*Luuk de Jongquote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:41 schreef TC03 het volgende:
#teamgeenvanbeide. Het is niet zwart of wit. Van Geel heeft goede en minder goede dingen gedaan.
Goed:
- Clasie en Boëtius verkocht. Ik wil jullie er nog even aan herinneren dat Van Geel de eerste TD is die voor fatsoenlijke bedragen heeft verkocht sinds jaren. Laatste grote verkoop voor Van Geel was Drenthe en daarvoor Kuijt en Kalou. Het feit dat dit lijstje 10 jaar terug gaat zegt genoeg.
- Vejinovic. Lijkt me een goede vervanger van Clasie.
- Transfervrij Kuijt, Elia en Van der Heijden opgepikt.
Minder goed:
- De scouts niet ontslagen. Volgens mij is een abo op FOX Eredivisie genoeg à ¤20 per maand.
- Het middenveld is nu wel heel dik bezet, mede door een aankoop van ¤1,5 miljoen en één van ¤4 miljoen vorig jaar, die beide geen gegarandeerde basisplaats hebben.
- Geen goede LB.
- Geen goede spits. Wazige houding t.o.v. Kramer.
De minpunten vind ik wel enigszins te verklaren. Een speler uit de eredivisie draagt nou eenmaal minder risico en dat is wel lekker als je niet zo heel veel geld hebt. Daarnaast lopen er in de eredivisie op zich goede betaalbare spelers rond. Een goede spits vinden is verder ook makkelijker gezegd dan gedaan. PSV had vorig jaar Siem de Jong nodig voor veel geld om kampioen te worden. Het gebrek aan een goede LB begint wel schrijnend te worden. De interesse voor Dijks gaf aan dat ze wel inzien, maar blijkbaar is het niet gelukt om een fatsoenlijk alternatief in lijven. Een beetje raar als je wel een driedubbel bezet middenveld hebt.
Al met al moeten we gewoon afwachten. Als we niet in de top drie eindigen heet Van Geel het slecht gedaan, denk ik.
quote:Feyenoord heeft zich per direct versterkt met Eric Botteghin. De Rotterdammers hebben met FC Groningen een akkoord bereikt over de komst van de Braziliaanse verdediger, die zelf nog wel tot overeenstemming moet komen.
Als dat is gebeurd, is het de bedoeling dat Botteghin, die Groningen naar verluidt tussen de twee en drie miljoen euro oplevert, vrijdag al meetraint bij Feyenoord en vervolgens gepresenteerd wordt.
Tweede versterking
Gisteravond kwam Botteghin nog gewoon voor FC Groningen uit in het competitieduel met FC Twente (1-1).
Na die wedstrijd ging het al over de interesse van Feyenoord en nam de verdediger uitgebreid de tijd om het publiek te bedanken in een soort afscheidsronde.
Doe weg danquote:
Ach, lag nog een paar jaar vast, was 24 en was voor Utrecht gewoon een heel belangrijke kracht. Vond hem zijn transfersom in zijn eerste halfjaar ook zeker waard. Was toen zelfs blij dat we hem hadden gehaald ipv Ziyech. Daar ben ik inmiddels wel van afgestaptquote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:55 schreef Henrys het volgende:
Nu je terugkijkt was 3,5 miljoen eigenlijk best veel voor Toornstra
Was het vorig jaar ook al.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:55 schreef Henrys het volgende:
Nu je terugkijkt was 3,5 miljoen eigenlijk best veel voor Toornstra
Ligt eraan. Als hij in vorm is hij 3x zo nuttig als Lex. Alleen een slechte Toornstra is ook weer slechter dan een slechte Immers. Lastig.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:56 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ach, lag nog een paar jaar vast, was 24 en was voor Utrecht gewoon een heel belangrijke kracht. Vond hem zijn transfersom in zijn eerste halfjaar ook zeker waard. Was toen zelfs blij dat we hem hadden gehaald ipv Ziyech. Daar ben ik inmiddels wel van afgestapt
Twee rechtspoten centraal in de defensie is ontiegelijk dom als je twee prima linkspoten hebtquote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:54 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik ben al met al gewoon Te Vrede over het transferbeleid van Van Geel hoor. Staat een gebalanceerde, brede selectie nu die om de bovenste drie plekken mee moet kunnen doen in de Eredivisie.
Als je van deze basiself uitgaat:
Elia - Kramer - Kuyt
Toornstra
Vejinovic - El Ahmadi
Kongolo - Botteghin - Van Beek - Karsdorp
Vermeer
Heb je een basiself met een gemiddelde leeftijd van 26 jaar. Dit lijkt me echt een ideale situatie.
Drie ervaren spelers in de leeftijdscategorie 28-35
Vijf spelers in de bloei van hun carrière in de leeftijdscategorie 23-28
En drie jonge talenten in de leeftijdscategorie 18-23
Het is eens wat anders dan met een selectie die gemiddeld 20 is naar de Arena moeten
Mee eens, maar ik vermoed nou eenmaal dat Botteghin voor de basis wordt gehaald en Van der Heijden meer als back-up zal fungeren.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Twee rechtspoten centraal in de defensie is ontiegelijk dom als je twee prima linkspoten hebt
Goede post. Zou kiezen voor Vilhena ipv Toornstra , maar verder niks mis mee inderdaad.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:54 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik ben al met al gewoon Te Vrede over het transferbeleid van Van Geel hoor. Staat een gebalanceerde, brede selectie nu die om de bovenste drie plekken mee moet kunnen doen in de Eredivisie.
Elia - Kramer - Kuyt
Toornstra
Vejinovic - El Ahmadi
Vermeer
Heb je een basiself met een gemiddelde leeftijd van 26 jaar. Dit lijkt me echt een ideale situatie.
Het is eens wat anders dan met een selectie die gemiddeld 20 is naar de Arena moeten
Ik denk dat het uiteindelijk Kongolo - Van der Heijden - Botteghin - Van Beek wordt.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:00 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik vermoed nou eenmaal dat Botteghin voor de basis wordt gehaald en Van der Heijden meer als back-up zal fungeren.
Kongolo - Van der Heijden - Van Beek - Karsorp zou ik ook prima vinden
Niks mis mee, als dit het beste rendeert primaquote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat het uiteindelijk Kongolo - Van der Heijden - Botteghin - Van Beek wordt.
Mij interesseert het geen reet wie er staat, als ze maar winnenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat het uiteindelijk Kongolo - Van der Heijden - Botteghin - Van Beek wordt.
Deze man.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:54 schreef PizzaGeit het volgende:
Elia - Kramer - Kuyt
Toornstra
Vejinovic - El Ahmadi
Vermeer
Dat zou ook nog kunnen, heb je wel een heel traag centrum. En op rechts lever je wel een hoop drang naar voren in met Karsdorp -> Van Beek. Zeker met een Kuyt die de hele voorhoede + middenveld bestrijkt is het wel wenselijk om een back te hebben die de ruimte rechtsvoor benut eigenlijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Aids, pure aids. Niet meer en niet minder.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Aids, pure aids. Niet meer en niet minder.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:10 schreef Scrummie het volgende:
Iedereen die van Beek op de back zet heeft het voetbalverstand van een doperwt.
Dat kan je Van Geel wel aanrekenen.. hij kijkt bijna nooit verder dan de eredivisie en in Nederland loopt gewoon niet meer de klasse die een club als Feyenoord echt sterker maken.. de sporadische talenten die dat wel doen kunnen we niet betalen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die ¤3 miljoen voor Bilal vind ik erger. Heeft gewoon het niveau niet en gaat dat ook nooit halen. Weggegooid geld.
Bilal kan je echt nog niet afschrijven hoor. Heeft vorig jaar amper kansen gehad. Doet het nu, als ie wordt opgesteld best aardig. Veroorzaakte vorige wedstrijd de penalty + vrije trap waar Kazim uit scoorde.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die ¤3 miljoen voor Bilal vind ik erger. Heeft gewoon het niveau niet en gaat dat ook nooit halen. Weggegooid geld.
Niet zo overdrijven Happel.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Aids, pure aids. Niet meer en niet minder.
Dat vind ik nou niet echt een prestatie.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:14 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Bilal kan je echt nog niet afschrijven hoor. Heeft vorig jaar amper kansen gehad. Doet het nu, als ie wordt opgesteld best aardig. Veroorzaakte vorige wedstrijd de penalty + vrije trap waar Kazim uit scoorde.
http://www.fcupdate.nl/vo(...)je-clasie-weken-out/quote:Domper voor Southampton en Oranje: Clasie weken 'out'
Domper voor Southampton en Oranje: Clasie weken 'out' Domper voor Southampton en Oranje: Clasie weken 'out'
15:06 – Slecht nieuws voor Southampton én het Nederlands elftal: Jordy Clasie kan de komende periode niet in actie komen. Hij is twee tot drie weken uit de roulatie, meldt zijn coach Ronald Koeman.
Clasie maakte maandag zijn rentree bij de beloften van Southampton. Hij leek hersteld van een blessure aan zijn hamstring, maar moest zich kort na rust toch weer laten vervangen. Hij heeft enkele weken nodig om weer fit te worden, zo liet Koeman donderdag weten tijdens een persconferentie. Hierdoor mist de middenvelder niet alleen de komende duels van zijn club, maar mogelijk ook de cruciale interlands van Oranje tegen IJsland en Turkije. Op donderdag 3 september speelt Oranje tegen IJsland, drie dagen later is het duel met de Turken.
Southampton speelt zaterdag zijn eerste thuiswedstrijd van het seizoen, tegen Everton. Dit duel komt niet alleen voor Clasie te vroeg, ook aanwinst Steven Caulker behoort nog niet tot de wedstrijdselectie.
Precies op tijd verkocht dusquote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:15 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
http://www.fcupdate.nl/vo(...)je-clasie-weken-out/
Oranje is toch een gepasseerd station voor hem nu het zoontje van de bondscoach op zijn plek staat.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:15 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
http://www.fcupdate.nl/vo(...)je-clasie-weken-out/
Nu het zoontje van de bondscoach niet meer op middenveld staat bij ManU lijkt dat toch ander uit te gaan pakken....quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Oranje is toch een gepasseerd station voor hem nu het zoontje van de bondscoach op zijn plek staat.
Daar denkt papa waarschijnlijk heel anders over.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:20 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Nu het zoontje van de bondscoach niet meer op middenveld staat bij ManU lijkt dat toch ander uit te gaan pakken....
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:10 schreef Scrummie het volgende:
Iedereen die van Beek op de back zet heeft het voetbalverstand van een doperwt.
Het staat de ontwikkeling van spelers, bijvoorbeeld Karsdorp, in de weg. Karsdorp deed het meer dan redelijk en zag ik zelf alleen maar beter worden. Ik kan er nog steeds het positieve niet van in zien, ook al zou het wellicht een verbetering kunnen zijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:14 schreef Tomatenboer het volgende:
verdrijven Happel.
Het is jammer als Kongolo en Van Beek niet meer CV zouden spelen, maar als je de verdediging bekijkt staat er gewoon een prima defensie.
Fantastische beoordeling op basis van wikipedia. Ten eerste was het zowel geen penalty als geen vrije trap. Vooral dat penalty momentquote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:14 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Bilal kan je echt nog niet afschrijven hoor. Heeft vorig jaar amper kansen gehad. Doet het nu, als ie wordt opgesteld best aardig. Veroorzaakte vorige wedstrijd de penalty + vrije trap waar Kazim uit scoorde.
Hij gaf trouwens ook nog de voorassist op de goal van Vilhenaquote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:36 schreef satecl het volgende:
[..]
Fantastische beoordeling op basis van wikipedia. Ten eerste was het zowel geen penalty als geen vrije trap. Vooral dat penalty momentMan man wat slecht ingeschoten. Hij is (zoals altijd) weer GEEN ENKELE KEER zijn man voorbij gekomen. Bilal is gewoon gigantisch slecht gescout. Renpaard 1e klas. In mijn ogen de grootste miskoop van van Geel, samen met Singh. Maar Bilal kostte ook nog eens bijna 4 miljoen!
Wat zien mensen in die speler?
Jij vindt spelertjes opleiden het belangrijkste doel van Feyenoord?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Het staat de ontwikkeling van spelers, bijvoorbeeld Karsdorp, in de weg. Karsdorp deed het meer dan redelijk en zag ik zelf alleen maar beter worden. Ik kan er nog steeds het positieve niet van in zien, ook al zou het wellicht een verbetering kunnen zijn.
RIP Sleegers.twitter:Mkrabby twitterde op donderdag 13-08-2015 om 15:49:02#Feyenoord wil het aflopende contract van #Sleegers niet verlengen. Hij moet dus worden verkocht reageer retweet
Spelers zijn je waarde op het veld, dus ja. Dat zou wel een van de voornaamste taken moeten zijn van de club. Spelers zonder restwaarde halen heb je niks aan. Misschien dat je op korte termijn wat winst kan behalen door een kampioenschap, maar dat is niet meer dan wedden op een paard.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij vindt spelertjes opleiden het belangrijkste doel van Feyenoord?
Dit komt van Krabby dus negeren!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:50 schreef Merkie het volgende:
RIP Sleegers.twitter:Mkrabby twitterde op donderdag 13-08-2015 om 15:49:02#Feyenoord wil het aflopende contract van #Sleegers niet verlengen. Hij moet dus worden verkocht reageer retweet
MANMANMANMANquote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:50 schreef Merkie het volgende:
Dat is beleid! Want Tomatenboer vind dat.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:56 schreef H.FR het volgende:
En dan volgend jaar een nieuwe Bilal voor teveel geld kopen
Dat geeft nog wel wat hoop inderdaad.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:56 schreef Divje het volgende:
Het is Krabby he. Die kan dit ook gemaakt hebben van het eerdere nieuws dat er voldoende clubs geïnteresseerd zijn in Sleegers.
Maargoed, dat kwam ook van Krabby.
Hoop het voor 'm. Leek me ook wel een leuke gozer.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:59 schreef Cavaliers het volgende:
Die staat dadelijk gewoon te schitteren bij pak 'm beet Utrecht of zo.
#VANGEELTEGENDEMUURquote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:50 schreef Merkie het volgende:
Daar gaat je jaarlijkse verrassingquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:02 schreef satecl het volgende:
[..]
#VANGEELTEGENDEMUUR
Dit gaat toch nergens over!?
quote:Joey Sleegers mag per direct vertrekken bij Feyenoord. De aanvaller/middenvelder komt niet voor in de plannen van trainer Giovanni van Bronckhorst.
Technisch directeur Martin van Geel heeft aangegeven te zullen meewerken aan een vertrek van de speler die vorig seizoen nog gold als een van de beste spelers in de Jupiler League.
Feyenoord verlangt voor Sleegers een bescheiden transfersom, doordat de speler nog een contract heeft voor dit seizoen. De club besloot die verbintenis niet te verlengen.
'Ajax-speler'
Sleegers is teleurgesteld over het besluit van Feyenoord. Hij kon ook niet rekenen op een kans. Wel weet hij zich al in belangstelling van een groot aantal clubs uit de Eredivisie. 'Er is', zegt Sleegers zaakwaarnemer Arie Treffers, 'bij Feyenoord om onverklaarbare redenen ineens geen vertrouwen meer in zijn ontwikkelingsperspectief. Maar goed, hij moet door.'
'Door nu een stap te maken naar een club in de Eredivisie kan hij de opwaartse lijn doortrekken die hij vorig seizoen grandioos heeft ingezet bij FC Eindhoven', vervolgt Treffers. 'Het blijkt toch moeilijk te zijn om als 'Ajax-speler' te slagen in het shirt van Feyenoord.'
Nee hoor, Sleegers gaat iedereen verbazen bij Utrecht.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar gaat je jaarlijkse verrassing
Het liefst 1 zonder doorverkoopwaardequote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien kopen we van het geld nog een andere speler. Gewoon doen, joh.
Klopt, want trainers en bestuurders maken nooit fouten.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:08 schreef Thunder0x het volgende:
Als hij elke training uitblonk en in de voorbereiding een moordende indruk had gemaakt zou Feyenoord hem niet wegsturen.
Misschien is het niveau gewoon te hoog voor hem. De trainers zien hem dagelijks aan het werk ze sturen zo een jongen heus niet zomaar weg.
Leuk hoor dat hij het bij Eindhoven leuk heeft gedaan, maar we hebben het over de juup league![]()
Het niveau te hoogquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:08 schreef Thunder0x het volgende:
Als hij elke training uitblonk en in de voorbereiding een moordende indruk had gemaakt zou Feyenoord hem niet wegsturen.
Misschien is het niveau gewoon te hoog voor hem. De trainers zien hem dagelijks aan het werk ze sturen zo een jongen heus niet zomaar weg.
Leuk hoor dat hij het bij Eindhoven leuk heeft gedaan, maar we hebben het over de juup league![]()
Inderdaad ja. Rare beslissing is het.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:56 schreef Grifte het volgende:
Sleegers![]()
Geen wereldtalent, maar zeker potentie om een prima speler voor Feyenoord te worden. Verhuur was nog begrijpelijk, maar dit![]()
Gaat nu gewoon bazen bij een PEC Zwolle oid.
Ja want er is geen verschil tussen Feyenoord en de JLquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het niveau te hoog.
Hard gelachen.,
Als er figuren als Nelom, Immers en een matige Bilal actief meedraaien bij Feyenoord, zie ik niet in waarom Sleegers geen kans verdient.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:10 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ja want er is geen verschil tussen Feyenoord en de JL
Hij kostte 2,5 miljoen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:36 schreef satecl het volgende:
wordt opgesteld best aardig. Veroorzaakte vorige wedstrijd de penalty + vrije trap waar Kazim uit scoorde.
Fantastische beoordeling op basis van wikipedia. Ten eerste was het zowel geen penalty als geen vrije trap. Vooral dat
Dat zie ik ook niet in.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als er figuren als Nelom, Immers en een matige Bilal actief meedraaien bij Feyenoord, zie ik niet in waarom Sleegers geen kans verdient.
Dit vooral ja. Dan vergeet je Manu, Dammers en Kazim nog. Zo veel matige spelers van wie het contract zo werd verlengd. Sleegers kan onmogelijk nog onder dit niveau zitten.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als er figuren als Nelom, Immers en een matige Bilal actief meedraaien bij Feyenoord, zie ik niet in waarom Sleegers geen kans verdient.
Ik denk dat ze gewoon technische speler bedoelen.quote:
Ik hoop dat je een grapje maakt.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:20 schreef Thunder0x het volgende:
Volgens krabby word het geld dat ze ophalen voor Sleegers gebruikt om Emanuelson te contracteren
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:20 schreef Thunder0x het volgende:
Volgens krabby word het geld dat ze ophalen voor Sleegers gebruikt om Emanuelson te contracteren
Hij belde netquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt.
Flikker op man gek, schrok me de tyfus.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:20 schreef Thunder0x het volgende:
Dit.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:21 schreef PizzaGeit het volgende:
Dit is de eerste beslissing deze zomer die ik écht écht écht niet begrjip. Voor alle aankopen valt wel wat te zeggen, dat je Mulder, Boulah, Mathijsen en Te Vrede wegdoet, prima.
Maar hét talent van de JL zomaar wegdoen ipv te verhuren aan een Eredivisieclub is te debiel voor woorden. Verleng zijn contract en verhuur hem gewoon aan een Eredivisieclub. Doet ie het goed ontwikkeld ie zich en heb je er een mooie selectiespeler bij. Faalt ie, kan je hem altijd nog verkopen. Je gaat er dan echt niet veel minder voor krijgen dan dat je nu krijgt
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:22 schreef PIETR het volgende:
[..]
Flikker op man gek, schrok me de tyfus.
Dit ook jaquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:22 schreef PIETR het volgende:
[..]
Flikker op man gek, schrok me de tyfus.
Misschien is hij gewoon niet goed genoeg? Wat is daar zo vreemd aan? Uitblinken in de 1e divisie zegt mij weinigquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:09 schreef H.FR het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Rare beslissing is het.
Waarom zou je die jongen geen contract van 2 ton geven en vervolgens lekker in de Eredivisie verhuren en volgend jaar nog eens kijken?
Wat moest hij dan nog meer doen bij Eindhoven om de goedkeuring van #GEELGOD te krijgen?
Klopt.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt.
Dit.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Misschien is hij gewoon niet goed genoeg? Wat is daar zo vreemd aan? Uitblinken in de 1e divisie zegt mij weinig
Omdat Immersquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Misschien is hij gewoon niet goed genoeg? Wat is daar zo vreemd aan? Uitblinken in de 1e divisie zegt mij weinig
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat Immers nog steeds niet is verkocht is mij een doorn in het oog.. maar Sleegers speelt op een andere positie. Fysiek is hij te zwak en eigenlijk gewoon een mindere uitvoering van Boetius.. gewoon laten gaan dus.. nu krijgen we er tenminste nog wat voor omdat hij een goed seizoen heeft gehad.quote:
Als hij het daar zo goed heeft gedaan, waarom zou je hem dan geen kans in de Eredivisie geven. Als die 1 jaar goed speelt bij een middenmoter in de Eredivisie is hij opeens net zoals Bilal +/- 3mln waard. En zo niet, is het maar een kleine investering, misschien een keer 2 ton per jaar als het niet minder is.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:26 schreef PIETR het volgende:
Jammer, maar bij een grote selectie moeten er spelers afvallen. Waarschijnlijk gewoon niet genoeg. Je kunt helaas niet iedereen binnenboord. Daar staat de nieuwe generatie alweer te trappelen (Schuurman / Nieuwkoop).
Daarom verlengen en verhuren..quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:26 schreef PIETR het volgende:
Jammer, maar bij een grote selectie moeten er spelers afvallen. Waarschijnlijk gewoon niet goed genoeg. Je kunt helaas niet iedereen binnenboord. Daar staat de nieuwe generatie alweer te trappelen (Schuurman / Nieuwkoop).
Gustafson kunnen we nog weinig over zeggenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:26 schreef Happel het volgende:
Gustafson halen, Sleegers wegdoen, El Ahmadi halen waardoor Vilhena geen kans meer kreeg, Baco-Arie halen, waardoor Kongolo niet gaat verlengen, Kramer halen, waardoor Achahbar geen kans meer krijgt. Feyenoord.
Ik ook ja. Zal het volgende slachtoffer dus wel worden.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo.
Van Schuurman word ik wel enthousiast.
Tis ook nooit goed. Met de selectie die er nu staat gaat Feyenoord er tov vorige seizoenen op vooruit.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:26 schreef Happel het volgende:
Gustafson halen, Sleegers wegdoen, El Ahmadi halen waardoor Vilhena geen kans meer kreeg, Baco-Arie halen, waardoor Kongolo niet gaat verlengen, Kramer halen, waardoor Achahbar geen kans meer krijgt. Feyenoord.
Precies, daarom was wat mij betreft het contract verlengen en een jaartje verhuren de meest logische optie geweest.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als hij het daar zo goed heeft gedaan, waarom zou je hem dan geen kans in de Eredivisie geven. Als die 1 jaar goed speelt bij een middenmoter in de Eredivisie is hij opeens net zoals Bilal +/- 3mln waard. En zo niet, is het maar een kleine investering, misschien een keer 2 ton per jaar als het niet minder is.
Blij toe wat betret Vilhena. Doeiquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:26 schreef Happel het volgende:
Die balans kunnen we pas aan het einde van dit seizoen op gaan maken.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:28 schreef PIETR het volgende:
[..]
Tis ook nooit goed. Met de selectie die er nu staat gaat Feyenoord er tov vorige seizoenen op vooruit.
Maar toch nu al klagenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Die balans kunnen we pas aan het einde van dit seizoen op gaan maken.
Kampioenuh ole, ole.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar ben ik Feyenoordsupporter voor.
Als het aan Aboutaleb ligt wel vrees ik.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kampioenuh ole, ole.![]()
Misschien kunnen we het kampioensfeestje ook wel ergens achteraf op een parkeerplaats doen.
Denken dat er parkeerplaatsen zijn die daar groot genoeg voor zijnquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kampioenuh ole, ole.![]()
Misschien kunnen we het kampioensfeestje ook wel ergens achteraf op een parkeerplaats doen.
Zie Vilhena zich nog wel terugknokken in de basis na zijn optreden van zaterdag. En als het elftal goed draait, ook al staat Kongolo niet op zijn favoriete positie, dan is er toch geen rede tot klagen?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Die balans kunnen we pas aan het einde van dit seizoen op gaan maken.
Kuip platgooien, parking van maken. Daarna de Arena delen met de neuzen, we hebben toch hun spelers al.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:32 schreef H.FR het volgende:
[..]
Denken dat er parkeerplaatsen zijn die daar groot genoeg voor zijn
Nee, maar op voorhand is/lijkt het gewoon redelijk kut.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:32 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zie Vilhena zich nog wel terugknokken in de basis na zijn optreden van zaterdag. En als het elftal goed draait, ook al staat Kongolo niet op zijn favoriete positie, dan is er toch geen rede tot klagen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon een beetje positief bekijken. Daar geeft de prima selectie toch best aanleiding toe?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nee, maar op voorhand is/lijkt het gewoon redelijk kut.
Als er achteraf toch weinig te klagen valt merken we dat vanzelf, maarja, daar zijn we nog niet hè.
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:38 schreef K.offie het volgende:
Ik ben het er totaal NIET mee eens. Ik zou Sleegers verhuren en eventueel eerst verlengen, of in de winterstop verlengen.
Toch heb ik een reden bedacht waarom ze hem nu willen verkopen:
Hij zal nu RELATIEF veel opleveren door de brozen stier van vorig jaar en gewoon een heel goed seizoen bij Eindhoven. Echter is dit geen garantie dat hij bij Feyenoord (uberhaupt top-Eredivisie) mee kan. Het blijft dus een risicovolle aankoop, voor een flink bedrag met heel veel potentieRelatief veel? Denk dat we blij mogen zijn als we er 8 ton voor krijgen ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets is sterker dan dat ene woord
Prima toch voor een speler zonder enige ervaring in de Eredivisie.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:42 schreef PIETR het volgende:
[..]
Relatief veel? Denk dat we blij mogen zijn als we er 8 ton voor krijgen ..
Ik vind het een aardige selectie, maar ik vind tegelijkertijd dat geld verkeerd besteed wordt en dat er rare beslissingen genomen worden. Ik zie ons niet hoger eindigen dan plek 3, terwijl er wel voor veel geld is aangekocht.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:40 schreef PIETR het volgende:
[..]
Gewoon een beetje positief bekijken. Daar geeft de prima selectie toch best aanleiding toe?
Verwacht best veel van Feyenoord dit seizoen.
Tja, 1 goed seizoen Eredivise is soms al genoeg om rond de 3 miljoen waard te zijn (Bilal, Dijks en er zullen er veel meer zijn). En het risico is dusdanig klein, dat ik het een rare beslissing vind.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:48 schreef Tomatenboer het volgende:
8 ton is op dit moment dan ook relatief veel voor Sleegers.
Niet dat hij niet meer waard wordt in de toekomst hoor.
Ik verwacht dat hij binnen enkele seizoenen sowieso 3 tot 5 miljoen waard is. Maar waar z'n plafond ligt is natuurlijk nu nog lastig in te schatten.
Kan zijn dat Feyenoord nu een potentiële topper laat lopen, maar het kan ook zijn dat Sleegers nooit het niveau middenmoot Eredivisie zal ontstijgen.
Linksbuiten of CAM.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:52 schreef Thunder0x het volgende:
Op welke positie zou Sleegers moeten spelen? Wie heeft hij als concurrenten?
Linksbuiten. Daar heb je nu:quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:52 schreef Thunder0x het volgende:
Op welke positie zou Sleegers moeten spelen? Wie heeft hij als concurrenten?
Je vergeet dat Achahbarquote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:53 schreef satecl het volgende:
[..]
Linksbuiten. Daar heb je nu:
Elia. Al 4 jaar amper gespeeld. Ondanks dat heb ik wel veel vertrouwen in hem
Manu: Draaaamaaaaaa
Eeuwig zonde. Achahbar is gewoon een spits. Als ik ajax was zou ik het wel weten.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je vergeet dat Achahbardaar ook kan spelen.
Het lijkt me dat er sowieso al minstens 1 aanvaller weg zou moeten, hetzij door verhuur, hetzij door verkoop.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:54 schreef satecl het volgende:
Ik denk eigenlijk dat ze door de komst van Kramer de keuze hebben gemaakt om van Achahbar een linksbuiten te maken en daardoor is er geen plek meer voor Sleegers.
Ik zie ons ook 3e eindigen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:49 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik vind het een aardige selectie, maar ik vind tegelijkertijd dat geld verkeerd besteed wordt en dat er rare beslissingen genomen worden. Ik zie ons niet hoger eindigen dan plek 3, terwijl er wel voor veel geld is aangekocht.
Kwalitatief minder dan bijvoorbeeld PSV. Maar ik zie deze ploeg met z'n enorme wel van de kleintjes winnen. En ook als je van PSV en Ajax verliest wordt ja kampioen, zolang je de rest maar wint.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:55 schreef Rickertman96 het volgende:
Elia - Kramer - Kuyt
Vejinovic - Toornstra - El Ahmadi
Jan Arie* - Botteghin - Van Beek - Karsdorp
Vermeer
* zolang het maar geen Nelom is
Titelkandidaat met deze ploeg.
PSV is sowieso titelkandidaat nummer 1 momenteel, Ajax en Fey volgen (welke volgorde weet ik niet echt)quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:58 schreef satecl het volgende:
[..]
Kwalitatief minder dan bijvoorbeeld PSV. Maar ik zie deze ploeg met z'n enorme wel van de kleintjes winnen. En ook als je van PSV en Ajax verliest wordt ja kampioen, zolang je de rest maar wint.
Afgelopen zaterdag was natuurlijk een ultiem voorbeeld. De afgelopen jaren hadden we zo'n wedstrijd gewoon verloren.
EDIT: Ik zie nu trouwens geen King Kongolo in je elftalBen je gek ofzo?
Op je edit: hoezo? Hij is sinds het WK slecht man en ik las volgens mij dat ie niet op linksback wil spelen. Gewoon op de bank voor LB of CB.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:58 schreef satecl het volgende:
[..]
Kwalitatief minder dan bijvoorbeeld PSV. Maar ik zie deze ploeg met z'n enorme wel van de kleintjes winnen. En ook als je van PSV en Ajax verliest wordt ja kampioen, zolang je de rest maar wint.
Afgelopen zaterdag was natuurlijk een ultiem voorbeeld. De afgelopen jaren hadden we zo'n wedstrijd gewoon verloren.
EDIT: Ik zie nu trouwens geen King Kongolo in je elftalBen je gek ofzo?
King Kongolo hoort gewoon basis. Afgelopen zaterdag weer top! Laat Botteghin zich eerst maar bewijzen bij een topclub de aankomende maanden.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:59 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Op je edit: hoezo? Hij is sinds het WK slecht man en ik las volgens mij dat ie niet op linksback wil spelen. Gewoon op de bank voor LB of CB.
Dan wissel je ze toch. Ik zou het niet doen overigens.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:00 schreef satecl het volgende:
[..]
King Kongolo hoort gewoon basis. Afgelopen zaterdag weer top! Laat Botteghin zich eerst maar bewijzen bij een topclub de aankomende maanden.
Heeft vorig jaar nog de beker gewonnen. Feyenoord is geen topclub meerquote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:00 schreef satecl het volgende:
[..]
King Kongolo hoort gewoon basis. Afgelopen zaterdag weer top! Laat Botteghin zich eerst maar bewijzen bij een topclub de aankomende maanden.
Shots firedquote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:02 schreef Henrys het volgende:
[..]
Heeft vorig jaar nog de beker gewonnen. Feyenoord is geen topclub meer
Mwua, zoveel beter zijn Ajax en PSV niet. Van wat ik tot nog toe gezien heb van ze ben ik niet echt onder de indruk, jij wel dan?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 16:49 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik vind het een aardige selectie, maar ik vind tegelijkertijd dat geld verkeerd besteed wordt en dat er rare beslissingen genomen worden. Ik zie ons niet hoger eindigen dan plek 3, terwijl er wel voor veel geld is aangekocht.
Ja, laatste jaar geloof ik. Maar dat gokken doet me weer denken aan 2008 e.v.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:06 schreef PIETR het volgende:
[..]
Mwua, zoveel beter zijn Ajax en PSV niet. Van wat ik tot nog toe gezien heb van ze ben ik niet echt onder de indruk, jij wel dan?
Denk dat Feyenoord stiekem een beetje gokt op CL. Volgens mij is dit het laatste jaar dat de nummer 1 zich rechtstreeks plaatst?
Hangt een beetje af van de huidige Nederlandse ploegen in de EL/CL maar daar lijkt het wel op ja.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:06 schreef PIETR het volgende:
[..]
Mwua, zoveel beter zijn Ajax en PSV niet. Van wat ik tot nog toe gezien heb van ze ben ik niet echt onder de indruk, jij wel dan?
Denk dat Feyenoord stiekem een beetje gokt op CL. Volgens mij is dit het laatste jaar dat de nummer 1 zich rechtstreeks plaatst?
Klopt, al namen ze toen onverantwoorde risico's. Dat is nu niet zo.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, laatste jaar geloof ik. Maar dat gokken doet me weer denken aan 2008 e.v.
quote:Feyenoord heeft zich per direct versterkt met Eric Botteghin. De 27-jarige centrale verdediger komt over van FC Groningen en tekende donderdagmiddag in De Kuip een contract voor vier jaar. Botteghin gaat bij Feyenoord spelen met rugnummer 33. De Braziliaan, die woensdagavond nog in actie kwam in de thuiswedstrijd van FC Groningen tegen FC Twente (1-1), is speelgerechtigd voor de uitwedstrijd van aanstaande zondag tegen SC Cambuur.
Technisch directeur Martin van Geel is zeer tevreden over de komst van Botteghin. ‘Eric heeft bij FC Groningen bewezen dat hij klaar is voor een stap hogerop. We zijn erg blij met zijn komst, waardoor we de posities centraal achterin zeer goed bezet hebben.’
Botteghin stond de afgelopen twee seizoenen onder contract bij FC Groningen. Met die club won hij afgelopen seizoen de KNVB beker. Botteghin sleepte zelf bovendien de Bronzen Schoen in de wacht, waarmee hij de hoogst geklasseerde verdediger was in het ‘Voetballer van het Jaar-klassement’ van afgelopen seizoen.
Eric Botteghin werd op 31 augustus 1987 geboren in Sao Paulo. Hij doorliep de jeugdopleidingen van Grêmio Barueri Futebol en Internacional Porto Alegre voor hij in januari 2007 werd opgepikt door PEC Zwolle. Voor zijn stap naar FC Groningen speelde hij nog twee jaar voor NAC Breda.
Ik zie niet in hoe we die posities direct met eigen jeugd hadden kunnen versterken hoor. Voor de aanval hebben we Achahbar maar niemand erachter, voor de defensie Kongolo en Van Beek en niemand erachter, voor de linksbuiten hadden we Boetius en Sleegers, maar Boetius wilde niet bijtekenen en Sleegers blijkt niet goed genoeg schijnbaar.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sleegers weg, Achabar Weg, Wouodenberg weg, Van Beek die moet schuiven voor aankoop Botteghin.
Ze zijn godverdomme vergeten dat toen wij niks hadden de jeugd ons heeft gered.
Nu hebben we een beetje poen gaan we dure spelers kopen en teveel betalen terwijl we het ook met jeugd kunnen oplossen (Kramer, Botteghin en in mindere maten Elia )
Ik weet niet of ze nu voor makkelijk en snel succes gaan. Makkelijk is het sowieso nooit, en snel succes is ook niet waarschijnlijk. Ik denk dat ze gewoon een goede basis willen neerzetten om de komende jaren op voort te bouwen.quote:Makkelijk snel succes proberen boeken dat is de koers die we nu aan het ingaan zijn.
Nooit gedacht dat ik het nog eens met Been eens zou zijn maar dit is toch een slechte zaak.
Als het fout gaat is het altijd crisis bij Feyenoord, als er veel aankopen zijn verricht dan had er meer eigen jeugd in gemoeten, speelt er veel eigen jeugd en gaat het fout dan hadden er weer meer aankopen moeten worden verricht.quote:Nu roepen de meesten van jullie nog hosanna maar ooh wee als het straks wel fout gaat.
Alleen breekt bij Feyenoord niet ieder jaar een fantastische lichting door, en ook niet voor iedere positie.quote:Doe mij maar het Feyenoord zo als onder Koeman met veel eigen jeugd en hier en daar waar nodig een aankoop.
Inderdaad niet zo onverantwoord dat we bijna failliet zullen gaan.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:10 schreef PIETR het volgende:
[..]
Klopt, al namen ze toen onverantwoorde risico's. Dat is nu niet zo.
Die is nu een hele hype inderdaad. Ik heb hem niet gevolgd bij Espanyol, maar ik weet nog wel dat hij bij AZ met name heel goed kon schoppen. Tegen benen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Die Moreno die van Espanyol naar PSV komt schijnt overigens "slechts" 4 miljoen te hebben gekost.
Die hadden wij ook nog kunnen betalen (ipv Botteghin). Wel een goede verdediger volgens mij, al is het wel een beetje het type houthakker.
Maar daar hebben we er in het verleden meer van gehad (Israel en later Fraser en De Wolf bijvoorbeeld).
Zo, heeft ook weer iedereen zijn plasje gedaan.quote:Kan Feyenoord dit jaar lang meedraaien in de strijd om de landstitel in de eredivisie? En als het even kan, zelfs daadwerkelijk landskampioen worden? RTV Rijnmond vroeg het tijdens het verjaardagsfeest van Gerard Meijer aan tal van oud-spelers van de club. Feyenoord versterkte zich deze zomer met Marko Vejinovic, Dirk Kuyt, Eljero Elia, Michiel Kramer, Simon Gustafson, Jan-Arie van der Heijden en Eric Botteghin. Gaan zij Feyenoord verder helpen?
Ben Wijnstekers:
"Ik ben best geschrokken van de voorbereiding. Een paar weken geleden was iedereen nog enthousiast, maar de oefenduels vielen tegen. Maar de strijdlust afgelopen zaterdag en het idee dat Vejinovic, Kuijt en andere spelers het elftal nu compleet maken... Je moet oppassen dat de spelers die niet spelen, niet teleurgesteld raken. Aan het eind van de rit heb je juist die spelers nodig. Dat is de kracht die andere clubs in het verleden hadden en wij misschien nu."
Peter Houtman:
"We hebben de eerste wedstrijd goed doorstaan en ik hoop dat we dit zo lang mogelijk volhouden. Als je kunt profiteren van de misstappen van anderen, dan kan het. Je moet je punten pakken tegen de op papier mindere tegenstanders. Daar laat Feyenoord er altijd zoveel liggen. Ik denk zelfs dat een jaar of twee geleden Feyenoord echt voor de titel had kunnen gaan als ze niet zoveel steken had laten vallen tegen de kleineren."
Henk Schouten:
"De nieuwe aankopen hebben nog niet meegedaan en Kramer is iemand die wel een balletje kan afmaken. Elia vind ik geen gekke aanwinst, een echte buitenspeler. Als die er straks in staan en er vallen een paar doelpunten, dan heb ik er wel vertrouwen in. Op dit moment heb ik namelijk geen idee wie de goals moet gaan maken."
Paul Bosvelt:
"Je moet een lange serie goed doorstaan. Zelfs als je goed begint en halverwege in de winter bovenaan staat, zegt dat nog niks. Ik denk wel dat dit een lekkere start is na een matige voorbereiding.
Pascal Bosschaart:
"In het begin dacht ik van niet, als ik eerlijk ben. Maar ik heb mijn mening wel bijgesteld. Met deze selectie en eventueel Botteghin erbij kunnen ze zeker meedoen om de titel."
quote:Nog geen 24 uur geleden verdedigde hij nog de kleuren van FC Groningen in het competitieduel met FC Twente, inmiddels mag Eric Botteghin zich officieel speler van Feyenoord noemen. De verdediger van Braziliaanse komaf streek donderdag neer in Rotterdam-Zuid, waar hij medisch goedgekeurd werd en aan het einde van de middag vol trots zijn handtekening zette onder een contract dat hem de komende vier jaar aan Feyenoord verbindt. ‘Ik wilde dolgraag naar deze club, daarom sta ik hier met een harstikke blij gevoel’, klonk het uit de mond van de kersverse aanwinst.
Behalve blij voelde Botteghin zich ook opgelucht. De centrale verdediger kon de voorbije periode niets anders dan hopen dat beide clubs tot een akkoord zouden komen, zodat de door hem gewenste transfer naar De Kuip doorgang kon vinden. Ondertussen bereidde hij zich met FC Groningen ‘gewoon’ voor op de eerste competitiewedstrijd, woensdagavond tegen FC Twente (1-1).
‘Dat was soms niet makkelijk, want veel mensen stelden vragen over mijn eventuele transfer naar Feyenoord’, vertelde hij. ‘Toch kostte het mij geen moeite om gisteren te spelen. Als ik eenmaal in het veld sta, ben ik puur gefocust op mijn taak en het winnen van de wedstrijd. Dat alles nu rond is, maakt me blij en opgelucht tegelijk. Voor mij is dit een geweldige stap omhoog, Feyenoord is een topclub en speelt altijd om de bovenste plaatsen.’
Bij het uitspreken van die woorden keek Botteghin uit over de zonovergoten Kuip, het stadion waar hij tot dusver alleen als tegenstander speelde. ‘In Nederland is er geen stadion met een betere sfeer. Die is hier altijd geweldig, zo weet ik uit eigen ervaring’, glimlachte de Braziliaan, die direct na de contractondertekening voor het eerst het Feyenoord-shirt om zijn lijf hees. ‘Ik vind het heel mooi dat ik hier nu zelf voor Feyenoord ga spelen.’
Als het aan Botteghin ligt, laten de eerste speelminuten voor zijn nieuwe club niet lang op zich wachten. ‘Of ik zondag tegen Cambuur al kan spelen? Als het aan mij ligt wel’, reageerde de verdediger. ‘Ik ben topfit en heb in de voorbereiding alles gespeeld. Ik ben er klaar voor en kan niet wachten om er een mooi seizoen van te gaan maken.’
Dus als je de Beker van Zwolle wint ben je wel een topclubquote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:02 schreef Henrys het volgende:
[..]
Heeft vorig jaar nog de beker gewonnen. Feyenoord is geen topclub meer
Denk je niet dat Moreno naar PSV is omdat die wel gewoon CL spelen? Ik wel namelijkquote:Op donderdag 13 augustus 2015 17:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Die Moreno die van Espanyol naar PSV komt schijnt overigens "slechts" 4 miljoen te hebben gekost.
Die hadden wij ook nog kunnen betalen (ipv Botteghin). Wel een goede verdediger volgens mij, al is het wel een beetje het type houthakker.
Maar daar hebben we er in het verleden meer van gehad (Israel en later Fraser en De Wolf bijvoorbeeld).
Bedacht ik me later ook. Detail.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Denk je niet dat Moreno naar PSV is omdat die wel gewoon CL spelen? Ik wel namelijk
Misschien wel omdat PSV europees voetbal speelt niet zo zeer CL.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Denk je niet dat Moreno naar PSV is omdat die wel gewoon CL spelen? Ik wel namelijk
Ja, dus? Die spelers zijn hartstikke jong. Dat iedereen tegenwoordig op z'n 20e al naar Manchester United wil, dat is raar. Dit niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Het staat de ontwikkeling van spelers, bijvoorbeeld Karsdorp, in de weg. Karsdorp deed het meer dan redelijk en zag ik zelf alleen maar beter worden. Ik kan er nog steeds het positieve niet van in zien, ook al zou het wellicht een verbetering kunnen zijn.
Ik moet argumenteren waarom ik het grappig vind?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:06 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook met argumenten kunnen komen
Als jij het zegt dan zal dat wel zo zijn jaquote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet argumenteren waarom ik het grappig vind?
Bijzondere gedachtegang hou je er op na.
Garantie heb je nooit. Dat heb je ook niet met jeugd.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:21 schreef Kerftminister het volgende:
Ik zie anders een hele negatieve tendens door deze club heengaan.
Je hebt nu twee centrale verdedigers voor een enorme som met geld (transfersom, tekensom, contractduur, salaris) vastgelegd, zonder dat je ook maar een enkele garantie hebt dat ze überhaupt meekunnen, laat staan het geld nog kunnen waard zijn, laat al helemaal staan dat ze winst opleveren.
Nogal ja.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:04 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Als jij het zegt dan zal dat wel zo zijn ja
Klopt en we weten allemaal dat jij het bentquote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nogal ja.
Iemand probeert een discussie uit de weg te gaan.
Hey, je draait het weer om. Dat had ik niet verwacht.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:17 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Klopt en we weten allemaal dat jij het bent
Je mag hier wel eens argumenten voor geven.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:25 schreef Jorwol het volgende:
Ja leuk geweest weer.
Zou wel bagger zijn als Manu straks blijft, maar Sleegers wel verkocht wordt. Zou de domste actie van Van Geel zijn deze zomer
De technische staf werkt dagelijks met die gasten dus ik neem aan dat ze Sleegers niet voor niets wegsturen.. doorselecteren heet dat. Dat mag van mij met Manu ook gebeuren, alleen hebben we die mogelijk nog nodigquote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:25 schreef Jorwol het volgende:
Ja leuk geweest weer.
Zou wel bagger zijn als Manu straks blijft, maar Sleegers wel verkocht wordt. Zou de domste actie van Van Geel zijn deze zomer
Is ook wel weer zo, maar Sleegers heeft amper de kans gehad in de voorbereiding terwijl Manu constant liet zien dat hij vooral goed is in de bal verspelenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De technische staf werkt dagelijks met die gasten dus ik neem aan dat ze Sleegers niet voor niets wegsturen.. doorselecteren heet dat. Dat mag van mij met Manu ook gebeuren, alleen hebben we die mogelijk nog nodig
Maar dat Sleegers geen kans kreeg, zal niet zomaar zijn denk ik.. Zou het ook liever anders zien want heb liever spelers uit onze opleiding in het eerste dan al die aankopen. Maar ja, niet goed genoeg is niet goed genoeg. Maak me wel enigszins zorgen over het niveau van de jeugopleiding.. komt teveel middelmaat uit. Voor de toekomst hoop ik dat Fernandes eindelijk weer eens een aanvallend pareltje is, maar die is pas 16 geloof ikquote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:30 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Is ook wel weer zo, maar Sleegers heeft amper de kans gehad in de voorbereiding terwijl Manu constant liet zien dat hij vooral goed is in de bal verspelen
Tja is ook wel zo. Maar uit jeugdopleidingen elders in Nederland komt ook erg veel middelmaat. De betere 'eigen jeugd' is vrijwel altijd op 16/17 jarige leeftijd nog ergens weggeplukt.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Maar dat Sleegers geen kans kreeg, zal niet zomaar zijn denk ik.. Zou het ook liever anders zien want heb liever spelers uit onze opleiding in het eerste dan al die aankopen. Maar ja, niet goed genoeg is niet goed genoeg. Maak me wel enigszins zorgen over het niveau van de jeugopleiding.. komt teveel middelmaat uit. Voor de toekomst hoop ik dat Fernandes eindelijk weer eens een aanvallend pareltje is, maar die is pas 16 geloof ik
Nu Feyenoord financieel weer wat beter zit zouden ze het misschien een beetje moeten aanpakken zoals ze met Hermann hebben gedaan.. goede jeugdspelers uit het buitenland halen. Dan ben je natuurlijk geen haar beter als al die Engelse clubs die hetzelfde bij ons doen, maar met alleen talenten van eigen bodem kom je er ook niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:36 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Tja is ook wel zo. Maar uit jeugdopleidingen elders in Nederland komt ook erg veel middelmaat. De betere 'eigen jeugd' is vrijwel altijd op 16/17 jarige leeftijd nog ergens weggeplukt.
Want Hermann is beter dan onze eigen jeugd? Ik moet het allemaal nog maar zien. Mijn voorkeur blijft bij talenten uit Nederland. We hebben laten zien dat we dat kunnen. En ervaring kopen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nu Feyenoord financieel weer wat beter zit zouden ze het misschien een beetje moeten aanpakken zoals ze met Hermann hebben gedaan.. goede jeugdspelers uit het buitenland halen. Dan ben je natuurlijk geen haar beter als al die Engelse clubs die hetzelfde bij ons doen, maar met alleen talenten van eigen bodem kom je er ook niet.
Die jongen heeft zo veel talent! Je zou zeggen dat het een kwestie van tijd is voordat hij doorbreekt, maar de spoeling is nou niet bepaald dun op zijn positie..quote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:02 schreef satecl het volgende:
Zojuist even de samenvatting gekeken van Jong Feyenoord van gister. Wat een wereldgoal van Schuurmanvolley van buiten de 16 in het kruis/bovenhoek.
Waar vond je die?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:02 schreef satecl het volgende:
Zojuist even de samenvatting gekeken van Jong Feyenoord van gister. Wat een wereldgoal van Schuurmanvolley van buiten de 16 in het kruis/bovenhoek.
Natuurlijk moet je proberen om zoveel mogelijk vanuit Nederlandse talenten te werken aangezien die nu eenmaal het goedkoopste zijn. Wel vind ik dat je geld moet gebruiken om je jeugdopleiding te versterken met gerichte aanvullingen in posities waar je niet genoeg talent hebtquote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:01 schreef satecl het volgende:
[..]
Want Hermann is beter dan onze eigen jeugd? Ik moet het allemaal nog maar zien. Mijn voorkeur blijft bij talenten uit Nederland. We hebben laten zien dat we dat kunnen. En ervaring kopen.
Was oa. op Feyenoord TV.quote:
De voorkeur is spelers uit eigen land, maar de komst van Hermann geeft wel aan dat het aanvallende talent schaars is.. Of Hermann goed genoeg is weet ik niet, heb hem nog nooit zien spelen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:01 schreef satecl het volgende:
[..]
Want Hermann is beter dan onze eigen jeugd? Ik moet het allemaal nog maar zien. Mijn voorkeur blijft bij talenten uit Nederland. We hebben laten zien dat we dat kunnen. En ervaring kopen.
Op een of andere manier leidt Nederland geen top spitsen op. Of Hermann goed genoeg is weet ik ook niet. Boskamp ziet in hem, Schuurman en nog een speler (weet niet wie hij bedoelt) echte toptalenten.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:49 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De voorkeur is spelers uit eigen land, maar de komst van Hermann geeft wel aan dat het aanvallende talent schaars is.. Of Hermann goed genoeg is weet ik niet, heb hem nog nooit zien spelen.
Er gaat niks meer bijkomen hoor.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:50 schreef Sunri5e het volgende:
Ben benieuwd wie ze na het vertrek van Sleegers nog aan gaan trekken. Voor een goede dubbele bezetting zal er voor rechts- en linksback + buitenspeler aangetrokken moeten worden. Dan is de selectie mooi in balans.
Dit jaar moeten we gewoon meestrijden om het kampioenschap samen met PSV.
Boskamp (toch iemand met wel kijk op spelers, en ziet zo'n beetje elke wedstrijd over de hele wereld) is lyrisch over Hermann.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:49 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De voorkeur is spelers uit eigen land, maar de komst van Hermann geeft wel aan dat het aanvallende talent schaars is.. Of Hermann goed genoeg is weet ik niet, heb hem nog nooit zien spelen.
Hermann scoorde toen hij hier net was er lustig op los. Echt enorm veel goals, zoals bijvoorbeeld 4 doelpunten in 1 wedstrijd en dat soort fratsen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Boskamp (toch iemand met wel kijk op spelers, en ziet zo'n beetje elke wedstrijd over de hele wereld) is lyrisch over Hermann.
Daarom en dit seizoen moet nog bijna beginnen. Komt wel goed.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hermann scoorde toen hij hier net was er lustig op los. Echt enorm veel goals, zoals bijvoorbeeld 4 doelpunten in 1 wedstrijd en dat soort fratsen.
Maar wat ik heb gehoord over hem is dat hij na enkele maanden daarna eigenlijk zo goed als is stilgevallen en nu vrijwel niks meer laat zien.
Al is dat lastig te zeggen en wellicht voorbarig, want hij kwam hier pas vorig jaar.
Boskamp was idd lyrisch.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hermann scoorde toen hij hier net was er lustig op los. Echt enorm veel goals, zoals bijvoorbeeld 4 doelpunten in 1 wedstrijd en dat soort fratsen.
Maar wat ik heb gehoord over hem is dat hij na enkele maanden daarna eigenlijk zo goed als is stilgevallen en nu vrijwel niks meer laat zien.
Al is dat lastig te zeggen en wellicht voorbarig, want hij kwam hier pas vorig jaar.
Voor een spits van die leeftijd is het niet gek om een beetje wisselvallig te zijn. Mocht ie nou het hele jaar nauwelijks scoren, dan is ie waarschijnlijk niet goed genoeg voor het eerste elftal. Maar kijk maar naar zo'n Vincent Janssen, je kan een spits ook te vroeg afschrijven.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Lees op andere sites ook dat Hermann bijna nooit meer scoort, buiten z'n wervelende beginperiode na.
Vorige week in de oefencampagne met de A1 tegen Borussia Munchen Gladbach speelde hij ook mee, maar werd hij al na 30 minuten spelen gewisseld. Heb niet kunnen achterhalen of het een blessure betrof overigens, maar anders is dat geen goed teken (een blessure overigens evenmin).
Aan trekken, selectie is al veel te groot, moeten er nog een aantal weg.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:50 schreef Sunri5e het volgende:
Ben benieuwd wie ze na het vertrek van Sleegers nog aan gaan trekken.
Ik denk dat het eerder ligt aan het feit dat onze eigen spitsen heel zelden de kans krijgen. Niemand durft de gok aan om een jonkie te laten uitkristalliseren daar.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:51 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Op een of andere manier leidt Nederland geen top spitsen op. Of Hermann goed genoeg is weet ik ook niet. Boskamp ziet in hem, Schuurman en nog een speler (weet niet wie hij bedoelt) echte toptalenten.
Voor de backposities hebben we nu 6 spelers.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:50 schreef Sunri5e het volgende:
Ben benieuwd wie ze na het vertrek van Sleegers nog aan gaan trekken. Voor een goede dubbele bezetting zal er voor rechts- en linksback + buitenspeler aangetrokken moeten worden. Dan is de selectie mooi in balans.
Dit jaar moeten we gewoon meestrijden om het kampioenschap samen met PSV.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijven deze spelers over:
Miazek
Gronsveld
Dammers
Woudenberg
Nieuwkoop
Schuurman
Sleegers
Manu
Ervan uitgaande dat je in elke linie nog een extra back-up nodig hebt voor als er echt grote personele problemen zijn, zullen Miazek, Dammers, Nieuwkoop/Schuurman en Manu ook wel blijven.
Sleegers wordt dus verkocht en Woudenberg wellicht verhuurd. Blijven Gronsveld en Nieuwkoop of Schuurman over voor verhuur. Dan heb je een mooie brede selectie van 26 man.
http://bvo.rktvc.nl/quote:http://www.stadtiel.nl/lo(...)22.html#.Vcz3I0bCTK0
TIEL Komend weekend staat het 20e Internationaal RKTVC-BVO U17 toernooi op sportpark De Ridderweide in Tiel op het programma. Twaalf teams uit binnen- en buitenland gaan weer strijden om de ereprijzen.
Zaterdag 15 augustus wordt om 10.30 uur afgetrapt door KSC Lokeren-FC Twente, Feyenoord-Paris Saint Germain en Willem-II-KRC Genk. Zondag wordt om 10.15 uur begonnen en volgen nog twee ronden. Daarna wordt de tussenstand opgemaakt. De poulewinnaars staan zondagmiddag om 15.30 uur in de finale, een uur eerder spelen de nummers twee de troostfinale om de derde en vierde plaats. De poulewedstrijden duren twee keer twintig minuten.
Bram Bosch, verantwoordelijk voor het vastleggen van de clubs, heeft weer voor een gevarieerd deelnemersveld gezorgd. Hij moest deze keer wel improviseren, want Colo Colo uit Chili en Swansea City uit Engeland lieten verstek gaan. In Futbalovy Klub Senica uit Slowakeije en Budapest Honvéd FC uit Hongarije vond Bosch waardige vervangers.
Zoals gebruikelijk speelt er ook een elftal van de organiserende vereniging RKTVC mee. Dat elftal wordt aangevuld met talentvolle spelers uit de regio.
Poule A: sc Heerenveen, AZ, Futbalovy Klub Senica, Budapest Honvéd FC, NEC, RKTVC regioteam. Poule B: FC Twente, Feyenoord, KRC Genk, Paris Saint Germain, KSC Lokeren en Willem II.
Zo Geliefd was hij niet altijd.quote:Andre Bahia
Bahia is waarschijnlijk de meest bekende en geliefde Braziliaan die Feyenoord heeft gehad. Hij speelde in totaal zeven seizoen in Rotterdam, waar hij uitgroeide tot een publiekslieveling. De verdediger, met de bijnaam ?De Rots van Rio?, scoorde in 207 wedstrijden voor Feyenoord 17 keer. Hij won met Feyenoord de KNVB Beker.
Tininho was geliefder.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo Geliefd was hij niet altijd.
Ik had een pokkehekel aan die Bahia, met z'n blunders elke wedstrijd.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo Geliefd was hij niet altijd.
Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Kongolo, Nelom; Vejinovic, Toornstra, El Ahmadi; Kuijt, Kazim-Richards, Basaçikoglu.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 23:46 schreef F.M.D. het volgende:
De trots van 2 jaar geleden met 9 veldspelers van de eigen jeugdopleiding,die trots is langzaam aan het verdwijnen. De doelstelling om jeugd door te stromen is nu in n paar weken tijd helemaal weg. We kunnen nu wel de spelers weer ouderwets zeer kritisch gaan volgen...dat mag wel bij gelouterde spelers die tot n miljoen verdienen/krijgen. Alles minder dan een kampioenschap is nu niet meer goed genoeg.
Hangt er vanaf of je de Ajax methode toepast of nietquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Kongolo, Nelom; Vejinovic, Toornstra, El Ahmadi; Kuijt, Kazim-Richards, Basaçikoglu.
Alleen de verdediging is eigen jeugd toch?
Wat is de Ajax methode dan Sked?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of je de Ajax methode toepast of niet
Zimling dus ookquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 00:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Alles wat ooit in Jong Ajax heeft gespeeld is eigen jeugd. Toch?
Sleegers is echt goed. Rare keuze dit. Speelde de hele Juup aan gort. Nu is Feyenoord een niveau hoger, maar hij kan dat echt wel aan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:24 schreef Tortugal het volgende:
Dacht met Sleegers eindelijk een echt technische speler te hebben, maar nee hoor Geelgod is weer bezig.
Binnenkort wordt Schuurman nog verkocht omdat hij geen Ajaxverleden heeft.
Mijn inschatting was ook dat hij het niveau aan kan. Maar dat kunnen wij eigenlijk toch niet beoordelen? We zien niet alle trainingen tenslotte.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 05:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Sleegers is echt goed. Rare keuze dit. Speelde de hele Juup aan gort. Nu is Feyenoord een niveau hoger, maar hij kan dat echt wel aan.
Zou mooi zijn, maar Voetbalprimeur is volgens mij niet zo'n betrouwbare bron.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 07:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Haha Vermeer voor 5 mil naar Ajax
quote:Ajax werkt achter de schermen aan een zeer opmerkelijke terugkeer van Kenneth Vermeer. De sluitpost van Feyenoord moet de vervanger van Jasper Cillessen worden als de Oranje-goalie wordt weggekocht door Manchester United. Dat weet VoetbalPrimeur.nl uit betrouwbare bron te melden.
Met de naderende transfer van David De Gea naar Real Madrid worden de geruchten over een vertrek van Cillessen naar Man Utd steeds hardnekkiger. In Nederland zijn vervangers echter nauwelijks voorhanden en mede daardoor is Ajax weer bij Vermeer uitgekomen.
In de ogen van de clubleiding is de 29-jarige Amsterdammer de ideale kandidaat om Cillessen op te volgen, weet VoetbalPrimeur. Vermeer heeft bij Feyenoord een gelimiteerde transfersom van vijf miljoen euro in zijn contract staan en Ajax is bereid om dat bedrag op tafel te leggen.
Ajax liet Vermeer slechts één jaar geleden met tegenzin naar Feyenoord verkassen. De nu 29-jarige keeper verloor de concurrentiestrijd van Cillessen, kreeg toestemming om voor nog geen miljoen euro te verkassen en toen kwam zaakwaarnemer Winnie Haatrecht plots met Feyenoord op de proppen.
Frank de Boer was destijds witheet over het vertrek van Vermeer naar Feyenoord. De trainer voelde zich genaaid en was geschokt over de plotselinge transfer vlak voor de deadline. Met de terugkeer van Vermeer zou Ajax nu twee vliegen in één klap kunnen slaan: de club heeft een geschikte vervanger van Cillessen binnen en concurrent Feyenoord wordt 'fors verzwakt'.
Absoluut, misschien is Hahn zelfs wel beter, en Maizek is denk ook wel klaar voor een reserverol.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 07:58 schreef Jaytje07 het volgende:
En dat fors verzwakken valt ook wel mee. We hebben Hahn. Ik zou bijna zeggen doen, 4 miljoen Euro winst in een jaar tijd
Voor zijn ontwikkeling is het goed dat hij weg moet. Bij Feyenoord krijgt hij 0.0 kansen. De afgelopen 2 jaar aan het lijntje gehouden en alleen door zijn eigen wil afgelopen seizoen lekker kunnen voetballen in de Jupiler league. Hij had ook al aangegeven dat als hij ook dit jaar geen kans krijgt hij weg wil.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:24 schreef Tortugal het volgende:
Dacht met Sleegers eindelijk een echt technische speler te hebben, maar nee hoor Geelgod is weer bezig.
Dit zou echt geweldig zijn. Niet omdat Vermeer zo slecht is en we zo'n geweldige vervanger achter de hand hebben, maar het is gewoon pure slapstick.quote:
Als er sprake is van een gelimiteerde transfersom heb je weinig te willen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 08:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zeg doen! Weg met die grabbelaar.
Gewoon verkopen met een terugkoopclausule.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 08:07 schreef Montagui het volgende:
[..]
Voor zijn ontwikkeling is het goed dat hij weg moet. Bij Feyenoord krijgt hij 0.0 kansen. De afgelopen 2 jaar aan het lijntje gehouden en alleen door zijn eigen wil afgelopen seizoen lekker kunnen voetballen in de Jupiler league. Hij had ook al aangegeven dat als hij ook dit jaar geen kans krijgt hij weg wil.
Ik zou hem nu graag zien voetballen voor een eredivisie subtopper en het ongelijk van de technische staf aantonen.
quote:Wat Martin van Geel betreft is Ron Vlaar de laatste speler die Feyenoord tegen een gelimiteerde transfersom heeft verlaten. De Rotterdammers zijn financieel gezien aan het opkrabbelen en hoeven vanaf heden niet meer tegen hun zin in mee te werken aan het vertrek van spelers. “Vanaf nu zitten we weer zelf achter het stuur”, zegt de technisch directeur in Voetbal International.
“Er gaat niemand meer voor een gelimiteerde transfersom weg”, zegt Van Geel stellig. “Ik voelde onmacht. Daags voor de Open Dag stapte Ron bij me binnen en zei: 'Ik heb geen goed gevoel, ik ben er helemaal klaar mee.' Ik antwoordde dat wij als Feyenoord dat natuurlijk prima vonden. Maar toen werd het woensdag en toen belde Villa wéér. De Engelsen kwamen met een delegatie naar Nederland. Dan weet ik: die komen niet koffie drinken.”
Wat een kinderachtig artikel zeg. Een onbetrouwbaar nieuwsmedium als 'voetbalprimeur' weet even dat Ajax's strategische doelstelling is om Feyenoord fors te verzwakken door Vermeer terug naar Amsterdam te halen.quote:
Ajax' *quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 08:14 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Wat een kinderachtig artikel zeg. Een onbetrouwbaar nieuwsmedium als 'voetbalprimeur' weet even dat Ajax's strategische doelstelling is om Feyenoord fors te verzwakken door Vermeer terug naar Amsterdam te halen.
Graag gedaan. Moet erg lollig voor je zijn geweest, het posten van dit clowneske artikel in twee verschillende topics. En dat op de vroege morgen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 08:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ajax' *
Maar bedankt voor je post.
Zonder meer. Komkommertijd hé, ouwe baasquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 08:17 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Graag gedaan. Moet erg lollig voor je zijn geweest, het posten van dit clowneske artikel in twee verschillende topics.
Precies, erg onbetrouwbaar dat Voetbalprimeur.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 08:14 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Wat een kinderachtig artikel zeg. Een onbetrouwbaar nieuwsmedium als 'voetbalprimeur' weet even dat Ajax's strategische doelstelling is om Feyenoord fors te verzwakken door Vermeer terug naar Amsterdam te halen.
Tjah, en als iets te mooi is om waar te zijn ..quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 08:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Precies, erg onbetrouwbaar dat Voetbalprimeur.
Maar leuke topicvulling is het wel.
Dat dus.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 08:37 schreef Scrummie het volgende:
Al is het bullshit, het blijft een heerlijk gerucht.
quote:Het Algemeen Dagblad meldt dat Feyenoord met de komst van Eric Botteghin in principe is uitgewinkeld. Er zou door Feyenoord een voorbehoud worden gehouden voor eventuele buitenkansjes die zich zouden kunnen voordoen. Feyenoord denkt de selectie hiermee echter in principe rond te hebben.
De technische leiding zal zich nu gaan richten op het terugbrengen van de grootte van de selectie. Enkele spelers zal verkocht danwel verhuurd mogen worden of teruggeschoven worden naar Jong Feyenoord. Met het ontbinden van het contract van Luke Wilkshire en de mededeling aan Joey Sleegers dat hij moet vertrekken, heeft de club daarin al de eerste stappen gezet.
quote:In de jacht op seponering van zijn rode kaart, heeft het 'kamp' Rick Karsdorp donderdag een speler van Ajax als voorbeeld gebruikt. Karsdorp hoopt dat zijn rode kaart tegen FC Utrecht, afgelopen weekend, kwijtgescholden wordt.
De aanklager van de KNVB verwijt de Feyenoorder 'ernstig gemeen spel', maar dat werd donderdag door de speler en Feyenoords huisjurist Joris van Benthem weerlegd. In een poging Karsdorp vrij te pleiten werden beelden getoond van Rapid Wien-Ajax, schrijft het Algemeen Dagblad. Tijdens die wedstrijd in Oostenrijk kreeg Stefan Schwab een rode kaart voor een horrortackle op Jaïro Riedewald.
De aanklager van de KNVB wil Karsdorp voor twee wedstrijden (plus één voorwaardelijk) schorsen. De aanklager zei donderdagavond tijdens de tuchtzitting nog steeds achter zijn eis te staan. "Of hij het expres deed, weet ik niet. Maar het gaat om voorwaardelijke opzet. Als je dit doet, neem je het risico een collega te blesseren."
Feyenoord-jurist Van Benthem weerlegde dat. "Maar zoals je kunt zien, zet hij de zijkant van zijn voet op die van Kum. Er zijn geen noppen te zien, de voet staat op het gras", zei Van Benthem, die bijval kreeg van Karsdorp zelf. "Ik ben ook niet zo'n type dat er vol invliegt." Ook overtredingen van Jordens Peters en Lesly de Sa van Willem II werden gebruikt.
Ik zie het al. Botteghin is zo snel gekocht om Cambuur te verzwakken.quote:FC Groningen heeft snel geanticipeerd op het vertrek van Eric Botteghin. De bekerwinnaar haalde donderdag Etiënne Reijnen weg bij SC Cambuur, als vervanger van de Braziliaanse verdediger. De 28-jarige Zwollenaar ondertekent volgens verscheidene media een contract voor drie jaar in Groningen. Beide clubs willen de transfer nog niet bevestigen, maar FC Groningen heeft voor vrijdagochtend 8 uur wel een perspresentatie aangekondigd.
Directeur Hans Nijland van Groningen bereikte donderdag na lange onderhandelingen een akkoord met Feyenoord over de transfer van Botteghin, die voor zo'n 2,5 miljoen euro naar De Kuip verhuist. Reijnen stond bovenaan het verlanglijstje van trainer Erwin van de Looi als de robuuste Braziliaan zou vertrekken. Cambuur verliest met de Zwollenaar zijn aanvoerder. Reijnen speelde eerder voor PEC Zwolle en AZ.
GeelGod.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 08:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik zie het al. Botteghin is zo snel gekocht om Cambuur te verzwakken.
Dammers, Schuurman e.d. zullen wel worden teruggezet naar jeugd/jong Feyenoordquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 08:59 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Manu en Kazim mogen nog weg, en verder? Vilhena gaat misschien nog?
Woudenberg zal wel verhuurd worden?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 08:59 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Manu en Kazim mogen nog weg, en verder? Vilhena gaat misschien nog?
Valse verklaring afleggenquote:Feyenoord heeft gisteren in Zeist geprobeerd Rick Karsdorp vrij te pleiten na zijn rode kaart. Bij de zitting was scheidsrechter Blom niet aanwezig. Wel was grensrechter Siebert aanwezig op de zitting. Siebert beweerde dat hij op de hoogte van de middenlijn stond toen de overtreding van Karsdorp plaats vond, dat meldt Mikos Gouka op Twitter.
Feyenoord heeft echter met beelden aangetoond dat de grensrechter ongeveer 40 meter naar rechts stond en dus niet er boven op. De vraag is dus of hij kon zien wat Karsdorp deed bij Christian Kum. Karsdorp zijn 'lot' ligt nu in handen van de tuchtcommissie Fred Sterk (ex-arbiter), Arjan de Zeeuw (ex-prof) en Jan Henk van der Velde (voorzitter).
Denk jij serieus dat ploegen als Az, Vitesse en Ajax een betere ploeg hebben dan Feyenoord?quote:
Ik wist niet dat er ook een voetballer in die commissie zat. Dat vind ik dan weer positief.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Valse verklaring afleggen. Echt, de KNVB is een bijzondere organisatie. En dat bepaalt dan alles wat voetbal betreft in dit land. Ongelofelijk.
Geniet er van.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:04 schreef bianconeri het volgende:
Bedankt Feyenoord, doordat jullie die overschatte Botteghin opgehaald hebben hebben wij voor wss een lagere prijs 2 nieuwe verdedigers opgehaald![]()
Jammer dat Botteghin niet al voor de JC schaal weg was, anders hadden we die wel gepakt.
Oh dat is wel heel bijzonderquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Valse verklaring afleggen. Echt, de KNVB is een bijzondere organisatie. En dat bepaalt dan alles wat voetbal betreft in dit land. Ongelofelijk.
Ben benieuwd naar het motief van die grensrechterquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
en dan ook nog 1 die 12 jaar in Engeland heeft gevoetbald als verdediger in de firstdivision en premiership. Die is wel wat gewend lijkt me toch?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:17 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er ook een voetballer in die commissie zat. Dat vind ik dan weer positief.
Het geheugen is onbetrouwbaar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar het motief van die grensrechter
Ik lees het, positief.quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik lees het, positief.
Kunnen we mooi weer met Beek en Karsdorp starten, in plaats van Botteghin.
Lijkt inderdaad heel raar zo.... maar basseert de aanklager zich puur op verklaringen of ook op beelden?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:32 schreef PIETR het volgende:
Bizar beleid. Van 3 wedstrijden naar volledige kwijtschelding? Raar. Maar wel mooi natuurlijk.
Ik vraag me vooral af of zijn leugen voornaamste reden is van het seponeren.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar het motief van die grensrechter
Dat moet meegespeeld hebben. Benieuwd ook of we die grens de komende tijd uberhaupt nog wel gaan zien langs de velden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:37 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af of zijn leugen voornaamste reden is van het seponeren.
Niet bij Feyenoord lijkt me. Die man is nu al helemaal niet meer te vertrouwen bij onze wedstrijden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:40 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Dat moet meegespeeld hebben. Benieuwd ook of we die grens de komende tijd uberhaupt nog wel gaan zien langs de velden.
Zou hij een hekel aan Feyenoord hebben?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Niet bij Feyenoord lijkt me. Die man is nu al helemaal niet meer te vertrouwen bij onze wedstrijden.
Waar lees je dat?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik lees het, positief.
Kunnen we mooi weer met Beek en Karsdorp starten, in plaats van Botteghin.
Als hij dat nog niet had, dan heeft hij dat nu wel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou hij een hekel aan Feyenoord hebben?
Lijkt Blom welquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou hij een hekel aan Feyenoord hebben?
Dat lijkt me geen 40 meter inderdaad,quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:44 schreef Cara het volgende:
Ik heb net even teruggekeken, moet zeggen dat ik me nog wel voor kan stellen dat de grens zegt dat hij het goed kon zien.
[ afbeelding ]
Denk dat bovenstaande de reden is van vrijspraak. Als je dit schriftelijk laat vastleggen, terwijl iedere idioot kan zien dat dit duidelijk onzin is, dan is je schorsing zo weg.quote:Feyenoord bestreed de mening van Blom en Dronkers dat Karsdorp met de noppen vooruit op het been van Kum kwam. Dat hadden Blom en ook de geraakte verdediger wél schriftelijk laten vastleggen. ,,Maar zoals je kunt zien, zet hij de zijkant van zijn voet op die van Kum. Er zijn geen noppen te zien, de voet staat op het gras,''
Ben heel erg benieuwd of (en zo ja, welke) consequenties deze leugen voor Blom heeft... Waarschijnlijk geen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:48 schreef Cara het volgende:
[..]
Denk dat bovenstaande de reden is van vrijspraak. Als je dit schriftelijk laat vastleggen, terwijl iedere idioot kan zien dat dit duidelijk onzin is, dan is je schorsing zo weg.
Dat hij seppuku pleegt vanwege de schandequote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben heel erg benieuwd of (en zo ja, welke) consequenties deze leugen voor Blom heeft... Waarschijnlijk geen.
Wel publiekelijk toch?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat hij seppuku pleegt vanwege de schande
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 09:48 schreef Cara het volgende:
[..]
Denk dat bovenstaande de reden is van vrijspraak. Als je dit schriftelijk laat vastleggen, terwijl iedere idioot kan zien dat dit duidelijk onzin is, dan is je schorsing zo weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |