alstu.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
He ? Is die mijlpaal al geweest dan?quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:37 schreef mignonne het volgende:
[..]
ehrmahgerd! heb ik dan mn 100 dagen mijlpaal gemist?!![]()
![]()
gaat stiekem toch best hard he zo'n zwangerschap.
Mijn minions staan het raam te lappen hier xD en een lol dat ze hebben...
Yes darling, je bent vandaag 201 dagen zwanger. Zag ik net in mn ticker.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:28 schreef silliegirl het volgende:
[..]
He ? Is die mijlpaal al geweest dan?
quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:35 schreef mignonne het volgende:
[..]
Yes darling, je bent vandaag 201 dagen zwanger. Zag ik net in mn ticker.je moet nog 79 dagen.
ik moet er nog 27, dat is nog veel minder..quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:56 schreef silliegirl het volgende:
[..]whut?
Dat kan heel niet. Weet je hoe kort dat nog is!
Beetje goed afgekoeld in NL? Ben je niet bang dat het dan hier begint?quote:Op zondag 16 augustus 2015 18:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik moet er nog 27, dat is nog veel minder..
Heel fijn afgekoeld. Wel een beetje moe, gister 5 uur hierheen, vandaag op en neer naar Rotterdam vanuit Twente, en dat terwijl ik snotverkouden ben is misschien een beetje teveel van het goede.quote:Op zondag 16 augustus 2015 18:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Beetje goed afgekoeld in NL? Ben je niet bang dat het dan hier begint?.
7quote:Op zondag 16 augustus 2015 18:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik moet er nog 27, dat is nog veel minder..
Dat laatstequote:Op zondag 16 augustus 2015 18:34 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Heel fijn afgekoeld. Wel een beetje moe, gister 5 uur hierheen, vandaag op en neer naar Rotterdam vanuit Twente, en dat terwijl ik snotverkouden ben is misschien een beetje teveel van het goede.
En we hebben de maxicosi in de auto, ik heb gehoord dat in NL ook mensen bevallen, dus dat zal wel goed komen!
Tja, zou je denken hč. Maar dat kan ik dan dus niet... Dus wel geweest. Alle oudooms en oudtantes kwamen ook en bij sommige van hen is het zeker dat dit de laatste keer was dat we ze konden zien.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:48 schreef Daui het volgende:
Malteser je hebt een goed excuus om niet te gaan toch?
Whehehe ja nou ja. Wist niet in hoeverre je afhankelijk bent van de mensen in DLDquote:Op zondag 16 augustus 2015 18:34 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Heel fijn afgekoeld. Wel een beetje moe, gister 5 uur hierheen, vandaag op en neer naar Rotterdam vanuit Twente, en dat terwijl ik snotverkouden ben is misschien een beetje teveel van het goede.
En we hebben de maxicosi in de auto, ik heb gehoord dat in NL ook mensen bevallen, dus dat zal wel goed komen!
Ehm. Sorry, wat?!quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:12 schreef FritzWepper het volgende:
Hallo allemaal. Gisteren heb ik mijn ouders verteld dat ze opa en oma worden, vandaag was de beurt aan ouders en zus van vriendin. Het was helaas alles wat ik ervan verwachtte en erger. Ik kan geen vier uur durende tirade gaan optekenen, overigens zou ik 50% vergeten, dat zal de komende dagen allemaal nog door mijn hoofd schieten. Maar jullie zouden mij een fantast vinden, een auteur bedenkt dit niet.
Mijn vriendin en ik zijn uitgescholden, afgebrand en ik zit er even helemaal doorheen. Vriendin is hiermee opgegroeid. Die gaat met gebogen hoofdje aan tafel zitten huilen. Ik moest me zo hard inhouden om niet te gillen, om niets kapot te slaan, om niet weg te stormen. Ik heb vier uur lang de kalmte vanuit mijn tenen moeten halen.
Ben verbijsterd. En emotioneel kapot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |