abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155178704

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

Het Legioen

Elvis Manu!
Hier vind je de OP.

Vaarwel Klaas! Het ga je goed, man!

Poll: Elia gaat het dit seizoen maken bij Feyenoord
Ja, natuurlijk.
Nee faalt wederom
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: #GEELGOD of #BESTUURTEGENDEMUUR ?
#GEELGOD
#BESTUURTEGENDEMUUR
Tussenstand:

[ Bericht 12% gewijzigd door H.FR op 13-08-2015 14:37:51 ]
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_155178707
Beide?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_155178712
Team #GEELGOD
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 14:31:46 #4
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_155178714
pi_155178722
quote:
De batterij is leeg.
pi_155178726
Wanneer is dat interview van JDS-GOD met GeelGOD?
pi_155178737
Na de transferperiode.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 14:32:53 #8
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_155178741
quote:
7s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]

De batterij is leeg.
Die heeft heel de nacht staan wachten
  Moderator donderdag 13 augustus 2015 @ 14:34:05 #9
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_155178773
Ik mis een poll voor de TT :Y)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_155178861
maar ff zonder dollen, wie had gedacht dat we met zo'n wereldelftal de competitie in zouden gaan???
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_155178863
Ik wacht nog even met mijn oordeel over Van Geel
pi_155178881
quote:
10s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:34 schreef onlogisch het volgende:
Ik mis een poll voor de TT :Y)
^O^
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_155178892
Poll: #GEELGOD of #BESTUURTEGENDEMUUR
#GEELGOD
#BESTUURTEGENDEMUUR
Tussenstand:

Moderator donderdag 13 augustus 2015 @ 14:39:22 #14
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_155178899
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:38 schreef H.FR het volgende:

[..]

^O^
O-)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_155178904
Te laat :(
  donderdag 13 augustus 2015 @ 14:41:52 #16
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_155178967
#teamgeenvanbeide. Het is niet zwart of wit. Van Geel heeft goede en minder goede dingen gedaan.

Goed:
- Clasie en Boëtius verkocht. Ik wil jullie er nog even aan herinneren dat Van Geel de eerste TD is die voor fatsoenlijke bedragen heeft verkocht sinds jaren. Laatste grote verkoop voor Van Geel was Drenthe en daarvoor Kuijt en Kalou. Het feit dat dit lijstje 10 jaar terug gaat zegt genoeg.
- Vejinovic. Lijkt me een goede vervanger van Clasie.
- Transfervrij Kuijt, Elia en Van der Heijden opgepikt.

Minder goed:
- De scouts niet ontslagen. Volgens mij is een abo op FOX Eredivisie genoeg à ¤20 per maand.
- Het middenveld is nu wel heel dik bezet, mede door een aankoop van ¤1,5 miljoen en één van ¤4 miljoen vorig jaar, die beide geen gegarandeerde basisplaats hebben.
- Geen goede LB.
- Geen goede spits. Wazige houding t.o.v. Kramer.

De minpunten vind ik wel enigszins te verklaren. Een speler uit de eredivisie draagt nou eenmaal minder risico en dat is wel lekker als je niet zo heel veel geld hebt. Daarnaast lopen er in de eredivisie op zich goede betaalbare spelers rond. Een goede spits vinden is verder ook makkelijker gezegd dan gedaan. PSV had vorig jaar Luuk de Jong nodig voor veel geld om kampioen te worden. Het gebrek aan een goede LB begint wel schrijnend te worden. De interesse voor Dijks gaf aan dat ze wel inzien, maar blijkbaar is het niet gelukt om een fatsoenlijk alternatief in lijven. Een beetje raar als je wel een driedubbel bezet middenveld hebt.

Al met al moeten we gewoon afwachten. Als we niet in de top drie eindigen heet Van Geel het slecht gedaan, denk ik.

[ Bericht 4% gewijzigd door TC03 op 13-08-2015 14:56:20 ]
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_155178986
Hopelijk gaat Boskamp niet lope zeike vrijdag, want 99% van de supporters lult hem klakkeloos na.
  Moderator donderdag 13 augustus 2015 @ 14:44:18 #18
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_155179042
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:41 schreef TC03 het volgende:
#teamgeenvanbeide. Het is niet zwart of wit. Van Geel heeft goede en minder goede dingen gedaan.

Goed:
- Clasie en Boëtius verkocht. Ik wil jullie er nog even aan herinneren dat Van Geel de eerste TD is die voor fatsoenlijke bedragen heeft verkocht sinds jaren. Laatste grote verkoop voor Van Geel was Drenthe en daarvoor Kuijt en Kalou. Het feit dat dit lijstje 10 jaar terug gaat zegt genoeg.
- Vejinovic. Lijkt me een goede vervanger van Clasie.
- Transfervrij Kuijt, Elia en Van der Heijden opgepikt.

Minder goed:
- De scouts niet ontslagen. Volgens mij is een abo op FOX Eredivisie genoeg à ¤20 per maand.
- Het middenveld is nu wel heel dik bezet, mede door een aankoop van ¤1,5 miljoen en één van ¤4 miljoen vorig jaar, die beide geen gegarandeerde basisplaats hebben.
- Geen goede LB.
- Geen goede spits. Wazige houding t.o.v. Kramer.

De minpunten vind ik wel enigszins te verklaren. Een speler uit de eredivisie draagt nou eenmaal minder risico en dat is wel lekker als je niet zo heel veel geld hebt. Daarnaast lopen er in de eredivisie op zich goede betaalbare spelers rond. Een goede spits vinden is verder ook makkelijker gezegd dan gedaan. PSV had vorig jaar Siem de Jong nodig voor veel geld om kampioen te worden. Het gebrek aan een goede LB begint wel schrijnend te worden. De interesse voor Dijks gaf aan dat ze wel inzien, maar blijkbaar is het niet gelukt om een fatsoenlijk alternatief in lijven. Een beetje raar als je wel een driedubbel bezet middenveld hebt.

Al met al moeten we gewoon afwachten. Als we niet in de top drie eindigen heet Van Geel het slecht gedaan, denk ik.
*Luuk de Jong
pi_155179201
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:44 schreef Slobeend het volgende:
#teamannas
_O_

Gaat niet gebeuren :{
pi_155179223
Het AD is een beetje vroeg met het definitieve nieuws:
Feyenoord haalt Botteghin naar De Kuip
quote:
Feyenoord heeft zich per direct versterkt met Eric Botteghin. De Rotterdammers hebben met FC Groningen een akkoord bereikt over de komst van de Braziliaanse verdediger, die zelf nog wel tot overeenstemming moet komen.

Als dat is gebeurd, is het de bedoeling dat Botteghin, die Groningen naar verluidt tussen de twee en drie miljoen euro oplevert, vrijdag al meetraint bij Feyenoord en vervolgens gepresenteerd wordt.

Tweede versterking
Gisteravond kwam Botteghin nog gewoon voor FC Groningen uit in het competitieduel met FC Twente (1-1).

Na die wedstrijd ging het al over de interesse van Feyenoord en nam de verdediger uitgebreid de tijd om het publiek te bedanken in een soort afscheidsronde.
pi_155179287
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:39 schreef Gutanoth het volgende:
Te laat :(
Doe weg dan :(
pi_155179321
Ik ben al met al gewoon Te Vrede over het transferbeleid van Van Geel hoor. Staat een gebalanceerde, brede selectie nu die om de bovenste drie plekken mee moet kunnen doen in de Eredivisie.

Als je van deze basiself uitgaat:

Elia - Kramer - Kuyt
Toornstra
Vejinovic - El Ahmadi
Kongolo - Botteghin - Van Beek - Karsdorp
Vermeer

Heb je een basiself met een gemiddelde leeftijd van 26 jaar. Dit lijkt me echt een ideale situatie.
Drie ervaren spelers in de leeftijdscategorie 28-35
Vijf spelers in de bloei van hun carrière in de leeftijdscategorie 23-28
En drie jonge talenten in de leeftijdscategorie 18-23

Het is eens wat anders dan met een selectie die gemiddeld 20 is naar de Arena moeten :')
pi_155179331
Nu je terugkijkt was 3,5 miljoen eigenlijk best veel voor Toornstra
pi_155179375
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:55 schreef Henrys het volgende:
Ach, lag nog een paar jaar vast, was 24 en was voor Utrecht gewoon een heel belangrijke kracht. Vond hem zijn transfersom in zijn eerste halfjaar ook zeker waard. Was toen zelfs blij dat we hem hadden gehaald ipv Ziyech. Daar ben ik inmiddels wel van afgestapt :')
pi_155179382
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:55 schreef Henrys het volgende:
Was het vorig jaar ook al.
  donderdag 13 augustus 2015 @ 14:57:44 #27
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_155179397
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:56 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Ach, lag nog een paar jaar vast, was 24 en was voor Utrecht gewoon een heel belangrijke kracht. Vond hem zijn transfersom in zijn eerste halfjaar ook zeker waard. Was toen zelfs blij dat we hem hadden gehaald ipv Ziyech. Daar ben ik inmiddels wel van afgestapt :')
Ligt eraan. Als hij in vorm is hij 3x zo nuttig als Lex. Alleen een slechte Toornstra is ook weer slechter dan een slechte Immers. Lastig.

Die ¤3 miljoen voor Bilal vind ik erger. Heeft gewoon het niveau niet en gaat dat ook nooit halen. Weggegooid geld.
2000 light years from home
pi_155179416
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:54 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik ben al met al gewoon Te Vrede over het transferbeleid van Van Geel hoor. Staat een gebalanceerde, brede selectie nu die om de bovenste drie plekken mee moet kunnen doen in de Eredivisie.

Elia - Kramer - Kuyt
Toornstra
Vejinovic - El Ahmadi
Vermeer

Heb je een basiself met een gemiddelde leeftijd van 26 jaar. Dit lijkt me echt een ideale situatie.

Het is eens wat anders dan met een selectie die gemiddeld 20 is naar de Arena moeten :')
Twee rechtspoten centraal in de defensie is ontiegelijk dom als je twee prima linkspoten hebt
pi_155179457
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:58 schreef Sked het volgende:

[..]

Twee rechtspoten centraal in de defensie is ontiegelijk dom als je twee prima linkspoten hebt
Mee eens, maar ik vermoed nou eenmaal dat Botteghin voor de basis wordt gehaald en Van der Heijden meer als back-up zal fungeren.

Kongolo - Van der Heijden - Van Beek - Karsorp zou ik ook prima vinden
  Moderator donderdag 13 augustus 2015 @ 15:00:27 #30
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_155179462
quote:

Elia - Kramer - Kuyt
Toornstra
Vejinovic - El Ahmadi
Vermeer

Goede post. Zou kiezen voor Vilhena ipv Toornstra , maar verder niks mis mee inderdaad.
pi_155179526
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:00 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Mee eens, maar ik vermoed nou eenmaal dat Botteghin voor de basis wordt gehaald en Van der Heijden meer als back-up zal fungeren.

Kongolo - Van der Heijden - Van Beek - Karsorp zou ik ook prima vinden
Ik denk dat het uiteindelijk Kongolo - Van der Heijden - Botteghin - Van Beek wordt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_155179560
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:02 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik denk dat het uiteindelijk Kongolo - Van der Heijden - Botteghin - Van Beek wordt.
Niks mis mee, als dit het beste rendeert prima :) Alles voor het resultaat.
pi_155179562
quote:

[..]

Mij interesseert het geen reet wie er staat, als ze maar winnen :P
  donderdag 13 augustus 2015 @ 15:04:12 #34
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_155179577
laat die Botteghin maar lekker op de bank.

Karsdorp- Van Beek- Kongolo- Van der Heijden.
Echt achterlijk gedoe dat fucking van Beek straks zijn plek kwijt is.
Kopen kopen kopen flikker toch op.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_155179585
quote:

Elia - Kramer - Kuyt
Toornstra
Vejinovic - El Ahmadi
Vermeer

Deze man.
pi_155179679
quote:

[..]

Dat zou ook nog kunnen, heb je wel een heel traag centrum. En op rechts lever je wel een hoop drang naar voren in met Karsdorp -> Van Beek. Zeker met een Kuyt die de hele voorhoede + middenveld bestrijkt is het wel wenselijk om een back te hebben die de ruimte rechtsvoor benut eigenlijk.
pi_155179749
quote:

[..]

Aids, pure aids. Niet meer en niet minder.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_155179772
Iedereen die van Beek op de back zet heeft het voetbalverstand van een doperwt.
pi_155179780
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:09 schreef Happel het volgende:

[..]

pi_155179793
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:10 schreef Scrummie het volgende:
pi_155179818
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:57 schreef Merkie het volgende:

[..]

Die ¤3 miljoen voor Bilal vind ik erger. Heeft gewoon het niveau niet en gaat dat ook nooit halen. Weggegooid geld.
Dat kan je Van Geel wel aanrekenen.. hij kijkt bijna nooit verder dan de eredivisie en in Nederland loopt gewoon niet meer de klasse die een club als Feyenoord echt sterker maken.. de sporadische talenten die dat wel doen kunnen we niet betalen.
pi_155179880
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 14:57 schreef Merkie het volgende:

[..]

Bilal kan je echt nog niet afschrijven hoor. Heeft vorig jaar amper kansen gehad. Doet het nu, als ie wordt opgesteld best aardig. Veroorzaakte vorige wedstrijd de penalty + vrije trap waar Kazim uit scoorde.
pi_155179902
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:09 schreef Happel het volgende:

[..]

Niet zo overdrijven Happel.

Het is jammer als Kongolo en Van Beek niet meer CV zouden spelen, maar als je de verdediging bekijkt staat er gewoon een prima defensie.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 13 augustus 2015 @ 15:15:23 #44
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_155179920
quote:
14s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:14 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Bilal kan je echt nog niet afschrijven hoor. Heeft vorig jaar amper kansen gehad. Doet het nu, als ie wordt opgesteld best aardig. Veroorzaakte vorige wedstrijd de penalty + vrije trap waar Kazim uit scoorde.
Dat vind ik nou niet echt een prestatie.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_155179924
quote:
Domper voor Southampton en Oranje: Clasie weken 'out'
Domper voor Southampton en Oranje: Clasie weken 'out' Domper voor Southampton en Oranje: Clasie weken 'out'

15:06 – Slecht nieuws voor Southampton én het Nederlands elftal: Jordy Clasie kan de komende periode niet in actie komen. Hij is twee tot drie weken uit de roulatie, meldt zijn coach Ronald Koeman.

Clasie maakte maandag zijn rentree bij de beloften van Southampton. Hij leek hersteld van een blessure aan zijn hamstring, maar moest zich kort na rust toch weer laten vervangen. Hij heeft enkele weken nodig om weer fit te worden, zo liet Koeman donderdag weten tijdens een persconferentie. Hierdoor mist de middenvelder niet alleen de komende duels van zijn club, maar mogelijk ook de cruciale interlands van Oranje tegen IJsland en Turkije. Op donderdag 3 september speelt Oranje tegen IJsland, drie dagen later is het duel met de Turken.

Southampton speelt zaterdag zijn eerste thuiswedstrijd van het seizoen, tegen Everton. Dit duel komt niet alleen voor Clasie te vroeg, ook aanwinst Steven Caulker behoort nog niet tot de wedstrijdselectie.
http://www.fcupdate.nl/vo(...)je-clasie-weken-out/
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_155179948
quote:
Precies op tijd verkocht dus :+ #GeelGod
pi_155180009
quote:
Oranje is toch een gepasseerd station voor hem nu het zoontje van de bondscoach op zijn plek staat.
pi_155180045
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Oranje is toch een gepasseerd station voor hem nu het zoontje van de bondscoach op zijn plek staat.
Nu het zoontje van de bondscoach niet meer op middenveld staat bij ManU lijkt dat toch ander uit te gaan pakken....
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_155180099
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:20 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Nu het zoontje van de bondscoach niet meer op middenveld staat bij ManU lijkt dat toch ander uit te gaan pakken....
Daar denkt papa waarschijnlijk heel anders over.
pi_155180296
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 15:10 schreef Scrummie het volgende:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')