Popsincle inderdaad.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 08:44 schreef Beregd het volgende:
[..]
popsicles? Die heb ik ook moeten opzoeken, had hem ook in de 90s geschat.
Liever niet, of ik wacht met verwerken pas tot je klaar bent.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:57 schreef Quyxz_ het volgende:
Kan ik iets posten en dat (op zijn minst tot 1 september) nog blijven aanpassen?
Oké, ik heb deze lijst in elkaar geflanst. Als ik nog een keer zou kijken zal die wel compleet anders zijn, zeker als ik lijstjes van andere mensen ga bekijken. Maar dat maakt niet uit.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:10 schreef ranja het volgende:
[..]
Liever niet, of ik wacht met verwerken pas tot je klaar bent.
Afgezien daarvan is dat technisch niet eens mogelijk volgens mij, na een paar dagen is je post niet meer te editten.
Ik was al bang dat ik alle fijnproevers hier ging pesten, maarja, in mijn eentje heb ik toch niet zo veel invloed.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:24 schreef Casiotone het volgende:
Daar wordt het niet echt een verrassende lijst van, dat is wel jammer
De meeste zijn niet standaard als je naar de rest van de lijstjes kijktquote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:29 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ik alle fijnproevers hier ging pesten, maarja, in mijn eentje heb ik toch niet zo veel invloed.
Bovendien zitten er voor mijn gevoel ook wel een paar bij die niet zo standaard zijn.
Ik ook, en kom er ook achter dat er dan best veel nummers waarvan ik denk dat ze 00s zijn eigenlijk 10s zijn dus eigenlijk ben ik daar ook al mee bezigquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:14 schreef methodmich het volgende:
In mijn hoofd zit ik al te puzzelen op de jaren '00,
Snob van de week.quote:Op maandag 17 augustus 2015 02:25 schreef SpaceOddity het volgende:
Ik ben ook bezig met een lijst. Hoop dat ik het red om m voor 1 september te posten.
Nee hoor. Waarom?quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 00:21 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Nee hoor. Waarom?
Vind het gewoon lastig omdat ik veel favorietjes heb, en het in mn hoofd soms een behoorlijke warboel kan zijn. Iets met bomen en bos. Dan kan ik nu wel favorieten ordenen en lijstjes maken, maar tis nu op dit moment zo dat ik daar moeilijk tijd voor vrij kan maken.
En owja, nu mag je ook weer je top 100 film lijstje inleveren, lijkt me ook wel een keer leuk om te maken....
Is een nummer uit 1986, die door wat pushen van Rob Stenders 10 jaar later nog eens uitgebracht werd.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:26 schreef sasquatsch het volgende:
96. Little River Band - Forever Blue
Ik kom 'm op wikipedia alleen als 1995 single tegen... was het in 86 ook een single?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ohja, ik kwam hier nog wel eens met de rode pen. Bij deze.
Is een nummer uit 1986, die door wat pushen van Rob Stenders 10 jaar later nog eens uitgebracht werd.
Maak je ook nog een eigen lijst? Lijstjes van anderen/andere sites is 1 ding, lijstje van jezelf veel leuker toch.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:02 schreef Happel het volgende:
Zeer relevant voor dit topic: http://poly-graph.co/timeless/index.html
Overzicht van de populairste nummers uit de jaren 90 die nu nog steeds veel worden geluisterd op Spotify. Data, ik houd er van.
Ik moet er even voor gaan zitten dit weekend. Veel te moeilijkquote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:10 schreef ranja het volgende:
[..]
Maak je ook nog een eigen lijst? Lijstjes van anderen/andere sites is 1 ding, lijstje van jezelf veel leuker toch.
Misschien kunnen de blauwe users even de andere blauwe users aansporen en de rode.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:09 schreef ranja het volgende:
29 lijstjes nu, het zou toch mooi zijn om minimaal de 30 vol te maken.
Working on it. Zit nu op 72. Morgen is de deadline?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:09 schreef ranja het volgende:
29 lijstjes nu, het zou toch mooi zijn om minimaal de 30 vol te maken.
Ja, in principe wel. Als je'm morgen overdag kunt posten is dat mooi.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:45 schreef Happel het volgende:
Working on it. Zit nu op 72. Morgen is de deadline?
Ow ik dacht dat het tot 1 september kon, had in gedachte om maandag het lijstje af te maken. Zit nu op de eerste 25 nummers. en morgen geen tijd...quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:53 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, in principe wel. Als je'm morgen overdag kunt posten is dat mooi.
Je kunt ook die top 25 posten... maar als je garandeert dat je maandag een lijst hebt wil ik nog wel een dag wachten.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:30 schreef SpaceOddity het volgende:
Ow ik dacht dat het tot 1 september kon, had in gedachte om maandag het lijstje af te maken. Zit nu op de eerste 25 nummers. en morgen geen tijd...
Wist niet dat wij zoveel smaakovereenkomst haddenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:55 schreef pipster het volgende:
Ow excuus, wacht ik pas het even aan...
Zo dan.
Als ik in de jaren negentig niet zo veel naar punk had geluisterd, was de overlap nog een stuk groter geworden.quote:Op zondag 30 augustus 2015 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wist niet dat wij zoveel smaakovereenkomst hadden
het is Mecano maar die is al van 1986...quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:14 schreef SpaceOddity het volgende:
Bedankt voor het wachten![]()
44. Mecado - Hijo de la luna.
dat wist ik ook welquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Laatste betweterpost in dit topic(?)
dat nummer van Offspring heet Come Out And Play. Stop de tijd.
Ah, kijk, dat doet me deugd.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:16 schreef ranja het volgende:
077 De La Soul - A Rollerskating Jam Named "Saturdays" (1991) 241 (3)
maar 1 lijstje minder dan de 80s uiteindelijkquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:44 schreef Beregd het volgende:
ranja![]()
Ondanks het beperkt aantal inzendingen, toch een vrij standaard lijstje geworden
Typisch dat 1994/1995 het zo goed doet. Ik kon er zelf maar weinig uit halen (wel heel veel prima subtop, maar dat is niet genoeg).quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:20 schreef ranja het volgende:
Verdeling over de jaren:
1990 6
1991 9
1992 14
1993 7
1994 20
1995 14
1996 9
1997 10
1998 6
1999 5
Ik heb wel altijd het idee dat 1994 een erg goed jaar was. Maar waarom? Ik weet het niet precies. Hoogtepunt van de britpop misschien? Toch blijkt dat niet echt uit deze lijst, er staat van 1994 ook relatief veel happy hardcore in. En een restant grunge en wat losse nummers.quote:Op dinsdag 1 september 2015 04:02 schreef female81 het volgende:
[..]
Typisch dat 1994/1995 het zo goed doet. Ik kon er zelf maar weinig uit halen (wel heel veel prima subtop, maar dat is niet genoeg).
Maar misschien is er, in retrospect, nog wat te ontdekken wat ik gewoon niet ken - of vergeten ben.
Pfoe, inderdaad. Tis ook een beetje een saai liedje, maar ik vind hem wel mooi.quote:Op dinsdag 1 september 2015 08:37 schreef ranja het volgende:
Ik ben wel het meest verbaasd over de nummer 17 trouwens, die had ik vooraf nooit getipt als kanshebber voor een positie in de eindlijst laat staan zo hoog.
hij staat veel te hoog.. maar vaak genoemd komt ie vanzelf aan veel puntenquote:Op dinsdag 1 september 2015 08:37 schreef ranja het volgende:
Ik ben wel het meest verbaasd over de nummer 17 trouwens, die had ik vooraf nooit getipt als kanshebber voor een positie in de eindlijst laat staan zo hoog.
Niks mis met dat nummer, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pfoe, inderdaad. Tis ook een beetje een saai liedje, maar ik vind hem wel mooi.
quote:Op dinsdag 1 september 2015 16:48 schreef methodmich het volgende:
Verrassend dat Common People zo populair is. Zou ik zelf denk ik niet eens in een Top 10 van Pulp zetten.
Ik vind Disco 2000 drie keer niks maar Common People echt wel tof. Best een leuk liedje.quote:Op dinsdag 1 september 2015 16:48 schreef methodmich het volgende:
Toch best wel een diverse eindlijst geworden zo.
Dank weer voor al het telwerk ranja!
Verrassend dat Common People zo populair is. Zou ik zelf denk ik niet eens in een Top 10 van Pulp zetten.
Nog even hierop terugkomend:quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:20 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik kom 'm op wikipedia alleen als 1995 single tegen... was het in 86 ook een single?
(discogs idem trouwens)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |