Zou het daarom 40 procent zijn omdat ik niet zonder kan?quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:58 schreef Woods het volgende:
Trouwens hierover zeurenOp stroom zit 40% belasting
Iets waar we niet zonder kunnen.
[..]
http://www.nuon.nl/energieprijzen/
Daarmee beperk je dus wel de CO2 uitstoot en de productie van kernafval.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:57 schreef Straatcommando. het volgende:
Mobiliteit is belangrijk. Met zulke zware belastingen begrens je dat dus.
Kwartje van Kok zit wel in de grafiek maar je ziet het niet omdat het nul cent isquote:Op maandag 10 augustus 2015 15:20 schreef Silverdigger2 het volgende:
hoezo is de belasting maar 17%?
en waarom is er in de taart niet het kwartje van Kok weergegeven? gemiste kans
Die uitstoot willen ze volgens mij helemaal niet minder hebben, anders zouden ze toch zeker wel het op lpg rijden interessanter maken niet?quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:12 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Daarmee beperk je dus wel de CO2 uitstoot en de productie van kernafval.
Het is leuk kwa betalen maar het leven of de maatschappij in eigen land word ermee om zeep geholpen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:13 schreef nattermann het volgende:
[..]
Tanken in België en boodschappen doen in Duitsland. Wonen in de grensstreek
De benzineprijs heeft hier toch niks mee te maken?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
En dan zijn de nog van die droeftoeters in Den Haag die het over rekeningrijden durven te hebben.
Nee maar de hoge accijns wel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De benzineprijs heeft hier toch niks mee te maken?
Dat het een absurd idee is naast alle belastingen. Dat maak ik op uit Arthur z'n postquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De benzineprijs heeft hier toch niks mee te maken?
Ah ok, dan moet hij maar niet horen over het bestaan van motorrijtuigenbelastingquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:19 schreef Ali-Chemicali het volgende:
[..]
Dat het een absurd idee is naast alle belastingen. Dat maak ik op uit Arthur z'n post
Dat dus, rekeningrijden doen we al.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:19 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Nee maar de hoge accijns wel.
Dat bedoelde ik onder anderequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah ok, dan moet hij maar niet horen over het bestaan van motorrijtuigenbelasting
En van de wegenbalasting word nog geld overgehouden hoeveel procent ging nog eens van de wegenbalasting in de infra?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 01:05 schreef DiceMan het volgende:
Je krijgt er wel kwalitatieve wegen voor terug
Dat zijn mensen die, in tegenstelling wat in die kringen gebruikelijk is, wel vooruitkijken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
En dan zijn de nog van die droeftoeters in Den Haag die het over rekeningrijden durven te hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |