
Waarschijnlijk heb ik weeen in mijn benen gehad (kan dat? Ja, dat kan). :P
Just my two cents!
pi_155314336
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 23:46 schreef LuDann het volgende:

[..]

Ik weet het niet, ik kreeg alleen te horen dat ik het super deed, een kanjer was, dat soort aanmoedigingen. En dat hielp ook echt.

Of nja, kind kwam er alsnog niet uit, maar het voelde wel fijn, gesteund enzo. :P
Ohja dat kreeg ik tijdens het persen ook ja. "Je bent een tijger!", zei ze geloof ik nog. :D
Ben mijn heel leven nog nooit zo aangemoedigd. Leek wel sportdag. :P
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 01:41:55 #144
409579 LuDann
All the way
pi_155314757
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 01:10 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ohja dat kreeg ik tijdens het persen ook ja. "Je bent een tijger!", zei ze geloof ik nog. :D
Ben mijn heel leven nog nooit zo aangemoedigd. Leek wel sportdag. :P
Tijger. :D Ik vind je eerder een lief kitten. :P

En sportdag, lol ja. Das inderdaad een goede vergelijking. :')

En dan 'komop komop komop komop komopkomopKOMOPKOMOPKOMOP JAAAAAAAA! KOMOPKOMOPKOMOPKOMOP' :P
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 01:45:52 #145
409579 LuDann
All the way
pi_155314801
Dubbel
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 01:46:04 #146
409579 LuDann
All the way
pi_155314803
Dubbel
pi_155314984
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 01:41 schreef LuDann het volgende:

[..]

Tijger. :D Ik vind je eerder een lief kitten. :P

En sportdag, lol ja. Das inderdaad een goede vergelijking. :')

En dan 'komop komop komop komop komopkomopKOMOPKOMOPKOMOP JAAAAAAAA! KOMOPKOMOPKOMOPKOMOP' :P
Haha, als je als een lieve kitten aan het persen bent, dan begrijp ik het als je een matige perser genoemd wordt. :P
Persen gaf zo'n kick. *O*
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 02:10:27 #148
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_155315051
Waarom zijn jullie wakker?

Ik wil slapen! Maar ik geloof dat de repetitie langer duurt dan gedacht en nu ook rugweeen uitgetest worden door mijn lichaam }:| :X Weer beneden dus, wiebelend op de pilates bal
pi_155315166
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 02:10 schreef mousemicky het volgende:
Waarom zijn jullie wakker?

Ik wil slapen! Maar ik geloof dat de repetitie langer duurt dan gedacht en nu ook rugweeen uitgetest worden door mijn lichaam }:| :X Weer beneden dus, wiebelend op de pilates bal
Nachtdienst tot 5 uur. ;(
pi_155315719
Lamb nog gefeliciteerd O+ en een mooi kaartje O+

FF gefeliciteerd! *G*

Junkie more echo *O*

Fritz ik wil jullie even een digitale knuffel geven, wat een rot situatie met (schoon) ouders zo. Bizar dat dat bestaat.

Hier wakker omdat mijn schoonzusje het nodig vindt om om kwart over vier snachts te whatsappen dat een familie vriendin gisteren avond om kwart voor negen een zoon heeft gekregen. Leuk O+ maar dat nieuws had morgen ook wel gekund. Ach ja zal me leren om mijn trilstand aan te laten.

Gisteren gesprek met de leiding gehad. Voor mijn gevoel werd er nog al gebagatelliseerd (gemiddelden zeggen niks, mijn kinderen waren ook klein. Leuk maar ik heb nogal een grote man en ik ben zelf ook nogal hollands Welvaren, we hadden geen kleintje verwacht). Uiteindelijk is de hoop dat ik gewoon nog vier weken fulltime werk maar als t niet anders is is t niet anders. Mijn vervanging begint pas laat (sollicitaties vrijdag pas |:()
Ik heb wel aangegeven dat werkdruk mee speelt, ik heb met een week vakantie even veel werk binnen gekregen als mijn collega's die drie tot vier weken vrij zijn geweest. Dat zegt wel wat..
Nu eerst gesprek met vk afwachten en dan pas beslissen, wie weet vindt ze de situatie wel meevallen en kan ik gewoon vier weken fulltime blijven werken (ik heb wel aangegeven dat ik mijn kindje belangrijker vind als mijn werk dus als ik mij miv woensdag ziek moet melden bij wijze van doe ik dat ook gewoon..)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')