abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155287065
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 10:45 schreef Daui het volgende:
Wanneer hadden jullie een intakegesprek met de kraamzorg? Ik heb een email gekregen dat ze in week 32 langskomen. Ik ga ze maar bellen of het niet wat eerder kan.
32 weken is wel normaal ja, maar in jouw geval zou ik het inderdaad liever wat eerder hebben. Ik zou ze idd even bellen.
:)
pi_155287150
En ik begrijp die mannen wel. Ik wil ook echt niet meekijken via een spiegel en gelukkig heeft mijn man ook geen neigingen om de boel op film te zetten :P

Maar ik heb geen kritiek op mensen die dat wel fijn vinden. Het is alleen niet voor mij
pi_155287682
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 10:47 schreef mignonne het volgende:

[..]

32 weken is wel normaal ja, maar in jouw geval zou ik het inderdaad liever wat eerder hebben. Ik zou ze idd even bellen.
Afspraak verzet! Naar de eerste dag van week 30. Hopelijk komt niemand hier plintjes controleren want uitgebreid schoonmaken staat hier laag op de lijst
pi_155287693
quote:
Wanneer hadden jullie een intakegesprek met de kraamzorg? Ik heb een email gekregen dat ze in week 32 langskomen. Ik ga ze maar bellen of het niet wat eerder kan.
Volgende week donderdag: 32.5 dus. En dan telefonisch. Je moet je er ook niet teveel van voorstellen hoor. ;)
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_155287770
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 10:40 schreef Dot. het volgende:
Oh, jij doet aan turbo-bevallingen?

Plan van mijn vriend was ook om niet zo veel te zien, maar dat mislukte schijnbaar jammerlijk :P
Als de lijn zich door zet dan zou het nu in anderhalf uur ongeveer moeten kunnen ;) Maar nogmaals in het verleden behaalde resultaten...

En mijn held knipte toch gewoon de navelstreng door. Op adrenaline kun je ineens heel veel denk ik :Y
pi_155288410
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 11:28 schreef Estrys het volgende:

[..]

Als de lijn zich door zet dan zou het nu in anderhalf uur ongeveer moeten kunnen ;) Maar nogmaals in het verleden behaalde resultaten...

En mijn held knipte toch gewoon de navelstreng door. Op adrenaline kun je ineens heel veel denk ik :Y
Die van mij krijgt het al benauwd als 'ie nog maar aan de bevalling denkt :') . Hopelijk helpt die adrenaline dan inderdaad ja...

Ik kijk er zelf trouwens ook niet meer zo vol vertrouwen naar uit. Voorheen dacht ik "ah, dat komt wel goed". Nu vind ik het hele idee van bevallen (en daarna zo'n klein hummeltje hebben wat je nodig heeft) met vlagen ook doodeng :X .
pi_155288481
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 11:58 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Die van mij krijgt het al benauwd als 'ie nog maar aan de bevalling denkt :') . Hopelijk helpt die adrenaline dan inderdaad ja...

Ik kijk er zelf trouwens ook niet meer zo vol vertrouwen naar uit. Voorheen dacht ik "ah, dat komt wel goed". Nu vind ik het hele idee van bevallen (en daarna zo'n klein hummeltje hebben wat je nodig heeft) met vlagen ook doodeng :X .
Ik kijk er ook niet vol vertrouwen naar uit hoor. Maar ja hij zal er toch een keer uit moeten. Hoe dan ook. We zien het wel, heeft weinig zin om je nu al druk over te maken.
pi_155288906
Heeft iemand verstand van die pampermaten?
Wat moet je in vredesnaam in huis halen? Ik zag zo'n maandbox langskomen met 240 luiers (wtf, gaan er echt zoveel doorheen in een maand)? In "new baby, maat 2". Er staat bij dat dit voor 3-6 kilo is, dus dat lijkt me dan wel passend voor een baby?
pi_155288931
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:18 schreef silliegirl het volgende:
Wat moet je in vredesnaam in huis halen? Ik zag zo'n maandbox langskomen met 240 luiers (wtf, gaan er echt zoveel doorheen in een maand)? In "new baby, maat 2". Er staat bij dat dit voor 3-6 kilo is, dus dat lijkt me dan wel passend voor een baby?
Een baby past er sowieso in ja :Y
pi_155288960
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:18 schreef silliegirl het volgende:
Maat 1 new born voor net na de bevalling. Maat 2 is in de meeste gevallen echt te groot. Vooral niet naar de kilos kijken, dat is niet maatgevend zeg maar. :P En vooral geen 240 luiers in huis halen zou ik zeggen. Nergens voor nodig. Ze zijn altijd ergens in de aanbieding.
pi_155288984
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:21 schreef Estrys het volgende:

[..]

Maat 1 new born voor net na de bevalling. Maat 2 is echt te groot. Vooral niet naar de kilos kijken, dat is niet maatgevend zeg maar. :P
En hoe lang passen ze in maat 1? :{
pi_155288991
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:22 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ja dat hangt er vanaf he. Hoe hard ze groeien. Maandje of wat?
pi_155289047
Nee 240 halen wij niet. Daar kan onze dochter van 2 denk ik 2 maanden mee doen nu.

met zo'n pak met 33 luiers doen wij een week ongeveer. x4 is ongeveer 132.
pi_155289051
quote:
Ik had het al met week 24 zelfs!
pi_155289106
quote:

[..]

Ik haal voor de bevalling 1 pak new born luiers in maat 1 (of heet dat wel maat1?) . Daar kan je dan best even mee doen. En na de bevalling gaan de winkels ook gewoon weer open :P :Y
  maandag 17 augustus 2015 @ 12:38:57 #291
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_155289366
quote:

[..]

Ergens tussen 1 week (bij een vriendin van me, 4500 gram ;)) en 4 maanden (mijn eerste, 2300 toen ie thuiskwam). Koop gewoon een normaal pak maat 1, en koop bij als het op is. Dan weet je ook of het merk goed is qua pasvorm/ je geen allergische baby hebt...

Oh, en ik heb vandaag weer mijn vaste rondje ziekenhuis gedaan: poli - bloeddruk te hoog - bedje op poli - nog steeds te hoog (want handmatig meten) - verloskamers - tussendoor 2 baby's geboren horen worden - bloeddruk prima in orde. Volgende week weer, op UD/ verjaardag vriend...
  maandag 17 augustus 2015 @ 12:41:07 #292
327807 Mariposas
יה&#14
pi_155289419
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 11:28 schreef Estrys het volgende:

[..]

Yep, mijn man trekt al wit weg als ik het over bloedprikken heb, werd akelig bij het bekijken van het hartje met de SEO, maar hij heeft van de bevalling alles gezien, en hij kon het prima handelen! ^O^
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  maandag 17 augustus 2015 @ 12:42:19 #293
56471 pinquit
oh my lama!
pi_155289448
Goedgekeurd door vk :) bloeddruk blijft goed, twee kg bijgekomen :o :D
Baby ligt heul hoog, vk zei dat ie onderin nog een halve meter lege ruimte heeft :')
Grootte bm ging van vorige keer 1/2 NX naar nu een enkele RB. Wat betekent dat? Ribhoogte oid? Voelt wel zo iig :+
Verder ligt unie nogsteeds headdown, deze keer met zijn rug in mijn rug.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_155289553
Oja, kak, ik moet ze nog terugbellen voor een afspraak, en ik ben al bijna 32 weken... :@
Sta ik nu al automatisch op de lijst met faalmoeders zeker? :P

Een zak meegekregen van mijn moeder met lakentjes enzo. Met walgelijke kantjes en mierzoete hondjes en zonnetjes. Maar ze had ze zelf voor mij gemaakt vroeger, dus ik vind het nu schattig. Laten we het houden op fout vintage... Alles overigens zo strak opgevouwen en gestreken dat het kind zich eraan zou snijden, haha..!
En de allermooiste schat is een kruikzak die mijn inmiddels al 15 jaar overleden oma nog heeft gebreid. Vinnik zo gaaf, dat er iets in de wieg ligt van haar. Ben d'r helemaal emo van, stomme hormonen, bleehhhh.
pi_155289570
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:42 schreef pinquit het volgende:
Goedgekeurd door vk :) bloeddruk blijft goed, twee kg bijgekomen :o :D
Baby ligt heul hoog, vk zei dat ie onderin nog een halve meter lege ruimte heeft :')
Grootte bm ging van vorige keer 1/2 NX naar nu een enkele RB. Wat betekent dat? Ribhoogte oid? Voelt wel zo iig :+
Verder ligt unie nogsteeds headdown, deze keer met zijn rug in mijn rug.
Ribbenboog :Y
Dan zit je goed vol ja haha :P

Halve meter. HOAX! jij hebt heul geen halve meter de ruimte :+
:)
pi_155289599
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:49 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ribbenboog :Y
Dan zit je goed vol ja haha :P

Halve meter. HOAX! jij hebt heul geen halve meter de ruimte :+
Dan zit ie in dr tenen :P
  maandag 17 augustus 2015 @ 12:52:43 #297
56471 pinquit
oh my lama!
pi_155289641
Hahahaha :') :P knieën!
pi_155289665
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2015 12:50 schreef Estrys het volgende:

[..]

Dan zit ie in dr tenen :P
Nee joh, toch in d'r tieten..?! :Y

Fijn dat alles goed was!
  maandag 17 augustus 2015 @ 12:55:50 #299
56471 pinquit
oh my lama!
pi_155289710
Zo laag hangen mn tieten toch niet ;(
pi_155289742
Je baby heeft toch nog een halve meter tot aan je bekken? Dan zittie nu toch op borsthoogt? Duh! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')