Blah blah, ook al zo een roeptoeter die zich lekker door de overheid laat naaien, ooit wel eens een de miljoenennota bekeken? Dan zul je zien dat ongeveer 75% van de inkomsten uit autorijden wegvloeit naar geheel andere posten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:05 schreef DiceMan het volgende:
Je krijgt er wel kwalitatieve wegen voor terug
Al die ambtenaren zijn ook niet gratis.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Blah blah, ook al zo een roeptoeter die zich lekker door de overheid laat naaien, ooit wel eens een de miljoenennota bekeken? Dan zul je zien dat ongeveer 75% van de inkomsten uit autorijden wegvloeit naar geheel andere posten.
Ach ja, het is erg makkelijk om rokers en automobilsten te belasten, wat zouden ze willen doen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:43 schreef MakkieR het volgende:
Ja hallo, dat heet accijns, enig idee wat een pakje sigaretten kost zonder accijns? Overigens Nederland staat bekend om zijn hoge accijns zoals al eerder vernoemd dit is al jaren lang bekend, wat we al heel lang slikken met zijn allen.
verder heb je ook nog accijns op Frisdrank dat men gedwongen was te veranderen door Europese regelgeving tot de verbruiksbelasting. En er is natuurlijk nog accijns op alcoholische drankjes dus dat pilsje is ook een stuk goedkoper.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ach ja, het is erg makkelijk om rokers en automobilsten te belasten, wat zouden ze willen doen?
Een ritje naar de zuiderburen is gratis, 15 Euro op tank benzine en 20 Euro verdienen op slof.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:43 schreef MakkieR het volgende:
Ja hallo, dat heet accijns, enig idee wat een pakje sigaretten kost zonder accijns? Overigens Nederland staat bekend om zijn hoge accijns zoals al eerder vernoemd dit is al jaren lang bekend, wat we al heel lang slikken met zijn allen.
Eens, zullen we ook maar zulke accijnzen heffen op treinkaartjes?quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:57 schreef Straatcommando. het volgende:
Mobiliteit is belangrijk. Met zulke zware belastingen begrens je dat dus.
Ik denk dat er dan heel veel Nederlanders in de sociale dienst terecht komt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 08:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Eens, zullen we ook maar zulke accijnzen heffen op treinkaartjes?
De plantsoenen worden dan wel goed bijgehouden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 08:41 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan heel veel Nederlanders in de sociale dienst terecht komt.
Kijk, jij begrijpt wat belachelijk hoge accijnzen aanrichtenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 08:41 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan heel veel Nederlanders in de sociale dienst terecht komt.
Zou lachen zijn, want goedkoop is de trein allang niet meerquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 08:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Schaf die treinen sowieso maar af. Iedereen die daar in zit draagt toch niets bij, laat die maar gaan fietsen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 08:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die mag je me wel even uitleggen....quote:
Dan betaal je nog veel ervoor, champignons zijn er ook stukken goedkoper als hier.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:22 schreef nils7 het volgende:
Daarom tank ik gewoon LPG in België: 0,42 euro per liter handje contantje!
Dus het omgekeerde is ook waar? Lagere accijnzen is meer werk?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 08:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kijk, jij begrijpt wat belachelijk hoge accijnzen aanrichten
Dat hoeft toch helemaal niet als de peut hier net zoveel kost als bij hun, is het niet nou zo dat de westerling het betalen moet?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:44 schreef Pap89 het volgende:
(en dan stiekem bij de oosterburen tanken)
Geen wonder dat Nederlandse inwoners niet eens groots durven te protesteren/staken,want je wordt al snel uitgemaakt voor alles en nog wat.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:43 schreef MakkieR het volgende:
De hoge belastingen op electriciteit remmen het gebruik ervan. Veel electriciteit wordt opgewekt en geimporteerd via kerncentrales die kernafval produceren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:28 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Die mag je me wel even uitleggen....
Ja, leuk. Ik heb alleen geen, pak hem beet een ton liggen om zo'n auto aan te schaffen...quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:13 schreef Woods het volgende:
Met de komst van de Tesla S zijn afstanden een non-issue. Zo'n ding loopt geloof ik 500km? In combinatie met je eigen zonnepanelen rijd je helemaal co2 neutraal. In de randstad of dergelijke flats kan dit helaas niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |