abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155284047
Nou zeg Fritz... Wat een bizarre situatie. En wat naar voor jou en je lief. Hoop dat het jullie geluk niet te veel overschaduwt. Dat zijn die gekkies echt niet waard. Wat fijn dat je van die schatten van ouders hebt! Jullie kindje zegt vast hetzelfde over jullie, later. :*
pi_155284803
Wat een bizarre situatie Fritz :X
Ik weet niet of ik daar nog zou willen komen.....

En wat een ontroerende reactie van je vader O+ geweldig.

Oh en je spoiler klinkt als heel liefdevol en stabiel. Lijkt mij de perfecte basis ^O^
Laat je niet gek maken :*
pi_155284839
Jemig Fritz wat een bizarre reactie. :X

Wel superfijn dat je eigen ouders het wel heel tof vinden. O+

:*
pi_155284857
Fritz!

Waarom doen ze zo? Het is niet zo dat jullie dakloos zijn en 14 jaar en geen cent te makken..

Ik zou hier echt mee kappen. Van zulke mensen wordt je toch niet gelukkig?!

Fijn dat jouw ouders wel leuk reageerden!

Ludann.. Droppie hoor!

En *O* weer goed geslapen! Volgens mij ligt t gewoon aan de temperatuur.
pi_155284861
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 22:41 schreef Lamb29 het volgende:
O+ thanks :D
Sorry sneaky al tijd onder kloon hier
Wat leuk! Gefeliciteerd!
pi_155285197
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 22:41 schreef Lamb29 het volgende:
O+ thanks :D
Sorry sneaky al tijd onder kloon hier
Wat tof! Nog zo'n leukerd als O. O+ Gefeliciteerd! *O* *O*
pi_155285618
Pff Fritz... Waarom breken jullie de banden niet? Voor jullie kindje ook geen gezonde situatie?

Mrien en Nikki thanks O+
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_155285720
Fritz, wat bizar! En idd erg knap dat je dat 4 uur hebt volgehouden :X Volgende keer gewoon je vriendin meesleuren naar huis hoor. Zulke mensen voegen helemaal niks toe aan je leven en zoveel stress lijkt me niet heel wenselijk voor je vriendin.

Ik heb een luxe probleem :') We willen de oma's meenemen naar een pretecho met 17 weken zodat we ook het geslacht kunnen zien, maar de ene oma is dan net twee weken op vakantie. En erna vindt ik toch wel te dicht op de 20 weken echo zitten om een extra echo te doen en ervoor vindt mn vriend nog te vroeg. Heeft iemand met 16 weken een geslachtsbepaling gedaan? Dan kan ik mn vriend misschien overhalen :) Hij vindt nu namelijk dat ze maar met een andere echo mee gaat, maar ik wil geen kijkers bij de 20 weken echo en we gaan geen twee pretecho's doen.

Oh, en een vriendin van me is (denk ik) aan het bevallen. Verse baby! *O*
pi_155285781
Ja wij hadden een geslachtsbepaling bij 15 weken. En de 20 weken echo mochten bij ons niemand anders bij dan de aanstaande ouders. Dat is geen pretecho namelijk :-) En de eerstvolgende echo na de 20 weken was bij 30 weken.
ti amo pił di ieri ma meno di domani
pi_155285790
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 09:18 schreef Dot. het volgende:
Fritz, wat bizar! En idd erg knap dat je dat 4 uur hebt volgehouden :X Volgende keer gewoon je vriendin meesleuren naar huis hoor. Zulke mensen voegen helemaal niks toe aan je leven en zoveel stress lijkt me niet heel wenselijk voor je vriendin.

Ik heb een luxe probleem :') We willen de oma's meenemen naar een pretecho met 17 weken zodat we ook het geslacht kunnen zien, maar de ene oma is dan net twee weken op vakantie. En erna vindt ik toch wel te dicht op de 20 weken echo zitten om een extra echo te doen en ervoor vindt mn vriend nog te vroeg. Heeft iemand met 16 weken een geslachtsbepaling gedaan? Dan kan ik mn vriend misschien overhalen :) Hij vindt nu namelijk dat ze maar met een andere echo mee gaat, maar ik wil geen kijkers bij de 20 weken echo en we gaan geen twee pretecho's doen.

Spannend!! :%

Ik heb 2 3 keer een geslachtsecho met 16 weken laten doen :) het is dan gewoon te zien hoor.

Herkenbaar wel, je probleem :D wij hebben het toen ook wel een beetje discussie er over gehad. Zowel mijn ouders als zijn ouders (vooral onze moeders...) wilden mee naar de 20 weken echo. Want "leuk baby kijken" en "dan weten we wat het wordt". Hoe vaak ik ook zei dat het een medische echo was. Ja nou dan doen jullie toch zo'n pretecho nog een keertje?
Ik heb gewoon gezegd van dat is prima, als jullie hem betalen dan vind ik alles best. Toen ze gingen kijken wat een beetje pretecho nu eigenlijk kost heb ik er nooit meer wat over gehoord xD

Overigens was onze seo 'niet goed' toen en ik was echt vreselijk blij dat er niemand anders bij was toen. Ze kunnen allebei op een andere manier vreselijk dramatisch doen over dingen, daar zat ik echt niet op te wachten op dat moment :')
:)
pi_155285822
Bij ons staat dus expliciet in de folder dat er niemand anders bij mag zijn zodat de echoscopiste zich volledig op het 'onderzoek' kan richten.

geslachtsbepaling was 30 euro. Maar daar hebben we ook alleen de kinderen mee naartoe genomen. Ik zit er niet op te wachten al die hysterie. Er heeft ook nog nooit iemand gevraagd of ze mee mogen. Ook niet naar de verloskundige of zo.
pi_155285855
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 09:26 schreef Estrys het volgende:
Bij ons staat dus expliciet in de folder dat er niemand anders bij mag zijn zodat de echoscopiste zich volledig op het 'onderzoek' kan richten
Bij ons wordt er vriendelijk maar redelijk dringend/dwingend op gewezen dat de 20 weken echo niet aan kinderen besteed is omdat het lang duurt, de kamer donker is en de echoscopist zich moet concentreren. Terecht imho.
Er mogen wel anderen bij maar niet meer dan 2 extra personen dacht ik uit mn hoofd. In de regel betekent dat dan dus dat je 1 iemand mee kunt nemen.
:)
pi_155285927
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 09:29 schreef mignonne het volgende:

[..]

Bij ons wordt er vriendelijk maar redelijk dringend/dwingend op gewezen dat de 20 weken echo niet aan kinderen besteed is omdat het lang duurt, de kamer donker is en de echoscopist zich moet concentreren. Terecht imho.
Er mogen wel anderen bij maar niet meer dan 2 extra personen dacht ik uit mn hoofd. In de regel betekent dat dan dus dat je 1 iemand mee kunt nemen.
Ja ik had ook mijn moeder mee kunnen nemen ipv mijn man. Die valt tenminste niet bijna flauw :P
  maandag 17 augustus 2015 @ 09:40:00 #264
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_155286030
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 09:18 schreef Dot. het volgende:

Ik zou helemaal niemand meenemen. Anders kijk je een week later de dvd met z'n allen?
KuikenGuppy
pi_155286064
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 09:33 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ja ik had ook mijn moeder mee kunnen nemen ipv mijn man. Die valt tenminste niet bijna flauw :P
Met een echo? En hoe doet ie het dan met de bevalling?

Oh, dat geeft de burger moed mignonne! Ik zie nu zelfs dat het bureau waar we het de vorige keer ook deden het vanaf 14 weken doet.
pi_155286072
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 09:40 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik zou helemaal niemand meenemen. Anders kijk je een week later de dvd met z'n allen?
Oh, ik vind het juist leuk als ze mee gaan :) Met de opa's kijken we idd de DVD, want dat vind ik te druk worden.
pi_155286200
Hier ook bij 15 weken :)

Heel raar Fritz. Iedereen heeft het al gezegd, maar zulke mensen dus direct verbannen en enkel wanneer hoog nodig contact mee hebben. Verschrikkelijk om je vriendin zo terneergeslagen te moeten zien. Walgelijke lui.

Lamb :). Wat was eigenlijk de reden dat je undercover was?

Zo een spijt dat we bij de geslachtsecho geen dvd hebben laten maken. :X Dat was zo leuk om te zien allemaal, draaikont. O+ Voel hem nu steeds vaker en de eerste keer wist ik niet wat ik er mee moest :') maar nu is het echt O+ als ik hem af en toe voel trappelen. Ben blij dat ik hem nu al voel (17.3 alweer) ondanks voorliggende placenta.
pi_155286224
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 09:42 schreef Dot. het volgende:

[..]

Oh, dat geeft de burger moed mignonne! Ik zie nu zelfs dat het bureau waar we het de vorige keer ook deden het vanaf 14 weken doet.
Ik had zo'n echo bij 15 weken ^O^
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_155286278
Lamb, wat een leuke verrassing! Gefeliciteerd! *O*
pi_155286483
Een vriendin van mij lurkt vaak op fok Myrr... Vandaar de kloon. De ik moet al wat kwijt drang was te groot om 4 weken te wachten :p
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_155286687
Een pretecho met 15 weken met zes familieleden. Hiervoor bij normale echo's alleen met mijn man. Maar nu ik elke keer naar het ziekenhuis gereden moet worden vraag ik mijn chauffeur ook mee.

Fritz geen kaartje voor hun lijkt mij.

Lamb hoe zag je vorige kaartje eruit

Oh en MB mooi dat het zo goed gaat met de kleine meneer en jullienaar huis mogen *O*
pi_155286780
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 09:42 schreef Dot. het volgende:

[..]

Dat gaat tot nu toe goed. Whatever you do don't look down ;) Maar in het verleden behaalde resultaten :)
  maandag 17 augustus 2015 @ 10:36:38 #273
149959 SQ
snelle trees
pi_155286895
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2015 10:28 schreef Estrys het volgende:

[..]

Dat gaat tot nu toe goed. Whatever you do don't look down ;) Maar in het verleden behaalde resultaten :)
voordat ie door heeft dat het is begonnen is het toch alweer voorbij :P
disclaimer
pi_155286957
Oh, jij doet aan turbo-bevallingen?

Plan van mijn vriend was ook om niet zo veel te zien, maar dat mislukte schijnbaar jammerlijk :P
pi_155287035
Wanneer hadden jullie een intakegesprek met de kraamzorg? Ik heb een email gekregen dat ze in week 32 langskomen. Ik ga ze maar bellen of het niet wat eerder kan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')