Nee manquote:
Mooiste festival van Nederland manquote:
quote:Maar wel tof dat je een toffe baan hebt gevonden.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:17 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
Festivals![]()
lekker rollen door de modder, leuk man
Ik snap ook niet wat er leuk aan is om om een grasveld te staan met irritante bonkmuziek.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:17 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
Festivals![]()
Beide hebben een ander soort prioriteit.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:20 schreef Seam het volgende:
gewoon wajong pakken als je geen goede prioriteiten kan stellen.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:23 schreef Druppelss het volgende:
Gewoon gaan (zowel festival als nieuwe baan), anders een heel klein beetje coke gebruiken mocht je op het werk een dipje krijgen.
Het is wel een (redelijk jonge) relaxte gast idd. Wellicht een optie.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:27 schreef vuvuzela het volgende:
Gewoon vertellen wat er aan de hand is, is geen optie?
Als het een "zeer goede werkgever" is, kan je toch prima overleggen om dinsdag te beginnen.
Bij mij maakt het eigenlijk nog niet eens zo'n enorm verschil of ik drink of niet (zolang ik maar genoeg water drink achteraf). Slaap heeft een grotere invloed.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:28 schreef christiman het volgende:
Niet drinken op zondag, en dan met weinig slaap, maar wel nuchter, bij de baas verschijnen.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:23 schreef Druppelss het volgende:
Gewoon gaan (zowel festival als nieuwe baan), anders een heel klein beetje coke gebruiken mocht je op het werk een dipje krijgen.
Standaard bullshit. En studeren doe je maar op school en niet op je werkquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:12 schreef Roland010 het volgende:
Goede voorwaarden, en veel opleidingsmogelijkheden/doorgroeimogelijkheden![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:34 schreef Sjemmert het volgende:
optie 8: rook een joint en stel deze beslissing uit
Nou. Ik ben eens op mysteryland in Bussloo geweest ( ik geloof in 1997) en toen ben ik mijn schoen verloren in de modderquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:18 schreef Roland010 het volgende:
[..]![]()
Haha dit is geen Zwarte Cross ofzoIn de modder rollen
Dit. De rest van de posts zijn behoorlijk bullshit. Als TS dat niet kan handelen dan verdient hij de baan niet. Voor hem 100 anderen.quote:
Hahaquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:34 schreef Sjemmert het volgende:
Ik zie wel meer dan twee mogelijkheden hoor TS.
optie 1: gewoon gaan
optie 2: bel je werk en zeg dat je al een festival gepland had
optie 3: bel je werk en vertel geen reden of verzin een smoes
optie 4: meld je ziek
optie 5: zondag geen drank en drugs
optie 6: skip festival
optie 7: skip baan
Die is idd nog wel bespreekbaar. Maar is op een dinsdag beginnen niet wat vreemd?quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:35 schreef MaLo het volgende:
Is de eerste werkdag niet nog bespreekbaar? Per de 1e van de maand starten is best gebruikelijk. Dus lekker op dinsdag.
quote:De enige andere optie is inderdaad deze:
[..]
Zoals ik al zei: beide zijn op een andere manier belangrijkquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:36 schreef j95 het volgende:
Ik zou lekker niet naar je werk gaan als je een festival, dat ieder jaar plaatsvindt, belangrijker vindt.
Mysteryland 2015 is op geen enkele wijze te vergelijken met Mysteryland 1997. Daar zou ik echt nooit heen gegaan zijnquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nou. Ik ben eens op mysteryland in Bussloo geweest ( ik geloof in 1997) en toen ben ik mijn schoen verloren in de modder
quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:55 schreef SuperwormJim het volgende:
Of: word volwassen en schrap dat infantiel kinderfeestje.
Aangezien je dat genieten noemt, dit is van hetzelfde niveau: koop een lollie en een paar breezers.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:57 schreef Roland010 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja man, bah. Van het leven genieten
quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:58 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Aangezien je dat genieten noemt, dit is van hetzelfde niveau: koop een lollie en een paar breezers.
Zo werkt het niet.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:55 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: beide zijn op een andere manier belangrijk
Mysteryland is het laatste (buiten)festival van het jaar voor mij, me inzetten en werken doe ik de rest van de zomer/herfst/winter wel.
Jij ook tijdens het kinderopvangfeestje.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:59 schreef Roland010 het volgende:
[..]Veel plezier op je zolderkamertje man.
Dat niet, maar na 2 dagen feesten (zonder direct compleet lam te zijn) ben ik de dag erop meestal niet echt heel scherp.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:02 schreef Geerd het volgende:
Je hoeft je toch ook niet helemaal lam te zuipen zondag?
Dat is wel erg slap iddquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:08 schreef mtk het volgende:
1 september beginnen en helemaal los gaan op Mysteryland. Denken in oplossingen ipv problemen wordt alleen maar gewaardeerd.
Tenzij je natuurlijk zo'n slappeling bent als deze Fok!er
KLB / Twee dagen moeten bijkomen na festivalbezoek
Hoi opaquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
hier past maar 1 cliche bij....... de jeugd van tegenwoordig
Precies. Vandaar mijn twijfel over welke van de 2 optiesquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:18 schreef FL_Freak het volgende:
Een goede kans voor een baan is al zeldzaam TS. Verneuk het niet
Alle mannen met verantwoording kunnen een weekendje doorhalen en maandagmorgen faken dat ze zich top voelen. Onderscheidt de doorzetters van de faalhazen. Dinsdagmorgen is derhalve appeltje eitje.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:14 schreef Scuidward het volgende:
Ik kan je trouwens uit eigen ervaring vertellen dat 4 nachten met 6 uur slaap, alcohol en nog eens alcohol, maandag om 13:00 je bed in rollen, 's avonds een pizza en dinsdag om 08:00 present zijn ook geen succes was hier ...
Nu hoop ik dat je baan geen verantwoording kent, zoals wisselgeld teruggeven.
of jezelf goed vast houden achter op de vuilniswagenquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:14 schreef Scuidward het volgende:
Nu hoop ik dat je baan geen verantwoording kent, zoals wisselgeld teruggeven.
Dit 'weekendje' begon donderdagavond. Ik overdrijf het nu, maar ik merkte wel dat nadenken niet ging.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:24 schreef mtk het volgende:
[..]
Alle mannen met verantwoording kunnen een weekendje doorhalen en maandagmorgen faken dat ze zich top voelen. Onderscheidt de doorzetters van de faalhazen. Dinsdagmorgen is derhalve appeltje eitje.
Welke greep gebruik jij?quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
of jezelf goed vast houden achter op de vuilniswagen
mijn arm, als een echte angsthaas, helemaal door de beugel heen. Maar wij moeten tegenwoordig van onze baas een 'vuilniswagenharnas" om dus het ergste gevaar is wat geweken.quote:
Helemaal waar, maar het is denk ik meer een mindfuck, je wil je op je best voelen de eerste dag en je realiseert je ook dat een vertiefd (is dat wel een woord?) gevoel niet helpt.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:29 schreef Evenveel het volgende:
Kom op man, alsof je op je eerste werkdag meteen in het diepe wordt gegooid en meteen het bedrijf even moet redden van de ondergang. Als je in de middag je dipje krijgt dan leg je gewoon uit dat het toch wel erg veel nieuwe dingen en indrukken zijn
Nee want die kegel ruiken ze niet?quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:29 schreef Evenveel het volgende:
Kom op man, alsof je op je eerste werkdag meteen in het diepe wordt gegooid en meteen het bedrijf even moet redden van de ondergang. Als je in de middag je dipje krijgt dan leg je gewoon uit dat het toch wel erg veel nieuwe dingen en indrukken zijn
quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:56 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Mysteryland 2015 is op geen enkele wijze te vergelijken met Mysteryland 1997. Daar zou ik echt nooit heen gegaan zijn
That's the spiritquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:49 schreef Aresje het volgende:
Neem wel eens een lijntje tijdens werk en voel je ook meteen goed van.
Jij snapt hem.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:34 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Helemaal waar, maar het is denk ik meer een mindfuck, je wil je op je best voelen de eerste dag en je realiseert je ook dat een vertiefd (is dat wel een woord?) gevoel niet helpt.
Als TS op zondag avond niets meer drinkt dan zal die kegel heus wel meevallen.quote:
Voor je mindset moet je een keuze maken: fysiek kan het wel, dus als je wil kan je als je nog een paar uur slaap hebt gepakt (let op: zorg ervoor dat je geen plafonddienst heb, dus doseer het eventuele pepgebruik) gewoon naar je werk (wel tandenpoetsen, smintje, eten en goed spoelen). Je zal dan merken dat het best meevalt, ze kennen je nog niet en weten dus ook nog niet dat je misschien wat trager reageert, en dat compenseer je wanneer je weer gewoon full power functioneert. Deze keuze moet je bewust maken (dus dan niet steeds meer bedenken dat je niet helemaal topfit bent) en je zal ervan leren dat dit prima kan.quote:
Maar juist op die eerste dag wil ik toch een beetje een goede indruk maken. Sowieso ben ik m'n manager dankbaar dat ie mij z'n vertrouwen geeft (ik ben door hem boven 20 man/vrouw verkozen) dat wil ik terugbetalen. Alleen: MYSTERYLAND!!!quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:29 schreef Evenveel het volgende:
Doe eens niet zo sentimenteel.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:22 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Maar juist op die eerste dag wil ik toch een beetje een goede indruk maken. Sowieso ben ik m'n manager dankbaar dat ie mij z'n vertrouwen geeft (ik ben door hem boven 20 man/vrouw verkozen) dat wil ik terugbetalen. Alleen: MYSTERYLAND!!!
Ik vind een moord doen voor een baan anders veel heftiger.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:36 schreef Yoekie het volgende:
Mijn god jongen.. Dan vind je een vaste baan waar menig jong persoon een moord voor zou doen want die zijn schaars.. En dan wil je dat op het spek gaan zetten omdat je zo nodig moet feesten en zuipen... Mabman t is maar net waar je prio's liggen....
Nee uhh wijsneus. Bij wijze van spreken noemen ze datquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:37 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Ik vind een moord doen voor een baan anders veel heftiger.
Dit dus en aangeven dat je dit festival van te voren al had gepland.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:43 schreef Aethereal het volgende:
Ik zou die eerste dag vrijnemen. Het maakt voor je werkgever niet uit of ze nou mensen op maandag of dinsdag moeten inwerken en als je daar met ne brakke hoofd zit hebben ze natuurlijkn niks aan je.
Bij mij zou je dan direct een heel stevig minpunt op je rapport hebben. Bij de eerste werkdag direct gedoe belooft weinig goeds voor de toekomst.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:27 schreef vuvuzela het volgende:
Gewoon vertellen wat er aan de hand is, is geen optie?
Als het een "zeer goede werkgever" is, kan je toch prima overleggen om dinsdag te beginnen.
Dat festival is de dag ervóór. Dat TS de alcohol en/of drugs niet kan laten staan en daar op de maandag last van heeft, is niet het probleem van de werkgever. Als het nou op de dag zelf was..quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:17 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dit dus en aangeven dat je dit festival van te voren al had gepland.
Als jij als werkgever het over een "rapport" hebt bij werknemers zou ik nooit bij je willen werkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij mij zou je dan direct een heel stevig minpunt op je rapport hebben. Bij de eerste werkdag direct gedoe belooft weinig goeds voor de toekomst.
Echt. Lekker belangrijk. Ik weet niet hoe oud jij bent maar je komt over als iemand die voor de tweede keer naar Mysteryland gaat.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:22 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Maar juist op die eerste dag wil ik toch een beetje een goede indruk maken. Sowieso ben ik m'n manager dankbaar dat ie mij z'n vertrouwen geeft (ik ben door hem boven 20 man/vrouw verkozen) dat wil ik terugbetalen. Alleen: MYSTERYLAND!!!
Ik heb het niet over een schoolrapport, maar over een rapport van de prestaties van de werknemer welke aan het einde van het jaar intern wordt gebruikt om te beslissen over te toekomst van genoemde. De werknemer zelf krijgt zo'n rapport waarschijnlijk nooit te zien maar het bestaat wel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 08:20 schreef Bugno het volgende:
[..]
Als jij als werkgever het over een "rapport" hebt bij werknemers zou ik nooit bij je willen werken![]()
TS: Gewoon lekker maandag vrij nemen. Als je denkt dat festivalbezoek niet in de smaak valt even melden dat je uitgenodigd bent voor een weekend weg en pas maandagnacht terugkomt.
Gefixt
Tuurlijk. Met een dikke kater en oververmoeid aan komen kakken op je eerste werkdag...quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:24 schreef EDMAN- het volgende:
Net of je zoveel moet doen op je eerste dag. Even douchen en tandjes poetsen en gaan.
Heb je net een nieuwe baan met mooie toekomstperspectieven ga je nu al redenen verzinnen om je te kunnen drukken en het begin van een mooie? maatschappelijke carrière in de weg te lopen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:34 schreef Sjemmert het volgende:
Ik zie wel meer dan twee mogelijkheden hoor TS.
optie 1: gewoon gaan
optie 2: bel je werk en zeg dat je al een festival gepland had
[optie 3: bel je werk en vertel geen reden of verzin een smoes
[optie 4: meld je ziek
optie 5: zondag geen drank en drugs
optie 6: skip festival
optie 7: skip baan
Je bevestigt mijn vermoeden. Een werkgever die verwacht dat een werknemer voor hem kruipt, braaf de "verantwoordelijke" medewerker uithangt, maar ondertussen geen enkele verantwoordelijkheid krijgt en middels een rapport beoordeeld wordt. Zie hier, het volledig verziekte, hierarchiegebaseerde systeem op de werkvloer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een schoolrapport, maar over een rapport van de prestaties van de werknemer welke aan het einde van het jaar intern wordt gebruikt om te beslissen over te toekomst van genoemde. De werknemer zelf krijgt zo'n rapport waarschijnlijk nooit te zien maar het bestaat wel.
Jij denkt dus dat het voor een werkgever, die er vanuit gaat dat jij blij bent met je nieuwe baan en er zeker in de proefperiode alles voor wilt doen, harstikke normaal is dat je meteen de eerste dag vrijneemt vanwege een feestje dat de vorige dag plaatsvond?
quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:17 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
Festivals![]()
Binnen iedere organisatie wordt dit juist wél met de medewerker besproken...quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:51 schreef Strani het volgende:
over een schoolrapport, maar over een rapport van de prestaties van de werknemer welke aan het einde van het jaar intern wordt gebruikt om te beslissen over te toekomst van genoemde. De werknemer zelf krijgt zo'n rapport waarschijnlijk nooit te zien maar het bestaat wel.
Jij denkt dus dat het voor een werkgever, die er vanuit gaat dat jij blij bent me
Met je hipsterbaardje en shirt van je favoriete band.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Leukste manier van uitgaan man. Zonnetje, biertje, muziekje, beetje dansen, beetje kieken.
Dansfestivals met een roze zonnebrilletje natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:44 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Met je hipsterbaardje en shirt van je favoriete band.![]()
Dank.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dansfestivals met een roze zonnebrilletje natuurlijk.
Oh en welkom terug.
Mwah, is wel te faken. En anders maar wat minder drinken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:29 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Tuurlijk. Met een dikke kater en oververmoeid aan komen kakken op je eerste werkdag...
Geen optie natuurlijk. Ik zou sowieso zo'n pauperfestival met pokkeherrie links laten liggen, maar aangezien ts voor zijn gehoorbeschadiging al heeft betaald: ga gewoon wat eerder weg.
Er is een enorm verschil tussen kruipen en gewoon prioriteiten stellen en weten wanneer het tijd is om een goede indruk achter te laten. Je eerste werkdag is zo'n moment.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:36 schreef Bugno het volgende:
[..]
Je bevestigt mijn vermoeden. Een werkgever die verwacht dat een werknemer voor hem kruipt, braaf de "verantwoordelijke" medewerker uithangt, maar ondertussen geen enkele verantwoordelijkheid krijgt en middels een rapport beoordeeld wordt. Zie hier, het volledig verziekte, hierarchiegebaseerde systeem op de werkvloer.
Heb je gelijk in (hoewel er ook wel dingen niet met de werknemer worden besproken).quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:43 schreef Visserij het volgende:
[..]
Binnen iedere organisatie wordt dit juist wél met de medewerker besproken...
Ik heb geen baas. Waarom moet je verantwoordelijkheid verdienen? Iedereen die volwassen is verdient dat automatisch.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Er is een enorm verschil tussen kruipen en gewoon prioriteiten stellen en weten wanneer het tijd is om een goede indruk achter te laten. Je eerste werkdag is zo'n moment.
En om verantwoordelijkheid te krijgen, moet je 'm verdienen. Dat jij issues hebt met jouw baas moet je niet op mij afreageren
Niemand is jou iets verschuldigd. Waarom zou een werkgever jou verantwoordelijkheid geven als hij/zij twijfels heeft over jouw vermogen serieus met die verantwoordelijkheid om te gaan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:31 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik heb geen baas. Waarom moet je verantwoordelijkheid verdienen? Iedereen die volwassen is verdient dat automatisch.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:29 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik zou sowieso zo'n pauperfestival met pokkeherrie links laten liggen, maar aangezien ts voor zijn gehoorbeschadiging al heeft betaald: ga gewoon wat eerder weg.
Waarom beginnen zonder vertrouwen? Denk je niet dat het beter werkt als er vanaf t begin wel vertrouwen is. Je kent vast Semler wel?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Niemand is jou iets verschuldigd. Waarom zou een werkgever jou verantwoordelijkheid geven als hij/zij twijfels heeft over jouw vermogen serieus met die verantwoordelijkheid om te gaan?
Ben je eigen baas trouwens?
Ik heb het dan ook niet over vertrouwen maar over verantwoordelijkheid. Ik zou een nieuwe werknemer wel degelijk vertrouwen maar zou hem/haar in eerste instantie gelimiteerde verantwoordelijkheid geven. De prestaties zouden vervolgens bepalen of men meer verantwoordelijkheid krijgt. Dit geldt zeker voor jongere werknemers met minder ervaring.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:30 schreef Bugno het volgende:
[..]
Waarom beginnen zonder vertrouwen? Denk je niet dat het beter werkt als er vanaf t begin wel vertrouwen is. Je kent vast Semler wel?
Ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |