alstu.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
He ? Is die mijlpaal al geweest dan?quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:37 schreef mignonne het volgende:
[..]
ehrmahgerd! heb ik dan mn 100 dagen mijlpaal gemist?!![]()
![]()
gaat stiekem toch best hard he zo'n zwangerschap.
Mijn minions staan het raam te lappen hier xD en een lol dat ze hebben...
Yes darling, je bent vandaag 201 dagen zwanger. Zag ik net in mn ticker.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:28 schreef silliegirl het volgende:
[..]
He ? Is die mijlpaal al geweest dan?
quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:35 schreef mignonne het volgende:
[..]
Yes darling, je bent vandaag 201 dagen zwanger. Zag ik net in mn ticker.je moet nog 79 dagen.
ik moet er nog 27, dat is nog veel minder..quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:56 schreef silliegirl het volgende:
[..]whut?
Dat kan heel niet. Weet je hoe kort dat nog is!
Beetje goed afgekoeld in NL? Ben je niet bang dat het dan hier begint?quote:Op zondag 16 augustus 2015 18:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik moet er nog 27, dat is nog veel minder..
Heel fijn afgekoeld. Wel een beetje moe, gister 5 uur hierheen, vandaag op en neer naar Rotterdam vanuit Twente, en dat terwijl ik snotverkouden ben is misschien een beetje teveel van het goede.quote:Op zondag 16 augustus 2015 18:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Beetje goed afgekoeld in NL? Ben je niet bang dat het dan hier begint?.
7quote:Op zondag 16 augustus 2015 18:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik moet er nog 27, dat is nog veel minder..
Dat laatstequote:Op zondag 16 augustus 2015 18:34 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Heel fijn afgekoeld. Wel een beetje moe, gister 5 uur hierheen, vandaag op en neer naar Rotterdam vanuit Twente, en dat terwijl ik snotverkouden ben is misschien een beetje teveel van het goede.
En we hebben de maxicosi in de auto, ik heb gehoord dat in NL ook mensen bevallen, dus dat zal wel goed komen!
Tja, zou je denken hč. Maar dat kan ik dan dus niet... Dus wel geweest. Alle oudooms en oudtantes kwamen ook en bij sommige van hen is het zeker dat dit de laatste keer was dat we ze konden zien.quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:48 schreef Daui het volgende:
Malteser je hebt een goed excuus om niet te gaan toch?
Whehehe ja nou ja. Wist niet in hoeverre je afhankelijk bent van de mensen in DLDquote:Op zondag 16 augustus 2015 18:34 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Heel fijn afgekoeld. Wel een beetje moe, gister 5 uur hierheen, vandaag op en neer naar Rotterdam vanuit Twente, en dat terwijl ik snotverkouden ben is misschien een beetje teveel van het goede.
En we hebben de maxicosi in de auto, ik heb gehoord dat in NL ook mensen bevallen, dus dat zal wel goed komen!
Ehm. Sorry, wat?!quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:12 schreef FritzWepper het volgende:
Hallo allemaal. Gisteren heb ik mijn ouders verteld dat ze opa en oma worden, vandaag was de beurt aan ouders en zus van vriendin. Het was helaas alles wat ik ervan verwachtte en erger. Ik kan geen vier uur durende tirade gaan optekenen, overigens zou ik 50% vergeten, dat zal de komende dagen allemaal nog door mijn hoofd schieten. Maar jullie zouden mij een fantast vinden, een auteur bedenkt dit niet.
Mijn vriendin en ik zijn uitgescholden, afgebrand en ik zit er even helemaal doorheen. Vriendin is hiermee opgegroeid. Die gaat met gebogen hoofdje aan tafel zitten huilen. Ik moest me zo hard inhouden om niet te gillen, om niets kapot te slaan, om niet weg te stormen. Ik heb vier uur lang de kalmte vanuit mijn tenen moeten halen.
Ben verbijsterd. En emotioneel kapot.
Wat een dotje inderdaad!quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:09 schreef LuDann het volgende:
Nu Wolk een week oud is kom ik hier nog even afscheid nemen. Ze is zo'n heerlijke baby.! We genieten volop met zijn drieën, zijn echt oprecht dolgelukkig (klinkt dat klef he?
)
Plaatje bij het verhaal:
Oh en ze heeft haar!Hele zwangerschap geroepen dat ik vast een kale baby zou krijgen want amper maagzuur.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:08 schreef Sara82 het volgende:
Zeg mensen, hou es ff gauw op met dat aftellen van de dagen... Zit me nou te bedenken dat als ik met 37 weken beval, ik nog maar 38 dagen te gaan heb. *voelt lichte paniek opkomen*![]()
Net op een verjaardag geweest. En dat de derde vraag is die je om je oren krijgt (op zo'n halve fluistertoon) "hoeveel ben je aangekomen?" Ga weg mens. Ik weet het niet, en al wist ik het wel, dan zei ik het niet want het gaat je niks aan, you nosy old brother-in-law's mother-in-law.
Je hebt daar toch geen vier uur gezeten??!!quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:12 schreef FritzWepper het volgende:
Hallo allemaal. Gisteren heb ik mijn ouders verteld dat ze opa en oma worden, vandaag was de beurt aan ouders en zus van vriendin. Het was helaas alles wat ik ervan verwachtte en erger. Ik kan geen vier uur durende tirade gaan optekenen, overigens zou ik 50% vergeten, dat zal de komende dagen allemaal nog door mijn hoofd schieten. Maar jullie zouden mij een fantast vinden, een auteur bedenkt dit niet.
Mijn vriendin en ik zijn uitgescholden, afgebrand en ik zit er even helemaal doorheen. Vriendin is hiermee opgegroeid. Die gaat met gebogen hoofdje aan tafel zitten huilen. Ik moest me zo hard inhouden om niet te gillen, om niets kapot te slaan, om niet weg te stormen. Ik heb vier uur lang de kalmte vanuit mijn tenen moeten halen.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:46 schreef Lamb29 het volgende:
nog 221 te gaan![]()
Zo.. Bijna iedereen weet het hier nu. Nog 1 vriendin & collega's te gaan.
Erg leuk al die verraste reacties
quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:46 schreef Lamb29 het volgende:
nog 221 te gaan![]()
Zo.. Bijna iedereen weet het hier nu. Nog 1 vriendin & collega's te gaan.
Erg leuk al die verraste reacties
quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:55 schreef coccinelle het volgende:
Ik ben nu al benieuwd naar jullie geboortekaartje, Lamb! Die van jullie bijna oudste vind ik zo mooi!
Lurker doet even een +1.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:55 schreef coccinelle het volgende:
Ik ben nu al benieuwd naar jullie geboortekaartje, Lamb! Die van jullie bijna oudste vind ik zo mooi!
Wat een verschrikkelijke reactie zeg.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:12 schreef FritzWepper het volgende:
quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lurker doet even een +1.
Beste kaartje ever!
Ik ga binnenkort Lamb live zien en ik verheug me al op In Your Hands ook
quote:
Ongelooflijk hč? Weet je dat ik me enerzijds rot schaam dat ik dit over me heen heb laten komen en anderzijds trots ben op de next level kalmte die ik heb weten te bewaren?quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:23 schreef Estrys het volgende:
[..]
Je hebt daar toch geen vier uur gezeten??!!Dan sta je toch na twee
minuten weer buiten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn moeder was zaterdag niet naar bed te krijgen. Mijn vader lag er vrij vroeg in. Ik hoorde vanmorgen echter van mijn moeder dat hij nog wakker lag toen ze naar bed ging. "Ik kan niet slapen" zou hij met een smile van oor tot oor hebben gezegd. "Ik word opa!"
Je kan je ouders niet kiezen. Maar ik zou de mijne duizend keer opnieuw kiezen.
Nu gaat egomodus uit en ga ik jullie ontwikkelingen eens doornemen![]()
Wat leuk! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:41 schreef Lamb29 het volgende:
thanks
Sorry sneaky al tijd onder kloon hier
Wat tof! Nog zo'n leukerd als O.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:41 schreef Lamb29 het volgende:
thanks
Sorry sneaky al tijd onder kloon hier
Spannend!!quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:18 schreef Dot. het volgende:
Fritz, wat bizar! En idd erg knap dat je dat 4 uur hebt volgehoudenVolgende keer gewoon je vriendin meesleuren naar huis hoor. Zulke mensen voegen helemaal niks toe aan je leven en zoveel stress lijkt me niet heel wenselijk voor je vriendin.
Ik heb een luxe probleemWe willen de oma's meenemen naar een pretecho met 17 weken zodat we ook het geslacht kunnen zien, maar de ene oma is dan net twee weken op vakantie. En erna vindt ik toch wel te dicht op de 20 weken echo zitten om een extra echo te doen en ervoor vindt mn vriend nog te vroeg. Heeft iemand met 16 weken een geslachtsbepaling gedaan? Dan kan ik mn vriend misschien overhalen
Hij vindt nu namelijk dat ze maar met een andere echo mee gaat, maar ik wil geen kijkers bij de 20 weken echo en we gaan geen twee pretecho's doen.
Oh, en een vriendin van me is (denk ik) aan het bevallen. Verse baby!
Bij ons wordt er vriendelijk maar redelijk dringend/dwingend op gewezen dat de 20 weken echo niet aan kinderen besteed is omdat het lang duurt, de kamer donker is en de echoscopist zich moet concentreren. Terecht imho.quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:26 schreef Estrys het volgende:
Bij ons staat dus expliciet in de folder dat er niemand anders bij mag zijn zodat de echoscopiste zich volledig op het 'onderzoek' kan richten
Ja ik had ook mijn moeder mee kunnen nemen ipv mijn man. Die valt tenminste niet bijna flauwquote:Op maandag 17 augustus 2015 09:29 schreef mignonne het volgende:
[..]
Bij ons wordt er vriendelijk maar redelijk dringend/dwingend op gewezen dat de 20 weken echo niet aan kinderen besteed is omdat het lang duurt, de kamer donker is en de echoscopist zich moet concentreren. Terecht imho.
Er mogen wel anderen bij maar niet meer dan 2 extra personen dacht ik uit mn hoofd. In de regel betekent dat dan dus dat je 1 iemand mee kunt nemen.
Ik zou helemaal niemand meenemen. Anders kijk je een week later de dvd met z'n allen?quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:18 schreef Dot. het volgende:
Fritz, wat bizar! En idd erg knap dat je dat 4 uur hebt volgehoudenVolgende keer gewoon je vriendin meesleuren naar huis hoor. Zulke mensen voegen helemaal niks toe aan je leven en zoveel stress lijkt me niet heel wenselijk voor je vriendin.
Ik heb een luxe probleemWe willen de oma's meenemen naar een pretecho met 17 weken zodat we ook het geslacht kunnen zien, maar de ene oma is dan net twee weken op vakantie. En erna vindt ik toch wel te dicht op de 20 weken echo zitten om een extra echo te doen en ervoor vindt mn vriend nog te vroeg. Heeft iemand met 16 weken een geslachtsbepaling gedaan? Dan kan ik mn vriend misschien overhalen
Hij vindt nu namelijk dat ze maar met een andere echo mee gaat, maar ik wil geen kijkers bij de 20 weken echo en we gaan geen twee pretecho's doen.
Oh, en een vriendin van me is (denk ik) aan het bevallen. Verse baby!
Met een echo? En hoe doet ie het dan met de bevalling?quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:33 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja ik had ook mijn moeder mee kunnen nemen ipv mijn man. Die valt tenminste niet bijna flauw
Oh, ik vind het juist leuk als ze mee gaanquote:Op maandag 17 augustus 2015 09:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik zou helemaal niemand meenemen. Anders kijk je een week later de dvd met z'n allen?
Ik had zo'n echo bij 15 wekenquote:Op maandag 17 augustus 2015 09:42 schreef Dot. het volgende:
[..]
Met een echo? En hoe doet ie het dan met de bevalling?
Oh, dat geeft de burger moed mignonne! Ik zie nu zelfs dat het bureau waar we het de vorige keer ook deden het vanaf 14 weken doet.
Dat gaat tot nu toe goed. Whatever you do don't look downquote:Op maandag 17 augustus 2015 09:42 schreef Dot. het volgende:
[..]
Met een echo? En hoe doet ie het dan met de bevalling?
Oh, dat geeft de burger moed mignonne! Ik zie nu zelfs dat het bureau waar we het de vorige keer ook deden het vanaf 14 weken doet.
voordat ie door heeft dat het is begonnen is het toch alweer voorbijquote:Op maandag 17 augustus 2015 10:28 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat gaat tot nu toe goed. Whatever you do don't look downMaar in het verleden behaalde resultaten
32 weken is wel normaal ja, maar in jouw geval zou ik het inderdaad liever wat eerder hebben. Ik zou ze idd even bellen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:45 schreef Daui het volgende:
Wanneer hadden jullie een intakegesprek met de kraamzorg? Ik heb een email gekregen dat ze in week 32 langskomen. Ik ga ze maar bellen of het niet wat eerder kan.
Afspraak verzet! Naar de eerste dag van week 30. Hopelijk komt niemand hier plintjes controleren want uitgebreid schoonmaken staat hier laag op de lijstquote:Op maandag 17 augustus 2015 10:47 schreef mignonne het volgende:
[..]
32 weken is wel normaal ja, maar in jouw geval zou ik het inderdaad liever wat eerder hebben. Ik zou ze idd even bellen.
Volgende week donderdag: 32.5 dus. En dan telefonisch. Je moet je er ook niet teveel van voorstellen hoor.quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:45 schreef Daui het volgende:
Wanneer hadden jullie een intakegesprek met de kraamzorg? Ik heb een email gekregen dat ze in week 32 langskomen. Ik ga ze maar bellen of het niet wat eerder kan.
Als de lijn zich door zet dan zou het nu in anderhalf uur ongeveer moeten kunnenquote:Op maandag 17 augustus 2015 10:40 schreef Dot. het volgende:
Oh, jij doet aan turbo-bevallingen?
Plan van mijn vriend was ook om niet zo veel te zien, maar dat mislukte schijnbaar jammerlijk
Die van mij krijgt het al benauwd als 'ie nog maar aan de bevalling denktquote:Op maandag 17 augustus 2015 11:28 schreef Estrys het volgende:
[..]
Als de lijn zich door zet dan zou het nu in anderhalf uur ongeveer moeten kunnenMaar nogmaals in het verleden behaalde resultaten...
En mijn held knipte toch gewoon de navelstreng door. Op adrenaline kun je ineens heel veel denk ik
Ik kijk er ook niet vol vertrouwen naar uit hoor. Maar ja hij zal er toch een keer uit moeten. Hoe dan ook. We zien het wel, heeft weinig zin om je nu al druk over te maken.quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:58 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Die van mij krijgt het al benauwd als 'ie nog maar aan de bevalling denkt. Hopelijk helpt die adrenaline dan inderdaad ja...
Ik kijk er zelf trouwens ook niet meer zo vol vertrouwen naar uit. Voorheen dacht ik "ah, dat komt wel goed". Nu vind ik het hele idee van bevallen (en daarna zo'n klein hummeltje hebben wat je nodig heeft) met vlagen ook doodeng.
Een baby past er sowieso in jaquote:Op maandag 17 augustus 2015 12:18 schreef silliegirl het volgende:
Heeft iemand verstand van die pampermaten?
Wat moet je in vredesnaam in huis halen? Ik zag zo'n maandbox langskomen met 240 luiers (wtf, gaan er echt zoveel doorheen in een maand)? In "new baby, maat 2". Er staat bij dat dit voor 3-6 kilo is, dus dat lijkt me dan wel passend voor een baby?
Maat 1 new born voor net na de bevalling. Maat 2 is in de meeste gevallen echt te groot. Vooral niet naar de kilos kijken, dat is niet maatgevend zeg maar.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:18 schreef silliegirl het volgende:
Heeft iemand verstand van die pampermaten?
Wat moet je in vredesnaam in huis halen? Ik zag zo'n maandbox langskomen met 240 luiers (wtf, gaan er echt zoveel doorheen in een maand)? In "new baby, maat 2". Er staat bij dat dit voor 3-6 kilo is, dus dat lijkt me dan wel passend voor een baby?
En hoe lang passen ze in maat 1?quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:21 schreef Estrys het volgende:
[..]
Maat 1 new born voor net na de bevalling. Maat 2 is echt te groot. Vooral niet naar de kilos kijken, dat is niet maatgevend zeg maar.![]()
Ja dat hangt er vanaf he. Hoe hard ze groeien. Maandje of wat?quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:22 schreef silliegirl het volgende:
[..]
En hoe lang passen ze in maat 1?
Ik had het al met week 24 zelfs!quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:45 schreef Daui het volgende:
Ik haal voor de bevalling 1 pak new born luiers in maat 1 (of heet dat wel maat1?) . Daar kan je dan best even mee doen. En na de bevalling gaan de winkels ook gewoon weer openquote:Op maandag 17 augustus 2015 12:22 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ergens tussen 1 week (bij een vriendin van me, 4500 gramquote:Op maandag 17 augustus 2015 12:22 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Yep, mijn man trekt al wit weg als ik het over bloedprikken heb, werd akelig bij het bekijken van het hartje met de SEO, maar hij heeft van de bevalling alles gezien, en hij kon het prima handelen!quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:28 schreef Estrys het volgende:
[..]
Als de lijn zich door zet dan zou het nu in anderhalf uur ongeveer moeten kunnenMaar nogmaals in het verleden behaalde resultaten...
En mijn held knipte toch gewoon de navelstreng door. Op adrenaline kun je ineens heel veel denk ik
Ribbenboogquote:Op maandag 17 augustus 2015 12:42 schreef pinquit het volgende:
Goedgekeurd door vkbloeddruk blijft goed, twee kg bijgekomen
![]()
![]()
Baby ligt heul hoog, vk zei dat ie onderin nog een halve meter lege ruimte heeft
Grootte bm ging van vorige keer 1/2 NX naar nu een enkele RB. Wat betekent dat? Ribhoogte oid? Voelt wel zo iig
Verder ligt unie nogsteeds headdown, deze keer met zijn rug in mijn rug.
Dan zit ie in dr tenenquote:Op maandag 17 augustus 2015 12:49 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ribbenboog![]()
Dan zit je goed vol ja haha![]()
Halve meter. HOAX! jij hebt heul geen halve meter de ruimte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |