quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:41 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ja, best wel. Dwang wil zeggen dat iets niet anders kan. In jouw post geef je zelf al een alternatief. Dat dat alternatief niet je voorkeur heeft snap ik ook wel. Maar van dwang is er in elk geval geen sprake.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:42 schreef ijs. het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak en lopen is gezond.
Dan maar 4 nachten in de week op de kazerne slapen ipv dagelijk zulke stukken te willen rijden.quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Na de zoveelste overplaatsing zit ik nu in een hoek die met het OV niet bereikbaar is... Volgens de OV planner 6 uur reizen waarvan 1 uur lopen...![]()
![]()
Met de auto kan ik het iig nog in 2u30 doen...
Ik rij ook niet dagelijks, ben je belazerd. Maandagavond heen, vrijdagmiddag terug (4 dagen van 9 uur + 4 uur opnemen). Maar kom niet aan dat het OV een optie is in dit geval...quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan maar 4 nachten in de week op de kazerne slapen ipv dagelijk zulke stukken te willen rijden.
Kun je bij defensie ook niet al 4 dagen van 9 uur gaan werken, dan hoef je maar 3 nachten daar te overnachten.
Ach het laatste stukje met een medeslachttoffer dan meeliften is natuurlijk ook nog een optie, of een fiets bij de laatste ov halte neerzetten zodat het uur lopen opeens nog maar 15 minuten fietsen wordt.quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik rij ook niet dagelijks, ben je belazerd. Maandagavond heen, vrijdagmiddag terug (4 dagen van 9 uur + 4 uur opnemen). Maar kom niet aan dat het OV een optie is in dit geval...
Met al je kutzooi... Het is goed, daarbij kan ik dan 2 keer per week een nieuwe fiets scoren...quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:54 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ach het laatste stukje met een medeslachttoffer dan meeliften is natuurlijk ook nog een optie, of een fiets bij de laatste ov halte neerzetten zodat het uur lopen opeens nog maar 15 minuten fietsen wordt.
Ik weet niet in wat voor luxe positie jij verkeert mbt je werk zodat je altijd een alternatief hebt maar zo werkt het niet overal.quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:51 schreef DonJames het volgende:
[..]
Drama queensMet je "IK WORD GEWONGEN!!
![]()
![]()
"
Je schrijft het toch écht zelf, dat je een alternatief hebt..quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik weet niet in wat voor luxe positie jij verkeert mbt je werk zodat je altijd een alternatief hebt maar zo werkt het niet overal.
Correct, een soort van "je kunt ook op de fiets op vakantie naar Andalusie" alternatief...quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:05 schreef DonJames het volgende:
[..]
Je schrijft het toch écht zelf, dat je een alternatief hebt..
Nou, min of meer wel, wil je nog een beetje fatsoenlijk naar je werk gaan. Met de auto ben ik in een half uur op mijn werk, met het OVeevervoer doe ik er maar liefst anderhalf uur over, en dat is in de Randstad. Leuk als je zonder kan en alle tijd van de wereld hebt. Ik bespaar me gelukkig 1000 uur reistijd, dat is dus een stuk nuttiger dan je als een kuddedier te moeten gedragen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 15:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Niemand dwingt je om auto te rijden hoor.
Tanken in België en boodschappen doen in Duitsland. Wonen in de grensstreekquote:Op maandag 10 augustus 2015 16:58 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Duitsland en dan meteen doorrijden voor de drank
http://www.nuon.nl/energieprijzen/quote:Uw energieverbruik 42%
Netbeheerkosten 18%
Overheidsheffingen en btw 40%
Zou het daarom 40 procent zijn omdat ik niet zonder kan?quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:58 schreef Woods het volgende:
Trouwens hierover zeurenOp stroom zit 40% belasting
Iets waar we niet zonder kunnen.
[..]
http://www.nuon.nl/energieprijzen/
Daarmee beperk je dus wel de CO2 uitstoot en de productie van kernafval.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:57 schreef Straatcommando. het volgende:
Mobiliteit is belangrijk. Met zulke zware belastingen begrens je dat dus.
Kwartje van Kok zit wel in de grafiek maar je ziet het niet omdat het nul cent isquote:Op maandag 10 augustus 2015 15:20 schreef Silverdigger2 het volgende:
hoezo is de belasting maar 17%?
en waarom is er in de taart niet het kwartje van Kok weergegeven? gemiste kans
Die uitstoot willen ze volgens mij helemaal niet minder hebben, anders zouden ze toch zeker wel het op lpg rijden interessanter maken niet?quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:12 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Daarmee beperk je dus wel de CO2 uitstoot en de productie van kernafval.
Het is leuk kwa betalen maar het leven of de maatschappij in eigen land word ermee om zeep geholpen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:13 schreef nattermann het volgende:
[..]
Tanken in België en boodschappen doen in Duitsland. Wonen in de grensstreek
De benzineprijs heeft hier toch niks mee te maken?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
En dan zijn de nog van die droeftoeters in Den Haag die het over rekeningrijden durven te hebben.
Nee maar de hoge accijns wel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De benzineprijs heeft hier toch niks mee te maken?
Dat het een absurd idee is naast alle belastingen. Dat maak ik op uit Arthur z'n postquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De benzineprijs heeft hier toch niks mee te maken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |