Daui dit is het kaartje van mijn dochter... *Straks weer weg ivm naamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Lamb29 op 18-08-2015 15:32:32 ]We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:45 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Daui dit is het kaartje van mijn dochter... *Straks weer weg ivm naam*
Dat stukje bij je signature?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie kaart!
We willen het niet weten, het is de echoscopiste ook goed gelukt om het buiten beeld te houden.quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:40 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Gelukkig maar, fijn dat alles goed was. Ah ja dat extra kijken voor de placenta krijg ik ook, maar dan bij 32 weken. Weet je inmiddels ook wat het wordt (jongetje/meisje) of willen jullie het niet weten?
.
Thanks!quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:53 schreef Daui het volgende:
[..]
Dat stukje bij je signature?
Mooie kaart!
Jeetje, vervelend joh. Dat lijkt me ook niet erg motiverend.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb het alleen gelezen op het computerscherm, stonden alleen korte zinnetjes in. Maar ook tijdens het persen zelf hebben ze meerdere keren gezegd dat ik het niet goed deed, dat ik beter m'n best moest doen etc. Soms lukte het persen ook echt niet en was het idd matig, maar soms deed ik echt heel erg m'n best en werd er nog gezegd dat ik het beter moest doen![]()
Zeggen ze dan ook wat er anders moet? Want weet jij veel toch? Tis niet zo dat je iedere week een baby eruit perst.quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:37 schreef LuDann het volgende:
[..]
Jeetje, vervelend joh. Dat lijkt me ook niet erg motiverend.
De aanmoediging enzo die ik kreeg zorgde er namelijk voor dat ik nog even extra mijn best ging doen.
Als iemand had gezegd dat het niet goed lukte, dat het beter moest... Was hard gaan schelden denk ik.
Neuh, zo modern is het ziekenhuis waar ik ben bevallen niet.quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:35 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd FF!![]()
Wat dossiers betreft: misschien kun je met je digiD inloggen en alles inzien? Bij het UMC in Utrecht werkt dat in ieder geval zo. Ik kan alle verslagen van artsen en verpleegsters en uitslagen van de afgelopen tien jaar inzien
Ik weet het niet, ik kreeg alleen te horen dat ik het super deed, een kanjer was, dat soort aanmoedigingen. En dat hielp ook echt.quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:42 schreef Estrys het volgende:
[..]
Zeggen ze dan ook wat er anders moet? Want weet jij veel toch? Tis niet zo dat je iedere week een baby eruit perst.
Ik ben niet zwanger ofzo maar wel een baby gehad 2 jaar terug en ik lees hier weleens mee vanwege een fokster hier.quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:42 schreef Estrys het volgende:
[..]
Zeggen ze dan ook wat er anders moet? Want weet jij veel toch? Tis niet zo dat je iedere week een baby eruit perst.
Ohja dat kreeg ik tijdens het persen ook ja. "Je bent een tijger!", zei ze geloof ik nog.quote:Op maandag 17 augustus 2015 23:46 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik kreeg alleen te horen dat ik het super deed, een kanjer was, dat soort aanmoedigingen. En dat hielp ook echt.
Of nja, kind kwam er alsnog niet uit, maar het voelde wel fijn, gesteund enzo.
Tijger.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 01:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohja dat kreeg ik tijdens het persen ook ja. "Je bent een tijger!", zei ze geloof ik nog.![]()
Ben mijn heel leven nog nooit zo aangemoedigd. Leek wel sportdag.
Haha, als je als een lieve kitten aan het persen bent, dan begrijp ik het als je een matige perser genoemd wordt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 01:41 schreef LuDann het volgende:
[..]
Tijger.Ik vind je eerder een lief kitten.
En sportdag, lol ja. Das inderdaad een goede vergelijking.
En dan 'komop komop komop komop komopkomopKOMOPKOMOPKOMOP JAAAAAAAA! KOMOPKOMOPKOMOPKOMOP'
Nachtdienst tot 5 uur.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 02:10 schreef mousemicky het volgende:
Waarom zijn jullie wakker?
Ik wil slapen! Maar ik geloof dat de repetitie langer duurt dan gedacht en nu ook rugweeen uitgetest worden door mijn lichaam![]()
Weer beneden dus, wiebelend op de pilates bal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |