iemand een gifje hiervan?quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:23 schreef H.FR het volgende:
Van Beek zijn reactie bij het voorkomen van 1-1![]()
BEEKGOD
Dit was als statement tegen Blatter destijds. Als Blatter zou blijven, dan gaat Feyenoord Europa niet in. Zo te zien is Blatter weg, dus heeft dit geholpen. Dan maar 1 jaar geen Europees voetbal...quote:
Minder slecht dan Nelom normaal gesproken en dus een verbetering voor het elftalquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:24 schreef Scrummie het volgende:
Van der Heijden vond ik ook dramatisch.
Eigenlijk welquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:24 schreef renwan het volgende:
Van Beek had gewoon z'n vliegtuig moeten doen
Jij mag je excuses ook aanbieden voor je aanwezigheidquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:24 schreef GGMM het volgende:
De persoon die me gisteren probeerde wijs te maken dat Veijnovic wel de potentie heeft om beter te worden dan Clasie mag zijn excuses wel eens aanbieden.
Zou een mooie zijn voor de OPquote:
Schijnt dat Karim ook speeldequote:Op zondag 16 augustus 2015 16:24 schreef Scrummie het volgende:
Waardeloze pot zeg, oh oh oh.. Goeie inval beurt Kramer. Toornstra was dramatisch. Bilal was dramatisch. Van der Heijden vond ik ook dramatisch.
Jep. Vond Bilal heel matig, maar ging beter toen Gio hem op rechts zette.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:25 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Pluspunten zijn toch wel Kramer, Karsdorp en Van Beek.
Daarnaast Bilal die toch telkens weer probeerde, Kongolo die er een paar keer goed tussen zat.
Minpunten zijn Kazim die gewoon 0-1 moet maken, Toornstra die absoluut niet in het spel voorkomt en Vermeer die foutjes begint te maken.
Eens, maar Bilal was vandaag echt wel heel slecht hoor. Vond Karsdorp ook verdedigend vandaag erg zwak, vooral positioneel. Kongolo had dat aan de andere kant ook, dat ie z'n man veel te veel ruimte gaf.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:25 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Daarnaast Bilal die toch telkens weer probeerde, Kongolo die er een paar keer goed tussen zat.
Minpunten zijn Kazim die gewoon 0-1 moet maken, Toornstra die absoluut niet in het spel voorkomt en Vermeer die foutjes begint te maken.
Dan zou ik hem op de tribune zetten, zie hem als invaller geen potten breken.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:27 schreef Steinerized het volgende:
Kazim mag lekker een tijdje banken met dat gedrag van hem.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:27 schreef o.us2.0 het volgende:
Kramer 1e spits, Achabar op de bank als tweede spits, Kazim lekker naar Feijenoord 2.
Zou Kuyt op links of rechts wat uitmaken? Zodat Bilal naar rechts kan?quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Jep. Vond Bilal heel matig, maar ging beter toen Gio hem op rechts zette.
Het belangrijke voor Bilal is dat hij het blijft proberen, zijn assist geeft hem hopelijk een boost. Karsdorp, eens, Kongolo, eens.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens, maar Bilal was vandaag echt wel heel slecht hoor. Vond Karsdorp ook verdedigend vandaag erg zwak, vooral positioneel. Kongolo had dat aan de andere kant ook, dat ie z'n man veel te veel ruimte gaf.
Kuyt maakt weinig uit denk ik. Bilal beter op rechts. 1+1=2 zou ik zeggenquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:28 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Zou Kuyt op links of rechts wat uitmaken? Zodat Bilal naar rechts kan?
[..]
Het belangrijke voor Bilal is dat hij het blijft proberen, zijn assist geeft hem hopelijk een boost. Karsdorp, eens, Kongolo, eens.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:24 schreef renwan het volgende:
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dan zou ik hem op de tribune zetten, zie hem als invaller geen potten breken.
Man man, die 'assist' was ook een compleet verkeerd geraakte voorzet. Het is dat hij van richting werd veranderd, anders had zelfs die bal nog naast gegaan.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:28 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Het belangrijke voor Bilal is dat hij het blijft proberen, zijn assist geeft hem hopelijk een boost.
Dikste minpunt wmbt het veldspel. Mag toch hopen dat er even goed geanalyseerd gaat worden.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:25 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Meen je dit nou?quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:27 schreef Henrys het volgende:
Vind zelf El Ahmadi de beste vandaag, erg goede intercepties en hij kan goed kleine overtredingen maken die de scheidsrechter niet ziet
Eigenlijk wel ja. Een doelpunt voorkomen is hetzelfde als er een scoren!quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:24 schreef renwan het volgende:
Ik verwacht nog Bilal - Kramer - Kuyt met Elia op de bank voor Manu.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:30 schreef Scrummie het volgende:
Kan Kuyt wel naar links en Bilal naar rechts, maar ik verwacht vanaf volgende wedstrijd gewoon Elia op links, Kuyt rechts, Kramer spits.
Klopt, verdedigende discipline heeft 'ie zeker.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:29 schreef Henrys het volgende:
Bilal is zeker niet lui, als hij de bal verliest dan rent hij ook het hele veld over om hem weer terug te halen
Kuyt kan ook wel op RM, a la z'n Liverpool periode. Bilal dan rechts en Elia links.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:30 schreef Scrummie het volgende:
Kan Kuyt wel naar links en Bilal naar rechts, maar ik verwacht vanaf volgende wedstrijd gewoon Elia op links, Kuyt rechts, Kramer spits.
Eens.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:31 schreef Scrummie het volgende:
Over Vermeer: twee blunders in twee wedstrijden die je de wedstrijd en dus punten kunnen kosten. Vermeer heeft echt geluk wat dat betreft, dat ze niet fataal zijn.
Vind hem echt zeer zeer zwak tot nu toe, dit seizoen.
Bilal linksback. Vond Kongolo daar de eerste helft niet bijster sterk.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:31 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Klopt, verdedigende discipline heeft 'ie zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |