Wat een dotje inderdaad!quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:09 schreef LuDann het volgende:
Nu Wolk een week oud is kom ik hier nog even afscheid nemen. Ze is zo'n heerlijke baby.! We genieten volop met zijn drieën, zijn echt oprecht dolgelukkig (klinkt dat klef he?
)
Plaatje bij het verhaal:
Oh en ze heeft haar!Hele zwangerschap geroepen dat ik vast een kale baby zou krijgen want amper maagzuur.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:08 schreef Sara82 het volgende:
Zeg mensen, hou es ff gauw op met dat aftellen van de dagen... Zit me nou te bedenken dat als ik met 37 weken beval, ik nog maar 38 dagen te gaan heb. *voelt lichte paniek opkomen*![]()
Net op een verjaardag geweest. En dat de derde vraag is die je om je oren krijgt (op zo'n halve fluistertoon) "hoeveel ben je aangekomen?" Ga weg mens. Ik weet het niet, en al wist ik het wel, dan zei ik het niet want het gaat je niks aan, you nosy old brother-in-law's mother-in-law.
Je hebt daar toch geen vier uur gezeten??!!quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:12 schreef FritzWepper het volgende:
Hallo allemaal. Gisteren heb ik mijn ouders verteld dat ze opa en oma worden, vandaag was de beurt aan ouders en zus van vriendin. Het was helaas alles wat ik ervan verwachtte en erger. Ik kan geen vier uur durende tirade gaan optekenen, overigens zou ik 50% vergeten, dat zal de komende dagen allemaal nog door mijn hoofd schieten. Maar jullie zouden mij een fantast vinden, een auteur bedenkt dit niet.
Mijn vriendin en ik zijn uitgescholden, afgebrand en ik zit er even helemaal doorheen. Vriendin is hiermee opgegroeid. Die gaat met gebogen hoofdje aan tafel zitten huilen. Ik moest me zo hard inhouden om niet te gillen, om niets kapot te slaan, om niet weg te stormen. Ik heb vier uur lang de kalmte vanuit mijn tenen moeten halen.
Ben verbijsterd. En emotioneel kapot.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:46 schreef Lamb29 het volgende:
nog 221 te gaan![]()
Zo.. Bijna iedereen weet het hier nu. Nog 1 vriendin & collega's te gaan.
Erg leuk al die verraste reacties
quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:46 schreef Lamb29 het volgende:
nog 221 te gaan![]()
Zo.. Bijna iedereen weet het hier nu. Nog 1 vriendin & collega's te gaan.
Erg leuk al die verraste reacties
quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:55 schreef coccinelle het volgende:
Ik ben nu al benieuwd naar jullie geboortekaartje, Lamb! Die van jullie bijna oudste vind ik zo mooi!
Lurker doet even een +1.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:55 schreef coccinelle het volgende:
Ik ben nu al benieuwd naar jullie geboortekaartje, Lamb! Die van jullie bijna oudste vind ik zo mooi!
Wat een verschrikkelijke reactie zeg.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:12 schreef FritzWepper het volgende:
Hallo allemaal. Gisteren heb ik mijn ouders verteld dat ze opa en oma worden, vandaag was de beurt aan ouders en zus van vriendin. Het was helaas alles wat ik ervan verwachtte en erger. Ik kan geen vier uur durende tirade gaan optekenen, overigens zou ik 50% vergeten, dat zal de komende dagen allemaal nog door mijn hoofd schieten. Maar jullie zouden mij een fantast vinden, een auteur bedenkt dit niet.
Mijn vriendin en ik zijn uitgescholden, afgebrand en ik zit er even helemaal doorheen. Vriendin is hiermee opgegroeid. Die gaat met gebogen hoofdje aan tafel zitten huilen. Ik moest me zo hard inhouden om niet te gillen, om niets kapot te slaan, om niet weg te stormen. Ik heb vier uur lang de kalmte vanuit mijn tenen moeten halen.
Ben verbijsterd. En emotioneel kapot.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lurker doet even een +1.
Beste kaartje ever!
Ik ga binnenkort Lamb live zien en ik verheug me al op In Your Hands ook
quote:
Ongelooflijk hè? Weet je dat ik me enerzijds rot schaam dat ik dit over me heen heb laten komen en anderzijds trots ben op de next level kalmte die ik heb weten te bewaren?quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:23 schreef Estrys het volgende:
[..]
Je hebt daar toch geen vier uur gezeten??!!Dan sta je toch na twee
minuten weer buiten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn moeder was zaterdag niet naar bed te krijgen. Mijn vader lag er vrij vroeg in. Ik hoorde vanmorgen echter van mijn moeder dat hij nog wakker lag toen ze naar bed ging. "Ik kan niet slapen" zou hij met een smile van oor tot oor hebben gezegd. "Ik word opa!"
Je kan je ouders niet kiezen. Maar ik zou de mijne duizend keer opnieuw kiezen.
Nu gaat egomodus uit en ga ik jullie ontwikkelingen eens doornemen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |