abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 augustus 2015 @ 22:15:23 #226
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155278163
quote:
17s.gif Op zondag 16 augustus 2015 22:09 schreef LuDann het volgende:
Nu Wolk een week oud is kom ik hier nog even afscheid nemen. Ze is zo'n heerlijke baby. O+ ! We genieten volop met zijn drieën, zijn echt oprecht dolgelukkig (klinkt dat klef he? :@ )

Plaatje bij het verhaal:

Oh en ze heeft haar! :o Hele zwangerschap geroepen dat ik vast een kale baby zou krijgen want amper maagzuur. :')

Wat een dotje inderdaad! O+

En die van t maagzuur kende ik nog niet, maar ik kan m ook ontkrachten, want baby met een bos haar en nauwelijks maagzuur gehad O+
pi_155278328
jemig fritz :o

LuDann O+ wat een popje ♡
:)
pi_155278361
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 20:08 schreef Sara82 het volgende:
Zeg mensen, hou es ff gauw op met dat aftellen van de dagen... Zit me nou te bedenken dat als ik met 37 weken beval, ik nog maar 38 dagen te gaan heb. *voelt lichte paniek opkomen* 8)7

Net op een verjaardag geweest. En dat de derde vraag is die je om je oren krijgt (op zo'n halve fluistertoon :r) "hoeveel ben je aangekomen?" Ga weg mens. Ik weet het niet, en al wist ik het wel, dan zei ik het niet want het gaat je niks aan, you nosy old brother-in-law's mother-in-law. :6
:D! Dat mensen dat durven te vragen en dan nog een antwoord verwachten ook, nohh :').

Malteser, het zit je echt niet mee met je bekken hè.. Gelukkig is je hubbie heel lief maar toch echt even beter naar je instinct/lichaam luisteren en toch nee gaan zeggen lijkt me verstandiger? Hoe moeilijk ook soms.. Sterkte en doe rustig aan hè.

Fritz, ondanks verwacht wel heel erg naar zoiets.. waarom uberhaupt nog contact met die mensen eigenlijk?
pi_155278492
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 22:12 schreef FritzWepper het volgende:
Hallo allemaal. Gisteren heb ik mijn ouders verteld dat ze opa en oma worden, vandaag was de beurt aan ouders en zus van vriendin. Het was helaas alles wat ik ervan verwachtte en erger. Ik kan geen vier uur durende tirade gaan optekenen, overigens zou ik 50% vergeten, dat zal de komende dagen allemaal nog door mijn hoofd schieten. Maar jullie zouden mij een fantast vinden, een auteur bedenkt dit niet.

Mijn vriendin en ik zijn uitgescholden, afgebrand en ik zit er even helemaal doorheen. Vriendin is hiermee opgegroeid. Die gaat met gebogen hoofdje aan tafel zitten huilen. Ik moest me zo hard inhouden om niet te gillen, om niets kapot te slaan, om niet weg te stormen. Ik heb vier uur lang de kalmte vanuit mijn tenen moeten halen.

Ben verbijsterd. En emotioneel kapot.
Je hebt daar toch geen vier uur gezeten??!! :o Dan sta je toch na twee
minuten weer buiten?
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_155278535
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 20:46 schreef Lamb29 het volgende:
nog 221 te gaan :+

Zo.. Bijna iedereen weet het hier nu. Nog 1 vriendin & collega's te gaan.
Erg leuk al die verraste reacties O+
Gefeliciteerd *O*
pi_155278900
Wat een rare lui, Fritz. Daar had ik al eerder het contact mee verbroken, hoor! :{w
pi_155278983
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 20:46 schreef Lamb29 het volgende:
nog 221 te gaan :+

Zo.. Bijna iedereen weet het hier nu. Nog 1 vriendin & collega's te gaan.
Erg leuk al die verraste reacties O+
:o gefeliciteerd!!
*O* *O* *O*
pi_155279188
O+ thanks :D
Sorry sneaky al tijd onder kloon hier
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  zondag 16 augustus 2015 @ 22:42:02 #234
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_155279205
Lamb, gefeliciteerd! Superleuk! *O*
pi_155279254
Echt? Als?
Want dat mis ik dus!

En niemand reageerde op je berichtje, dus ik twijfelde...lees ik het verkeerd of ben ik spuit 11. Maar er staat ook niks in het update topic.
Ben blij dat je me ff gerust stelt :P
Hoe ver ben je nu?
pi_155279319
Ik was Mapiya.... Gisteren eventuele fok meelurkers ingelicht dus kon uit de kast komen :D
Nu 8.3wk ongeveer.
We'll have love aplenty
You and Me
  zondag 16 augustus 2015 @ 22:45:29 #237
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_155279338
Als Mapiya :)

Ik zal je ook even je nick aanpassen in de OP lamb!
pi_155279359
Ja top!... Mag ook naar 24mrt toe.
Die 29 was foutje :D

Oh en LuDann O+ O+
We'll have love aplenty
You and Me
  zondag 16 augustus 2015 @ 22:47:18 #239
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_155279396
Staat er in. Dus nu is het echt ;) :P
pi_155279461
*O*

Gezien die nasty nasty brok in mijn keel kon ik er ook al niet echt omheen :r :+
We'll have love aplenty
You and Me
pi_155279662
Ik ben nu al benieuwd naar jullie geboortekaartje, Lamb! Die van jullie bijna oudste vind ik zo mooi!
pi_155279749
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 22:55 schreef coccinelle het volgende:
Ik ben nu al benieuwd naar jullie geboortekaartje, Lamb! Die van jullie bijna oudste vind ik zo mooi!
O+ O+ noh wat lief!
Mijn broer vroeg al meteen of hij de kleurschakeling gewoon wat moest aanpassen of dat er een nieuw ontwerp moet komen :Y)
We'll have love aplenty
You and Me
  zondag 16 augustus 2015 @ 23:19:24 #243
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_155280459
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 22:55 schreef coccinelle het volgende:
Lurker doet even een +1.
Beste kaartje ever!
Ik ga binnenkort Lamb live zien en ik verheug me al op In Your Hands ook :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_155280824
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 22:12 schreef FritzWepper het volgende:
Hallo allemaal. Gisteren heb ik mijn ouders verteld dat ze opa en oma worden, vandaag was de beurt aan ouders en zus van vriendin. Het was helaas alles wat ik ervan verwachtte en erger. Ik kan geen vier uur durende tirade gaan optekenen, overigens zou ik 50% vergeten, dat zal de komende dagen allemaal nog door mijn hoofd schieten. Maar jullie zouden mij een fantast vinden, een auteur bedenkt dit niet.

Mijn vriendin en ik zijn uitgescholden, afgebrand en ik zit er even helemaal doorheen. Vriendin is hiermee opgegroeid. Die gaat met gebogen hoofdje aan tafel zitten huilen. Ik moest me zo hard inhouden om niet te gillen, om niets kapot te slaan, om niet weg te stormen. Ik heb vier uur lang de kalmte vanuit mijn tenen moeten halen.

Ben verbijsterd. En emotioneel kapot.
Wat een verschrikkelijke reactie zeg. -O-
Sterkte, voor jou en je vriendin.
Onvoorstelbaar....
Professioneel gifmenger.
pi_155281082
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2015 23:19 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Lurker doet even een +1.
Beste kaartje ever!
Ik ga binnenkort Lamb live zien en ik verheug me al op In Your Hands ook :D
O+ O+!!
In Utrecht? Wij gaan ook ;)
We'll have love aplenty
You and Me
pi_155281103
Fritz lees het net terug... Wat een ontzettend naar! Sterkte!
We'll have love aplenty
You and Me
  zondag 16 augustus 2015 @ 23:50:54 #247
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_155281268
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 23:43 schreef Lamb29 het volgende:

[..]

O+ O+!!
In Utrecht? Wij gaan ook ;)
:D Nope, ze spelen gratis op Bruis in Maastricht!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_155282313
Fritz, jeetje wat heftig dat ze zelfs nog erger reageerden dan verwacht.

Maltezer sterkte met je bekken.

Ludann wat een schatje.
  maandag 17 augustus 2015 @ 00:50:25 #249
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155282404
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 22:23 schreef Estrys het volgende:

[..]

Je hebt daar toch geen vier uur gezeten??!! :o Dan sta je toch na twee
minuten weer buiten?
Ongelooflijk hè? Weet je dat ik me enerzijds rot schaam dat ik dit over me heen heb laten komen en anderzijds trots ben op de next level kalmte die ik heb weten te bewaren?

Ik ben >30 en heb veel meegemaakt in mijn leven, heb voor mezelf op leren te komen en ik zou in iedere andere situatie snel daar buiten hebben gestaan. Maar ik wil dat mij nooit iets te verwijten valt. Daardoor verlaat ik daar al jaren mijlenver mijn comfort zone als ik zie hoe de ouders hun kinderen en kleinkinderen behandelen en hoe zus haar kinderen en mijn vriendin behandelt.

Vandaag ging echter iets anders. Eigenlijk negeren ze me collectief al een jaar. Vader en zus spreken geheel niet tegen mij, groeten zelfs niet. Het zou bijna hilarisch zijn ware het niet zo sneu. Maar vandaag niet. Nope. Dit keer lag ik zelf in de vuurlinie. Ik ben uitgescholden. Er is schuttingtaal gebezigd. Het speeksel vloog in het rond. Er is letterlijk tegen mij gezegd dat ze mij haten.

Wat heb je die mensen aangedaan Fritz? Niets, kan ik inmiddels zeggen. Want ik heb er mijn hoofd over gebroken. Zo'n gedrag, dat komt toch niet vanzelf? Kennelijk kan het. En hoe kan het? Ik denk dat dit een gezin is dat leeft op negativiteit. Mensen die zelf door en door ongelukkig zijn. Ouders en zus hebben spijt van hun keuzes, spijt van het huwelijk, spijt van hun kinderen, spijt van elkaar. Dat wordt uitgesproken.

Maar ze hebben dus geleden. Ze hebben alles meegemaakt en hoewel het voor hen te laat is weten ze hoe het wel moet. Ze hebben zichzelf op een voetstuk geplaatst vanaf waar ze de grond niet meer kunnen zien. Deze mensen leven namelijk volkomen volgens het principe "our way or the high-way". Luister naar hen voor the key to happiness. Wat min of meer neerkomt op: bij voorkeur alleenstaand blijven, leven om te werken, zoveel mogelijk bezit vergaren en dus vooral, vooral niet aan kinderen beginnen... we begaan in hun ogen een onvergeeflijke zonde.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn moeder was zaterdag niet naar bed te krijgen. Mijn vader lag er vrij vroeg in. Ik hoorde vanmorgen echter van mijn moeder dat hij nog wakker lag toen ze naar bed ging. "Ik kan niet slapen" zou hij met een smile van oor tot oor hebben gezegd. "Ik word opa!"

Je kan je ouders niet kiezen. Maar ik zou de mijne duizend keer opnieuw kiezen.

Nu gaat egomodus uit en ga ik jullie ontwikkelingen eens doornemen :)
pi_155282526
Jeetje Fritz, ik weet niet zo goed wat te zeggen ;( :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')