Tnx! Het zal wel alleen maar zo lijken, maar voor mijn gevoel was de ondertiteling er ´vroeger´ sneller. Maar Engelse subs is wel een goede!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 23:04 schreef shiznuts het volgende:
Mja, soms nemen ze de essentie niet mee. Dat is hier in het nagesynchroniseerde Duits al helemaal kudt. Waar je de stemmen ook uit andere series kent omdat er waarschijnlijk maar 10 go-to voice actors zijn ofzo.
Gewoon zonder kijken.Meestal wordt de Engelse vertaling wel vrij rap uitgegeven, maar dan door een vertaalcomputer gehaald en is het prut. Er zijn ook een soort van ondertitelreleasegroups die het leuk vinden te vertalen... maar dat is vrij arbeidsintensief/duurt. Dus beter af zonder zou ik zeggen. Of je moet wachten tot het eens een keer op Popcorntime of natuurlijk wat netter: Netflix/Amazon/DVD verschijnt of in NL op de buis komt... wil je alsnog er wat vlotter dan dat bijzijn en NL subs hebben is het dus vooral slikken dat het er amper is en langzaam beschikbaar komt... wat je wel kunt doen is dus met Engelse subs kijken.
http://www.opensubtitles.org/nl/search/sublanguageid-dut,eng / http://ondertitel.com / http://www.nlondertitels.com
Bij de web-dl releases zitten de engelse subs altijd al meegemuxedquote:Op zondag 18 oktober 2015 12:55 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Tnx! Het zal wel alleen maar zo lijken, maar voor mijn gevoel was de ondertiteling er ´vroeger´ sneller. Maar Engelse subs is wel een goede!
Ga ik daar op letten!quote:Op zondag 18 oktober 2015 13:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bij de web-dl releases zitten de engelse subs altijd al meegemuxed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:38 schreef Komakie het volgende:
Btw ik hoorde het volgende:Dat is in de flashbacks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Nog even het linkje erbij gezocht: Nieuwe castleden voor Arrowquote:
Ah ok.quote:Op maandag 19 oktober 2015 13:25 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nog even het linkje erbij gezocht: Nieuwe castleden voor Arrow
Volgens mij is het een vriendin van hun moeder uit het verleden.quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:14 schreef Maanvis het volgende:
Wat is seven of nine nou van de moeder van Ollie en Speedy? Ineens zaten ze samen aan tafel en kenden ze elkaar blijkbaar al?
Ik denk dat seven of nine ook te duur is om een permanent karakter te spelenquote:Op maandag 19 oktober 2015 14:56 schreef Komakie het volgende:
Ze is alleen in het leven geroepen om er voor te zorgen dat Olli zich verkiesbaar gaat stellen als burgermeester.
Ik ken haar alleen als seven of nine, met haar strakke pakje op de USS Voyager. Toen was ze nog jong en sappig. Inmiddels is ze oud.. Ben ik nu ook oud?quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die vrouw heet niet echt sevenofnine neem ik aan
Als ik daar aan denk voel ik me ook oud, dus ik gok dat het antwoord ja isquote:Op maandag 19 oktober 2015 15:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ken haar alleen als seven of nine, met haar strakke pakje op de USS Voyager. Toen was ze nog jong en sappig. Inmiddels is ze oud.. Ben ik nu ook oud?
zou der nog steeds doen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ken haar alleen als seven of nine, met haar strakke pakje op de USS Voyager. Toen was ze nog jong en sappig. Inmiddels is ze oud.. Ben ik nu ook oud?
Ik zou d'r zo hard neuken dat ze denkt dat ik het alpha en omega particle ben.quote:
Godverquote:Op maandag 19 oktober 2015 19:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zou d'r zo hard neuken dat ze denkt dat ik het alpha en omega particle ben.
Geen id. Ik weet alleen dat het de moeder van Felicity isquote:Op maandag 19 oktober 2015 14:14 schreef Maanvis het volgende:
Wat is seven of nine nou van de moeder van Ollie en Speedy? Ineens zaten ze samen aan tafel en kenden ze elkaar blijkbaar al?
Nee..quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:04 schreef DjinN het volgende:
[..]
Geen id. Ik weet alleen dat het de moeder van Felicity is
Ik vind haar maar een oude kop hebben gekregen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zou d'r zo hard neuken dat ze denkt dat ik het alpha en omega particle ben.
Ik heb twee mensen door de war gehaald. Mijn excuses.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee..
En je weet niet of het de moeder van Oliver is, maar wel zeker dat het Felicity's moeder is? Er is volgens jou dus kans dat die al maanden aan een incestueuze relatie bezig zijn?
Haar echte accent is vaag? Ze komt volgens mij uit New Jersey, of zoiets, dus dat ze een Amerikaans accent heeft is toch niet gek?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:03 schreef Komakie het volgende:
Ik zag net een interview met Katrina Law (Nissa) en die praat helemaal niet zoals in de serie. Daar heeft ze een soort van engels accent. Ze heeft gewoon een amerikaans accent. Echt heel vaag om te horen.
Nou ja, ik heb haar alleen horen praten als Nyssa en als Myra in spartacus. Kan me voorstellen dat het gek klinkt als ze dan normaal praat.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 08:43 schreef Breuls het volgende:
[..]
Haar echte accent is vaag? Ze komt volgens mij uit New Jersey, of zoiets, dus dat ze een Amerikaans accent heeft is toch niet gek?
Paul Blackthorbe klinkt ook direct sympathieker. Maar dat kan ook gewoon door zijn rol in Arrow zijn, dat hij die goed speeltquote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:03 schreef Komakie het volgende:
Ik zag net een interview met Katrina Law (Nissa) en die praat helemaal niet zoals in de serie. Daar heeft ze een soort van engels accent. Ze heeft gewoon een amerikaans accent. Echt heel vaag om te horen.
Terwijl Paul Blackthorne juist een engels accent heeft ipv amerikaans in de serie
Het klinkt vaag omdat je het niet bij haar verwacht.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 08:43 schreef Breuls het volgende:
[..]
Haar echte accent is vaag? Ze komt volgens mij uit New Jersey, of zoiets, dus dat ze een Amerikaans accent heeft is toch niet gek?
Ik vond het ook tof, maar ik had liever gezien dat ze dit verhaal wat hadden uitgediept en hadden verteld over twee afleveringen. Het ging nu te snel voorbij, met te weinig ruimte tussen de gebeurtenissen. Het was te haastig.quote:
Constantine was cancelled toch?quote:Op donderdag 5 november 2015 13:56 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik vond het ook tof, maar ik had liever gezien dat ze dit verhaal wat hadden uitgediept en hadden verteld over twee afleveringen. Het ging nu te snel voorbij, met te weinig ruimte tussen de gebeurtenissen. Het was te haastig.
Dat gezegd hebbende; leuk om Constantine terug te zien, en ik hoop dat ze nog een keer iets bedenken om hem bij de serie te betrekken.
Leuke cameo, maar er zat meer in inderdaadquote:Op donderdag 5 november 2015 13:56 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik vond het ook tof, maar ik had liever gezien dat ze dit verhaal wat hadden uitgediept en hadden verteld over twee afleveringen. Het ging nu te snel voorbij, met te weinig ruimte tussen de gebeurtenissen. Het was te haastig.
Dat gezegd hebbende; leuk om Constantine terug te zien, en ik hoop dat ze nog een keer iets bedenken om hem bij de serie te betrekken.
Gelukkig ook maar.quote:
Ik niet eigenlijk, maar was wel een prima afleveringquote:Op vrijdag 6 november 2015 08:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Vond hem zo leuker dan in zijn serie.
Ze zijn nu (helaas) nog te druk met het opzetten van Legends of Tomorrow. Denk dat over binnen enkele afleveringen er meer gaat gebeuren.quote:Op maandag 9 november 2015 01:01 schreef Komakie het volgende:
Ik ben wel benieuwd waar het nu precies heen gaat, want Damian Darhk is dan een badguy, maar er gebeurd nog niet zo heel erg veel om zijn figuur.
Dat geeft op zich niet. Het is wel een goede onderbouwing om op die manier een nieuwe serie neer te zetten. Ze hoeven geen uitgebreide origin er meer aan te besteden. Je kunt gelijk beginnen met het verhaal terwijl je al best veel van de karakters weet.quote:Op maandag 9 november 2015 01:08 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Ze zijn nu (helaas) nog te druk met het opzetten van Legends of Tomorrow. Denk dat over binnen enkele afleveringen er meer gaat gebeuren.
Klopt, maar behalve Rip Hunter en Hawk Man/Girl kennen we alle karakters al goed genoeg. In zowel Arrow als The Flash wordt er m.i erg veel tijd aan besteed. Met Sarah zijn ze nu al drie afleveringen bezig. Ray's terugkeer had beter gewerkt als we niet allang al hadden geweten dat hij niet dood is.quote:Op maandag 9 november 2015 01:12 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat geeft op zich niet. Het is wel een goede onderbouwing om op die manier een nieuwe serie neer te zetten. Ze hoeven geen uitgebreide origin er meer aan te besteden.
Hier ben ik het zeker mee eens. Alle ergernissen die ik in S3 had zijn er niet meer.quote:Het seizoen is een heel stuk beter dan het vorige tot nu toe.
Grootste ergernis was dat Laurel niet meer lekker was en dat is ook gefixedquote:Op maandag 9 november 2015 01:30 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Klopt, maar behalve Rip Hunter en Hawk Man/Girl kennen we alle karakters al goed genoeg. In zowel Arrow als The Flash wordt er m.i erg veel tijd aan besteed. Met Sarah zijn ze nu al drie afleveringen bezig. Ray's terugkeer had beter gewerkt als we niet allang al hadden geweten dat hij niet dood is.
Dat gezegd hebbende:
[..]
Hier ben ik het zeker mee eens. Alle ergernissen die ik in S3 had zijn er niet meer.
Ik ben nog steeds geen Laurel fan.quote:Op maandag 9 november 2015 01:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Grootste ergernis was dat Laurel niet meer lekker was en dat is ook gefixed
quote:Op donderdag 12 november 2015 19:38 schreef megamandy het volgende:
ik heb een hekel aan die twee gasten van Prison Break
Dat is beterquote:Op vrijdag 13 november 2015 00:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Aan hun rol in deze series heb ik echt een hekel. Zo shallow, ze interesseren mij niet.
Ik ben al gestopt.quote:Op donderdag 12 november 2015 19:38 schreef megamandy het volgende:
Moet de laatste aflevering nog kijken maar zit wel te denken om te stoppen met deze serie, vindt het wel erg slecht en saai worden. Kijk dit nog even aan tot de cross over met The Flash maar waarschijnlijk ga ik alleen maar The Flash volgen. Legends of Tomorrow denk ik ook niet want ik heb een hekel aan die twee gasten van Prison Break
Mja, dat is natuurlijk wel een beetje de makke van zo'n 'semi-realistische superheldenserie'. Er is natuurlijk een reden dat vuurwapens stokken en pijl en boog hebben vervangen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:27 schreef Knipoogje het volgende:
Vind het altijd zo lachwekkend als ze met hun knuistjes en vechtstokjes op 5 getrainde bewakers met machinegeweren en pistolen in de aanslag af rennen en die gasten niets raken
Wat bezielen de schrijvers om dat zo te choreograferen
Daarom moeten ze het ook net iets anders in beeld brengen. Dat ze geen tijd hebben voor wapens of hooguit een paar keer kunnen schieten. Maar ze schieten hun hele machinegeweer leeg op iemand die op 5m afstand staat vol in the open.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, dat is natuurlijk wel een beetje de makke van zo'n 'semi-realistische superheldenserie'. Er is natuurlijk een reden dat vuurwapens stokken en pijl en boog hebben vervangen.
Ze zijn veel efficiënter. Nou kun je bij een pijl en boog nog weer een beetje een high-tech variant introduceren die allemaal leuke extra speeltjes heeft, maar mensen die met stokken mensen met vuurwapens in elkaar stampen zonder bovennatuurlijke krachten krijg je natuurlijk erg lastig geloofwaardig.
Ik kende die acteur verder niet, maar op het moment dat zo'n verhaallijn begint over die broer (die daarvoor jarenlang nog nooit ter sprake was gekomen) dan weet je al dat de twist zal zijn dat hij nog leeft. Als er dan ook nog een foto wordt gebruikt en hij dus een gezicht krijgt dan is het al helemaal een zekerheidje, wie de acteur ook is. Dat het van binnen toch een good guy zal blijken te zijn ( en zich op het einde zal opofferen wss) zal de volgende twist zijn.quote:Op donderdag 19 november 2015 19:17 schreef Djoetma het volgende:
Ligt het aan mij of zijn ze naast schrijvers ook choreografen kwijtgeraakt? En daarnaast iemand die over de setting gaat (hoe zo'n persoon ook heet; met zijn tweeën in het midden van een groep staan die allemaal vuurwapens hebben en knokken met de vuisten) De gevechten zien er totaal niet uit. Heeft wellicht ook wat te maken met de fysieke mogelijkheden van de vrouwen, maar schiet het plaatje dan zo dat het een beetje overtuigend lijkt. Nu worden ze met het hele lichaam in beeld genomen waardoor iedereen kan zien hoe slecht en nep het is.
En inderdaad ook èrg opportunistisch voor wat betreft het vuurwapen vs. boog verhaal.
En wederom een voorbeeld dat mensen eens wat creatiever moeten zijn als het om de casting gaat. Toen ik die foto zag van zijn broer wist ik meteen dat die nog leefde (en ik zal niet de enige zijn geweest, al was het idee er sowieso al; is immers zeer typisch voor superhelden verhalen), aangezien we die in genoeg andere producties hebben kunnen zien.
meh mehquote:
Hij speelde ook een tijd in Chuck.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:04 schreef Hexxenbiest het volgende:
Ik heb nu pas door dat Ray de superman van Superman Returns is. Ik zat aldoor dus te denken waar ik hem van kende.
Chuck heb ik een paar afleveringen gezien en is niet blijven hangen. Dus van die serie kende ik hem niet.quote:
Altijd kijken in volgorde van uitzending.quote:Op donderdag 3 december 2015 22:45 schreef Monolith het volgende:
Oké, kennelijk in de verkeerde volgorde gekeken. Ik had eerst de nieuwe aflevering van the flash moeten kijken.
Klopt, maar ik was vergeten dat het een cross-over was.quote:Op donderdag 3 december 2015 23:23 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Altijd kijken in volgorde van uitzending.
Ik kon er geen touw aan vastknopen de eerste 20 minuten.quote:Op vrijdag 4 december 2015 07:19 schreef stinkie het volgende:
Aflevering ook te volgen als flash miet kijkt?
quote:Op donderdag 3 december 2015 22:45 schreef Monolith het volgende:
Oké, kennelijk in de verkeerde volgorde gekeken. Ik had eerst de nieuwe aflevering van the flash moeten kijken.
Nee. In tegenstelling tot vorig jaar is dit een verhaal dat zich uitvouwt over twee afleveringen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 07:19 schreef stinkie het volgende:
Aflevering ook te volgen als flash miet kijkt?
Dat heb je toch snel door als je de 'previously on' ziet?quote:Op donderdag 3 december 2015 23:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt, maar ik was vergeten dat het een cross-over was.
monolith zat naar zijn smartphone te kijken.quote:Op vrijdag 4 december 2015 08:08 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat heb je toch snel door als je de 'previously on' ziet?
thanks. Vreesde ik al aangezien ik de episoder omschrijving al niet begreep.quote:Op vrijdag 4 december 2015 08:07 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee. In tegenstelling tot vorig jaar is dit een verhaal dat zich uitvouwt over twee afleveringen.
Ja klopt, maar toen had ik al geen zin meer om eerst nog weer the Flash ergens vandaan te graaien. Bovendien had ik ook het idee dat het de vorige keren minder noodzakelijk was om ook de andere serie te kijken / volgen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 08:08 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat heb je toch snel door als je de 'previously on' ziet?
Dan ben je dus gewoon lui.quote:Op vrijdag 4 december 2015 08:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja klopt, maar toen had ik al geen zin meer om eerst nog weer the Flash ergens vandaan te graaien.
Te veel moderne snufjes als in dat het niet hoort bij een pijl- en boogschutter? Immers gaat het bij Flash veel verder... Het is verder toch redelijk de norm om op die manier ondersteuning te krijgen bij dit soort helden. Verder is Oliver Queen al vrij snel zijn bedrijf kwijt en is dus niet stinkend rijk meer.quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:06 schreef George_Zina het volgende:
Deze serie sprak mij niet aan. Veel te moderne snufjes (op de pijl/boog na) en ik kan mij niet echt inleven in een hoofdrolspeler die stinkend rijk is.
Dat leek mij een referentie naar Avengers "Age of Ultron". Thea zei ook dat ze het in een film gezien hadquote:Op zondag 6 december 2015 03:36 schreef Djoetma het volgende:
Deden ze trouwens nu een Avengers referentie met dat 'heroes in a farm house'? Vreemd, aangezien dat toch de concurrent is...
Ik begreep alleen niet dat Felicity patst met 'multi billion dollar company', dat geld geen issue is om zo'n hideout te bouwen en het hebben van een 'private jet' enzo, terwijl het toch eigenlijk volgens de board erg slecht ging en er mensen ontslagen moesten worden om geld te besparen? Of heb ik iets gemist?quote:Op zondag 6 december 2015 03:36 schreef Djoetma het volgende:
Deden ze trouwens nu een Avengers referentie met dat 'heroes in a farm house'? Vreemd, aangezien dat toch de concurrent is...
[..]
Te veel moderne snufjes als in dat het niet hoort bij een pijl- en boogschutter? Immers gaat het bij Flash veel verder... Het is verder toch redelijk de norm om op die manier ondersteuning te krijgen bij dit soort helden. Verder is Oliver Queen al vrij snel zijn bedrijf kwijt en is dus niet stinkend rijk meer.
Komt inderdaad niet erg consequent over. Maar dat je mensen ontslaat wil natuurlijk niet zeggen dat je dergelijke perks ook gaat opgevenquote:Op zondag 6 december 2015 12:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik begreep alleen niet dat Felicity patst met 'multi billion dollar company', dat geld geen issue is om zo'n hideout te bouwen en het hebben van een 'private jet' enzo, terwijl het toch eigenlijk volgens de board erg slecht ging en er mensen ontslagen moesten worden om geld te besparen? Of heb ik iets gemist?
Wat heeft Nyssa stuk gemaakt? De put? Wie is dan dood? Ik heb de laatste afleveringen nog niet gezien.quote:Op donderdag 10 december 2015 21:08 schreef padlarf het volgende:
Ja jongens, dat wordt weer een retourtje Nanda Parbat
Edit: oh nee, Nyssa heeft het stuk gemaakt
quote:Op donderdag 10 december 2015 21:48 schreef Hexxenbiest het volgende:
Wat heeft Nyssa stuk gemaakt? De put? Wie is dan dood? Ik heb de laatste afleveringen nog niet gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |