Nee manquote:
Mooiste festival van Nederland manquote:
quote:Maar wel tof dat je een toffe baan hebt gevonden.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:17 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
Festivals![]()
lekker rollen door de modder, leuk man
Ik snap ook niet wat er leuk aan is om om een grasveld te staan met irritante bonkmuziek.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:17 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
Festivals![]()
lekker rollen door de modder, leuk man
Beide hebben een ander soort prioriteit.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:20 schreef Seam het volgende:
gewoon wajong pakken als je geen goede prioriteiten kan stellen.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:23 schreef Druppelss het volgende:
Gewoon gaan (zowel festival als nieuwe baan), anders een heel klein beetje coke gebruiken mocht je op het werk een dipje krijgen.
Het is wel een (redelijk jonge) relaxte gast idd. Wellicht een optie.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:27 schreef vuvuzela het volgende:
Gewoon vertellen wat er aan de hand is, is geen optie?
Als het een "zeer goede werkgever" is, kan je toch prima overleggen om dinsdag te beginnen.
Bij mij maakt het eigenlijk nog niet eens zo'n enorm verschil of ik drink of niet (zolang ik maar genoeg water drink achteraf). Slaap heeft een grotere invloed.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:28 schreef christiman het volgende:
Niet drinken op zondag, en dan met weinig slaap, maar wel nuchter, bij de baas verschijnen.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:23 schreef Druppelss het volgende:
Gewoon gaan (zowel festival als nieuwe baan), anders een heel klein beetje coke gebruiken mocht je op het werk een dipje krijgen.
Standaard bullshit. En studeren doe je maar op school en niet op je werkquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:12 schreef Roland010 het volgende:
Goede voorwaarden, en veel opleidingsmogelijkheden/doorgroeimogelijkheden![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:34 schreef Sjemmert het volgende:
optie 8: rook een joint en stel deze beslissing uit
Nou. Ik ben eens op mysteryland in Bussloo geweest ( ik geloof in 1997) en toen ben ik mijn schoen verloren in de modderquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:18 schreef Roland010 het volgende:
[..]![]()
Haha dit is geen Zwarte Cross ofzoIn de modder rollen
Dit. De rest van de posts zijn behoorlijk bullshit. Als TS dat niet kan handelen dan verdient hij de baan niet. Voor hem 100 anderen.quote:
Hahaquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:34 schreef Sjemmert het volgende:
Ik zie wel meer dan twee mogelijkheden hoor TS.
optie 1: gewoon gaan
optie 2: bel je werk en zeg dat je al een festival gepland had
optie 3: bel je werk en vertel geen reden of verzin een smoes
optie 4: meld je ziek
optie 5: zondag geen drank en drugs
optie 6: skip festival
optie 7: skip baan
optie 8: rook een joint en stel deze beslissing uit
Die is idd nog wel bespreekbaar. Maar is op een dinsdag beginnen niet wat vreemd?quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:35 schreef MaLo het volgende:
Is de eerste werkdag niet nog bespreekbaar? Per de 1e van de maand starten is best gebruikelijk. Dus lekker op dinsdag.
quote:De enige andere optie is inderdaad deze:
[..]
Zoals ik al zei: beide zijn op een andere manier belangrijkquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:36 schreef j95 het volgende:
Ik zou lekker niet naar je werk gaan als je een festival, dat ieder jaar plaatsvindt, belangrijker vindt.
Mysteryland 2015 is op geen enkele wijze te vergelijken met Mysteryland 1997. Daar zou ik echt nooit heen gegaan zijnquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nou. Ik ben eens op mysteryland in Bussloo geweest ( ik geloof in 1997) en toen ben ik mijn schoen verloren in de modder
quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:55 schreef SuperwormJim het volgende:
Of: word volwassen en schrap dat infantiel kinderfeestje.
Aangezien je dat genieten noemt, dit is van hetzelfde niveau: koop een lollie en een paar breezers.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:57 schreef Roland010 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja man, bah. Van het leven genieten
quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:58 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Aangezien je dat genieten noemt, dit is van hetzelfde niveau: koop een lollie en een paar breezers.
Zo werkt het niet.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:55 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: beide zijn op een andere manier belangrijk
Mysteryland is het laatste (buiten)festival van het jaar voor mij, me inzetten en werken doe ik de rest van de zomer/herfst/winter wel.
Jij ook tijdens het kinderopvangfeestje.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:59 schreef Roland010 het volgende:
[..]Veel plezier op je zolderkamertje man.
Dat niet, maar na 2 dagen feesten (zonder direct compleet lam te zijn) ben ik de dag erop meestal niet echt heel scherp.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:02 schreef Geerd het volgende:
Je hoeft je toch ook niet helemaal lam te zuipen zondag?
Dat is wel erg slap iddquote:Op maandag 10 augustus 2015 22:08 schreef mtk het volgende:
1 september beginnen en helemaal los gaan op Mysteryland. Denken in oplossingen ipv problemen wordt alleen maar gewaardeerd.
Tenzij je natuurlijk zo'n slappeling bent als deze Fok!er
KLB / Twee dagen moeten bijkomen na festivalbezoek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |