iemand een gifje hiervan?quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:23 schreef H.FR het volgende:
Van Beek zijn reactie bij het voorkomen van 1-1![]()
BEEKGOD
Dit was als statement tegen Blatter destijds. Als Blatter zou blijven, dan gaat Feyenoord Europa niet in. Zo te zien is Blatter weg, dus heeft dit geholpen. Dan maar 1 jaar geen Europees voetbal...quote:
Minder slecht dan Nelom normaal gesproken en dus een verbetering voor het elftalquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:24 schreef Scrummie het volgende:
Van der Heijden vond ik ook dramatisch.
Eigenlijk welquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:24 schreef renwan het volgende:
Van Beek had gewoon z'n vliegtuig moeten doen
Jij mag je excuses ook aanbieden voor je aanwezigheidquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:24 schreef GGMM het volgende:
De persoon die me gisteren probeerde wijs te maken dat Veijnovic wel de potentie heeft om beter te worden dan Clasie mag zijn excuses wel eens aanbieden.
Zou een mooie zijn voor de OPquote:
Schijnt dat Karim ook speeldequote:Op zondag 16 augustus 2015 16:24 schreef Scrummie het volgende:
Waardeloze pot zeg, oh oh oh.. Goeie inval beurt Kramer. Toornstra was dramatisch. Bilal was dramatisch. Van der Heijden vond ik ook dramatisch.
Jep. Vond Bilal heel matig, maar ging beter toen Gio hem op rechts zette.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:25 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Pluspunten zijn toch wel Kramer, Karsdorp en Van Beek.
Daarnaast Bilal die toch telkens weer probeerde, Kongolo die er een paar keer goed tussen zat.
Minpunten zijn Kazim die gewoon 0-1 moet maken, Toornstra die absoluut niet in het spel voorkomt en Vermeer die foutjes begint te maken.
Eens, maar Bilal was vandaag echt wel heel slecht hoor. Vond Karsdorp ook verdedigend vandaag erg zwak, vooral positioneel. Kongolo had dat aan de andere kant ook, dat ie z'n man veel te veel ruimte gaf.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:25 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Daarnaast Bilal die toch telkens weer probeerde, Kongolo die er een paar keer goed tussen zat.
Minpunten zijn Kazim die gewoon 0-1 moet maken, Toornstra die absoluut niet in het spel voorkomt en Vermeer die foutjes begint te maken.
Dan zou ik hem op de tribune zetten, zie hem als invaller geen potten breken.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:27 schreef Steinerized het volgende:
Kazim mag lekker een tijdje banken met dat gedrag van hem.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:27 schreef o.us2.0 het volgende:
Kramer 1e spits, Achabar op de bank als tweede spits, Kazim lekker naar Feijenoord 2.
Zou Kuyt op links of rechts wat uitmaken? Zodat Bilal naar rechts kan?quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Jep. Vond Bilal heel matig, maar ging beter toen Gio hem op rechts zette.
Het belangrijke voor Bilal is dat hij het blijft proberen, zijn assist geeft hem hopelijk een boost. Karsdorp, eens, Kongolo, eens.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens, maar Bilal was vandaag echt wel heel slecht hoor. Vond Karsdorp ook verdedigend vandaag erg zwak, vooral positioneel. Kongolo had dat aan de andere kant ook, dat ie z'n man veel te veel ruimte gaf.
Kuyt maakt weinig uit denk ik. Bilal beter op rechts. 1+1=2 zou ik zeggenquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:28 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Zou Kuyt op links of rechts wat uitmaken? Zodat Bilal naar rechts kan?
[..]
Het belangrijke voor Bilal is dat hij het blijft proberen, zijn assist geeft hem hopelijk een boost. Karsdorp, eens, Kongolo, eens.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:24 schreef renwan het volgende:
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dan zou ik hem op de tribune zetten, zie hem als invaller geen potten breken.
Man man, die 'assist' was ook een compleet verkeerd geraakte voorzet. Het is dat hij van richting werd veranderd, anders had zelfs die bal nog naast gegaan.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:28 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Het belangrijke voor Bilal is dat hij het blijft proberen, zijn assist geeft hem hopelijk een boost.
Dikste minpunt wmbt het veldspel. Mag toch hopen dat er even goed geanalyseerd gaat worden.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:25 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Meen je dit nou?quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:27 schreef Henrys het volgende:
Vind zelf El Ahmadi de beste vandaag, erg goede intercepties en hij kan goed kleine overtredingen maken die de scheidsrechter niet ziet
Eigenlijk wel ja. Een doelpunt voorkomen is hetzelfde als er een scoren!quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:24 schreef renwan het volgende:
Ik verwacht nog Bilal - Kramer - Kuyt met Elia op de bank voor Manu.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:30 schreef Scrummie het volgende:
Kan Kuyt wel naar links en Bilal naar rechts, maar ik verwacht vanaf volgende wedstrijd gewoon Elia op links, Kuyt rechts, Kramer spits.
Klopt, verdedigende discipline heeft 'ie zeker.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:29 schreef Henrys het volgende:
Bilal is zeker niet lui, als hij de bal verliest dan rent hij ook het hele veld over om hem weer terug te halen
Kuyt kan ook wel op RM, a la z'n Liverpool periode. Bilal dan rechts en Elia links.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:30 schreef Scrummie het volgende:
Kan Kuyt wel naar links en Bilal naar rechts, maar ik verwacht vanaf volgende wedstrijd gewoon Elia op links, Kuyt rechts, Kramer spits.
Eens.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:31 schreef Scrummie het volgende:
Over Vermeer: twee blunders in twee wedstrijden die je de wedstrijd en dus punten kunnen kosten. Vermeer heeft echt geluk wat dat betreft, dat ze niet fataal zijn.
Vind hem echt zeer zeer zwak tot nu toe, dit seizoen.
Bilal linksback. Vond Kongolo daar de eerste helft niet bijster sterk.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:31 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Klopt, verdedigende discipline heeft 'ie zeker.
Dat hij mee verdedigt maakt hem nog geen verdediger natuurlijk..quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Bilal linksback. Vond Kongolo daar de eerste helft niet bijster sterk.
Kongolo word ik ook steeds minder fan vanquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Bilal linksback. Vond Kongolo daar de eerste helft niet bijster sterk.
Gohquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:33 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat hij mee verdedigt maakt hem nog geen verdediger natuurlijk..
Nu zegt dat bij Feyenoord natuurlijk vrij weinig getuige Vilhena, Schaken en Karsdorpquote:
Elia krijgt volgende week als invaller hooguit 30 min speeltijd. Let maar op.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:30 schreef Scrummie het volgende:
Arie heb ik me ook dood aan zitten ergeren de eerste helft. Hij zal eens gewoon fatsoenlijk open draaien ipv de hele tijd die bal naar Beek of Kars te sturen. Gewoon Kongolo in het centrum, basta.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:34 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Kongolo word ik ook steeds minder fan van
Als meeverdedigen en koppen je twee beste kwaliteiten zijn als kleine Marokkaanse dribbelaar wordt het eens tijd om op de bank te gaan zitten.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:31 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Klopt, verdedigende discipline heeft 'ie zeker.
Arie is de meest joods uitziende speler die we ooit hebben gehad.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Arie heb ik me ook dood aan zitten ergeren de eerste helft. Hij zal eens gewoon fatsoenlijk open draaien ipv de hele tijd die bal naar Beek of Kars te sturen.
Die kanjertrollen durven zich hier tenminste niet meer te vertonen. Halverwege de wedstrijd hadden ze nog de grootste lol.quote:
Vind hem wel echt een klootzak, helpt nooit een tegenstander omhoog en geeft ook nooit een hand na overtredingquote:
Nog steeds hoor. Het blijft een lachwekkende vertoning.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die kanjertrollen durven zich hier tenminste niet meer te vertonen. Halverwege de wedstrijd hadden ze nog de grootste lol.
Liever een klootzak dan de ideale schoonzoonquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:37 schreef Henrys het volgende:
[..]
Vind hem wel echt een klootzak, helpt nooit een tegenstander omhoog en geeft ook nooit een hand na overtreding
Boeit me nietquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:37 schreef Henrys het volgende:
[..]
Vind hem wel echt een klootzak, helpt nooit een tegenstander omhoog en geeft ook nooit een hand na overtreding
Kan me geen zak schelen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:37 schreef Henrys het volgende:
[..]
Komt die uiteindelijk ook.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:35 schreef Cara het volgende:
[..]
Als meeverdedigen en koppen je twee beste kwaliteiten zijn als kleine Marokkaanse dribbelaar wordt het eens tijd om op de bank te gaan zitten.
Die weet dat die op de bank terechtkomt.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:39 schreef Henrys het volgende:
Leek trouwens wel of Kazim Kramer die goal niet gunde als je zn reactie zag in de dugout
Heb zo'n idee dat dat echt zo is. Vorige week juichen, nu chagrijnig voor zich uit zitten kijken.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:39 schreef Henrys het volgende:
Leek trouwens wel of Kazim Kramer die goal niet gunde als je zn reactie zag in de dugout
OK man, blij dat we je weekend hebben kunnen opleukenquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nog steeds hoor. Het blijft een lachwekkende vertoning.
Zegt iemand die bier drinken nog stoer vindtquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:41 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wat een tragisch elftal dat Feyenoord. En dan een volwassen vent voor de groep die zichzelf Gio noemt
Kramer zei net dat Kazim naar 'm toekwam. Dat het niet persoonlijk was. Valt wel weer mee.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb zo'n idee dat dat echt zo is. Vorige week juichen, nu chagrijnig voor zich uit zitten kijken.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:41 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wat een tragisch elftal dat Feyenoord. En dan een volwassen vent voor de groep die zichzelf Gio noemt
Vind ze niet echt te vergelijken. Kramer kan veel beter voetballen, is langer en heeft veel betere looplijnen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:41 schreef Tortugal het volgende:
Kramer is trouwens echt een verbeterde Te Vrede.
Hij was volgens mij gewoon ober de zeik van het missen van die megakansquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb zo'n idee dat dat echt zo is. Vorige week juichen, nu chagrijnig voor zich uit zitten kijken.
Kom je weer daarmeequote:Op zondag 16 augustus 2015 16:41 schreef TweeGrolsch het volgende:
Kan ook natuurlijk.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:42 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Hij was volgens mij gewoon ober de zeik van het missen van die megakans
Fijn voor je dat je alweer kunt lachen en trollen binnen 24h nadat je thuis wordt afgeslacht door ADOquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:41 schreef TweeGrolsch het volgende:
Volgens mij hoeft dat niet erg te zijn, maar die discussie is al geweestquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:45 schreef Henrys het volgende:
Die timing en techniek
Probleem is alleen bij Achahbar is dat hij niet snel genoeg is voor zijn lengte, anders had je een soort Defoe
1-4quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:41 schreef TweeGrolsch het volgende:
Liever een trainer als Gio, dan een lafbek als Schreuder.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:41 schreef TweeGrolsch het volgende:
Met dat voorhoofd waar je 2 kratten grolsch op kan parkeren.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:49 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Liever een trainer als Gio, dan een lafbek als Schreuder.
Keeper Cambuur moet ook een brilletjetwitter:FKRotterdam twitterde op zondag 16-08-2015 om 16:25:10Kuyt: "Ik heb het niet gezien, maar de keeper zei zelf dat het hands was. Dat vond ik wel sportief." #camFEY reageer retweet
Zou mooi zijn inderdaad.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik hoop dat Hahn in de beker mag keepen. Waarschijnlijk wordt dan al snel duidelijk dat hij een stuk stabieler is dan Vermeer.
Ik hoop dat Vermeer in de beker mag keepen als dat betekent dat Hahn dan 1e keeper isquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik hoop dat Hahn in de beker mag keepen. Waarschijnlijk wordt dan al snel duidelijk dat hij een stuk stabieler is dan Vermeer.
TweeGrolsch is voor PSV.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:46 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Fijn voor je dat je alweer kunt lachen en trollen binnen 24h nadat je thuis wordt afgeslacht door ADO
Wat ben je nou dan voor kanjer troll met je zwakzinnige Twentse clubje.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:41 schreef TweeGrolsch het volgende:
quote:Elvis Manu mag vertrekken bij Feyenoord. Willem II heeft vorige week geïnformeerd naar de linkerspits van Feyenoord, maar de aanvaller heeft geen trek in een club uit de eredivisie. ''Ik ga naar het buitenland'', vertelt hij tegenover Metro-journalist Johan van Boven.
Benieuwd welke club hem wil hebben. Zullen vast wel wat clubjes zijn die zo'n krachtig rennend beest willen.quote:
Sjelsea ofzo.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Benieuwd welke club hem wil hebben. Zullen vast wel wat clubjes zijn die zo'n krachtig rennend beest willen.
Dat kenkerbicigili ofzoquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:59 schreef Scrummie het volgende:
Manu moet lekker naar Turkije gaan ofzo. Lijkt me prima voor hem.
Ach, 6 uit 2...quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:16 schreef Tjacka het volgende:
vermeer
beste keeper van nederland toch
Nul gehouden.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:16 schreef Tjacka het volgende:
vermeer
Die zag het gewoon primaquote:Op zondag 16 augustus 2015 17:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Weleenswaar met hulp van de scheidsrechter, maar soit
Was er niet overheen toch?quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Weleenswaar met hulp van de scheidsrechter, maar soit
Te Vrede had op z'n gat gelegen omdat hij al een schietbeweging maakt voordat die bal opsprong.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:21 schreef Kerftminister het volgende:
Goh 1 goal die Te Vrede ook had gemaakt en Kramer is opeens de redderOpportunisme altijd in de voetballerij zeg.
We speelden drama en komen zeer goed weg, wss hebben we het geluk van PSV gekregen bij de doorverkoop van Wijnaldum. Kongolo op links was wel aardig, helaas is Van der Heijden een hele onzekere factor. El Ahmadi beste man op het veld.
Nee showduiker Hahn erinzettenquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:48 schreef Boma het volgende:
Toornstra, vermeer, bilal bankie en kazim tribune. Heb je een redelijk geinig elftal waarmee de 3e plaats absoluut haalbaar moet zijn. Laat je Vermeer staan dan gaat ie ons zeker nog punten kosten.
Daarbij denk ik niet dat Te Vrede goed had gereageerd op het feit dat de bal nog van richting verandert werd.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Te Vrede had op z'n gat gelegen omdat hij al een schietbeweging maakt voordat die bal opsprong.
In mijn beleving niet 100% over de lijn dus geen goal.quote:
Te Vrede kopte dat soort ballen er ook simpel in hoor, weet je begin vorig seizoen nog? Zegt dus niks, scoorde bij Heerenveen ook makkelijk. Let maar op als Kramer dalijk 90 minuten maakt neemt iedereen gauw zn woorden terug.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Te Vrede had op z'n gat gelegen omdat hij al een schietbeweging maakt voordat die bal opsprong.
Die kans van Kazim had Te Vrede er wel vol overtuiging ingeschoten.
Waardeloze kut is het.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:16 schreef Tjacka het volgende:
vermeer
Als je tevreden bent met Vermeer in de goal moet je je ogen is laten checken. De man is een prima lijnkeeper en ook coachend zeer degelijk. Afgezien daarvan een compleet drama bij hoge ballen en maakt ie alles beslissende blunders waar Erwin fucking Mulder nog het schaamrood op de kaken zou van krijgen. Opgepleurt met die gast.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:23 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nee showduiker Hahn erinzettenDie pakt sowieso geen punten voor je, zeker ook fan van Pietje Velthuizen?
Jammer dat Hahn nog 2x zo slecht is. Die kan er geen donder van. Vermeer pakt iig nog punten, zo'n Mulder die pakte nooit punten voor je.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:30 schreef Boma het volgende:
[..]
Als je tevreden bent met Vermeer in de goal moet je je ogen is laten checken. De man is een prima lijnkeeper en ook coachend zeer degelijk. Afgezien daarvan een compleet drama bij hoge ballen en maakt ie alles beslissende blunders waar Erwin fucking Mulder nog het schaamrood op de kaken zou van krijgen. Opgepleurt met die gast.
Ik blijf er bij, beter dan Mulder. Maar ook slechter dan Hahn... Dus gewoon Vermeer als 2e, Hahn op doel.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:30 schreef Boma het volgende:
[..]
Als je tevreden bent met Vermeer in de goal moet je je ogen is laten checken. De man is een prima lijnkeeper en ook coachend zeer degelijk. Afgezien daarvan een compleet drama bij hoge ballen en maakt ie alles beslissende blunders waar Erwin fucking Mulder nog het schaamrood op de kaken zou van krijgen. Opgepleurt met die gast.
Niet volgens de statistieken:quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:32 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Jammer dat Hahn nog 2x zo slecht is. Die kan er geen donder van. Vermeer pakt iig nog punten, zo'n Mulder die pakte nooit punten voor je.
Mag hopen dat Hahn niet de kans gaat krijgen, anders zul je al snel te zien krijgen waarom hij op het bankje zit, keeper van niks.
Zo gemakkelijk was die bal nog niet hoor, hij werd flink van richting veranderd.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:21 schreef Kerftminister het volgende:
Goh 1 goal die Te Vrede ook had gemaakt en Kramer is opeens de redderOpportunisme altijd in de voetballerij zeg.
Jaar eerder stond Mulder op die plek, zou dat dan toch een dingetje van Feyenoord keepers zijn?quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet volgens de statistieken:
[ afbeelding ]
Halen die Ten Rouwelaar, bijna even goed als Hahnquote:Op zondag 16 augustus 2015 17:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet volgens de statistieken:
[ afbeelding ]
quote:Michiel Kramer was vanmiddag direct trefzeker in het treffen tussen Cambuur Leeuwarden en Feyenoord (0-2). De spits kwam deze zomer over van ADO Den Haag en bewees dus direct van waarde te zijn voor de ploeg van Giovanni van Bronckhorst. Volgens de aanvaller had hij deze middag ook nog een tweede treffer kunnen maken.
"We hebben nog een penalty moeten hebben”, vertelt Kramer tegenover RTV Rijnmond. "Ik werd aan mijn arm getrokken en kon mijn nek daardoor niet uitsteken.” Volgens interviewer Jan Dirk Stouten was de strafschop die Feyenoord later kreeg discutabel. "Misschien was die penalty dan wel een goedmakertje”, zegt Kramer lachend.
Concurrent Kazim-Richards was niet trefzeker in de wedstrijd en was nauwelijks aanwezig in het spel van Feyenoord. Kramer vindt dat hij de concurrentiestrijd met 'Kazim-Kazim’ nog niet heeft gewonnen. "Het lijkt mij sterk dat ik op basis van een half uur spelen de concurrentiestrijd al heb gewonnen”, zegt hij. "Ik ben blij dat ik heb kunnen laten zien wat ik kan, in de minuten die ik kreeg. Het kon voetballend wel beter. Ik speel wel met nieuwe spelers om mij heen, dus dat is even wennen.”
Leuk om te zien dat je ook beschikt over enige realiteitszinquote:Op zondag 16 augustus 2015 17:38 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Halen die Ten Rouwelaar, bijna even goed als Hahn
Dan nog dient hij zich te gedragen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:51 schreef Slobeend het volgende:
Kazim was boos op zich zelf http://nos.nl/video/20523(...)eer-bla-bla-bla.html
Prima interviewtje toch?quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:51 schreef Slobeend het volgende:
Kazim was boos op zich zelf http://nos.nl/video/20523(...)eer-bla-bla-bla.html
Heb je wel eens op die van Bilal gelet? Alsof z'n haar van z'n hoofd is gegleden. Ziet er ook niet uit.quote:
dit inderdaad vorige seizoenen hadden we na ddit soort wedstrijden 0 uit twee gehad ipv 6 uit 2quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:01 schreef Scrummie het volgende:
Maareh, als we dit soort wedstrijden gewoon winnen he, dan worden we kampioen.
Ik ga vast m'n tentje opzetten.
2-1.quote:Op zondag 16 augustus 2015 18:12 schreef RvLaak het volgende:
Wat denken we dat het volgende week wordt?
Wat mij stoort aan die gozer is dat hij telkens weer de aandacht op zichzelf vestigt met zijn achterlijke gedrag, terwijl zijn prestaties dat niet rechtvaardigen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 18:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Prima interviewtje toch?
Zegt niets raars. En hij bied z'n excuses aan het drinkmandje.
Je bedoelt net zoals als 2/3 van de volwassen die eigenlijk Johannes of Gerardus heten en zichzelf Johan of Geert noemen?quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:41 schreef TweeGrolsch het volgende:
Tipje; je minder aan dingen wíllen storenquote:Op zondag 16 augustus 2015 18:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat mij stoort aan die gozer is dat hij telkens weer de aandacht op zichzelf vestigt met zijn achterlijke gedrag, terwijl zijn prestaties dat niet rechtvaardigen.
Invalbeurt Elia, die scoort er 3 en zorgt er voor dat we met 3-2 winnenquote:Op zondag 16 augustus 2015 18:12 schreef RvLaak het volgende:
Wat denken we dat het volgende week wordt?
Waarmee Kazim definitief uit de basis gespeeld wordtquote:Op zondag 16 augustus 2015 18:26 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Invalbeurt Elia, die scoort er 3 en zorgt er voor dat we met 3-2 winnen
Nee, eerder Bassie danquote:Op zondag 16 augustus 2015 18:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarmee Kazim definitief uit de basis gespeeld wordt![]()
Het valt niet mee hoor.. het ego van die gozer is om onbegrijpelijke reden veel te groot.. die actie ook dat hij na AZ - Feyenoord de kleedkamer van AZ inging om die lui even toe te spreken.. wie denkt die gozer wel niet dat hij is?quote:Op zondag 16 augustus 2015 18:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En het valt allemaal wel mee hoe hij dat doet, de media pakt hem eruit omdat het nou eenmaal een gozer is die wat aparte dingen doet.
Dat is toch prachtig man, dat hij dat doet? Dat tekent juist zijn goedheid, dat zelfs dat hem irriteert. Dat doet ie niet omdat hij de 'grote Colin Kazim Richards' is, maar omdat hij vind dat iemand in de steek is gelaten.quote:Op zondag 16 augustus 2015 18:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het valt niet mee hoor.. het ego van die gozer is om onbegrijpelijke reden veel te groot.. die actie ook dat hij na AZ - Feyenoord de kleedkamer van AZ inging om die lui even toe te spreken.. wie denkt die gozer wel niet dat hij is?
Ik ben het eens met Scrummie, een ander zal zich er mateloos aan irriteren. Het is een haat-liefde-spelerquote:Op zondag 16 augustus 2015 18:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het valt niet mee hoor.. het ego van die gozer is om onbegrijpelijke reden veel te groot.. die actie ook dat hij na AZ - Feyenoord de kleedkamer van AZ inging om die lui even toe te spreken.. wie denkt die gozer wel niet dat hij is?
Dat lijkt zo ja.. met de nadruk op LIJKT. Alles in de wereld van Kazim draait in eerste instantie om zichzelf namelijk. Alleen die actie laatst met een ziek kind (meen ik) kon ik wel waarderenquote:Op zondag 16 augustus 2015 18:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is toch prachtig man, dat hij dat doet? Dat tekent juist zijn goedheid, dat zelfs dat hem irriteert. Dat doet ie niet omdat hij de 'grote Colin Kazim Richards' is, maar omdat hij vind dat iemand in de steek is gelaten.
Scheidsrechter zat inderdaad fout bij de penalty, maar daarom mag je het nog wel zeggen als een scheidsrechter een fout maakt.quote:Op zondag 16 augustus 2015 19:26 schreef VXXLL het volgende:
Denk in de toekomst voordat jullie beginnen te zeiken over de scheids even na over deze wedstrijd
Goal van cambuur was ook over de lijn.quote:Op zondag 16 augustus 2015 19:31 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Scheidsrechter zat inderdaad fout bij de penalty, maar daarom mag je het nog wel zeggen als een scheidsrechter een fout maakt.
Jij zegt van wel, ik van niet.quote:Op zondag 16 augustus 2015 19:35 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Goal van cambuur was ook over de lijn.
Het raat erom dat na afloop van het seizoen je de scheids evenveel mee als tegen hebt gehad ( en jullie misschien nog wel meer mee dan tegen). Dat vergeten jullie nog wel eens volgens mijquote:Op zondag 16 augustus 2015 19:31 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Scheidsrechter zat inderdaad fout bij de penalty, maar daarom mag je het nog wel zeggen als een scheidsrechter een fout maakt.
Doe mij die glazen bol! Ben wel benieuwd naar wat dingetjesquote:Op zondag 16 augustus 2015 19:38 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Het raat erom dat na afloop van het seizoen je de scheids evenveel mee als tegen hebt gehad ( en jullie misschien nog wel meer mee dan tegen). Dat vergeten jullie nog wel eens volgens mij
Heb je helemaal gelijk in, ik geloof niet dat één team meer de scheidsrechter mee heeft dan de andere.quote:Op zondag 16 augustus 2015 19:38 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Het raat erom dat na afloop van het seizoen je de scheids evenveel mee als tegen hebt gehad ( en jullie misschien nog wel meer mee dan tegen). Dat vergeten jullie nog wel eens volgens mij
Verder dit.quote:Op zondag 16 augustus 2015 19:39 schreef Thunder0x het volgende:
Lekker 3 punten, zal me een worst wezen hoe![]()
hij zat ook fout bij de handbal van Cambuur in de zestien die hij over het hoofd zag.... Mekaar dus alweer opgeheven.quote:Op zondag 16 augustus 2015 19:31 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Het gaat na afloop van de wedstrijd wel erg vaak over Kazims debiele gedrag. Daar geeft hij zelf aanleiding toe.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:34 schreef 426451 het volgende:
Beetje opgeblazen gedoe met Kazim
Ik zou ook flink de pest in hebben als ik net een grote kans heb gemist en dan daarna word gewisseld.
Zeg niet of het goed is en hij speelde ook niet goed, maar gewoon opgeblazen gedoe.
Pellé was ook een keertje flink pissig en trapte de camera;sOf Cillisen dat hij bij de penalties werd gewisseld.
Dat doe je maar als je de status van Kuyt hebtquote:Op zondag 16 augustus 2015 18:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is toch prachtig man, dat hij dat doet? Dat tekent juist zijn goedheid, dat zelfs dat hem irriteert. Dat doet ie niet omdat hij de 'grote Colin Kazim Richards' is, maar omdat hij vind dat iemand in de steek is gelaten.
Volgens mij niet.quote:Op zondag 16 augustus 2015 19:35 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Goal van cambuur was ook over de lijn.
Omdat hij een penalty geeft die er op dat moment al niet eens meer echt toe doet?quote:Op zondag 16 augustus 2015 19:26 schreef VXXLL het volgende:
Denk in de toekomst voordat jullie beginnen te zeiken over de scheids even na over deze wedstrijd
Goeie man.quote:Op zondag 16 augustus 2015 19:38 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Maar op gegeven moment ligt het ook onder een vergrootglas. Gebeurt vaak zat dat iemand die wordt gewisseld na een blunder een bidon een trap verkoopt. Maar bij Kazim is het meteen weer reden tot klagen over Kazim en zijn gedrag.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het gaat na afloop van de wedstrijd wel erg vaak over Kazims debiele gedrag. Daar geeft hij zelf aanleiding toe.
De meningen zijn dus verdeeld. Hij moet er 100% overheen zijn hèquote:
Ik wel, ik heb goeie ogen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
De meningen zijn dus verdeeld. Hij moet er 100% overheen zijn hè
Je kunt niet met zekerheid constateren dat dat zo was.
Ik vind het ook wel een mooie kerel. Sportief is er af en toe het een en ander op af te dingen, en hij heeft een te kort lontje, maar qua persoonlijkheid zeker een toevoeging aan de spelersgroep.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:16 schreef Scrummie het volgende:
Nja, het zal wel. Heb wel wat met iemand als Kazim, soms een te grote bek, dat geef ik direct toe, maar goed.
Kutbaan.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Moet je scheidsrechter worden, jongeman.
Ja, ik kan me voorstellen dat je als scheidsrechter op het verkeerde been wordt gezet als iemand met een volleybalsmash op de bal af komt vliegen. Als verdediger moet je ook niet de schijn wekken een overtreding te maken, natuurlijk. Hij aanvaarde bewust het risico dat de scheids zou denken dat er wel contact was geweest. Ze lopen de laatste jaren niet voor niets met de handjes op de rug te verdedigen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Verder die penalty. Hij raakte hem misschien niet met z'n hand, maar hij kwam wel omhoog springen alsof hij die bal vol het net in wou smashen. Op zich logisch dat je hem dan geeft. En ach, het was al blessuretijd, alsof ze nog gelijk gemaakt zouden hebben
Ja, maar dan had je mening over of de bal al dan niet over de lijn was geweest er wél toegedaan.quote:
Nu doet ie er ook toe toch?quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, maar dan had je mening over of de bal al dan niet over de lijn was geweest er wél toegedaan.
Dus iets doet er alleen toe als mensen er wakker van liggen?quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand in Rotterdam, Leeuwarden, of Zeist er wakker van ligt.
Guidetti had ook een grote bek en Pelle heeft wel eens wat gesloopt na een wedstrijd.. verschil met Kazim is dat die 2 goed presteerden.. Kazim is een middelmatige kneus met het ego van Zlatan. Dat irriteert mensen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maar op gegeven moment ligt het ook onder een vergrootglas. Gebeurt vaak zat dat iemand die wordt gewisseld na een blunder een bidon een trap verkoopt. Maar bij Kazim is het meteen weer reden tot klagen over Kazim en zijn gedrag.
Wat?quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:21 schreef Buitendam het volgende:
Goal van Kramer vanuit een halve kluts
Bilal (geloof ik) mikt de bal het stadion uit, maar een Cambuurknie voorkomt dit waardoor Kramer kan afronden.quote:
Wat ik bedoel te zeggen is dat al had jij gevonden dat die poging voor tien had moeten tellen, het niemand eigenlijk ene moer interesseert, en het geen invloed uit zal oefenen op hoe deze wedstrijd de geschiedenisboeken in zal gaan.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:26 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Dus iets doet er alleen toe als mensen er wakker van liggen?
Ja, als Kazim zorgt dat het sportief gezien allemaal op peil is geeft hij journalisten en fans in ieder geval iets anders om over te praten.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Guidetti had ook een grote bek en Pelle heeft wel eens wat gesloopt na een wedstrijd.. verschil met Kazim is dat die 2 goed presteerden.. Kazim is een middelmatige kneus met het ego van Zlatan. Dat irriteert mensen.
Het stadion uit zeg je? Die bal was laag, maar werd omhoog gewerkt door een Cambuurspeler.. Feiten jongen, ken ze.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bilal (geloof ik) mikt de bal het stadion uit, maar een Cambuurknie voorkomt dit waardoor Kramer kan afronden.
Het was gewoon een kutbal die vol tegen een tegenstander werd geknald. 0 idee erachter.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het stadion uit zeg je? Die bal was laag, maar werd omhoog gewerkt door een Cambuurspeler.. Feiten jongen, ken ze.
Was een lage voorzet en werd daardoor een hoge voorzet.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bilal (geloof ik) mikt de bal het stadion uit, maar een Cambuurknie voorkomt dit waardoor Kramer kan afronden.
Toch blijf ik bij mijn punt. Feyenoord speelde dramatisch. Kazim was kut. Je hebt geluk dat die 1-0 erin vliegt, je geen goal tegen krijgt. (die eigenlijk wel een goal was)quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:33 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen is dat al had jij gevonden dat die poging voor tien had moeten tellen, het niemand eigenlijk ene moer interesseert, en het geen invloed uit zal oefenen op hoe deze wedstrijd de geschiedenisboeken in zal gaan.
Je overdrijft. Maar kampioen zullen we waarschijnlijk niet worden inderdaad.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:37 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Toch blijf ik bij mijn punt. Feyenoord speelde dramatisch. Kazim was kut. Je hebt geluk dat die 1-0 erin vliegt, je geen goal tegen krijgt. (die eigenlijk wel een goal was)
Feyenoord is nog steeds zo drama als de afgelopen jaren en gaat zeker geen kampioen worden.
Typerend voor het niveau van Bilal, deze wedstrijd. Bal een goeie ros verkopen en daarna zien waar het schip strandt.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Was een lage voorzet en werd daardoor een hoge voorzet.
Zeer zeker.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:32 schreef Tortugal het volgende:
Van Beek is overigens met afstand de beste verdediger in de Eredivisie.
Dat was het nietquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het was gewoon een kutbal die vol tegen een tegenstander werd geknald. 0 idee erachter.
Hij was inderdaad niet goed, maar dit was gewoon een lage voorzet richting Kramer hoor. Goede kans dat Kramer hem dan ook gewoon had kunnen schieten.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Typerend voor het niveau van Bilal, deze wedstrijd. Bal een goeie ros verkopen en daarna zien waar het schip strandt.
Ik vraag het me af, maar da's achterafpraat natuurlijk.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij was inderdaad niet goed, maar dit was gewoon een lage voorzet richting Kramer hoor. Goede kans dat Kramer hem dan ook gewoon had kunnen schieten.
Maar, liever hou ik me vast aan die lekker steekbal van Karsdorp op Bilal.
Is nog te vroeg om iets over te zeggen.. Voorlopig ben ik meer dan tevreden dat we weer eens een fatsoenlijke competitiestart hebben. Utrecht thuis en Cambuur uit zijn niet de moeilijkste wedstrijden, maar die 6 punten zitten toch maar in de tas.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:37 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Feyenoord is nog steeds zo drama als de afgelopen jaren en gaat zeker geen kampioen worden.
Vind dat PSV meer ervaring en fysiek heeft.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Is nog te vroeg om iets over te zeggen.. Voorlopig ben ik meer dan tevreden dat we weer eens een fatsoenlijke competitiestart hebben. Utrecht thuis en Cambuur uit zijn niet de moeilijkste wedstrijden, maar die 6 punten zitten toch maar in de tas.
Qua creativiteit vind ik dit Feyenoord tot nu toe ook bedroevend, maar het algehele niveau in de eredivisie is bedroevend want ook Ajax en PSV hebben niet echt veel creativiteit meer lopen. Op basis van ervaring en fysiek gaat Feyenoord nog best ver komen dit seizoen.
Ik heb die Lestienne en Guardado toch aardig wat mooi passes zien geven vanmiddag.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Is nog te vroeg om iets over te zeggen.. Voorlopig ben ik meer dan tevreden dat we weer eens een fatsoenlijke competitiestart hebben. Utrecht thuis en Cambuur uit zijn niet de moeilijkste wedstrijden, maar die 6 punten zitten toch maar in de tas.
Qua creativiteit vind ik dit Feyenoord tot nu toe ook bedroevend, maar het algehele niveau in de eredivisie is bedroevend want ook Ajax en PSV hebben niet echt veel creativiteit meer lopen. Op basis van ervaring en fysiek gaat Feyenoord nog best ver komen dit seizoen.
quote:
"Puur geluk", volgens de verslaggever van Studio Sport. Want goed verdedigen is puur geluk blijkbaar. En een bal die niet duidelijk over de lijn was niet als goal tellen, ook dat is puur geluk. Wat kwamen we toch goed weg.quote:
Probleem van Kazim is dat het wel altijd wat is, terwijl hij op het veld gewoon kneus is. Een lichaam van bodybuilder maar laat zich door tieners van de bal lopen. Het zou hem sieren als hij zich eens zou concentreren op zn beroerde spel ipv roepen dat hij altijd ten onrechte de schijnwerpers op zich krijgt.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:34 schreef 426451 het volgende:
Beetje opgeblazen gedoe met Kazim
Ik zou ook flink de pest in hebben als ik net een grote kans heb gemist en dan daarna word gewisseld.
Zeg niet of het goed is en hij speelde ook niet goed, maar gewoon opgeblazen gedoe.
Pellé was ook een keertje flink pissig en trapte de camera;sOf Cillisen dat hij bij de penalties werd gewisseld.
Hopelijk speelt hij hier nog in ieder geval een jaar of 2. Vind hem beter dan De Vrij op die leeftijd.quote:
Inderdaad, met een zooi van die zogenaamde kenners die eerst schrijven dat Botteghin en Kramer ons kampioen gaan maken en zodra die gehaald zijn dit weer betwijfelen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:56 schreef Tomatenboer het volgende:
De eerste helft was vooral treurig. De tweede helft was behoorlijk goed vond ik, al was het nog wat slordig.
Maar als we op termijn het spel in de tweede helft kunnen doortrekken en volhouden de hele wedstrijd dan gaat het best wat worden.
Maar kampioen zie ik ons ook niet worden. Overigens is 90% van onze aanhang wel zo realistisch om dat ook in te zien.
Het is vooral de media die Feyenoord omhoog schrijft en veren in de reet steekt.
Yep. Vind ik ook. Sowieso heeft van Beek wat de Vrij veel minder had, zelfs nu nog, dat agressieve en harde af en toe. Heerlijke speler.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hopelijk speelt hij hier nog in ieder geval een jaar of 2. Vind hem beter dan De Vrij op die leeftijd.
Zou Gio het aandurven om vd Heijden meteen al in te wisselen voor Botteghin?quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:58 schreef ace_eleven het volgende:
nu maar hopen dat de verdediging de boel volgende week goed dicht kan houden
Ik vond De Vrij wel rustiger aan de bal, maar ben ook wel echt fan van Van Beek ja, dienheeft afgelopen seizoen echt hele grote stappen gemaaktquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep. Vind ik ook. Sowieso heeft van Beek wat de Vrij veel minder had, zelfs nu nog, dat agressieve en harde af en toe. Heerlijke speler.
Oh dat op zeker ja, de Vrij heeft een hele fijne aanname en is technisch ook verfijnder als van Beek. Die is wat robuuster. Ach, trots op de Vrij en heel blij met van Beek. Die komt er welquote:Op zondag 16 augustus 2015 22:00 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik vond De Vrij wel rustiger aan de bal, maar ben ook wel echt fan van Van Beek ja, dienheeft afgelopen seizoen echt hele grote stappen gemaakt
Dat inderdaadquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep. Vind ik ook. Sowieso heeft van Beek wat de Vrij veel minder had, zelfs nu nog, dat agressieve en harde af en toe. Heerlijke speler.
Als ie inschat dat we behoorlijk onder druk komen wel denk ik. Dan kun je met Botteghin wel iets beter leunen en snel omschakelen, als ie het spel (voornamelijk in de openingsfase ) denkt te kunnen domineren dan zal ie wel met dezelfde defensie aankomen. Ik denk dat alleen Immers en Kramer dan starten en Elia zal invallen, voor zover mijn glazen bolquote:Op zondag 16 augustus 2015 22:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou Gio het aandurven om vd Heijden meteen al in te wisselen voor Botteghin?
Dat viel me ook op inderdaadquote:Op zondag 16 augustus 2015 22:00 schreef Scrummie het volgende:
Eerste helft was, denk ik, vooral matig door Jan Arie van der Heijden trouwens. Vond 'm erg onzeker, speelde alles terug op Vermeer, en durfde niet ver vooruit te verdedigen, waardoor afstand naar middenveld bizar groot werd, dat zag je heel goed aan Toorstra die dat moeilijk belopen kon, en telkens daardoor net te laat was of niet op de juiste positie stond. Kazim mist daardoor ook nog elke steun die hij van Toornstra had moeten krijgen en Dirk liep overal en nergens op een beetje bij te helpen. Daarom alleen maar fijn dat je vandaag drie punten pakt, want heeft even tijd nodig.
Toornstra was wel weer matig inderdaad. Lekker Lex weer. Ben benieuwd of Van Beek dan naar LCV wordt geschoven zodat Botteghin dan RCV gaat spelen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:05 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Als ie inschat dat we behoorlijk onder druk komen wel denk ik. Dan kun je met Botteghin wel iets beter leunen en snel omschakelen, als ie het spel (voornamelijk in de openingsfase ) denkt te kunnen domineren dan zal ie wel met dezelfde defensie aankomen. Ik denk dat alleen Immers en Kramer dan starten en Elia zal invallen, voor zover mijn glazen bol
Waarom moet Van Beek dan plaatsmaken? Laat Botteghin lekker LCV spelen, Sven staat daar primaquote:Op zondag 16 augustus 2015 22:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Toornstra was wel weer matig inderdaad. Lekker Lex weer. Ben benieuwd of Van Beek dan naar LCV wordt geschoven zodat Botteghin dan RCV gaat spelen.
Omdat Van Beek beter, sneller en wendbaarder is. Dus ik denk dat hij dan op de LCV minder snel in de fout zal gaan dan de wat trage, logge Botteghin.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:18 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Waarom moet Van Beek dan plaatsmaken? Laat Botteghin lekker LCV spelen, Sven staat daar prima
Daarom heb ik Van Beek liever juist op RCV; Karsdorp doet het prima op RB, maar is geen echte verdediger, Van Beek is snel genoeg om die fouten ongedaan te maken en ook om z'n eigen werk goed te doen. Links dan Kongolo en Botteghin; Botteghin de wellicht betere verdediger, maar trager, Kongolo als snelle man die als Botteghin iets verkeerd doet naar binnen kan knijpen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Omdat Van Beek beter, sneller en wendbaarder is. Dus ik denk dat hij dan op de LCV minder snel in de fout zal gaan dan de wat trage, logge Botteghin.
Dat is waar, maar ik heb ook juist het idee dat Kongolo bijv. vandaag zo bang was dat vd Heijden op die manier in de fout zou gaan, dat hij zelf ook niet top speelde.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Daarom heb ik Van Beek liever juist op RCV; Karsdorp doet het prima op RB, maar is geen echte verdediger, Van Beek is snel genoeg om die fouten ongedaan te maken en ook om z'n eigen werk goed te doen. Links dan Kongolo en Botteghin; Botteghin de wellicht betere verdediger, maar trager, Kongolo als snelle man die als Botteghin iets verkeerd doet naar binnen kan knijpen.
En dat is helemaal waar. Ze zijn cadeau gedaan door de scheidsrechter.quote:Op zondag 16 augustus 2015 18:39 schreef Gert het volgende:
........ Maar de 3 punten zijn niet 'gestolen' of zo. ..............
quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:40 schreef quo_ het volgende:
[..]
En dat is helemaal waar. Ze zijn cadeau gedaan door de scheidsrechter.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:40 schreef quo_ het volgende:
[..]
En dat is helemaal waar. Ze zijn cadeau gedaan door de scheidsrechter.
Kazim en Bilal zijn leuke spelers voor clubs als AZ en Fc Twente. Zeker dit seizoen wilt Feyenoord een extra stap maken, dus eigenlijk hadden we ze al moeten lozen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:52 schreef Haringkop het volgende:
Feyenoord mist nog de man die echt de lijnen uitzet. Veijnovic moet het spelen meer opeisen en leiden. Verder zal ons spel al een stuk verbeteren als Kazim en Bilal niet meer mee doen.
Heb eerder het idee dat Kongolo niet top speelde omdat hij zelf geen vertrouwen heeft. Dat geldt voor meer Feyenoorders.. ze spelen met te weinig vertrouwen en lef en dan oogt het allemaal plichtmatig. Ik hoop dat dat gaat verbeteren.. denk het wel eigenlijk.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik heb ook juist het idee dat Kongolo bijv. vandaag zo bang was dat vd Heijden op die manier in de fout zou gaan, dat hij zelf ook niet top speelde.
Die halve gare dwaas mist werkelijk ALTIJD als hij de tijd krijgt om na te denken.. op het moment dat hij alleen op de keeper af ging wist ik al dat hij ging missen. Alle doelpunten die hij tot nu toe heeft gemaakt waren momenten dat hij geen tijd had om na te denken. Waardeloze gozerquote:Op zondag 16 augustus 2015 23:18 schreef Vasion het volgende:
Zeker die misser van Kazim vandaag. Oh oh oh. Gepruts. Hetzelfde gepruts dat me deed medenken aan zijn voet in de Arena die die goal tegenhield. Moedeloos word je ervan.
Mwoa, 2 penalty's onthouden, 1 onterecht gekregen (in blessutetijd!) en wellicht een bal over de lijn, de scheids floot niet erg overtuigend, maar zo veel voordeel hebben we er nou ook weer niet van gehad.quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:29 schreef Shreyas het volgende:
Het is zo dat Feyenoord vandaag het geluk mee had. Maar elke ploeg heeft een aantal wedstrijden per seizoen dat het mee zit en dat het tegen zit. Over 34 wedstrijden zal het per club wel ongeveer hetzelfde zijn.
Dit realisme zijn we niet van je gewend Shreyas, mijn eerste gedachte is dat je gelijk hebt. Al hebben die lui van het NRC (of de Volkskrant) een keer berekend dat sommige ploegen flink wat punten tekort komen of te veel hebben aan het eind van het seizoen. Ik geloof er alleen niet in dat dat bewust gebeurt, scheidsrechters zijn nou eenmaal mensen en proberen zo goed mogelijk te fluiten. Jammer genoeg maken ze nog steeds heel veel fouten.quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:29 schreef Shreyas het volgende:
Het is zo dat Feyenoord vandaag het geluk mee had. Maar elke ploeg heeft een aantal wedstrijden per seizoen dat het mee zit en dat het tegen zit. Over 34 wedstrijden zal het per club wel ongeveer hetzelfde zijn.
Ja, en daarbij is statistiek een lastig middel hiervoor, want verkeerde beslissingen die uiterst cruciaal zijn voor uitkomsten van wedstrijden en in bepaalde periodes van seizoenen zijn natuurlijk lastig te quantificeren.quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit realisme zijn we niet van je gewend Shreyas, mijn eerste gedachte is dat je gelijk hebt. Al hebben die lui van het NRC (of de Volkskrant) een keer berekend dat sommige ploegen flink wat punten tekort komen of te veel hebben aan het eind van het seizoen. Ik geloof er alleen niet in dat dat bewust gebeurt, scheidsrechters zijn nou eenmaal mensen en proberen zo goed mogelijk te fluiten. Jammer genoeg maken ze nog steeds heel veel fouten.
Zielig dit.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Mr. Jood himself hing veel te veel terug.
Precies.quote:Op zondag 16 augustus 2015 23:42 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Mwoa, 2 penalty's onthouden, 1 onterecht gekregen (in blessutetijd!) en wellicht een bal over de lijn, de scheids floot niet erg overtuigend, maar zo veel voordeel hebben we er nou ook weer niet van gehad.
Ik denk dat we beslissingen in ons nadeel vorige week ook al aardig hebben gehad toen we 40min met 10 man verder moesten.
We hadden wel de pech kunnen hebben gehad dat ie die lijnbal als doelpunt had toegekend, maar verder was de overwinning, ondanks dat we zwak speelden, wmb wel terecht hoor
quote:Feyenoord heeft afgelopen week intern gesproken over de situatie van doelman Kenneth Vermeer, die na een wervelende start bij Feyenoord inmiddels op kritiek kan rekenen. "Ik weet dat er intern over gesproken is bij Feyenoord, dat hij zo'n beetje bij elke tegengoal betrokken is," zegt verslaggever Jan Dirk Stouten.
Stouten blikt in zijn wekelijkse analyse op maandag op Radio Rijnmond terug op de gewonnen wedstrijd in Leeuwarden: "Niet alleen tegen Utrecht en Cambuur, maar ook in de voorbereiding maakte Vermeer veel fouten. Én ook in de tweede helft van de vorige competitie. Feyenoord heeft gezwijnd tegen Cambuur, want de inzet van Cambuur na zijn fout was over de lijn. Vermeer wordt een probleem bij Feyenoord."
Het gesprek heeft geen directe gevolgen voor Vermeer, die het vertrouwen krijgt van trainer Van Bronckhorst. Maar dat vertrouwen is niet eindeloos: "De vraag is, omdat je een doelman niet snel wisselt, wanneer dat gaat gebeuren want Vermeer kan zich niet veel meer permitteren. Hahn heeft het nog nooit op het hoogste niveau laten zien, hij moet zich nog bewijzen bij een topclub. Maar dat kan ook alleen als je de kans krijgt."
Ondanks de beste competitiestart in jaren (2 gespeeld, 2 gewonnen) is er behalve kritiek op Vermeer ook veel kritiek op Kazim. Met name zijn gedrag na de wissel tegen Cambuur, is iets waar Stouten kritisch op is: "Wat er na de wissel gebeurde vind ik hemeltergend. Hij wandelt naar de kant terwijl je tempo moet maken. Hij schopt een krat bidons omver en maakt misbaar. Dit past niet bij Feyenoord, ik ben aangesproken door veel nette keurige Feyenoord-supporters en die zeggen: 'dit past niet bij onze club'. Ik denk dat Kazim niet meer gaat spelen, Kramer heeft een basisplaats afgedwongen. En dan kun je je afvragen of Kazim een jongen is die je bij de groep wilt houden. Van Bronckhorst gaat vandaag met hem praten."
quote:Met jaloerse ogen keek SC Cambuur-trainer Henk de Jong gisteren richting de bank van Feyenoord. De coach heeft weinig defensieve krachten en zag gisteren ook nog een back wegvallen. De Jong vroeg collega Giovanni van Bronckhorst dan ook of hij misschien een verdediger mocht lenen.
Michiel Kramer was ook wel welkom.'' Ik weet nog dat wij hier twee of drie jaar geleden in ons kamertje zaten. We hadden het over hem en dat we hem zo graag wilden hebben. Nu speelt hij bij Feyenoord, dat is toch geweldig voor die jongen'', zegt De Jong in De Telegraaf.
Kramer zelf was de sterke bank ook opgevallen. Naast de doelpuntenmaker (1,5 miljoen euro) zaten daar ook Eric Botteghin (2,5 miljoen), Lex Immers, Miquel Nelom, Tonny Vilhena, Elvis Manu en Warner Hahn. ''Ik had het er met Lex voor de wedstrijd over. Dit is een hele sterke bank, een vrij dure ook…''
Nu begin ik me af te vragen hoe lang dat dan geleden is.quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:46 schreef tong80 het volgende:
'Ondanks de beste competitiestart in jaren (2 gespeeld, 2 gewonnen)'
Woehaaaaa.
Heerlijk die openheid.quote:Michiel Kramer is van kleins af aan al supporter van Feyenoord en zijn jongensboek kon hij gisteren opvrolijken met een belangrijke treffer tegen SC Cambuur. Nog voor hij goed en wel begonnen is, kan Kramer zomaar half op een voetstuk worden getild
''Als ik straks vijf wedstrijden op rij geen knikker raak, kan ik er misschien geen klote meer van'', zegt de doelpuntenmaker zelf echter in De Telegraaf. ''Zo werkt het ook. Of ik wat krediet heb onder de aanhang? Misschien, maar ik moet het natuurlijk wel laten zien.''
Kramer merkte dat er gisteren nog wat spanning op zat. ''Ik speelde de eerste keer voor mijn nieuwe club. Er was bijvoorbeeld een moment aan de zijlijn dat ik erlangs wou gaan en dat ik bijna op m’n bek ging. Dat lijkt natuurlijk helemaal nergens op. Ik wou er op snelheid langs, maar dat ging niet helemaal zoals gepland.''
Dinsdag meldt de spits zich gewoon bij de beloften. ''Ik heb nog geen negentig minuten kunnen spelen in de voorbereiding, dus ik denk dat het voor mijn fysiek handig is als ik deze een keertje maak. Ik moet nog meer inhoud kweken, want ik merk dat het nog niet is wat het moet zijn.''
Tuurlijk wel geweldig dat je de eerste 2 wedstrijden wint. Ongekend.quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:49 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nu begin ik me af te vragen hoe lang dat dan geleden is.
Laatste keer inderdaadquote:
Werd AZ niet ongeslagen kampioen in 1981 ?quote:
Ik denk dat hij nog één blunder mag maken de komende 10 wedstrijden. Dan kan het wel eens afgelopen zijn mits Hahn er wat van bakt op de training.quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Miazek of Hahn erin kunnen we Vermeer mooi voor 5 miljoen aan de neusjes verkopen.
Vraag me af of Hahn wel een verbetering is eigenlijk.quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:12 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nog één blunder mag maken de komende 10 wedstrijden. Dan kan het wel eens afgelopen zijn mits Hahn er wat van bakt op de training.
Ik durf het niet te zeggen. Als hij zijn staart afknipt neig ik naar 'ja'.quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vraag me af of Hahn wel een verbetering is eigenlijk.
Vandaar mijn tweede zin.quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een oud bekende van dit forum zegt altijd dat negers niet kunnen keepen, dus ik neig naar nee.quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Blijft raar dat ze Sleegers al afschrijven voor op links terwijl ze niet weten wanneer Elia fit is.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Jep. Vond Bilal heel matig, maar ging beter toen Gio hem op rechts zette.
Zo erg is dat niet hoor, niet zo heel veel gemist.quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Gister alleen samenvatting gezien helaas.
Voorlopig zijn punten heilig jaquote:3 punten
Hahn is geen neger.quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Een oud bekende van dit forum zegt altijd dat negers niet kunnen keepen, dus ik neig naar nee.
hahn is een baasquote:Op maandag 17 augustus 2015 10:54 schreef PIETR het volgende:
Gewoon lekker Vermeer laten staan. Doet het helemaal niet slecht, en Hahn is echt niet beter ofzo.
Ja, dan hebben we 9 uit 3, PSV-uit mag je verliezen, zeker in een jaar als dit, als je naar de selecties kijkt. Maar PSV ligt ons meestal wel aardig, dus ik zie ons niet per se verliezen. Als we wel duidelijk verliezen, met een 3/4-0 oid (ook geen onwaarschijnlijk scenario) weten we wel waar we staan en kunnen we wel scherp de interlandperiode/ trainingsperiode in.quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Zou mooi zijn als we kunnen winnen van vitesse
Ja dan ben je met Hahn wel beter af hahaquote:Op maandag 17 augustus 2015 11:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hahn is een baas
vermeer is gewoon een afgedankte neus die altijd wel een paar fouten maakt
Begon daar heel slecht toch?quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:12 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben eigenlijk totaal niet overtuigd van Hahn. Maakt ook altijd wel wat foutjes, en oogt onzeker vind ik. Maar goed, deed het verleden jaar wel uitstekend bij PEC. Moeilijk verhaal.
Nou vind ik 15 jaar Ajax waarvan 10 jaar bij de senioren toch wel net iets anders dan 4 jaar jeugdopleidingquote:Op maandag 17 augustus 2015 11:09 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ja dan ben je met Hahn wel beter af haha
15jaar kut is alnog kutquote:Op maandag 17 augustus 2015 11:14 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Nou vind ik 15 jaar Ajax waarvan 10 jaar bij de senioren toch wel net iets anders dan 4 jaar jeugdopleiding
elia - kramer - kuyt .. met dat trio win je makkelijk van vite$$quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:26 schreef Thunder0x het volgende:
Vitesse is heel wat kwijt is nog los zand en de nieuwe vervangers zijn nou niet echt een verbetering. Met dezelfde inzet moet je daar gewoon van kunnen winnen thuis.
Die zit volgens mij weer bij Sporting Lissabon.quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Speelt die mongool waar Kazim ruzie mee had nog bij Vitesse?
Ik heb Elia nog niet zien spelen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
elia - kramer - kuyt .. met dat trio win je makkelijk van vite$$
Kuyt en Kazim?quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb Elia nog niet zien spelen.
Gewoon ff 442 met K2 in de spits.
Elia is boetius on steroids man. Voor duitsland te bagger, in england deed ie t heel leuk en voor de kinderdivisie hier in nederland zal hij er ver boven uit stijgenquote:Op maandag 17 augustus 2015 11:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb Elia nog niet zien spelen.
Gewoon ff 442 met K2 in de spits.
kazim mag beide zn poten breken van me, wat een mongool blijf ik dat vinden zeg.quote:
Journalistenquote:Marko Vejinovic is niet verbaasd dat Michiel Kramer al zo snel belangrijk is voor Feyenoord. De nieuwkomelingen worden uitstekend opgevangen in De Kuip, zo ondervond de zomerse aanwinst, die direct uitblinkt in het rood-witte tenue, ook zelf.
Over de treffer van Kramer. "Fantastisch, toch?", glimlacht Vejinovic tegenover VoetbalPrimeur.nl. "Op de trainingen zag ik al dat hij makkelijk scoort en dat hij scherp voor het doel is. Of hij inderdaad geen druk kent? Zo goed ken ik hem nog niet, maar zo oogt het wel. Ik ben blij voor hem dat hij scoorde, dat heeft hij natuurlijk nodig."
De middenvelder vindt het moeilijk om Feyenoord te vergelijken met PSV en Ajax. "Ik heb wel een beetje naar ze gekeken, maar zo aan het begin van het seizoen zegt dat nog weinig. Maar als Feyenoord zijnde moet je nooit onder de indruk zijn van andere topploegen." De Rotterdammers hadden tegen SC Cambuur de arbitrage wel mee. "Het geluk van de kampioen? Dat ga je mij niet horen zeggen!", grijnst Vejinovic.
We zijn ondertussen de topfavoriet zekerquote:
Als je sommige journalisten hun gang laat gaan...quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:52 schreef Bombvis het volgende:
[..]
We zijn ondertussen de topfavoriet zeker
In dit geval vind ik het lastig om te bepalen aan wie van die twee ik een groter hekel heb.quote:Op maandag 17 augustus 2015 11:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Speelt die mongool waar Kazim ruzie mee had nog bij Vitesse?
Iemand die nog wat zinnigs over 1 of meerdere van onze B1 talenten kan roepen?quote:Feyenoord B1 is zondag winnaar geworden van het toernooi van RKTVC. In Tiel lieten de Rotterdammers AZ Alkmaar B1 in de finale met 2-0 kansloos. Feyenoord-spits Dylan Vente kroonde zich met vier doelpunten tot topscorer van het internationale toernooi. ‘Dit was een goed en leerzaam weekend voor ons’, aldus trainer Cor Adriaanse.
Feyenoord kwam op zaterdag voor het eerst in actie in Tiel. In de eerste groepswedstrijd wachtte direct het sterke Paris Saint-Germain, dat in twee keer twintig minuten knap werd verslagen door Feyenoord. Voor het elftal van Adriaanse namen Tahith Chong en Jordy Wehrmann de doelpunten voor hun rekening. ‘Tijdens zo’n toernooi is het belangrijk dat de start goed is’, vertelde Adriaanse, die zijn ploeg op de eerste dag van het toernooi ook zag afrekenen met Willem II (3-1) en KRC Genk (4-1). ‘Tegen PSG was dat inderdaad het geval. Op zondag begonnen we wat stroever.’
Op die tweede toernooidag begon Feyenoord B1 inderdaad niet goed (1-1 tegen het dan nog puntloze KSC Lokeren), maar door in het laatste groepsduel gelijk te spelen werd wel de eindstrijd bereikt. Daarin wachtte AZ B1, dat in poule A op de bovenste plaats eindigde. Adriaanse: ‘In die finale boekten we in mijn ogen een verdiende overwinning. Na de twee doelpunten kregen we uit een aantal prima aanvallen zelfs nog wat kansen op meer.’
Voor Feyenoord B1 kwam er met de toernooiwinst in Tiel een einde aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Zaterdag wacht op Varkenoord de bekerontmoeting met PEC Zwolle B1. ‘Op deze manier sluit je zo’n periode met een goed gevoel af. De wedstrijden die we op het complex van RKTVC hebben gespeeld zagen er goed uit. Hier kunnen we verder mee’, besloot Adriaanse.
Feyenoord B1 – AZ B1 2-0
Scoreverloop:
29' 1-0 Dylan Vente (penalty)
35' 2-0 Jordy Wehrmann
Opstelling Feyenoord B1: Beukers; Reith, Blesgraaf, Wehrmann, Malacia; Choukoud (35' De Roy van Zuydewijn), Van Mullem (35’ Kalentjev), El Bouchataoui (29’ Van Wetten); Toure, Vente en Chong.
Nee, Vermeer doet het geweldig..............quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:54 schreef PIETR het volgende:
Gewoon lekker Vermeer laten staan. Doet het helemaal niet slecht, en Hahn is echt niet beter ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |