abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155088446

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

Het Legioen

Elvis Manu!
Hier vind je de OP.

Vaarwel Klaas! Het ga je goed, man!

Poll: Elia gaat het dit seizoen maken bij Feyenoord
Ja, natuurlijk.
Nee faalt wederom
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_155088469
quote:
15s.gif Op maandag 10 augustus 2015 19:28 schreef Divje het volgende:
Boëtius is direct geblesseerd geraakt bij Basel :')
Wie?
blablablabla
  maandag 10 augustus 2015 @ 19:35:47 #3
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155088582
quote:
10s.gif Op maandag 10 augustus 2015 19:32 schreef Elan het volgende:

[..]

Wie?
Deed me vaag ergens een belletje rinkelen, heeft ooit bij Feyenoord gelegen toch?
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_155089502
Wel toevallig dat 2 spelers die vertrekken vrijwel meteen na hun transfer geblesseerd raken.

Eerst Clasie (hamstring) en nu dus ook Boetiüs.

Zou het te maken kunnen hebben met de overgang naar een intensere vorm van trainen? Volgens mij wordt bij Feyenoord of Nederland in het algemeen namelijk helemaal niet zo goed getraind.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_155089614
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 19:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Wel toevallig dat 2 spelers die vertrekken vrijwel meteen na hun transfer geblesseerd raken.

Zou het te maken kunnen hebben met de overgang naar een intensere vorm van trainen? Volgens mij wordt bij Feyenoord of Nederland in het algemeen namelijk helemaal niet zo goed getraind.
misschien FF in een tweet aan Verheijen vragen, die zal hier denk ik wel een mening over hebben O-)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_155089721
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 20:00 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

misschien FF in een tweet aan Verheijen vragen, die zal hier denk ik wel een mening over hebben O-)
Ik ben wel benieuwd naar zijn reactie. Al past Feyenoord tegenwoordig de 'methode Verheijen' toe. :)

Maar ik heb geen Twitter, dus ik kan 't hem niet vragen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_155090053
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 19:35 schreef Divje het volgende:

[..]

Deed me vaag ergens een belletje rinkelen, heeft ooit bij Feyenoord gelegen toch?
Ballenjongen ofso? In ieder geval iets met een bal.
pi_155090177
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 20:03 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd naar zijn reactie. Al past Feyenoord tegenwoordig de 'methode Verheijen' toe. :)

Maar ik heb geen Twitter, dus ik kan 't hem niet vragen.
Onderdelen van de methode Verheijen, wat al jaren gebeurt, behalve onder Adolf Rutten.
pi_155090192
quote:

http://www.fr12.nl/nieuws(...)slecht-getraind.html
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_155090243
quote:
Dat schijnt pure onzin te zijn geweest. Clasie heeft alleen een scan van z'n heup gehad omdat ie daar al lichte pijn had ofzo, verder is er niks getest.
pi_155090609
quote:

Ik denk dat het te maken heeft met de focus van training. Wij trainen hier op techniek en tactiek. Dat is bij clubs die gewoon al goede spelers kunnen halen minder nodig en die kunnen zich dus meer focussen op het fysieke.

Of dat ''helemaal niet zo goed'' is laat ik in het midden. :+

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2015 20:26:57 ]
pi_155091403
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 20:18 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat schijnt pure onzin te zijn geweest. Clasie heeft alleen een scan van z'n heup gehad omdat ie daar al lichte pijn had ofzo, verder is er niks getest.
Okay dat had ik niet meegekregen. Dacht dat er misschien wel wat van waar kon zijn omdat Clasie nu last heeft van z'n hamstring.
pi_155091773
quote:
14s.gif Op maandag 10 augustus 2015 20:41 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Okay dat had ik niet meegekregen. Dacht dat er misschien wel wat van waar kon zijn omdat Clasie nu last heeft van z'n hamstring.
Dacht ik ook hoor, heb hier om dat bericht Rutten al helemaal tot op de grond afgemaakt geloof ik :P. Maar later bleek de enige bron van dat bericht 1 of andere Engelse Twitterkneus die wel vaker onzin had verteld.
pi_155093582
Vind dat Rutten wel erg veel kritiek kreeg hoor. Zo slecht deed hij het niet behalve aan het eind van het seizoen. Begin van het seizoen kan ik hem geen verwijt maken gezien de omstandigheden en het materiaal dat hij had (Te Vrede en een Kazim die na 5 minuten buiten adem was) en van Karsdorp een RB maken was een erg goede zet

Hij heeft ook erg veel met Manu en Achahbar gewerkt wat ook te zien is hoewel Manu de laatste tijd weer terugvalt naar zijn oude niveau. Schiet altijd recht op de keeper
pi_155095157
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 21:26 schreef Henrys het volgende:
Vind dat Rutten wel erg veel kritiek kreeg hoor. Zo slecht deed hij het niet behalve aan het eind van het seizoen. Begin van het seizoen kan ik hem geen verwijt maken gezien de omstandigheden en het materiaal dat hij had (Te Vrede en een Kazim die na 5 minuten buiten adem was) en van Karsdorp een RB maken was een erg goede zet

Hij heeft ook erg veel met Manu en Achahbar gewerkt wat ook te zien is hoewel Manu de laatste tijd weer terugvalt naar zijn oude niveau. Schiet altijd recht op de keeper
Hier kan ik me enigszins in vinden en dan vooral het stuk: 'behalve aan het eind van het seizoen'. Wat vervolgens niet mee hielp was zijn gebrek aan persoonlijkheid. Interviews met hem waren tergend. Daardoor werd de kritiek alleen maar erger en had hij gewoon eerder weg moeten wezen
pi_155095497
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 21:26 schreef Henrys het volgende:
Vind dat Rutten wel erg veel kritiek kreeg hoor. Zo slecht deed hij het niet behalve aan het eind van het seizoen.
Was niet de 1e keer.
  maandag 10 augustus 2015 @ 22:02:57 #17
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_155095713
Verschrikkelijk irritante kerel gewoon die Rutten.
2000 light years from home
  maandag 10 augustus 2015 @ 22:11:43 #18
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_155096186
Rutten was een verschrikking. 8 punten voorsprong weggeven, nog steeds bizar.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_155096472
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 22:02 schreef Merkie het volgende:
Verschrikkelijk irritante kerel gewoon die Rutten.
Niet om aan te horen, in ieder geval. Zal verder wel een vriendelijke vent zijn.
pi_155096913
Martijn Krabbendam toont zich aardig rancuneus ten opzichte van Feyenoord in het programma 'natafelen met Kees'. :')

Hij klaagt dat spelers en club zeuren over wijzigingen die niet zijn doorgevoerd, maar hij voegde daar aan toe: "maar ik vermeld niet wie er politie bij hem thuis heeft gehad. Ik vermeld niet wie er op een invalideparkeerplaats parkeert en lachend de boete verscheurd. Ik vermeld niet wie er na een verloren wedstrijd daarna met vrienden nog even een toernooitje gaat spelen. Dat schrijf ik allemaal niet op."

Daarmee suggererende dat dat allemaal heeft plaatsgevonden natuurlijk.

Daara lachend "maar de boycot geeft me nu wel de ruimte om lekker opiniërend bezig te zijn".

Ik vind dit toch wel op het randje hoor.

Krabbendam. :')
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 10 augustus 2015 @ 22:28:43 #21
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_155096972
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 22:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Martijn Krabbendam toont zich aardig rancuneus ten opzichte van Feyenoord in het programma 'natafelen met Kees'. :')

Hij klaagt dat spelers en club zeuren over wijzigingen die niet zijn doorgevoerd, maar hij voegde daar aan toe: "maar ik vermeld niet wie er politie bij hem thuis heeft gehad. Ik vermeld niet wie er op een invalideparkeerplaats parkeert en lachend de boete verscheurd. Ik vermeld niet wie er na een verloren wedstrijd daarna met vrienden nog even een toernooitje gaat spelen. Dat schrijf ik allemaal niet op."

Daara lachend "maar de boycot geeft me nu wel de ruimte om lekker opiniërend bezig te zijn".

lijkt sowieso een no go als je dat soort dingen gaat schrijven, dan krijg je nooit meer een speler te spreken. Je moet het als voetbaljournalist natuurlijk wel van je netwerk hebben
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 10 augustus 2015 @ 22:33:13 #22
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155097157
Al kan ik me wel iemand in de selectie bedenken die zich schuldig heeft gemaakt aan die eerste 2 'feiten' :') _O-

Dat laatste zal Lex wel zijn geweest met z'n dartvriendjes.

Maargoed, Krabby zuigt wel meer uit z'n duim :D
pi_155097188
quote:

Ik vind Krabby een lul maar hij heeft wel een klein puntje, om als club iemand te boycotten omdat hij waardeloze stukjes schrijft gaat veel te ver.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_155097472
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 22:33 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Ik vind Krabby een lul maar hij heeft wel een klein puntje, om als club iemand te boycotten omdat hij waardeloze stukjes schrijft gaat veel te ver.
We hebben het hier een weekje geleden volgens mij ook al even over gehad. Krabbie schrijft weliswaar waardeloze stukjes maar daar gaat het niet om. Het schijnt dat hij 2 keer is 'vergeten' om aangegeven wijzigingen te verwerken en nog zo'n soort fout.

Gister was Sjoerd Mossoe bij Studio Voetbal erg duidelijk: Ja Krabbie heeft wat foutjes gemaakt, maar bij Feyenoord ligt het echte probleem. De laatste jaren heeft Feyenoord gezeik gehad met het AD. Vervolgens kwam het dieptepunt met Rijnmond en nu dus VI. Het mediabeleid is een topclub onwaardig :(

En zelf claimen ze dat ze hun supporters heel goed informeren _O-
pi_155097632
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 22:33 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Zowel Feyenoord als VI hebben een punt.

Maar zo rancuneus uithalen door Krabbendam is gewoon dom.
  maandag 10 augustus 2015 @ 22:50:28 #26
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_155097878
Verder is het ook niet echt boeiend. Mikos Gouka is de te volgen Feyenoord-watcher.
pi_155097937
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 22:50 schreef PIETR het volgende:
Verder is het ook niet echt boeiend. Mikos Gouka is de te volgen Feyenoord-watcher.
Tot daar ook weer ruzie ontstaat dan
  maandag 10 augustus 2015 @ 22:53:41 #28
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155098015
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 22:51 schreef Adames het volgende:

[..]

Tot daar ook weer ruzie ontstaat dan
Dat zal dan bij Feyenoord liggen. Gouka heeft altijd wel goede info/nieuwtjes, die kloppen ^O^
Maar maakt idd ook wel foutjes zoals tomaat aangeeft.
pi_155098066
quote:
Hij had gelijk wat betreft Vejinovic, maar zat er weer compleet naast bij de transfer van Kramer door 20 minuten voor z'n presentatie nog te beweren dat er nog een te groot verschil was tussen vraag en aanbod.

Wat dat betreft zijn Valentijn Driessen en Marcel van der Kraan van de Telegraaf de laatste jaren veruit het beste geïnformeerd.

Logisch ook met de Metro, onderdeel van de Telegraaf, als mediapartner. Die benutten hun lijntjes, en Feyenoord zelf natuurlijk ook.
pi_155098183
quote:

:r
Dit kan je als journalist écht niet maken :')
  maandag 10 augustus 2015 @ 22:59:34 #31
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_155098269
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2015 22:54 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Hij had gelijk wat betreft Vejinovic, maar zat er weer compleet naast bij de transfer van Kramer door 20 minuten voor z'n presentatie nog te beweren dat er nog een te groot verschil was tussen vraag en aanbod.

Wat dat betreft zijn Valentijn Driessen en Marcel van der Kraan van de Telegraaf de laatste jaren veruit het beste geïnformeerd.

Logisch ook met de Metro, onderdeel van de Telegraaf, als mediapartner. Die benutten hun lijntjes, en Feyenoord zelf natuurlijk ook.
Elke watcher zit er weleens naast. Volgens mij was het de Telegraaf die vorig seizoen wist te melden dat Jelle Vossen naar Feyenoord zou komen ..

Toffe aan Gouka is dat hij bijna altijd op je tweetjes reageert.
pi_155098792
Is Jong Feyenoord trouwens al in actie moeten komen?

Edit: nee dus, de beloften moeten woensdag naar Jong Heerenveen.
pi_155098964
quote:

Laat zich weer van zijn beste kant zien, die vent.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_155099274
Clasie opnieuw geblesseerd vanavond.

Van Geel kan in de toekomst kijken
  maandag 10 augustus 2015 @ 23:37:33 #35
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_155099900
quote:
Het gaat niet om Krabbendam, het gaat erom dat de Feyenoord-directie zich zo kleinzielig gedraagt en zich met dit soort futiliteiten bezighoudt ipv te zorgen dat we eens kampioen worden. Belachelijk gewoon. Te idioot voor woorden. Feyenoord heeft de media harder nodig dan andersom. De enige reden dat spelers als Vejinovic en Elia willen komen is omdat de media het imago van de "grote" club Feyenoord in stand houden. De realiteit is tijd dat Feyenoord al meer dan 15 jaar een subtopper is die minder presteert dan provincieclubs AZ en Twente. Dat dit besef niet in het Maasgebouw doordringt baart mij diepe zorgen. Wat een idioten.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 00:03:53 #36
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_155100994
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 23:37 schreef Merkie het volgende:

[..]

Het gaat niet om Krabbendam, het gaat erom dat de Feyenoord-directie zich zo kleinzielig gedraagt en zich met dit soort futiliteiten bezighoudt ipv te zorgen dat we eens kampioen worden. Belachelijk gewoon. Te idioot voor woorden. Feyenoord heeft de media harder nodig dan andersom. De enige reden dat spelers als Vejinovic en Elia willen komen is omdat de media het imago van de "grote" club Feyenoord in stand houden. De realiteit is tijd dat Feyenoord al meer dan 15 jaar een subtopper is die minder presteert dan provincieclubs AZ en Twente. Dat dit besef niet in het Maasgebouw doordringt baart mij diepe zorgen. Wat een idioten.
Hier ben ik het echt to-taal niet mee eens.

ipv te zorgen dat we eens kampioen worden

Daar is Feyenoord deze zomer zeker mee bezig. Als Van Geel ook Botteghin naar de Kuip haalt heeft Feyenoord een kampioenswaardige selectie. En zou het een schande zijn als we niet minimaal 3e worden.

De enige reden dat spelers als Vejinovic en Elia willen komen is omdat de media het imago van de "grote" club Feyenoord in stand houden

Wat is dit voor onzin dan? De enigen die Feyenoord een topclub maken zijn de supporters, zeker niet de media.
pi_155101791
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 23:37 schreef Merkie het volgende:
De realiteit is tijd dat Feyenoord al meer dan 15 jaar een subtopper is die minder presteert dan provincieclubs AZ en Twente. Dat dit besef niet in het Maasgebouw doordringt baart mij diepe zorgen. Wat een idioten.
Hier moest ik toch even op reageren. Want dat is echt totale nonsens. Bullshit.

Ja, AZ en FC Twente zijn beiden afgelopen 15 jaar landskampioen geworden en wij niet, maar ook over de afgelopen 15 jaar (waarin we overigens de UEFA cup wonnen) zijn we absoluut vaker boven deze provincieclubs geëindigd dan eronder.

Misschien dat beide clubs maar 3 seizoenen boven ons zijn geëindigd ofzo.

Kortom, overdrijven is ook een vak. Wij zijn nog steeds een structurele top 3 club, alleen inderdaad niet meer de grootste kanshebber op een kampioenschap.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 00:31:51 #38
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155101937
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 00:27 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ja, AZ en FC Twente zijn beiden afgelopen 15 jaar landskampioen geworden en wij niet, maar ook over de afgelopen 15 jaar (waarin we overigens de UEFA cup wonnen) zijn we absoluut vaker boven deze provincieclubs geëindigd dan eronder.

Kortom, overdrijven is ook een vak. Wij zijn nog steeds een structurele top 3 club, alleen inderdaad niet meer de grootste kanshebber op een kampioenschap.
Er zitten een paar giga-zwartkijkers in dit topic.
Soms is die negatieve blik wel terecht, maar meestal komt het neer op een ongezonde dosis pessimisme, om aan het eind van het seizoen te kunnen zeggen dat het meeviel dit seizoen.
Of dat het alsnog kut is omdat je 3de eindigt bijvoorbeeld.

En 1 of 2 figuren die totaal geen kijk op het spelletje hebben ;) :D

Zit nu weer de samenvatting te kijken. élke keer weer genieten die uitbarsting bij de 2-1 O+

[ Bericht 3% gewijzigd door Divje op 11-08-2015 00:40:11 ]
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 02:20:33 #39
436595 Sked
Zonnestraal
pi_155104044
quote:

[..]

Het is vrij simpel: Twente en AZ hebben een uitschieter gehad door onverantwoord beleid in een periode dat de hele traditionele top drie gebrek aan kwaliteit had. Feyenoord heeft jarenlang financiële problemen gehad, maar zeker nu er weer geïnvesteerd kan worden en niet alles gebruikt hoeft te worden moeten ze zeker gewoon weer de aansluiting vinden.

Feyenoord heeft op dit moment geen slechtere eerste elf dan Ajax, alleen in de breedte is het nog wat minder en ik heb zo mijn twijfels bij Gio.
pi_155104086
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 23:14 schreef Cara het volgende:

[..]

Laat zich weer van zijn beste kant zien, die vent.
Het is een journalist en dat blad moet ook vol.
pi_155104117
quote:

[..]

alleen is het nu vooral en top twee geworden ipv top drie
pi_155105651
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 02:25 schreef Adames het volgende:

[..]

alleen is het nu vooral en top twee geworden ipv top drie
behalve dan dat we de laatste 4 seizoenen ook 2x 2e werden en nu ook door verschillende media worden geptipt om boven Ajax te eindigen..

Leuk en aardig dat verhaal, maar Feyenoord is gewoon (weer) uit een diep dal geklommen/aan het klimmen en draait gewoon weer bovenin mee. Kampioenschap lijkt niet heel waarschijnlijk maar is ook niet uit te sluiten, zoals dat 5 jaar geleden wel kon.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_155105844
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 00:03 schreef PIETR het volgende:

[..]

Daar is Feyenoord deze zomer zeker mee bezig. Als Van Geel ook Botteghin naar de Kuip haalt heeft Feyenoord een kampioenswaardige selectie. En zou het een schande zijn als we niet minimaal 3e worden.

De enige reden dat spelers als Vejinovic en Elia willen komen is omdat de media het imago van de "grote" club Feyenoord in stand houden

Wat is dit voor onzin dan? De enigen die Feyenoord een topclub maken zijn de supporters, zeker niet de media.
Stadion, Historie en de supporters bedoel je. Rangschikking is al jaren prut dat zal het niet zijn nee :')
pi_155106286
quote:

Erg pijnlijke tv gisteren. Mkrabby. :')
pi_155106375
Gadverdamme die Krabbedam heeft het dieptepunt nu wel bereikt. "Ik noem geen namen, maar een Feyenoord speler heeft politie thuis gehad en er heeft iemand op de invalideparkeerplaats van de Gamma geparkeerd." Wat een zielepoot en onruststoker ben je dan zeg. Noem dan wel namen, dan kunnen diegene de beschuldiging weerleggen. Net alsof hij er zelf bij was toen deze dingen gebeurde, dus dit zijn gewoon pure roddels die hij ergens opgevangen heeft. Wat mij betreft komt deze man er bij Feyenoord niet meer in. Voetbal International heeft Feyenoord nodig, niet andersom. Er zijn genoeg andere media kanalen waar Feyenoord gebruik van kan maken. Ik begrijp de arrogantie van VI dan ook niet waarom ze niet eens in gesprek wilden met Feyenoord over Krabbedam. Ik denk dat Johan Derksen gelijk heeft en dat VI tegenwoordig gerund wordt door een autistische idioot.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_155106411
quote:
Feyenoord gaat deze week verder met de pogingen om Eric Botteghin los te weken bij FC Groningen. Een goede zaak, zo vindt voormalig verdediger John de Wolf, die hem ooit in de Euroborg moest analyseren. ''Ik dacht: 'Wat een indrukwekkende gozer zeg'.''

''Je ziet op tv wel dat hij fysiek sterk is, maar in het echt zie je pas hoe groot hij is'', aldus De Wolf in het Algemeen Dagblad. ''Hij zou een versterking zijn voor elke club in Nederland, maar zeker voor Feyenoord, want het blijkt wel dat ze hem nodig hebben. Met Kongolo en Van Beek staan er achterin nu twee jonge jongens die het in principe goed doen. Alleen, er komt meer bij kijken. Ik weet niet hoe ze onder druk presteren.''

De Wolf denkt dat Botteghin zich snel in de basis zou spelen. ''Ik denk niet dat je zo'n speler voor de bank haalt. Ik ga er niet over wie er dan uit moet, maar ik vind Botteghin meer uitstraling hebben en meer toevoegen, puur verdedigend gezien, dan die jonge honden op dit moment. Dat is geen aanval op die gasten, maar Botteghin is verder en dat zie je aan alles.''
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_155106413
Politie thuis: Kazim.
Invalide parkeerplaats: Nelom.
pi_155106422
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 08:48 schreef H.FR het volgende:

[..]

Waarom word hem toch telkens om een mening gevraagd.
  Moderator dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:51:38 #49
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_155106447
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 08:48 schreef Scrummie het volgende:
Politie thuis: Kazim.
Invalide parkeerplaats: Nelom.
Bron?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_155106471
We verscheuren toch allemaal lachend parkeerboetes? Of zijn er hier mensen die wakker liggen van ¤60 euro? Dat is wel het laatste wat je in het leven moet dan, parkeerwachters serieus nemen.
pi_155106482
Voorlopig is Dirk goud waard.
pi_155106484
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 08:51 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Bron?
De dikke duim van van Geel ;)
pi_155106514
Martijn Krabbendam handelt in kinderporno.
pi_155106521
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 07:50 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Stadion, Historie en de supporters bedoel je. Rangschikking is al jaren prut dat zal het niet zijn nee :')
1999 1
2000 3
2001 2
2002 3
2003 3
2004 3
2005 4
2006 3
2007 7
2008 6
2009 7
2010 10
2011 2
2012 3
2013 2
2014 4

alleen de periode 2007 t/m 2010 het dieptepunt toen ook het dieptepunt van de financiële crisis voor Feyenoord was. Voor de rest altijd gestreden om top 3
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_155106525
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 08:49 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Waarom word hem toch telkens om een mening gevraagd.
Goede vraag; geen idee. Vind het een bijzondere opmerking. Prima speler hoor, Botteghin, maar Van Beek wordt écht niet uit de basis gespeeld. Niet op kwaliteit in ieder geval. En als Kongolo op Utrecht voortborduurt blijft die ook lekker staan.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_155106527
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 08:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Martijn Krabbendam handelt in kinderporno.
Dat gaat wel erg ver.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:58:06 #57
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_155106544
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 00:03 schreef PIETR het volgende:

[..]

Dat is helemaal geen onzin. Feyenoord is al heel lang geen topclub meer qua prestaties. Het imago van de topclub is er nog wel, en dat komt voor een groot deel ook door de media die daar over berichten. "De supporters" zijn de club is natuurlijk gelul. De directie, de sponsors, de supporters en de media, dat maakt samen de club. Als je als directie niet inziet dat Feyenoord de media juist nodig heeft dan ben je gewoon ongeschikt om meer dan het minimumloon te verdienen.
quote:

[..]

Sinds de UEFA Cup-winst heeft Feyenoord maar 1 beker gewonnen. Lekker boeiend dat we gemiddeld misschien iets meer punten halen, maar Twente en AZ hebben sinds de UEFA Cup winst simpelweg meer gepresteerd dan wij. Dat is een feit.
pi_155106585
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 08:56 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

1999 1
2000 3
2001 2
2002 3
2003 3
2004 3
2005 4
2006 3
2007 7
2008 6
2009 7
2010 10
2011 2
2012 3
2013 2
2014 4

alleen de periode 2007 t/m 2010 het dieptepunt toen ook het dieptepunt van de financiële crisis voor Feyenoord was. Voor de rest altijd gestreden om top 3
Prut dus.
pi_155106592
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 08:56 schreef H.FR het volgende:

[..]

Goede vraag; geen idee. Vind het een bijzondere opmerking. Prima speler hoor, Botteghin, maar Van Beek wordt écht niet uit de basis gespeeld. Niet op kwaliteit in ieder geval. En als Kongolo op Utrecht voortborduurt blijft die ook lekker staan.
Precies. Daarom blijf ik het ook veel geld vinden voor 'n bankzitter :P
pi_155106611
Kongolo wordt gewoon de nieuwe linksback, daarom is er ook geen vervanger gehaald. Nelom 2e keus.

Kongolo - Bottegin - Van Beek - Karsdorp
pi_155106641
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:02 schreef Thunder0x het volgende:
Kongolo wordt gewoon de nieuwe linksback, daarom is er ook geen vervanger gehaald. Nelom 2e keus.

Dus je gaat een rechter centrale verdediger links centraal zetten terwijl je net een linksbenige centrale verdediger hebt gehaald? Dan is van der Heijden wanbeleid.
pi_155106665
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:02 schreef Thunder0x het volgende:

Gisteren las ik ergens dat Gronsveld of Verdonk als potentiële vervanger voor Nelom wordt gezien. Die twee schijnen in de loop van dit seizoen Nelom te gaan vervangen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_155106675
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:01 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Precies. Daarom blijf ik het ook veel geld vinden voor 'n bankzitter :P
Regeren is vooruitzien, plek genoeg in de verdediging.
pi_155106683
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:04 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dus je gaat een rechter centrale verdediger links centraal zetten terwijl je net een linksbenige centrale verdediger hebt gehaald? Dan is van der Heijden wanbeleid.
Waarom is dat wanbeleid? Brede selectie hoort toch bij een topclub? Een sterke bank is net zo noodzakelijk, niet elke transfer wordt gehaald voor de basis. Arie was gewoon transfervrij ook, niks mis mee als hij op de bank als backup zit.
pi_155106708
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:07 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Waarom is dat wanbeleid? Brede selectie hoort toch bij een topclub? Een sterke bank is net zo noodzakelijk, niet elke transfer wordt gehaald voor de basis. Arie was gewoon transfervrij ook, niks mis mee als hij op de bank als backup zit.
Met 2 sterk aanvallende backs die goede voorzet hebben is 5-3-2 ook een optie.
pi_155106895
3 wedstrijden voor Karsdorp, beetje veel. Als hij vaker zo inkomt dan kan ik me het voorstellen, maar dan worden het extra wedstrijden schorsing vanwege de voorwaardelijke die hij nog open heeft staan..

Rode kaart vond ik terecht, kan niet zo erin gaan ook al ga je voor de bal. Hij komt nu vol op de enkel terecht.
pi_155106923
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:21 schreef OmniRocket het volgende:
3 wedstrijden voor Karsdorp, beetje veel. Als hij vaker zo inkomt dan kan ik me het voorstellen, maar dan worden het extra wedstrijden schorsing vanwege de voorwaardelijke die hij nog open heeft staan..

Rode kaart vond ik terecht, kan niet zo erin gaan ook al ga je voor de bal. Hij komt nu vol op de enkel terecht.
:')
  Moderator dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:23:42 #68
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_155106929
quote:

Ik begrijp ook niet dat er mensen zijn die 'm onterecht vonden. Gestrekt been = rood.

Geen discussie mogelijk.
4045
onlogisch
pi_155106931
quote:

Als je die rode kaart terecht vond, was de penalty voor Feyenoord ook terecht...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2015 09:23:58 ]
  Moderator dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:23:58 #70
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_155106934
Hier, nog zo'n lampekap :D
4045
onlogisch
pi_155106937
quote:

Zulke acties zijn dagelijkse kost en dan is het geel. De scheidsrechter vond zich wel erg belangrijk in die wedstrijd.
pi_155106946
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:23 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik begrijp ook niet dat er mensen zijn die 'm onterecht vonden. Gestrekt been = rood.

Geen discussie mogelijk.
Het was geen gestrekt been.
pi_155106955
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:23 schreef onlogisch het volgende:
Hier, nog zo'n lampekap :D
Gaat nergens over als je dat rood vond
  Moderator dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:25:47 #74
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_155106961
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:25 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

http://voetbalflitsen.nl/(...)art-tegen-fc-utrecht

Ga toch weg man. 100% rood dit :D

Vol op de enkel.
4045
onlogisch
pi_155106978
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:25 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

De KNVB bepaalt dat en die gaan scheidsrechter niet afvallen.
pi_155106983
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:25 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Vol op de enkel.
Volgens Thunder0x is het pas rood als je bloed ziet spatten en vliegen.
pi_155106992
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:23 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Als je die rode kaart terecht vond, was de penalty voor Feyenoord ook terecht...
Dat weet ik niet of die terecht was, in de beelden kan je niks zien of er wel of geen contact is. Maar ik heb hem maar uit 2 hoeken gezien (standaard camera en camera op hoogte van strafschopgebied). Er kan zeker contact zijn waardoor er niet goed op het doel geschoten kon worden. En dan is het een penalty.
pi_155106997
quote:

[..]

Geen discussie mogelijk.
Het was een hele domme actie, dat staat voorop. Maar omdat hij zijn been nog duidelijk terugtrekt en ook nog probeert weg te draaien vond ik het geen rood. 3 wedstrijden schorsing vind ik ook te veel, zeker gezien de UEFA voor die Oostenrijkse aanslag op die Jood maar 2 wedstrijden geeft. 1 wedstrijd voor onbesuisd inkomen is meer dan genoeg.
pi_155107001
quote:

[..]

Vol op de enkel.
Nee. Sorry.

Alleen Blom ziet weer rood, in Engeland hadden ze doorgevoetbald.
pi_155107002
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:27 schreef H.FR het volgende:

[..]

Het was een hele domme actie, dat staat voorop. Maar omdat hij zijn been nog duidelijk terugtrekt en ook nog probeert weg te draaien vond ik het geen rood.
Dat is met zijn andere been.
pi_155107003
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:27 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Dat weet ik niet of die terecht was, in de beelden kan je niks zien of er wel of geen contact is. Maar ik heb hem maar uit 2 hoeken gezien (standaard camera en camera op hoogte van strafschopgebied). Er kan zeker contact zijn waardoor er niet goed op het doel geschoten kon worden. En dan is het een penalty.
Ach, je bent iig consequent in het verdedigen van de foute beslissingen van Blom. Beide feiten waren onterecht. De pingel en de rode kaart.
pi_155107004
quote:

[..]

Geen discussie mogelijk.
Alleen was het geen gestrekt been, en ook niet vol op de enkel.
pi_155107008
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:27 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Nee. Sorry.

En juist op die beelden kun je duidelijk zien dat hij naar de bal trapt.
pi_155107010
quote:

Vol op de enkel.
Nee dan was die spelert afgevoerd.
pi_155107020
Er zijn serieus mensen die Blom zn beslissing terecht vinden :D :D
  Moderator dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:29:17 #86
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_155107022
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:27 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Nee. Sorry.

Niet alleen Blom. Ik vind het ook rood. En ik geloof dat er nog wel meer mensen zijn die dit rood vinden. Het is ook gewoon een achterlijke overtreding op de enkels. Terecht dat ie het veld af werd gestuurd.

Men moet niet zo hypocriet doen. Wanneer Haller zo in zou komen op van Beek dan was de wereld te klein.
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:29:46 #87
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_155107032
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:28 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Alleen was het geen gestrekt been, en ook niet vol op de enkel.
Zet je bril eens op, en bekijk het nog eens.

4045
onlogisch
pi_155107042
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:29 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Niet alleen Blom. Ik vind het ook rood. En ik geloof dat er nog wel meer mensen zijn die dit rood vinden. Het is ook gewoon een achterlijke overtreding op de enkels. Terecht dat ie het veld af werd gestuurd.

Men moet niet zo hypocriet doen. Wanneer Haller zo in zou komen op van Beek dan was de wereld te klein.
Ook dan had ik het absoluut geen rood gevonden. Hoewel ik er dan wel blij mee geweest zou zijn. Net zoals ik blij ben met de onterechte pingel voor Feyenoord.
pi_155107061
quote:

[..]

Als Blom geel had gegeven had ook niemand er over gehad. Gewoon te zwaar gestraft dit, hij raakte hem amper. Ook kun je als je GOED kijkt zien dat Blom er naar toe sprint, om even te kijken of meneer wel pijn heeft. Die kermt het natuurlijk uit en daarna pas pakt hij de rode kaart. Ook beetje dubieus vind je niet?

Vervolgens na 1 minuut staat meneer die een aanslag op zn enkels heeft gehad weer in het veld. Right :W
pi_155107075
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:29 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Zulke dingen gebeuren wel vaker in een wedstrijd, rood is het wanneer opzet in het spel is.
  Moderator dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:33:57 #91
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_155107108
quote:
3s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:31 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Zulke dingen gebeuren wel vaker in een wedstrijd, rood is het wanneer opzet in het spel is.
Ok :')
4045
onlogisch
pi_155107119
quote:

[..]

Sorry onlogisch, maar dit is geen rood, en je bent de eerste die ik erover hoor die vind dat het wel rood is, op Blommetje na dan.
pi_155107120
Die Blom kan beter gelijk naar de Jupiler league.
pi_155107131
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:34 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Sorry onlogisch, maar dit is geen rood, en je bent de eerste die ik erover hoor die vind dat het wel rood is, op Blommetje na dan.
Zelfs Derksen vond het geen rood & die's nou niet echt een fan van Feyenoord...
  Moderator dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:35:52 #95
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_155107140
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:35 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Zelfs Derksen vond het geen rood & die's nou niet echt een fan van Feyenoord...
Oh, zelfs de Snor vindt het geen rood. Nou ja, dan moet het wel zo zijn.

4045
onlogisch
pi_155107148
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:35 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Oh, zelfs de Snor vindt het geen rood. Nou ja, dan moet het wel zo zijn.

Dat geld voor mij; als ik iets vind dan is het zo. Niet voor de snor.
pi_155107156
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:28 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Ach, je bent iig consequent in het verdedigen van de foute beslissingen van Blom. Beide feiten waren onterecht. De pingel en de rode kaart.
Heb jij dan beelden uit meerdere hoeken waarmee je 100% zeker kan zeggen dat de aanvaller niet uit balans wordt gebracht door de verdediger?
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:31 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Als Blom geel had gegeven had ook niemand er over gehad. Gewoon te zwaar gestraft dit, hij raakte hem amper. Ook kun je als je GOED kijkt zien dat Blom er naar toe sprint, om even te kijken of meneer wel pijn heeft. Die kermt het natuurlijk uit en daarna pas pakt hij de rode kaart. Ook beetje dubieus vind je niet?

Vervolgens na 1 minuut staat meneer die een aanslag op zn enkels heeft gehad weer in het veld. Right :W
Het gaat niet om de blessure die een speler krijgt vanuit een overtreding. Helaas stellen voetballers zich deze dagen altijd aan.

Een kaart wordt gegeven voor de overtreding, niet voor de schade die daaruit voorkomt.
pi_155107160
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:33 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ok :')
Spelert schiet de bal iets te ver vooruit en probeert dat nog op te lossen.
Dagelijkse kost in NL Eredivisie.
pi_155107192
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:29 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Volgens mij ben je aan het trollen.

Op de foto's die ik heb gezien trekt Karsdorp duidelijk zijn been in (dus geen gestrekt been) en wijzen zijn noppen naar de grasmat (dus niet vol op de enkel).

Al kan ik er wel inkomen dat een dergelijke overtreding in een split second voor een scheidsrechter erger lijkt dan het is.
pi_155107212
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:36 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Heb jij dan beelden uit meerdere hoeken waarmee je 100% zeker kan zeggen dat de aanvaller niet uit balans wordt gebracht door de verdediger?
De beelden die in de media zijn geweest, ja. De aanvaller wordt pas uit balans gebracht na dat hij geschoten heeft.
pi_155107217
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:36 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

[..]

Het gaat niet om de blessure die een speler krijgt vanuit een overtreding. Helaas stellen voetballers zich deze dagen altijd aan.

Een kaart wordt gegeven voor de overtreding, niet voor de schade die daaruit voorkomt.
Onzin. Tegenwoordig kijken scheidsrechters ook hoe de spelers er aan toe zijn en kunnen invloed hebben op de kleur kaart. Ook bij Blom was dit overduidelijk het geval. Kijk het nog maar eens terug. Als wat jij beweert het geval was, had hij de rode kaart al in zn handen voordat hij er naar toe sprintte.
pi_155107256
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:38 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Volgens mij ben je aan het trollen.

Op de foto's die ik heb gezien trekt Karsdorp duidelijk zijn been in (dus geen gestrekt been) en wijzen zijn noppen naar de grasmat (dus niet vol op de enkel).

Al kan ik er wel inkomen dat een dergelijke overtreding in een split second voor een scheidsrechter erger lijkt dan het is.
Een beetje fatsoenlijke scheidsrechter geeft geel, waarom die Blom nog fluit op dat niveau is me een raadsel?
pi_155107271
Een aandachtshoer is het.
pi_155107276
quote:
3s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:41 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Een beetje fatsoenlijke scheidsrechter geeft geel, waarom die Blom nog fluit op dat niveau is me een raadsel?
Dat de KNVB 3 wedstrijden eist is nog erger dan Blom op Eredivisie niveau.
pi_155107286
Een goede scheidsrechter valt juist niet op.
pi_155107372
Dit was uiteraard ook rood voor Willems tegen NAC vorig seizoen :')

http://www.foxsports.nl/v(...)na-29-seconden-rood/

Ja prima _O-
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:53:54 #108
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_155107475
Blom :')

Deze rode kaart was ook zo belachelijk.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_155107620
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 09:53 schreef satecl het volgende:
Blom :')

[ afbeelding ]

Deze rode kaart was ook zo belachelijk.
Blom trekt dan ook snel rood tegen ons.

Ik zag laatst een tweet voorbij komen waarin stond dat Blom al 7 keer rood heeft getrokken tegen Feyenoord. Meer dan tegen iedere andere club dan ook.
pi_155107638
Het is dan ook Blom zijn grootste hobby om De Kuip op te naaien. Volgens mij ook de enige scheids die gefluit krijgt voor de wedstrijd.
pi_155107655
Ik vond het trouwens wel apart dat hij Bilal een penalty geeft maar dan geen rood geeft aan Utrechter. Als het een overtreding is, leek het mij ook rood. Maar misschien mis ik ergens dan een spelregel.
pi_155107688
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 10:04 schreef H.FR het volgende:
Ik vond het trouwens wel apart dat hij Bilal een penalty geeft maar dan geen rood geeft aan Utrechter. Als het een overtreding is, leek het mij ook rood. Maar misschien mis ik ergens dan een spelregel.
Daarom waren ook enkele Feyenoorders aan het protesteren. Gewoon weer een debiele beslissing daar een penatly te geven alsmede bij Nelom :')
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:08:04 #113
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_155107716
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 10:06 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Daarom waren ook enkele Feyenoorders aan het protesteren. Gewoon weer een debiele beslissing daar een penatly te geven alsmede bij Nelom :')
Het ook wel heel erg dom van Nelom om op dat moment iemand in z'n rug te duwen. Die bal kwam niet eens bij Haller :')
pi_155107720
quote:

[..]

Ik dacht dat 'ie een doeltrap gaf dus ik was boos dat het geen corner was :@
pi_155107731
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 10:02 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Blom trekt dan ook snel rood tegen ons.

Dat is gelul, het is een scheidsrechter die zichzelf belangrijker acht dan spelers op het veld.
pi_155107752
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 10:08 schreef satecl het volgende:

[..]

Het ook wel heel erg dom van Nelom om op dat moment iemand in z'n rug te duwen. Die bal kwam niet eens bij Haller :')
Dat ie daar duwt is wel debiel ja al was het een licht duwtje dat soort situaties komen 100x voor in een wedstrijd. Zelfs Utrecht spelers gaven aan dat het een goedmakertje was. Maarja Nelom, wat verwacht je :')
pi_155107789
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 10:08 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Dat is gelul, het is een scheidsrechter die zichzelf belangrijker acht dan spelers op het veld.
Het is anders een feit dat hij Feyenoord vaker rood geeft dan andere clubs, als ik die tweet moet geloven.
  Moderator dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:14:26 #118
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_155107809
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 10:12 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Het is anders een feit dat hij Feyenoord vaker rood geeft dan andere clubs, als ik die tweet moet geloven.
Ik kan zo snel geen scheidsrechter statistieken vinden. Van wie kwam die tweet?
4045
onlogisch
pi_155107815
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 10:12 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Feijenoord heeft nu eenmaal een bepaalde reputatie en zo'n watje van een scheidsrechter is daar gevoelig voor.
pi_155108013
als ie een penalty geeft omdat hij denkt gezien te hebben dat Bilal van achter word belet om te scoren dan MOET ie ook een rode kaart geven ..
ontnemen van een scoringskans...

persoonlijk vond ik het niet eens een overtreding, maar als je hem geeft dan moet de rode kaart ook volgen..

alleen door deze beslissing zou Blom aantonen dat ie een loopje neemt met de regels...
meten met twee maten enzo..

door de rode kaart kwam er overigens wel weer een lekker sfeertje in de Kuip :)
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_155108054
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 10:27 schreef Calciumdude het volgende:
als ie een penalty geeft omdat hij denkt gezien te hebben dat Bilal van achter word belet om te scoren dan MOET ie ook een rode kaart geven ..

persoonlijk vond ik het niet eens een overtreding, maar als je hem geeft dan moet de rode kaart ook volgen..

alleen door deze beslissing zou Blom aantonen dat ie een loopje neemt met de regels...

Na die rode kaart zakte het wel echt dramatisch in elkaar allemaal. Dat baarde me wel echt zorgen. het was echt wachten op de tegentreffer. Ook met een man minder hoor je niet zo weggespeeld te worden, dan moet het gewoon tactisch juist neergezet worden en dat was het verre van.

Hoop dat Gio hiervan geleerd heeft.
pi_155108100
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 10:27 schreef Calciumdude het volgende:

Zijn been werd wel wat onderuitgehaald, het is maar net wat je wil zien.
pi_155108135
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 10:29 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Na die rode kaart zakte het wel echt dramatisch in elkaar allemaal. Dat baarde me wel echt zorgen. het was echt wachten op de tegentreffer. Ook met een man minder hoor je niet zo weggespeeld te worden, dan moet het gewoon tactisch juist neergezet worden en dat was het verre van.

Dirk was toen degene die de boel op sleeptouw nam en Gio gaat luisteren naar die gozert.
pi_155108138
quote:

[..]

Dat heeft hij tijdens de wedstrijd nog, want nadat hij eerst 4-4-1 probeerde en dat heel slecht liep heeft hij het naar 5-3-1 omgezet, wat al een stuk beter ging.
pi_155108152
quote:

[..]

ik zat ook al te wachten tot Utrecht de wedstrijd in handen zou nemen..
tot mijn verbazing deden ze dat ernstig slecht..

daarnaast had Gio wel een duidelijke visie, welke ik niet helemaal begreep,
kazim eruit voor een middenvelder en Bilal op rechtsback had ik niet zo voorzien..
gelukkig heeft het goed uitgepakt mede door hulp van Utrecht..

toen we er na de 1-1 was vaker uitkwamen en weer begonnen te (counter)voetballen kantelde het weer in ons voordeel..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_155108173
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 10:31 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Zijn been werd wel wat onderuitgehaald, het is maar net wat je wil zien.
het gaat er niet om wat je wil zien...
Blom zag een pingel , en dus rood volgens de regels ...
en die weigerde hij te trekken
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_155108196
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 10:36 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

het gaat er niet om wat je wil zien...
Blom zag een pingel , en dus rood volgens de regels ...
en die weigerde hij te trekken
Hij is de scheidsrechter en maakt dat uit, doet die iets te graag.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:38:27 #128
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_155108210
Ik maak me dit seizoen het meeste zorgen om Gio. Ik moet nog maar zien of hij ons verder kan helpen.
pi_155108229
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 10:38 schreef satecl het volgende:
Ik maak me dit seizoen het meeste zorgen om Gio. Ik moet nog maar zien of hij ons verder kan helpen.
Ik ben ook heel benieuwd, maar ik vond zijn wissels in ieder geval wel logisch zaterdag. En nadat het eerst met 4-4-1 compleet kut ging, corrigeerde hij dat met een omzetting naar 5-3-1. Vond ik ook heel aardig gedaan.
pi_155108286
quote:
Ik heb echt alle vertrouwen in Gio. Komt wel goed.
pi_155108290
Rutten had Bilal en Kazim gewisseld en 6-2-1 gespeeld.
pi_155108293
quote:
Die heeft goede steun nu in elftal rond lopen, iedereen lacht om die Kuyt maar die laat ze nog poepie ruiken.
pi_155108298
quote:
Jan Wouters en Kuyt zullen hem wel behoeden voor blunders.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:44:47 #134
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_155108319
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 10:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Kuyt is een demagoog, geen tactisch wonder.
pi_155108326
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 10:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

2 doorgewinterde voetballers met inzicht.
pi_155108330
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 10:44 schreef satecl het volgende:

[..]

Hij is beiden.
pi_155108340
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 10:44 schreef satecl het volgende:

[..]

Die is slimmer dan jij denkt.
  Moderator dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:46:31 #138
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_155108352
quote:
Gast, we zijn 1 wedstrijd onderweg :D Give the man a break :P
4045
onlogisch
pi_155108370
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 10:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Hij is beiden.
Multifunctioneel. kan ook gewoon linksback wanneer nodig.
pi_155108385
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 10:46 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dit was wedstrijd nummer 7 alweer.
pi_155108442
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 10:47 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Dit was wedstrijd nummer 7 alweer.
Je telt wat onlogisch.
pi_155108472
Ik vind het wel een geruststellende gedachte dat ze Jan Wouters erbij hebben gezet.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:51:39 #143
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_155108474
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 10:46 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik heb al 6 wedstrijden gezien onder leiding van Gio.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 10:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind het wel een geruststellende gedachte dat ze Jan Wouters erbij hebben gezet.
Jan maakt ons kampioen.
  Moderator dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:52:32 #144
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_155108489
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 10:51 schreef satecl het volgende:

[..]

Ik heb al 6 wedstrijden gezien onder leiding van Gio.

[..]

Jan maakt ons kampioen.
Ja maar ik bedoel de competitie. Laten we hem nou even de tijd geven.
4045
onlogisch
pi_155108505
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 10:50 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Je telt wat onlogisch.
Hoezo?
pi_155108526
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 10:53 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Hoezo?
Het draait om wedstrijden die tellen.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:55:54 #147
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155108552
Nu alweer gaan zeiken op Gio :')

Samen met van Gastel en Wouters en Dirk als verlengstuk in het veld is het wel een sterk kwartet.
Enige minpuntje is dat punt-naar-achter gedoe in de voorbereiding. Die wedtrijden ben ik alweer vergeten.

't gaat nu om 't echie!
pi_155108598
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 10:54 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Het draait om wedstrijden die tellen.
het gaat toch om het tactische? Het stond gewoon niet in de voorbereiding. Tot de rode kaart was het best te pruimen. Ik had het nog willen zien als die toevalsgoal van Vilhena er niet in was gegaan. We hadden gewoon verloren denk ik.
pi_155108670
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 10:58 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

het gaat toch om het tactische? Het stond gewoon niet in de voorbereiding. Tot de rode kaart was het best te pruimen. Ik had het nog willen zien als die toevalsgoal van Vilhena er niet in was gegaan. We hadden gewoon verloren denk ik.
Zonder die mafkees van een Blom was het 1-0 geworden.
pi_155108674
Christus, ik dacht dat ik negatief was, maar het valt allemaal nog reuze mee als ik een aantal lees.
pi_155108716
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 10:58 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

het gaat toch om het tactische? Het stond gewoon niet in de voorbereiding.
En dat vind je gek? Nieuwe trainer, aantal nieuwe spelers, je belangrijkste speler en aanvoerder weg. Vind je het nou echt gek dat het even slecht staat?

quote:
Tot de rode kaart was het best te pruimen. Ik had het nog willen zien als die toevalsgoal van Vilhena er niet in was gegaan. We hadden gewoon verloren denk ik.
Rode kaart was onzin, na de rooie kaart liepen ze te ver terug, zoals door iedereen ook beaamt, incl. Kuyt en Gio geloof ik. Vervolgens heeft ie het prima omgezet en dus herstelt, tactisch erg goed. Juist op basis van die wedstrijd zou je meer vertrouwen moeten krijgen in Gio.
pi_155108717
Kazim gaat elke wedstrijd een goal maken en daarna voor paar miljoen verkopen.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 11:02:32 #153
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155108718
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 11:00 schreef Scrummie het volgende:
Christus, ik dacht dat ik negatief was, maar het valt allemaal nog reuze mee als ik een aantal lees.
Jij bent dan ook realistisch, hebt altijd gelijk en hebt níet het voetbalverstand van een doperwt _O_
pi_155108734
quote:
12s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 11:02 schreef Divje het volgende:

[..]

Jij bent dan ook realistisch, hebt altijd gelijk en hebt níet het voetbalverstand van een doperwt _O_
Dat sowieso. _O_
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 11:05:36 #155
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155108793
quote:
Wilfred Genee ziet dat Colin Kazim-Richards zijn stempel probeert te drukken op het team van Feyenoord. Dat doet hij echter vooral door zich druk te maken om alles, zowel in als buiten het veld. ''Het verhaal wil dat hij met zijn primitieve gedrag hoog in aanzien zou staan binnen de selectie van Feyenoord'', schrijft de tv-presentator in zijn column in het Algemeen Dagblad.

''Nogal verontrustend'', oordeelt Genee. ''Persoonlijk hoop ik dat aanwinst Marko Veijnovic de nieuwe cultuurdrager van Feyenoord wordt. Bij toeval zaten we deze zomer in hetzelfde hotel. Veijnovic was daar op huwelijksreis. Hoewel dat op het voor alle voetballers verplichte Ibiza was, is Veijnovic in niets een standaardvoetballer.''

''In de korte tijd dat we elkaar spraken, leerden wij hem kennen als een zeer bewuste, slimme en uitgebalanceerde prof met een minstens zo bijzondere vrouw. Mocht hij slagen bij Feyenoord dan hoop ik dat zijn gedrag de maat gaat worden. Uit eerste hand kan ik bevestigen dat hij vol overgave voor Feyenoord heeft gekozen. Puur op gevoel.''
Dat was ook duidelijk te zien in dat filmpje :) mooie kerel wel die Marko.
pi_155108891
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 11:02 schreef Scrummie het volgende:

[..]

En dat vind je gek? Nieuwe trainer, aantal nieuwe spelers, je belangrijkste speler en aanvoerder weg. Vind je het nou echt gek dat het even slecht staat?

[..]

Rode kaart was onzin, na de rooie kaart liepen ze te ver terug, zoals door iedereen ook beaamt, incl. Kuyt en Gio geloof ik. Vervolgens heeft ie het prima omgezet en dus herstelt, tactisch erg goed. Juist op basis van die wedstrijd zou je meer vertrouwen moeten krijgen in Gio.
VInd ik wel gek ja. Het hoort degelijk te staan niet SLECHT. Daar heb je veelste veel kwaliteit voor. Ik kan er nog steeds niet uit dat je van een ploeg als VVV verliest. Dat je niet wint oke, maar gelijkspelen is het minimale, oefenwedstrijd of niet.

Zijn tactische omzet was een gok die dit keer goed uitpakte mede door die toevalstreffer van Vilhena. Ik ben nog niet overtuigd iig, en dat mag toch?
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 11:12:23 #157
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_155108939
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 11:05 schreef Divje het volgende:

[..]

Daarom vond ik het verhaal van Henk Fraser ook zo sterk gisteren in het AD.
Die hadden ze bij de huidige staf moeten trekken.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 11:14:50 #158
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155108998
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 11:12 schreef avotar het volgende:

[..]

Daarom vond ik het verhaal van Henk Fraser ook zo sterk gisteren in het AD.
Die hadden ze bij de huidige staf moeten trekken.
Niet gelezen, is dat nog ergens terug te vinden?
pi_155109012
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 11:05 schreef Divje het volgende:

[..]

Alleen heeft die Wilfred de voetbalkennis van een erwt.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 11:15:50 #160
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155109027
quote:
3s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 11:15 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Alleen heeft die Wilfred de voetbalkennis van een erwt.
Dit gaat dan ook niet over de voetbalkwaliteiten van Marko :P
pi_155109054
Zo'n aardige gozert, die gaat het maken en helemaal met zo'n slinmme vrouw aan zijn zijde.
pi_155109347
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 11:10 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

VInd ik wel gek ja. Het hoort degelijk te staan niet SLECHT. Daar heb je veelste veel kwaliteit voor. Ik kan er nog steeds niet uit dat je van een ploeg als VVV verliest. Dat je niet wint oke, maar gelijkspelen is het minimale, oefenwedstrijd of niet.

Zijn tactische omzet was een gok die dit keer goed uitpakte mede door die toevalstreffer van Vilhena. Ik ben nog niet overtuigd iig, en dat mag toch?
Gut ja, natuurlijk mag dat. Het slaat alleen nergens op :P
pi_155109372
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 11:28 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Gut ja, natuurlijk mag dat. Het slaat alleen nergens op :P
:+
pi_155109411
Kazim doet aan overacting. Zorgt alleen maar voor onrust zo'n figuur wantvoetballen ken die niet.
blablablabla
pi_155109479
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 11:31 schreef Elan het volgende:
Kazim doet aan overacting. Zorgt alleen maar voor onrust zo'n figuur wantvoetballen ken die niet.
Als ie maar vaak scoort dan boeit de rest niet zoveel.
pi_155109505
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 11:33 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Als ie maar vaak scoort dan boeit de rest niet zoveel.
True maar dat doet ie dus ook niet.
blablablabla
pi_155109508
Daarna bij goed bod gelijk verkopen uiteraard.
pi_155109529
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 11:35 schreef Elan het volgende:

[..]

Je weet het niet, hij krijgt wel betere ballen nu.
pi_155109629
Ik ga wel heel hard lachen als hij er 15+ maakt dit seizoen :D Kan er zomaar inzitten.
pi_155109682
quote:
12s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 11:36 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Je weet het niet, hij krijgt wel betere ballen nu.
Dat wel maar zie in hem geen leider itt tot een Kuyt.
Gewoon zijn muil verder houden en blij zijn dat hij tijdelijk bij zo'n mooie club mag bivakeren.
blablablabla
pi_155109722
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 11:40 schreef Thunder0x het volgende:
Ik ga wel heel hard lachen als hij er 15+ maakt dit seizoen :D Kan er zomaar inzitten.
En van Geel nog harder lachen wanneer er club langskomt die er wat miljoenen voor wil geven.
pi_155109783
Het NL voetbal draait tegenwoordig meer om de verkopen dan serieus om de titel strijden.
pi_155109784
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 11:35 schreef Elan het volgende:

[..]

12 doelpunten en 6 assists in 26 wedstrijden is toch niet zo slecht?

Kan dit jaar best nog beter worden. Zie hem wel op 15 doelpunten komen dit seizoen.
pi_155109827
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 11:45 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Kan dit jaar best nog beter worden. Zie hem wel op 15 doelpunten komen dit seizoen.
Wanneer Dirk zijn onnavolgbare bewegingen gaat begrijpen kunnen dat er nog wel meer worden. Kassa.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 11:56:21 #175
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_155110051
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 11:31 schreef Elan het volgende:
Loopt wel 1 op 1 dit eredivisie seizoen.
  Moderator dinsdag 11 augustus 2015 @ 11:58:59 #176
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_155110137
Het beste zou zijn als Van Geel Immers en Kazim nog verkoopt, en Vilhena dan verlengt + basisplaats krijgt. Maar dat zal niet gaan gebeuren.
pi_155110141
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 11:56 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Loopt wel 1 op 1 dit eredivisie seizoen.
Die kopbal was wel geniaal maar hij moet nog leren om de wat simpelere kansen ook te maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2015 11:59:25 ]
pi_155110218
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 11:45 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Wel voor Feyenoord-begrippen.
Dan moet je kools scoren a la Pelle of Dirkie in zijn goede jaren.
blablablabla
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 12:02:23 #179
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155110255
quote:
3s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 11:59 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Die kopbal was wel geniaal maar hij moet nog leren om de wat simpelere kansen ook te maken.
Mwoah, Vejinovic gaf die bal zo voor dat je er eigenlijk alleen tegenaan hoeft te springen :P
pi_155110424
Ik ben wel echt benieuwd wie er uiteindelijk echt een basisplaats weet te veroveren of behouden. Kramer of Kazim Richards.

Kramer natuurlijk een aankoop, maar ik denk dat Kazim Richards voorlopig echt het vertrouwen blijft krijgen van Gio. Zeker als hij z'n doelpunten blijft maken.

Dan is het volgens mij echt nog geen gelopen koers dat Kramer de meest vanzelfsprekende keuze in de spits zou zijn.
pi_155110542
Ik ben ook wel benieuwd wie er dan van de bank verdwijnen als Elia en Kramer klaar zijn om te spelen. Manu en Achahbar?
pi_155110547
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 12:06 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik ben wel echt benieuwd wie er uiteindelijk echt een basisplaats weet te veroveren of behouden. Kramer of Kazim Richards.

Kramer natuurlijk een aankoop, maar ik denk dat Kazim Richards voorlopig echt het vertrouwen blijft krijgen van Gio. Zeker als hij z'n doelpunten blijft maken.

Dan is het volgens mij echt nog geen gelopen koers dat Kramer de meest vanzelfsprekende keuze in de spits zou zijn.
Kramer maakt meeste doelpunten in laatste 10 minuten en dan is Kazim allang moe van het etteren.
.
pi_155110573
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 12:09 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Kramer maakt meeste doelpunten in laatste 10 minuten en dan is Kazim allang moe van het etteren.
.
Dus Kazim basis en Kramer altijd na 60-70 minuten laten invallen?
pi_155110606
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 12:10 schreef H.FR het volgende:

[..]

Of wat eerder afhankelijk van de stand.
pi_155110633
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 12:10 schreef H.FR het volgende:

[..]

hij scoorde bij Ado toch vaak in de laatste 10 minuten ? :P
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_155110636
Kazim sloopt eerst de verdedigers en Kramer maakt ze af dan.
pi_155110665
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 12:01 schreef Elan het volgende:

[..]

Wel voor Feyenoord-begrippen.
Dan moet je kools scoren a la Pelle of Dirkie in zijn goede jaren.
Dat zou fijn zijn. Maar een spits die 25+ doelpunten maakt is volgens mij niet strikt noodzakelijk.

Volgens mij hadden wij in onze kampioensjaren spitsen rondlopen die er zo'n 15 inschoten (Cruz bijvoorbeeld).

Bij Ajax zag je de afgelopen jaren ook dat een spits die er meer dan 20 inschiet niet persé nodig is voor een kampioenschap.

Maar uiteraard kun je beter wel een veelscorende spits hebben dan niet, dat is logisch.
pi_155110693
Niks gelul over mooi voetbal, gewoon wedstrijden winnen daar gaat het om.
pi_155110754
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 12:09 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

.
Dat lijkt me een verkeerde beredenatie. Je kunt beter stellen dat Kramer het vaakst scoort na 80 minuten spelen.

Dat hij dus zou scoren na invalbeurten lijkt me niet persé de juiste gevolgtrekking daaruit. Want dan speelt hij hooguit maar 30 minuten.
  Moderator dinsdag 11 augustus 2015 @ 12:29:11 #190
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_155111324
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 12:06 schreef Tomatenboer het volgende:

Te Vrede bleef ook zijn doelpunten maken. Maar moest direct het veld ruimen toen Kazim kwam.
4045
onlogisch
pi_155111442
quote:

[..]

Die tegen Nelom was gewoon terecht, dat was zo overduidelijk.
pi_155111587
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 10:39 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik ben ook heel benieuwd, maar ik vond zijn wissels in ieder geval wel logisch zaterdag. En nadat het eerst met 4-4-1 compleet kut ging, corrigeerde hij dat met een omzetting naar 5-3-1. Vond ik ook heel aardig gedaan.
Vond ik niet, had gelijk Van der Heijden erin gezet, want Bilal op de back vond ik belachelijk, later herstelde hij dat gelukkig.
pi_155111595
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 12:31 schreef Luni het volgende:

[..]

Na die eerste pingel kon Blom daar ook niet meer onderuit.
pi_155111630
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 12:29 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Te Vrede bleef ook zijn doelpunten maken. Maar moest direct het veld ruimen toen Kazim kwam.
Dat is waar. Daarom ben ik zo benieuwd.

Al speelde bij Te Vrede ook mee dat hij er echt geen reet van kan.
pi_155111709
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 12:31 schreef Luni het volgende:

[..]

Het duwtje was overduidelijk. Alleen vinden zulke en veel ergere duwtjes 100 keer per wedstrijd plaats.
  Moderator dinsdag 11 augustus 2015 @ 12:39:02 #196
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_155111760
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 12:38 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Het duwtje was overduidelijk. Alleen vinden zulke en veel ergere duwtjes 100 keer per wedstrijd plaats.
Als een aanvaller zo'n duwtje maakt, wordt er ook meteen, terecht, gefloten.
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 11 augustus 2015 @ 12:39:24 #197
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_155111775
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 12:36 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat is waar. Daarom ben ik zo benieuwd.

Al speelde bij Te Vrede ook mee dat hij er echt geen reet van kan.
Dat is waar. Alleen ik weet niet hoe goe dik Kramer voetballend moet vinden :')
4045
onlogisch
pi_155111904
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 12:38 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ze kunnen bij zo'n beetje elke corner wel een strafschop geven, maar deze was wel erg opzichtig.
  Moderator dinsdag 11 augustus 2015 @ 12:43:50 #199
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_155111943
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 12:42 schreef Luni het volgende:

[..]

Ze kunnen bij zo'n beetje elke corner wel een strafschop geven, maar deze was wel erg opzichtig.
Feitelijk zou je dat ook moeten doen. Moet je eens opletten na 3 speelrondes hoe weinig er nog getrokken en geduwd wordt tijdens een corner :)
4045
onlogisch
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 12:46:25 #200
139407 jorienvdherik
pi_155112031
Hebben we vertrouwen in zondag, cambuur uit?
pi_155112067
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 12:39 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat is waar. Alleen ik weet niet hoe goe dik Kramer voetballend moet vinden :')
Daar ben ik wel een beetje bezorgd over. Maar we zullen het zien. Ben zelf heel benieuwd wie er nu nog meer op de tribune terecht komen. Ik vrees o.a. Achahbar.. Echt een verdrietige zaak vind ik dat.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 12:50:11 #202
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_155112159
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 11:14 schreef Divje het volgende:

[..]

Niet gelezen, is dat nog ergens terug te vinden?
'Als ik diva wil zien, kijk ik naar Yolanthe. Die heeft beter lichaam dan Wormgoor'

(AD)
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_155112649
En ja hoor

Kevin Blom kan komend weekend een uitje plannen met zijn gezin. De scheidsrechter is door de KNVB een week aan de kant gezet na zijn dramatische optreden bij Feyenoord - FC Utrecht. Blom is zelfs niet ingepland voor de Jupiler League.

Rick Karsdorp was het eerste slachtoffer van Blom door een rode kaart te trekken. De KNVB gaf nog de indruk dat de arbiter gelijk had door een schikkingsvoorstel te doen van drie duels, maar het aan de kant houden van Blom geeft een ander signaal af. Daarnaast gaf de arbiter twee penalty's.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:10:12 #204
269692 Divje
brr brr patapim
pi_155112804
pi_155113956
Zondag fluit Pol van Boekel.
pi_155113980
quote:
Zie hem graag ooit als hoofdtrainer bij ons
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:48:16 #207
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_155114095
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 12:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Cambuur uit, altijd lastig. Maar zie niet in waarom Feyenoord daar niet zou kunnen winnen.
pi_155114955
quote:
KNVB gooit het op toeval
Volgens de KNVB heeft dat niets te maken met zijn optreden bij het duel tussen Feyenoord en FC Utrecht (3-2) van afgelopen zaterdag. De voetbalbond laat weten Blom vrij is omdat de bond nu eenmaal meer scheidsrechters heeft dan wedstrijden. “Eens in de zoveel tijd heeft elke scheidsrechter een weekend geen wedstrijd. Dit keer is dat Kevin Blom.”
pi_155115029
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 12:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Dirk is er nu bij.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2015 14:17:49 ]
pi_155115035
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 13:48 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Cambuur uit, altijd lastig. Maar zie niet in waarom Feyenoord daar niet zou kunnen winnen.
Ik verwacht wel dat we van Cambuur kunnen winnen ja, maar het gaat mij er meer om of het tactisch al wat beter staat, dat er wat meer gedachte lijkt te zitten in het spel.
Want de 2 daaropvolgende weekenden krijgen we achtereenvolgens Vitesse en PSV, dan mogen we wel wat verder ingespeeld zijn dan nu, willen we daar een kans tegen maken :{
pi_155115119
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 14:14 schreef H.FR het volgende:

[..]

Wat een toeval, ook in de Jupiler League niets te fluiten?
pi_155115146
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 14:17 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik verwacht wel dat we van Cambuur kunnen winnen ja, maar het gaat mij er meer om of het tactisch al wat beter staat, dat er wat meer gedachte lijkt te zitten in het spel.
Want de 2 daaropvolgende weekenden krijgen we achtereenvolgens Vitesse en PSV, dan mogen we wel wat verder ingespeeld zijn dan nu, willen we daar een kans tegen maken :{
Ik denk dat Vitesse met hetzelfde probleem kampt. Desalniettemin merken we na die twee wedstrijden wel hoe ver we zijn.
pi_155115220
denk dat je het scoren van Kramer in de laatste tien minuten van een wedstrijd best wel kunt baseren op het alles of niets wat je dan vaak gaat spelen.

te vrede is ook een voetballer voor dat type voetbal..
die moet je ook niet aanspelen en hopen dat ie een actie maakt..
die moet de bal in een keer op doel kunnen rammen/koppen/verlengen..
Kramer is volgens mij ook zo'n voetballer..
kan me niet voorstellen dat die vaak in de basis zal starten..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_155115240
Ik denk dat Kramer Kazim er wel uit gaat spelen, serieus.
pi_155115556
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 14:24 schreef Scrummie het volgende:
Ik denk dat Kramer Kazim er wel uit gaat spelen, serieus.
Gio moet uitkijken dat hij Kazim niet te veel macht geeft.
Hoe Kazim als een malloot pal naast Gio langs de lijn aanwijzingen stond te geven aan het team EN Gio nadat hij gewisseld was.. dat zou hij voor de gein eens bij een Mourinho moeten proberen..
pi_155115872
Voor mijn idee is dat omdat die jongen het rete naar zijn zin heeft bij ons.
Maar hij mag inderdaad wel een tikje ingetogener.
pi_155115906
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 14:35 schreef Cara het volgende:

[..]

Hoe Kazim als een malloot pal naast Gio langs de lijn aanwijzingen stond te geven aan het team EN Gio nadat hij gewisseld was.. dat zou hij voor de gein eens bij een Mourinho moeten proberen..
Gio maakt zich denk ik echt niet druk om zoiets, waarom zou je?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_155116104
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 14:24 schreef Calciumdude het volgende:
denk dat je het scoren van Kramer in de laatste tien minuten van een wedstrijd best wel kunt baseren op het alles of niets wat je dan vaak gaat spelen.

te vrede is ook een voetballer voor dat type voetbal..
die moet je ook niet aanspelen en hopen dat ie een actie maakt..
die moet de bal in een keer op doel kunnen rammen/koppen/verlengen..
Kramer is volgens mij ook zo'n voetballer..
kan me niet voorstellen dat die vaak in de basis zal starten..
Het speelt zeker mee dat ploegen in de laatste 10 minuten meer ruimte gaan weggeven over het algemeen.

Maar Kramer is zeker niet zo'n beperkte spits als jij beschrijft.

Als je zijn doelpunten van vorig seizoen terugkijkt dan zijn dat ook zeker niet alleen maar simpele intikkertjes of een kwestie van blind rammen / koppen of verlengen.

Hij heeft ook gescoord met lobjes en geplaatste ballen waar hij de rust moest bewaren en waar ook inzichte en techniek bij komt kijken, en heeft ook zo nu en dan gefungeerd als 'aanspeelpunt'.

Dus ik zie hem wel als potentiele basisspeler, maar Kazim Richards doet het toch ook zeker niet verkeerd, dus ik vroeg me af hoe snel Gio bereid zou zijn om Kazim uit de basis te halen.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 15:12:11 #219
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_155116511
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 14:35 schreef Cara het volgende:

[..]

Wat is het probleem? Dat Mourinho hier niet mee akkoord zou gaan komt omdat Mourinho zelf ook een beetje gestoord is. Maar behalve fanatiek meeleven langs de zijlijn doet hij weinig verkeerd toch.
pi_155116777
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_155117337
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 14:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Dus ik zie hem wel als potentiele basisspeler, maar Kazim Richards doet het toch ook zeker niet verkeerd,
Je blijft gewoon zien dat het een beperkte spits is. Die kans direct voorafgaand aan die 1-0 was daarin wel echt heel typisch, daar zag je gewoon dat Kazim te laat startte bij de lage voorzet van Kuyt, waardoor hij net dat voetje tekort kwam. Kuyt hield echt eventjes in, en keek, maar Kazim vertrok pas toen de pass kwam. Het zou wel kunnen dat ie daarin momenteel hard bijleert, maar dat zijn dus typische spitsengoals die Kramer dus wel zou maken.

Het is dus een beetje afhankelijk van hoe Gio wilt gaan spelen en in hoeverre Kazim zich nog ontwikkelt, maar ik verwacht vrij veel van dat soort lage voorzetten, en daartoe dus Kramer veel geschikter dan Kazim :)
pi_155117928
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 15:38 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Je blijft gewoon zien dat het een beperkte spits is. Die kans direct voorafgaand aan die 1-0 was daarin wel echt heel typisch, daar zag je gewoon dat Kazim te laat startte bij de lage voorzet van Kuyt, waardoor hij net dat voetje tekort kwam. Kuyt hield echt eventjes in, en keek, maar Kazim vertrok pas toen de pass kwam. Het zou wel kunnen dat ie daarin momenteel hard bijleert, maar dat zijn dus typische spitsengoals die Kramer dus wel zou maken.
...
Ja! Dat is precies wat ik dacht op dat moment! Alleen dacht ik toen niet eens aan Kramer, maar mompelde: "Anass was daar wél op tijd geweest..."

Moet trouwens bekennen dat ik Kazim steeds meer ga waarderen. Voetballend niet, maar qua beleving en inzet is het prachtig om te zien. Dat ene stukje op 10:47 ook voordat Kuyt de strafschop gaat nemen, als een opgewonden kleuter die stoned van de Fruitella op zijn verjaardag de cadeautjes voor het eerst ziet _O-

If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 16:01:33 #223
277865 Sejt
Ondertitel
pi_155118112
Guidetti leefde ook zo mee, dat vond iedereen prachtig. Kazim doet het, vind een deel van de mensen het niks. :z
I love my mispoken words.
pi_155118250
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 15:56 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Ja! Dat is precies wat ik dacht op dat moment! Alleen dacht ik toen niet eens aan Kramer, maar mompelde: "Anass was daar wél op tijd geweest..."

Ja, dat zei een vriend van me ook, toen ik Kramer noemde daar. Was ik het overigens ook mee eens hoor. Wel mooi dat Kazim het nog gedurende die discussie gelijk recht zette :P
pi_155118400
quote:
Michiel Kramer werd dinsdag gepresenteerd als nieuwe aanwinst van Feyenoord. De aanwezige media maakten direct kennis met de goedlachse Rotterdammer, die apetrots is op zijn overstap.

De transfer van Kramer naar zijn geboortestad Rotterdam verliep niet bepaald vlekkeloos, maar na een lang steekspel tussen ADO en Feyenoord kwam er dan eindelijk groen licht. Ongeduldig werd de spits niet. “Dat deed mij niet veel”, vertelt hij aan RTV Rijnmond. “Dat is een spelletje van de clubs geweest en daar heb ik verder geen invloed op. Ik kan wel aangeven dat ik naar Feyenoord wil, maar daar heeft ADO ook niet veel aan. Pas toen de clubs eruit kwamen, kwam ik in beeld.”

Nu hij daadwerkelijk in het Feyenoord-shirt te bewonderen is, overheerst er een gevoel van trots. “Ik ga er alles aan doen om dit shirt iedere wedstrijd met heel veel eer te verdedigen. Op het moment dat ik hier als kleine jongen in het stadion zat, was ik supporter. Dat ben ik altijd gebleven. Ik volgde de club op de voet en dat ik daar nu zelf onderdeel van mag maken is bijzonder.”

Afgeketste transfer
Eerder deze zomer lonkte er voor Kramer nog een transfer naar de Verenigde Arabische Emiraten. De Rotterdammer had zelf al een akkoord met Baniyas FC, maar de deal ketste uiteindelijk af. “Abu Dhabi was financieel heel aantrekkelijk. Als ik daarheen zou zijn gegaan, kon ik alles doen wat ik wilde. Daar had ik bewust voor gekozen, omdat ik een gezin heb en dat ook moet onderhouden. Op het moment dat het niet doorging, was het dan ook even vervelend. Mentaal is dat even zwaar. Ook omdat je je instelt op een buitenlands avontuur.”

“Op het moment dat Feyenoord zich daarna meldde, ben ik rustig gebleven”, vervolgt Kramer. “Ook omdat ik nu wist dat het op het laatste moment nog fout kan gaan. Gelukkig was dit nu niet het geval en sta ik hier met heel veel trots. Ik stond de laatste keer (in 1999, red.) op de Coolsingel, dus ik weet hoe mooi een kampioenschap is. Dat zou wel de ultieme droom zijn. Toen stond ik er voor Julio Cruz, die scoorde tegen NAC nog de gelijkmaker.”

Houding
Het Legioen moet nog even geduld hebben, want Kramer is nog niet wedstrijdfit. “Ik heb nog geen negentig minuten gespeeld in de voorbereiding, omdat ik veel gemist heb vanwege dat Abu Dhabi-verhaal. In eerste instantie zal ik dus eerst mee moeten spelen in het tweede elftal”, aldus de spits, die bij ADO regelmatig kritiek kreeg op zijn ietwat nonchalante houding. “Dat ligt ook een beetje in mijn spel, dat kan ik er niet uithalen. Er zullen momenten zijn dat mensen zich doodergeren aan mij, maar dat ben ik inmiddels gewend. Ik zal er alles aan doen om iedere wedstrijd die overwinning binnen te halen. De ene keer zal dat beter gaan dan de andere keer.”
pi_155118565
Kramer voorlopig dus niet wedstrijdfit. Dat is wel jammer.

Bovendien al de 3de speler die niet wedstrijdfit blijkt nadat hij is aangetrokken (Van der Heijden, Elia en nu Kramer). :(

Hopelijk is hij er zo snel mogelijk wel bij.
pi_155118765
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 16:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Kramer voorlopig dus niet wedstrijdfit. Dat is wel jammer.

Bovendien al de 3de speler die niet wedstrijdfit blijkt nadat hij is aangetrokken (Van der Heijden, Elia en nu Kramer). :(

Hopelijk is hij er zo snel mogelijk wel bij.
Maar ja, ook Clasie, Boetius, en zelfs Van Persie zijn direct geblesseerd, dan valt 'nog niet wedstrijdfit' nog wel mee. :)

Met niet wedstrijdfit zou hij op zich wel gewoon kunnen banken en in kunnen vallen. Kunnen we vast een beetje aan hem wennen, voor hetzelfde geldt blijft dat zijn rol voorlopig ook gewoon :P
pi_155118767
Ja, wel jammer. Maar zo hard hebben we hem toch niet nodig. Er is al een andere prima bankzittende spits, namelijk Achahbar.
pi_155119094
Dat interview met Kramer :')

Ik ben niet van de hartslagmetertjes :') :')

Lijkt meer een supporter dan een voetballer die we aangetrokken hebben.
pi_155119164
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 16:28 schreef Thunder0x het volgende:

Wat had je dan verwacht? Hij is bijna 27 en heeft vorig jaar voor het eerst meer dan 10 doelpunten in de Eredivisie gemaakt.
pi_155119218
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 16:31 schreef H.FR het volgende:

[..]

Wat had je dan verwacht? Hij is bijna 27 en heeft vorig jaar voor het eerst meer dan 10 doelpunten in de Eredivisie gemaakt.
Een normaal interview.
pi_155119272
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 16:19 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Maar ja, ook Clasie, Boetius, en zelfs Van Persie zijn direct geblesseerd, dan valt 'nog niet wedstrijdfit' nog wel mee. :)

Met niet wedstrijdfit zou hij op zich wel gewoon kunnen banken en in kunnen vallen. Kunnen we vast een beetje aan hem wennen, voor hetzelfde geldt blijft dat zijn rol voorlopig ook gewoon :P
Dat is waar, en wedstrijdfit wordt je over het algemeen wel binnen een week of 3.
pi_155119293
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 16:31 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dat zegt natuurlijk niets over je professionele instelling.

Maar ik denk wel dat Kramer bij Feyenoord zijn instelling gaat verbeteren.

Hij zal wel moeten, anders komt hij niet mee bij dit Feyenoord.
pi_155119378
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 16:36 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat zegt natuurlijk niets over je professionele instelling.

Maar ik denk wel dat Kramer bij Feyenoord zijn instelling gaat verbeteren.

Hij zal wel moeten, anders komt hij niet mee bij dit Feyenoord.
Ja, begreep het verkeerd :@

Ik denk dat het feit dat hij supporter is hem juist kan helpen, anders had ik het hem zeker niet zien redden. Nu heeft hij nog een extra motivatie.
pi_155119895
quote:

https://instagram.com/p/5(...)kecolinkazimrichards

Kazim wel _O_
pi_155120081
quote:
De Kaaz aan het werk _O_
pi_155120256
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 17:06 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Wat is dit :')
Een interview via een brakke verbinding / slechte camera?
pi_155120525
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 17:08 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Een interview via een brakke verbinding / slechte camera?
Fc Afkicken :o
pi_155120977
Was Kazim maar wat meer als Kramer. :{
pi_155121399
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 17:35 schreef KillemWieft het volgende:
Was Kazim maar wat meer als Kramer. :{
Kazim is buiten het veld het perfecte rolmodel voor die straatjochies die allemaal tegen hem opkijken. Hij heeft soms wat rare trekjes maar hij is wel een echte prof die zich alleen op voetbal en zijn gezin richt en niet op randzaken
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 18:51:29 #242
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_155123286
Schaken staat wel aardig te spelen tegen PSV vind ik. :@
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_155123468
wat is dat voor slecht interview van Kramer met NAC TV presentator Joeperdepoep :')
pi_155124077
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 17:52 schreef Henrys het volgende:

[..]

Kazim is buiten het veld het perfecte rolmodel voor die straatjochies die allemaal tegen hem opkijken. Hij heeft soms wat rare trekjes maar hij is wel een echte prof die zich alleen op voetbal en zijn gezin richt en niet op randzaken
Ook in interviews werd ik vanaf dag 1 al moe van die gozer. Of hij nu stoer doet of juist heel volwassen en door de wol geverfd over probeert te komen, het draait allemaal om zijn imago. Dat die jonkies hem als een soort OG zien vindt hij natuurlijk helemaal geweldig.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 19:12:08 #245
22565 asco
Los in deze tent
pi_155124142
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 18:51 schreef TC03 het volgende:
Schaken staat wel aardig te spelen tegen PSV vind ik. :@
Eens.
Dat hij vandaag maar wat mondjes gaat snoeren, prima toch.
pi_155125054
Ruben dolt de hele PSV verdediging.

bless
pi_155125345
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 19:10 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Ook in interviews werd ik vanaf dag 1 al moe van die gozer. Of hij nu stoer doet of juist heel volwassen en door de wol geverfd over probeert te komen, het draait allemaal om zijn imago. Dat die jonkies hem als een soort OG zien vindt hij natuurlijk helemaal geweldig.
Ik kan in zijn interviews weinig volwassenheid bespeuren. Hij is vooral iemand die volwassenheid veinst. Ik vind 'm zowel binnen als buiten het veld vermoeiend.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_155125500
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 16:09 schreef H.FR het volgende:

[..]

Opvolger van Luigi dus
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_155125953
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 19:10 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Hij heeft een erg zware jeugd gehad dus kan het hem niet kwalijk nemen

http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)Kazim-Richards.dhtml
pi_155127752
Al 2 punten uitgelopen op Psv deze speelronde :)
pi_155127803
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 20:56 schreef H.FR het volgende:
Al 2 punten uitgelopen op Psv deze speelronde :)
En hoe :)
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 21:21:53 #252
444325 IkBenNietFries
Friese Feyenoorder
pi_155128689
Onze grote vriend Te Vrede scoorde net tegen De Graafschap trouwens.
pi_155128706
#topscorer
pi_155128800
Ik zag het ook ja. Ach, straks krijgen ze er 1 tegen door een matige aanname van hem.
pi_155128976
Mulder > Vermeer
  Moderator dinsdag 11 augustus 2015 @ 21:31:29 #256
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_155129060
Te Vrede > Kramer
4045
onlogisch
pi_155129130
Super cup > Heerenveen - graafschap
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:22:22 #258
53267 TC03
pi_155131325
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 21:21 schreef IkBenNietFries het volgende:
Onze grote vriend Te Vrede scoorde net tegen De Graafschap trouwens.
Meer goals dan Kramer tot nu toe :@
pi_155131632
Lees net dat scheidsrechters ook geinstrueerd zijn meer op de karsdorp momentjes te letten dit seizoen en daar streng tegen op te treden.

Verder buitenspel meer op basis van hinderlijkheid.
pi_155132161
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:27 schreef H.FR het volgende:
Lees net dat scheidsrechters ook geinstrueerd zijn meer op de karsdorp momentjes te letten dit seizoen en daar streng tegen op te treden.

Als ze dat nu van te voren communiceren dan kan er misschien een klein beetje meer begrip ontstaan.
Al vind ik het nog steeds geen rood.

Heb je een bron?
pi_155132218
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:38 schreef K.offie het volgende:

[..]

Als ze dat nu van te voren communiceren dan kan er misschien een klein beetje meer begrip ontstaan.

Heb je een bron?
Groot artikel in de vi.
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:50:23 #262
53267 TC03
pi_155132635
Waar zou Bakkal uithangen tegenwoordig?

Zo debiel dat hij na dat ene seizoen niet gebleven is...
pi_155132738
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:50 schreef TC03 het volgende:
Waar zou Bakkal uithangen tegenwoordig?

Zo debiel dat hij na dat ene seizoen niet gebleven is...
Lekker bacootjes drinken hier en daar.

Maar goed dat hij niet gebleven is toch? Zijn terugkeer was nou niet bepaald een succes, terwijl hij binnen werd gehaald als een "verlosser" :')
Abracadabra, tapate guarra!
  dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:54:29 #264
53267 TC03
pi_155132808
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:52 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Lekker bacootjes drinken hier en daar.

Maar goed dat hij niet gebleven is toch? Zijn terugkeer was nou niet bepaald een succes, terwijl hij binnen werd gehaald als een "verlosser" :')
In 2011/2012 was hij best goed. Daarna ging hij naar Rusland en sindsdien is het hopeloos.
pi_155132963
quote:

Ah, dus er moet even een punt gemaakt worden in Zeist. Succes met het proberen kwijt te raken van je schorsing.
pi_155136187
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 17:19 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Fc Afkicken :o
Is Michael Aerts al te gast geweest?
pi_155137655
Leuk gespeeld zo'n eerste wedstrijd Mulder en Tevrede.
pi_155139633
quote:

Ze zijn dus weer gehersenspoeld in Zeist zoals Derksen dat altijd zegt. Even iedereen bang maken door de eerste die de fout in gaat direct rood te geven en flink te schorsen. Over een week of drie is iedereen het weer vergeten en wordt er voor dezelfde overtreding geel gegeven.

Helaas is het Karsdorp geworden en niet Nelom.
pi_155139783
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:38 schreef K.offie het volgende:

[..]

Heb je een bron?
Was vantevoren bekend, maar ook al raakte Karsdorp z'n enkel, dat maakt het nog niet per se "ernstig gemeen spel".
  woensdag 12 augustus 2015 @ 07:46:30 #270
139407 jorienvdherik
pi_155140130
Schaken was goed man gister
  Moderator woensdag 12 augustus 2015 @ 07:51:15 #271
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_155140152
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 07:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Onbegrijpelijk dat we die man hebben laten gaan.

#Bless..
4045
onlogisch
pi_155140160
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 07:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Zie je wel vaker zo'n kleine opleving.
pi_155140803
quote:
9s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 07:51 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk dat we die man hebben laten gaan.

#Bless..
Fredsj
pi_155140813
quote:
Brentford-coach Marinus Dijkhuizen wilde Michiel Kramer graag naar Engeland halen. Zijn werkgever analyseert de cijfers en statistieken van spelers steevast en kwam echter tot de conclusie dat de voormalig clubtopscorer van ADO Den Haag een 'geluksspits' is zonder restwaarde.

''De goals die ik heb gemaakt, waren volgens mij gewoon goede goals,'' zegt Kramer daarover in het Algemeen Dagblad. ''Ik had er nog wel meer kunnen maken, maar het waren allemaal velddoelpunten. Ik heb geen enkele strafschop of vrije trap genomen. En ja, diegene die dat daar heeft gezegd was volgens mijn informatie een gokverslaafde.''

''Die zegt dan dat ik niet goed genoeg ben voor die club? Hoe serieus moet ik die gozer nemen? Een geluksgoal is in mijn ogen een doelpunt waarbij een keeper een fout maakt. Niet als je een bal in de kruising kopt. Of ik überhaupt naar Brentford had gewild? Nee. Ik ben naar Feyenoord gekomen om te doen waar ik goed in ben. En dat is het maken van doelpunten.''
pi_155140831
quote:
In de winterstop was Feyenoord nog niet overtuigd van de kwaliteiten van spits Michiel Kramer en ook een maand geleden kreeg de Rotterdammer nog te horen dat niet iedereen bij de club overtuigd was. Nu ligt Kramer echter voor drie jaar vast in De Kuip.

''Of ik meteen heb gevraagd naar die afwijzing? Ja, natuurlijk'', vertelt de doelpuntenmaker in het Algemeen Dagblad. ''Dat lijkt mij ook logisch toch? Daar heb ik een antwoord op gekregen. Wat precies, kan ik niet zeggen. Als ik dat tegen de pers zeg, krijg ik weer van alles over mij heen. Maar het was voor mij duidelijk genoeg. Om hier te kunnen slagen, moet er een technische staf zijn die in mij gelooft. Dat geloof is er nu. Ze hebben gezegd dat ik meer dan welkom ben.''

Kramer wil niet in detail treden, de eerste tekenen dat hij meer op zijn woorden gaat letten? ''Alleen als mijn gezin er problemen mee krijgt, zeg ik dingen niet.'' Een beetje ophef schrikt hem niet af getuige zijn Ajax-tweet van 'prima tackle' eerder. ''Dat was cynisch. Ik begreep ook wel dat er reacties op zouden komen, maar niet dat het allemaal zo overdreven zou worden. En ach, als je hier bent opgegroeid, is het toch ook logisch dat Ajax niet jouw favoriete club is. Ik zat als kleine jongen al hier op vak P.''
pi_155141128
quote:
10s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:52 schreef H.FR het volgende:
'De goals die ik heb gemaakt, waren volgens mij gewoon goede goals,'' zegt Kramer daarover in het Algemeen Dagblad. ''Ik had er nog wel meer kunnen maken, maar het waren allemaal velddoelpunten. Ik heb geen enkele strafschop of vrije trap genomen. En ja, diegene die dat daar heeft gezegd was volgens mijn informatie een gokverslaafde.''

''Die zegt dan dat ik niet goed genoeg ben voor die club? Hoe serieus moet ik die gozer nemen? Een geluksgoal is in mijn ogen een doelpunt waarbij een keeper een fout maakt. Niet als je een bal in de kruising kopt.
Ik denk dat de statistici en Kramer een iets andere definitie aanhouden van geluksgoals :{

Er zit natuurlijk nogal een verschil tussen het creeren van een kans doormiddel van een vooraf ingestudeerd aanvalsidee, of op basis van reactievoetbal op de juiste plek terecht komen...
quote:
11s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 08:54 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dat kan inderdaad wel interessant zijn. Maar zelfs als het echt er doorheen gedrukt zou zijn door de VVF, dan zou k niet verwachten dat ze hem dat klinkklaar vertellen...
Het kan ook gewoon zijn dat Fredsj geen vertrouwen in hem had, en de huidige TS wel. En het geouwehoer wat ie dan over zich heen zou krijgen een nieuw opgelaaide discussie over of hij wel of niet goed genoeg zou zijn.
pi_155141148
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:14 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik denk dat de statistici en Kramer een iets andere definitie aanhouden van geluksgoals :{

Er zit natuurlijk nogal een verschil tussen het creeren van een kans doormiddel van een vooraf ingestudeerd aanvalsidee, of op basis van reactievoetbal op de juiste plek terecht komen...

[..]

Dat kan inderdaad wel interessant zijn. Maar zelfs als het echt er doorheen gedrukt zou zijn door de VVF, dan zou k niet verwachten dat ze hem dat klinkklaar vertellen...
Het kan ook gewoon zijn dat Fredsj geen vertrouwen in hem had, en de huidige TS wel. En het geouwehoer wat ie dan over zich heen zou krijgen een nieuw opgelaaide discussie over of hij wel of niet goed genoeg zou zijn.
Dat denk ik ook ja. Ik ben heel benieuwd naar hem. Hopelijk doet hij het goed, maar ik verwacht er eigenlijk niks van. Ik zie ook liever Achahbar zijn minuten maken.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 09:16:55 #278
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_155141155
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:16 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dat denk ik ook ja. Ik ben heel benieuwd naar hem. Hopelijk doet hij het goed, maar ik verwacht er eigenlijk niks van. Ik zie ook liever Achahbar zijn minuten maken.
Hoe vaak heb jij nu al gezegd dat je graag Achahbar ziet spelen? Ik gok een keer of 313.
pi_155141161
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:16 schreef satecl het volgende:

[..]

Hoe vaak heb jij nu al gezegd dat je graag Achahbar ziet spelen? Ik gok een keer of 313.
Ik ben het nog wel altijd met hem eens :P

Misschien moet jij ook eens wat sterker lobbyen voor een basisplek voor Sleegers, anders komt je revelatie van het seizoen nooit uit :D
pi_155141256
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:16 schreef satecl het volgende:

[..]

Kan het niet vaak genoeg zeggen ^O^

Je overdrijft, ik denk zelf 40-45 keer.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 09:24:32 #281
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_155141259
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:17 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Misschien moet jij ook eens wat sterker lobbyen voor een basisplek voor Sleegers, anders komt je revelatie van het seizoen nooit uit :D
Tjah, ik had van te voren ook niet kunnen weten dat ze Elia zouden aantrekken. In mijn ogen echt een topaankoop en een vaste basisspeler. Sleegers zal daarom (denk ik) weinig kans meer krijgen.

Misschien op 10 ? Maar dat durft Gio helaas niet aan. Misschien wordt hij verhuurd aan bijvoorbeeld Utrecht en is hij daar de revelatie van de Eredivisie. Dan heb ik evengoed nog gelijk ;)

pi_155141269
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:17 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Dat is mooi :)

Als die wordt verhuurd kan het nog steeds een revelatie worden, alleen niet bij ons.
Verlengen + verhuren zeg ik en dan volgend jaar een echte kans.
pi_155141389
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:24 schreef satecl het volgende:

[..]

Tjah, ik had van te voren ook niet kunnen weten dat ze Elia zouden aantrekken. In mijn ogen echt een topaankoop en een vaste basisspeler. Sleegers zal daarom (denk ik) weinig kans meer krijgen.

Misschien op 10 ? Maar dat durft Gio helaas niet aan. Misschien wordt hij verhuurd aan bijvoorbeeld Utrecht en is hij daar de revelatie van de Eredivisie. Dan heb ik evengoed nog gelijk ;)

Hopelijk verlengen ze hem wel snel. Op zich zou hij wel 1e stand-in kunnen zijn.

Als Kramer echt het vertrouwen krijgt van Gio dan zou het zo moeten staan wmb:

Kuyt (Bilal) - Kramer (Achahbar) - Elia (Sleegers)

En dan heb je Kazim/Manu achter de hand als er gerommeld moet worden in een dichtgetimmerde defensie/ slechtlopende wedstrijd. Waartoe Manu dan wmb wel mag vertrekken..

Zag ik nou in dat filmpje dat hij een aardig doelschot heeft met zowel links als rechts? Ik dacht dat ie ('slechts') linksbenig was
pi_155141507
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:33 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Hopelijk verlengen ze hem wel snel. Op zich zou hij wel 1e stand-in kunnen zijn.

Als Kramer echt het vertrouwen krijgt van Gio dan zou het zo moeten staan wmb:

Kuyt (Bilal) - Kramer (Achahbar) - Elia (Sleegers)

En dan heb je Kazim/Manu achter de hand als er gerommeld moet worden in een dichtgetimmerde defensie/ slechtlopende wedstrijd. Waartoe Manu dan wmb wel mag vertrekken..

Zag ik nou in dat filmpje dat hij een aardig doelschot heeft met zowel links als rechts? Ik dacht dat ie ('slechts') linksbenig was
Probleem is dat er altijd maar 2 voorhoedespelers als reserve meegaan.
pi_155141528
quote:
Ruben Schaken heeft het idee dat Feyenoord een fout heeft gemaakt door hem in de afgelopen winterse transferperiode te laten gaan. De aanvaller, die inmiddels onder contract staat bij ADO Den Haag, had namelijk helemaal het idee niet dat hij het niveau van de Rotterdammers niet meer bij kon benen.

"Ik had nog mee gekund bij Feyenoord. Dat weet ik 100 procent zeker", liet de buitenspeler dan ook duidelijk weten in gesprek met NUsport. "Misschien hebben ze me dus te vroeg laten gaan. Maar er is geen rancune richting Feyenoord. Voor de toenmalige trainer Fred Rutten heb ik respect, ondanks dat hij er voor koos me niet op te stellen."

Na een half jaar Azerbeidzjaan keerde Schaken terug in de Eredivisie. Met ADO Den Haag hoopt Schaken nu mooie resultaten te kunnen boeken. "Het is mooi om hier weer te zijn. Ik weet hoe het spelletje in de eredivisie gespeeld moet worden en tegen PSV was het meteen een mooie avond voor de club."
  Moderator woensdag 12 augustus 2015 @ 09:41:36 #286
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_155141568
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:39 schreef H.FR het volgende:

[..]

Mee eens. Ik word door menig Feyenoorder verguisd, ook door de jongens bij mij op het vak, maar ik vond Ruben nooit zo'n slechte speler. Hij heeft snelheid, heel veel dreiging, goed fysiek.

Ok, zijn voorzetten waren vaak crap, maar dat waren de corners van Clasie ook. Ik vind het oprecht zonde dat ie is vertrokken :)
4045
onlogisch
pi_155141682
quote:
14s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:41 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Mee eens. Ik word door menig Feyenoorder verguisd, ook door de jongens bij mij op het vak, maar ik vond Ruben nooit zo'n slechte speler. Hij heeft snelheid, heel veel dreiging, goed fysiek.

Ok, zijn voorzetten waren vaak crap, maar dat waren de corners van Clasie ook. Ik vind het oprecht zonde dat ie is vertrokken :)
Hij heeft veel heel aardige wedstrijden gespeeld, al werd hij voor mijn idee wel wat trager zijn laatste jaar.
pi_155141710
Was deze al gepost?

quote:
De transfer van Eric Botteghin laat nog altijd op zich wachten. De centrale verdediger was de derde in het drieluik van nieuwelingen voor Feyenoord. Eljero Elia en Michiel Kramer werden afgelopen week al binnen geharkt door de Rotterdammers.

Het leek een kwestie van tijd voor Botteghin zich bij het duo zou voegen, maar voorlopig is er nog altijd geen akkoord tussen FC Groningen en Feyenoord. De kans is dan ook erg groot dat de verdediger woensdag gewoon zal spelen voor de bekerwinnaar tegen FC Twente, zo meldt AD/Sportwereld.
pi_155141753
MikosGouka twitterde op woensdag 12-08-2015 om 09:49:52 @Markla94 of hij goed genoeg is, daar was Feyenoord tot voor kort zelfs ernstige twijfel over bij Feyenoord. reageer retweet
Over Kramer.
pi_155141804
quote:

Hij is een van de weinige voetballers met persoonlijkheid..daarom valt het op. Ik heb er geen problemen mee, als hij in de wedstrijd maar niet de kantjes eraf loopt
  Moderator woensdag 12 augustus 2015 @ 09:56:01 #291
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_155141856
quote:

#GeelGod

_O_
4045
onlogisch
pi_155141858
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 09:51 schreef Ajacied422 het volgende:
MikosGouka twitterde op woensdag 12-08-2015 om 09:49:52 @Markla94 of hij goed genoeg is, daar was Feyenoord tot voor kort zelfs ernstige twijfel over bij Feyenoord. reageer retweet
Over Kramer.
Die twijfel is er heus nog wel.
pi_155141965
quote:

[..]

Altijd een nuttige speler geweest. Heeft denk ik ook een heel mooie carrière gehad met zijn kwaliteiten.
  Moderator woensdag 12 augustus 2015 @ 10:05:35 #294
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_155142060
quote:
7s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:00 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Altijd een nuttige speler geweest. Heeft denk ik ook een heel mooie carrière gehad met zijn kwaliteiten.
Dat sowieso. En hij staat voor altijd in de boeken als de man die de 1500ste treffer van het Nederlands Elftal maakte _O_
4045
onlogisch
  woensdag 12 augustus 2015 @ 10:15:00 #295
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_155142275
Gister weer dood gelachen om Rubinho Schaken. 15 voorzetten, en er kwam er werkelijk geen 1 aan :D :D :D En dan na de wedstrijd zeggen dat hij het niveau Feyenoord nog makkelijk aan kan _O_ Cultheld. Dat Brenet het moeilijk met hem had, zegt meer over Brenet dan over Rubinho.

Ik ben blij dat hij weg is.

#bless
  woensdag 12 augustus 2015 @ 10:16:11 #296
139407 jorienvdherik
pi_155142307
quote:

[..]

Eens, en een aardige vent in het echt
  Moderator woensdag 12 augustus 2015 @ 10:17:07 #297
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_155142327
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:16 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Eens, en een aardige vent in het echt
Yep, hartstikke correcte gozer. Heeft met zijn beperkte kwaliteiten er gewoon alles uitgehaald. :)
4045
onlogisch
pi_155142335
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:15 schreef satecl het volgende:
Gister weer dood gelachen om Rubinho Schaken. 15 voorzetten, en er kwam er werkelijk geen 1 aan :D :D :D En dan na de wedstrijd zeggen dat hij het niveau Feyenoord nog makkelijk aan kan _O_ Cultheld. Dat Brenet het moeilijk met hem had, zegt meer over Brenet dan over Rubinho.

Ik ben blij dat hij weg is.

#bless
De spits was dan ook Giovanni Korte die is net zo groot als Clasie :') Ruben kwam zn man wel regelmatig voorbij maar die voorzetten op een dwerg sloegen nergens op idd. Met Havenaar erbij zou het nog best leuk kunnen worden daar
pi_155142350
Schaken speelt Nelom straks anders helemaal weg.
pi_155142361
quote:
9s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:18 schreef H.FR het volgende:
Ado doelman Hansen speelt Nelom ook weg ;(
  Moderator woensdag 12 augustus 2015 @ 10:18:51 #301
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_155142365
quote:
9s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 10:18 schreef H.FR het volgende:
Daar is ook niet veel voor nodig
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')