32 weken is wel normaal ja, maar in jouw geval zou ik het inderdaad liever wat eerder hebben. Ik zou ze idd even bellen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:45 schreef Daui het volgende:
Wanneer hadden jullie een intakegesprek met de kraamzorg? Ik heb een email gekregen dat ze in week 32 langskomen. Ik ga ze maar bellen of het niet wat eerder kan.
Afspraak verzet! Naar de eerste dag van week 30. Hopelijk komt niemand hier plintjes controleren want uitgebreid schoonmaken staat hier laag op de lijstquote:Op maandag 17 augustus 2015 10:47 schreef mignonne het volgende:
[..]
32 weken is wel normaal ja, maar in jouw geval zou ik het inderdaad liever wat eerder hebben. Ik zou ze idd even bellen.
Volgende week donderdag: 32.5 dus. En dan telefonisch. Je moet je er ook niet teveel van voorstellen hoor.quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:45 schreef Daui het volgende:
Wanneer hadden jullie een intakegesprek met de kraamzorg? Ik heb een email gekregen dat ze in week 32 langskomen. Ik ga ze maar bellen of het niet wat eerder kan.
Als de lijn zich door zet dan zou het nu in anderhalf uur ongeveer moeten kunnenquote:Op maandag 17 augustus 2015 10:40 schreef Dot. het volgende:
Oh, jij doet aan turbo-bevallingen?
Plan van mijn vriend was ook om niet zo veel te zien, maar dat mislukte schijnbaar jammerlijk
Die van mij krijgt het al benauwd als 'ie nog maar aan de bevalling denktquote:Op maandag 17 augustus 2015 11:28 schreef Estrys het volgende:
[..]
Als de lijn zich door zet dan zou het nu in anderhalf uur ongeveer moeten kunnenMaar nogmaals in het verleden behaalde resultaten...
En mijn held knipte toch gewoon de navelstreng door. Op adrenaline kun je ineens heel veel denk ik
Ik kijk er ook niet vol vertrouwen naar uit hoor. Maar ja hij zal er toch een keer uit moeten. Hoe dan ook. We zien het wel, heeft weinig zin om je nu al druk over te maken.quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:58 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Die van mij krijgt het al benauwd als 'ie nog maar aan de bevalling denkt. Hopelijk helpt die adrenaline dan inderdaad ja...
Ik kijk er zelf trouwens ook niet meer zo vol vertrouwen naar uit. Voorheen dacht ik "ah, dat komt wel goed". Nu vind ik het hele idee van bevallen (en daarna zo'n klein hummeltje hebben wat je nodig heeft) met vlagen ook doodeng.
Een baby past er sowieso in jaquote:Op maandag 17 augustus 2015 12:18 schreef silliegirl het volgende:
Heeft iemand verstand van die pampermaten?
Wat moet je in vredesnaam in huis halen? Ik zag zo'n maandbox langskomen met 240 luiers (wtf, gaan er echt zoveel doorheen in een maand)? In "new baby, maat 2". Er staat bij dat dit voor 3-6 kilo is, dus dat lijkt me dan wel passend voor een baby?
Maat 1 new born voor net na de bevalling. Maat 2 is in de meeste gevallen echt te groot. Vooral niet naar de kilos kijken, dat is niet maatgevend zeg maar.quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:18 schreef silliegirl het volgende:
Heeft iemand verstand van die pampermaten?
Wat moet je in vredesnaam in huis halen? Ik zag zo'n maandbox langskomen met 240 luiers (wtf, gaan er echt zoveel doorheen in een maand)? In "new baby, maat 2". Er staat bij dat dit voor 3-6 kilo is, dus dat lijkt me dan wel passend voor een baby?
En hoe lang passen ze in maat 1?quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:21 schreef Estrys het volgende:
[..]
Maat 1 new born voor net na de bevalling. Maat 2 is echt te groot. Vooral niet naar de kilos kijken, dat is niet maatgevend zeg maar.![]()
Ja dat hangt er vanaf he. Hoe hard ze groeien. Maandje of wat?quote:Op maandag 17 augustus 2015 12:22 schreef silliegirl het volgende:
[..]
En hoe lang passen ze in maat 1?
Ik had het al met week 24 zelfs!quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:45 schreef Daui het volgende:
Ik haal voor de bevalling 1 pak new born luiers in maat 1 (of heet dat wel maat1?) . Daar kan je dan best even mee doen. En na de bevalling gaan de winkels ook gewoon weer openquote:Op maandag 17 augustus 2015 12:22 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ergens tussen 1 week (bij een vriendin van me, 4500 gramquote:Op maandag 17 augustus 2015 12:22 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Yep, mijn man trekt al wit weg als ik het over bloedprikken heb, werd akelig bij het bekijken van het hartje met de SEO, maar hij heeft van de bevalling alles gezien, en hij kon het prima handelen!quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:28 schreef Estrys het volgende:
[..]
Als de lijn zich door zet dan zou het nu in anderhalf uur ongeveer moeten kunnenMaar nogmaals in het verleden behaalde resultaten...
En mijn held knipte toch gewoon de navelstreng door. Op adrenaline kun je ineens heel veel denk ik
Ribbenboogquote:Op maandag 17 augustus 2015 12:42 schreef pinquit het volgende:
Goedgekeurd door vkbloeddruk blijft goed, twee kg bijgekomen
![]()
![]()
Baby ligt heul hoog, vk zei dat ie onderin nog een halve meter lege ruimte heeft
Grootte bm ging van vorige keer 1/2 NX naar nu een enkele RB. Wat betekent dat? Ribhoogte oid? Voelt wel zo iig
Verder ligt unie nogsteeds headdown, deze keer met zijn rug in mijn rug.
Dan zit ie in dr tenenquote:Op maandag 17 augustus 2015 12:49 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ribbenboog![]()
Dan zit je goed vol ja haha![]()
Halve meter. HOAX! jij hebt heul geen halve meter de ruimte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |