Rafinha op linksbuiten? Pedro in Manchester?!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 19:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ter Stegen, Alves, Piqué, Mascherano, Mathieu, Busquets, Rakitic, Iniesta, Messi, Suárez en Rafinha.
Beto, Coke, Ramí, Krychowiak, Tremoulinas, Banega, Krohn-Dehli, Iborra, Reyes, Vitolo, Gameiro.
Misschien is het handig om dit in de TT te zettenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hier kunnen we op kijken op SBS heb ik gehoord!
Nu gaan we allemaal kijken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien is het handig om dit in de TT te zetten
Daar ga ik wel vanuitquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu gaan we allemaal kijken.
In praktijk speelt Barça gewoon 4-4-2 vandaagquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:07 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Iniesta op linksbuiten ook echt, dat werkt al niet meer sinds Tito. Pedro zal wel vertrekken dan, wel dom dat ze hem niet gewoon deze wedstrijd nog laten spelen.
Jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:11 schreef sandertjuh het volgende:
Ben benieuwd hoe dat uit pakt. Iemand een idee waar Alba is? Geblesseerd?
Messi is eigenlijk ook een aanvallende middenvelder, 4-5-1 met Rakitic bijna naast Busquets Messi en iniesta vanaf rechts en links en Rafinha centraal met Suarez in de punt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:09 schreef Sked het volgende:
[..]
In praktijk speelt Barça gewoon 4-4-2 vandaag
Nou, nee. Messi speelt gewoon centraalquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:12 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Messi is eigenlijk ook een aanvallende middenvelder, 4-5-1 met Rakitic bijna naast Busquets Messi en iniesta vanaf rechts en links en Rafinha centraal met Suarez in de punt.
Centraal waar? Suarez speelt centraal toch, op papier is Messi een rw maar hij zakt zo ver terugquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Nou, nee. Messi speelt gewoon centraal
Messi heeft het hele vorige seizoen centraal gespeeld met Suarez vanaf rechts. Alleen Messi is overal.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:16 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Centraal waar? Suarez speelt centraal toch, op papier is Messi een rw maar hij zakt zo ver terug
Dit soort balletjes krijg je dan
100% vrije rol. Slimme zet van Luis Enriquequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Messi heeft het hele vorige seizoen centraal gespeeld met Suarez vanaf rechts. Alleen Messi is overal.
Hij speelde gewoon altijd vanaf rechts, voor de rest loopt hij waar hij wil en wisselen ze vaak tijdens de wedstrijd aan de rechterkant en staat op papier ook gewoon op rechts.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Messi heeft het hele vorige seizoen centraal gespeeld met Suarez vanaf rechts. Alleen Messi is overal.
Dat is wel een martelingquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:41 schreef Sked het volgende:
HAHAHAHAHA SBS6 zit vast aan Leo Oldenburger
Jack zijn maat is nog steeds op vakantie? Niet dat hij zoveel beter is maar slechter kan niet. Dat is nu al 3x op rij Leo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:41 schreef Sked het volgende:
HAHAHAHAHA SBS6 zit vast aan Leo Oldenburger
halfjes. Ik ga een beetje gamen eerstquote:
Ach ja, het zijn overal blinde paarden zonder enig inzichtquote:
Ik ben gewoon een Nederlander hoor, maar je gedrag is meer van het niveau Voetbalzonequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oh nee, weer zo iemand die denkt dat ie volbloed Catalaan is
Ik mis Sierdquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Sierd![]()
![]()
![]()
''Die verhalen hoor je niet op de andere zender''
Over alles en niksquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
die blijft gewoon doorlullen
Wat wel een beetje stoort is zijn pro Barca commentaarquote:
Dat wás Zidanequote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:59 schreef HeatWave het volgende:
Nee, Zidane zeker niet
Cruijff, Pele, Ronaldo Maradona, die komen in de buurt.
Cruijffquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:59 schreef HeatWave het volgende:
Nee, Zidane zeker niet
Cruijff, Pele, Ronaldo, die komen in de buurt.
100% score. Zie je zelden.quote:
Ik hoor het bubbelbadje al bubbelen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Zou Gijp aan het genieten zijn nu?
Over 10 jaar staan er gewoon spelers op de lijn om dit te voorkomen.quote:
Doe eens niet zo raar. Anti-Ajax, prima, maar Cruijff is door alles en iedereen echt wel erkend als een van de besten ooitquote:
Dit zeggen ze al 20 jaarquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:02 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Over 10 jaar staan er gewoon spelers op de lijn om dit te voorkomen.
Net zoveel in deze pot Als Ronaldo in 2 jaar geloof ik.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:03 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Messi even veel goals uit vrije trappen in deze wedstrijd als het volledige vorige seizoen, hopelijk trekt hij deze lijn door op dat gebied
Als je nou luistert naar Sierd had je het gewetenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:03 schreef Nober het volgende:
Als hij nou ook nog vrije trappen er in gaat schieten dan is het einde zoek.
Messi
Alves nummer 6 omdat??
Ronaldo trekjes? Vertel...quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Messi begint een beetje Ronaldo trekjes te krijgen.
Voetbalkennertje hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe eens niet zo raar. Anti-Ajax, prima, maar Cruijff is door alles en iedereen echt wel erkend als een van de besten ooit. Maar dat weet je stiekem zelf ook wel, maar ja, haat is sterk
.
Ja echt he, die kan ze beter aan James of zelfs Bale of ramos laten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:03 schreef Confetti het volgende:
[..]
Net zoveel in deze pot Als Ronaldo in 2 jaar geloof ik.
Vind het wel meevallen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Continu ruzie maken hier en daar.
Trollen, doe het dan geloofwaardigquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Voetbalkennertje hoor
Cruijff zee tie
Ik zou nog Sport1 kijken als het een minuut achterlooptquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
SBS6 loopt 3 seconden voor op Sport1
Geen dank
30 trappen en tikken per pot en je bent het wel eens zat hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Continu ruzie maken hier en daar.
Niet echt handig als je hier postquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zou nog Sport1 kijken als het een minuut achterloopt
Trollen is als je Cruijff gaat noemenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Trollen, doe het dan geloofwaardig.
Gast, rot gewoon op.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Trollen is als je Cruijff gaat noemen
Knap voor iemand van 1.69!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Laatst gaf hij een speler nog een kopstoot
Trollen is slap lullen en doen alsof het ergens op slaat.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:06 schreef Che_ het volgende:
[..]
Trollen is als je Cruijff gaat noemen
Banega 0-1, Messi 1-1, Messi 2-1quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk nu ook
Wie hebben de doelpunten gezet?
Messi en Banegaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk nu ook
Wie hebben de doelpunten gezet?
Doet denken aan Bayern maar ja Nike betaald en bepaald.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat zijn die nieuwe tenues van Barça toch afschuwelijk zeg
Nike maakt bijna alleen maar kutshirts tegenwoordigquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net zo lelijk als Sensi.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Overduidelijk dat die andere gast begint ook. Messi bijt gewoon meer van zich af dan voorheen, vroeger liep ie lachend weg na een doodschop, hij is gewoon klaar met mensen die hem sportief niet aankunnen dan maar gaan trappen en schoppen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als Suarez je moet kalmeren gaat het ergens fout
Net als Adidasquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Nike maakt bijna alleen maar kutshirts tegenwoordig
Ja, wat een domme mensenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er zijn mensen die nu naar Heerenveen-De Graafschap kijken in plaats van dit
Dat zijn mensen die niet van echt voetbal houden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er zijn mensen die nu naar Heerenveen-De Graafschap kijken in plaats van dit
Was het buitenspel?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:14 schreef onlogisch het volgende:
Geen buitenspel als je het mij vraagt.
Ja, zo'n beetje welquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:17 schreef showtimer het volgende:
Speelt Krohn-Dehli nou op de positie van Mbia?
Chelsea moeten ze opheffenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:17 schreef Sked het volgende:
Ik hoorde zojuist van Sierd de Vos dat Chelsea 75 miljoen op Koke heeft geboden en dat De Gea bij United blijft
Zou eerst een jaar in jong Ajax moeten om aan het Ajax-systeem te wennen.quote:
Koke vind ik meer iets voor Barca. Niet echt voor Chelseaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:17 schreef Sked het volgende:
Ik hoorde zojuist van Sierd de Vos dat Chelsea 75 miljoen op Koke heeft geboden en dat De Gea bij United blijft
Koke > Barça is al een tijdje een gesloten boekquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Koke vind ik meer iets voor Barca. Niet echt voor Chelsea
Geen goal, veels te weinig rendement.quote:
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind Koke meer iets voor Heel Holland Bakt
Ik ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk het op SBS met Leo Oldenburger
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:21 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Jammer dat Iniesta zo weinig rendement heeft, Iniesta met scorend vermogen > Zidane.
Ok Hans.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:22 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Is logisch dat jij het niet begrijpt:)
Iniesta had altijd meer dan genoeg rendement, maar met MSN bijna geen kans meer de 16 te penetrerenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:21 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Jammer dat Iniesta zo weinig rendement heeft, Iniesta met scorend vermogen > Zidane.
De uitzwaai wedstrijdjesquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Leo denk ik aan potjes Nederland-Luxemburg
Kijk wat die Nederlandse supporters leuk sfeer maken. Met een bos wortelen op hun hoofd zingen ze HUP HOLLAND HUPquote:
De taak van Iniesta is dan ook anders geworden. Vroeger was hij nog weleens rechtsbuiten, half hangend. Maar de laatste jaartjes moest ie meer en meer de taken van Xavi overnemen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Iniesta had altijd meer dan genoeg rendement, maar met MSN bijna geen kans meer de 16 te penetreren
Hij staat net bepaald bekend om zijn scorend vermogen of grote hoeveelheid assists.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Iniesta had altijd meer dan genoeg rendement, maar met MSN bijna geen kans meer de 16 te penetreren
Linksbuiten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De taak van Iniesta is dan ook anders geworden. Vroeger was hij nog weleens rechtsbuiten, half hangend. Maar de laatste jaartjes moest ie meer en meer de taken van Xavi overnemen.
Zie je je, begrijpt het niet, rechtsbuiten en taken van Xavi overnemenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De taak van Iniesta is dan ook anders geworden. Vroeger was hij nog weleens rechtsbuiten, half hangend. Maar de laatste jaartjes moest ie meer en meer de taken van Xavi overnemen.
Krohn Dehliquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heeft Sevilla nog boeiende aankopen gedaan trouwens?
Nee, klopt. Maar hij was vroeger toch met enige regelmaat direct bij een goal betrokken en altijd belangrijk in de combinatie in en rond de 16.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:24 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Hij staat net bepaald bekend om zijn scorend vermogen of grote hoeveelheid assists.
Niet iedereen kan het Ajax-systeem aanquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Krohn Dehli
Was niet goed genoeg voor Ajax
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:25 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Zie je je, begrijpt het niet, rechtsbuiten en taken van Xavi overnemen
Zelfs Zlatan had er heel veel moeite meequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet iedereen kan het Ajax-systeem aan
Konoplyankaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
ajax ook.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zelfs Zlatan had er heel veel moeite mee
Ajax had gewoon moeite met het Zlatan-systeemquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zelfs Zlatan had er heel veel moeite mee
Ik geloof die Immobile van Dortmund en Mariano, een Braziliaanse rechtsback.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ok, ik had er "het huidige" voor moeten zetten geloof ik, zo is het te moeilijk.quote:
*Sierdquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:33 schreef lionella het volgende:
straks nog restaurant tips van Siert in Tiblisi
Dat je zijn naam verkeerd spelt sierd je nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:33 schreef lionella het volgende:
straks nog restaurant tips van Siert in Tiblisi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is er gewoon niet, de CL doen ze ook prima eigenlijk. Had ik ook niet verwacht.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:42 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Waar is trouwens de kijkersvraag? Een dom 7/10 wijf die vraagt "wie scoorde net 2x met een vrije trap en heeft nummer 10 voor Barcelona? "
A. Ronaldo
B. Messi
C. Rene van Rijswijk.
Win een kratje pils en 25 euro korting op een ooststappe camping naar keuze.
Die vragen zijn vaak veel moeilijker hoor. Zoals:quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:42 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Waar is trouwens de kijkersvraag? Een dom 7/10 wijf die vraagt "wie scoorde net 2x met een vrije trap en heeft nummer 10 voor Barcelona? "
A. Ronaldo
B. Messi
C. Rene van Rijswijk.
Win een kratje pils en 25 euro korting op een ooststappe camping naar keuze.
Ja de reclames zijn natuurlijk kut maar het valt tot nog toe mee idd voor sbs6, ook nog geen geer en goor reclames gezien tijdens de wedstrijd of Hans Kraay die op Messi staat te wachten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is er gewoon niet, de CL doen ze ook prima eigenlijk. Had ik ook niet verwacht.
SBS zal flink gebonden zijn aan regels van de UEFA mbt reclamesquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:45 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ja de reclames zijn natuurlijk kut maar het valt tot nog toe mee idd voor sbs6, ook nog geen geer en goor reclames gezien tijdens de wedstrijd of Hans Kraay die op Messi staat te wachten.
Daarom, het valt allemaal wel mee, en het is 100% terecht dat voetbal bij de commercieelen zit.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:45 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ja de reclames zijn natuurlijk kut maar het valt tot nog toe mee idd voor sbs6, ook nog geen geer en goor reclames gezien tijdens de wedstrijd of Hans Kraay die op Messi staat te wachten.
Valt mee, enige wat verplicht is zijn de Pepsi, Mastercard, Ford e.d. reclamesquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
SBS zal flink gebonden zijn aan regels van de UEFA mbt reclames
Nou, dan word je inderdaad vrij gek jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:49 schreef dolf1010 het volgende:
Dit veld is kleiner dan normaal toch? of word ik nou gek...
Smaller? toch...?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Nou, dan word je inderdaad vrij gek ja
Dat zal wel meevallen als ik dat zo zie, misschien ligt het aan het perspectief van de camera.quote:
Wat een onzinquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nog steeds pure armoede dat iemand als Mathieu bij Barcelona speelt.
Maar hij moet verder altijd lief en aardig doen volgens sommigen hier. Het houdt echt een keer op, zie de carriere van van Basten bijv, te goed voor alles en iedereen, dus trap je zijn enkel maar kapot, klaar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:49 schreef Sked het volgende:
Messi krijgt een rotschop
Gras is groen enz enz
Messi heeft in zijn hele voetbalcarrière een keer of twee ruzie gemaakt. Valt me alles mee.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar hij moet verder altijd lief en aardig doen volgens sommigen hier. Het houdt echt een keer op, zie de carriere van van Basten bijv, te goed voor alles en iedereen, dus trap je zijn enkel maar kapot, klaar.
Ik snap hem 110%.
En dan nog is Messi heel rustig.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar hij moet verder altijd lief en aardig doen volgens sommigen hier. Het houdt echt een keer op, zie de carriere van van Basten bijv, te goed voor alles en iedereen, dus trap je zijn enkel maar kapot, klaar.
Ik snap hem 110%.
Niet als centrale verdediger, maar hij laat ook vandaag weer zien dat het een prima tweede linksback isquote:
Daarom, 6494 trappen per pot en dan blijven zeggen dat hij zich in moet houden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Messi heeft in zijn hele voetbalcarrière een keer of twee ruzie gemaakt. Valt me alles mee.
Aanvallend te mager als linksback en sowieso te houterigquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet als centrale verdediger, maar hij laat ook vandaag weer zien dat het een prima tweede linksback is
En toch was hij bij Valencia een hartstikke goede linksbackquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aanvallend te mager als linksback en sowieso te houterig
Dat is relatiefquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:55 schreef Sked het volgende:
[..]
En toch was hij bij Valencia een hartstikke goede linksback
Barça kan ook niets anders doen dan spelers halen die relatief goed zijn. Roberto Carlos en Maldini voetballen nou eenmaal niet meerquote:
Er zijn weinig goede linksbacks meer nee.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Barça kan ook niets anders doen dan spelers halen die relatief goed zijn. Roberto Carlos en Maldini voetballen nou eenmaal niet meer
Als Barça gewoon een heel seizoen maximaal presteert winnen ze minimaal 33 potjes met 100+ goals voor en minder dan 10 tegenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:58 schreef HeatWave het volgende:
Zo'n barcelona, dat zou toch bijna zonder tegengoals kampioen worden in NL?.
Die worden hier kampioen met 102 punten, 450 goals voor en 1 tegen (Sanogo is niet te kloppen)quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:58 schreef HeatWave het volgende:
Willie van Der Kuijlen's record zou in ieder geval verdubbeld worden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:58 schreef HeatWave het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |