Wat leuk! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:41 schreef Lamb29 het volgende:
thanks
Sorry sneaky al tijd onder kloon hier
Wat tof! Nog zo'n leukerd als O.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:41 schreef Lamb29 het volgende:
thanks
Sorry sneaky al tijd onder kloon hier
Spannend!!quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:18 schreef Dot. het volgende:
Fritz, wat bizar! En idd erg knap dat je dat 4 uur hebt volgehoudenVolgende keer gewoon je vriendin meesleuren naar huis hoor. Zulke mensen voegen helemaal niks toe aan je leven en zoveel stress lijkt me niet heel wenselijk voor je vriendin.
Ik heb een luxe probleemWe willen de oma's meenemen naar een pretecho met 17 weken zodat we ook het geslacht kunnen zien, maar de ene oma is dan net twee weken op vakantie. En erna vindt ik toch wel te dicht op de 20 weken echo zitten om een extra echo te doen en ervoor vindt mn vriend nog te vroeg. Heeft iemand met 16 weken een geslachtsbepaling gedaan? Dan kan ik mn vriend misschien overhalen
Hij vindt nu namelijk dat ze maar met een andere echo mee gaat, maar ik wil geen kijkers bij de 20 weken echo en we gaan geen twee pretecho's doen.
Oh, en een vriendin van me is (denk ik) aan het bevallen. Verse baby!
Bij ons wordt er vriendelijk maar redelijk dringend/dwingend op gewezen dat de 20 weken echo niet aan kinderen besteed is omdat het lang duurt, de kamer donker is en de echoscopist zich moet concentreren. Terecht imho.quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:26 schreef Estrys het volgende:
Bij ons staat dus expliciet in de folder dat er niemand anders bij mag zijn zodat de echoscopiste zich volledig op het 'onderzoek' kan richten
Ja ik had ook mijn moeder mee kunnen nemen ipv mijn man. Die valt tenminste niet bijna flauwquote:Op maandag 17 augustus 2015 09:29 schreef mignonne het volgende:
[..]
Bij ons wordt er vriendelijk maar redelijk dringend/dwingend op gewezen dat de 20 weken echo niet aan kinderen besteed is omdat het lang duurt, de kamer donker is en de echoscopist zich moet concentreren. Terecht imho.
Er mogen wel anderen bij maar niet meer dan 2 extra personen dacht ik uit mn hoofd. In de regel betekent dat dan dus dat je 1 iemand mee kunt nemen.
Ik zou helemaal niemand meenemen. Anders kijk je een week later de dvd met z'n allen?quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:18 schreef Dot. het volgende:
Fritz, wat bizar! En idd erg knap dat je dat 4 uur hebt volgehoudenVolgende keer gewoon je vriendin meesleuren naar huis hoor. Zulke mensen voegen helemaal niks toe aan je leven en zoveel stress lijkt me niet heel wenselijk voor je vriendin.
Ik heb een luxe probleemWe willen de oma's meenemen naar een pretecho met 17 weken zodat we ook het geslacht kunnen zien, maar de ene oma is dan net twee weken op vakantie. En erna vindt ik toch wel te dicht op de 20 weken echo zitten om een extra echo te doen en ervoor vindt mn vriend nog te vroeg. Heeft iemand met 16 weken een geslachtsbepaling gedaan? Dan kan ik mn vriend misschien overhalen
Hij vindt nu namelijk dat ze maar met een andere echo mee gaat, maar ik wil geen kijkers bij de 20 weken echo en we gaan geen twee pretecho's doen.
Oh, en een vriendin van me is (denk ik) aan het bevallen. Verse baby!
Met een echo? En hoe doet ie het dan met de bevalling?quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:33 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja ik had ook mijn moeder mee kunnen nemen ipv mijn man. Die valt tenminste niet bijna flauw
Oh, ik vind het juist leuk als ze mee gaanquote:Op maandag 17 augustus 2015 09:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik zou helemaal niemand meenemen. Anders kijk je een week later de dvd met z'n allen?
Ik had zo'n echo bij 15 wekenquote:Op maandag 17 augustus 2015 09:42 schreef Dot. het volgende:
[..]
Met een echo? En hoe doet ie het dan met de bevalling?
Oh, dat geeft de burger moed mignonne! Ik zie nu zelfs dat het bureau waar we het de vorige keer ook deden het vanaf 14 weken doet.
Dat gaat tot nu toe goed. Whatever you do don't look downquote:Op maandag 17 augustus 2015 09:42 schreef Dot. het volgende:
[..]
Met een echo? En hoe doet ie het dan met de bevalling?
Oh, dat geeft de burger moed mignonne! Ik zie nu zelfs dat het bureau waar we het de vorige keer ook deden het vanaf 14 weken doet.
voordat ie door heeft dat het is begonnen is het toch alweer voorbijquote:Op maandag 17 augustus 2015 10:28 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat gaat tot nu toe goed. Whatever you do don't look downMaar in het verleden behaalde resultaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |