Ik kon m zelf alleen vinden uit 2006 en 2010.quote:Op maandag 2 februari 2015 23:05 schreef Norrage het volgende:
Is deze top 100 niet vrij recent ook al eens geweest? Maar goed, dat was volgens mij wel een playoff spelletje en geen lijstjes. Dus dit is leuker
Ook als ze van verschillende artiesten zijn?quote:Op maandag 2 februari 2015 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
verschillende versies van hetzelfde liedje worden als een en hetzelfde liedje geteld.
Alleen van dezelfde artiest. Al denk ik dat dat niet al te vaak voorkomt. In andere toernooien is deze regel er vooral voor remixes.quote:Op maandag 2 februari 2015 23:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ook als ze van verschillende artiesten zijn?
Er is nogal wat gecovered toen.
Okee duidelijk. Ik ga nadenken.quote:Op maandag 2 februari 2015 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen van dezelfde artiest. Al denk ik dat dat niet al te vaak voorkomt. In andere toernooien is deze regel er vooral voor remixes.
Het zou kunnen als iemand expliciet (album versie) en een ander (single versie) er bij zet, maar andersoortige 'remixen' zijn er denk ik nietquote:Op maandag 2 februari 2015 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen van dezelfde artiest. Al denk ik dat dat niet al te vaak voorkomt. In andere toernooien is deze regel er vooral voor remixes.
Tja... hoop nummers die ik niet moet vergeten als ook 60s zijndequote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:56 schreef methodmich het volgende:
En 13th Floor Elevators al in de lijst bij Lord-Ronddraai, dat is ookuiteraard!
quote:'A Whiter Shade of Pale van Procol Harum beste jaren '60-plaat'
A Whiter Shade of Pale van Procol Harum is volgens luisteraars van NPO Radio 5 Nostalgia de beste plaat van de jaren zestig.
Het nummer staat bovenaan de Top 200 van de Jaren 60, waarmee de zender de Week van de Jaren 60 afsluit.
De hoogst genoteerde Nederlandse plaat in de lijst is La Comparsa van ZZ & de Maskers, op twee. In de top 10 staan verder The Moody Blues, The Beach Boys, Anneke Grönloh, The Animals, Simon & Garfunkel, The Cats, The Blue Diamonds en The Rolling Stones.
The Beatles komen zeven keer voor in de Top 200, The Cats zes keer. Ook Cliff Richard en The Bee Gees hebben allebei zes platen in de lijst. De Top 200 wordt vrijdag tussen 7.00 uur en 18.00 uur gedraaid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop