Bij jou vertrekken er wel een boel. Ik durf niemand weg te doen, blijf de contracten maar verlengen hahaquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
Ziyech kunnen behouden dus en Vargas uitgezwaaid voor 30 miljoen.
Die kwam vorig jaar transfervrij van QPR, scoorde 22 PL goals en nu dus voor die prijs weg, goede zaken.
Wilde eigenlijk Paulo Dybala van Udinese als vervanger halen maar zij vroegen ook 30 miljoen en dat is mij te veel.
Nu dus eens een half seizoen kijken hoe nieuwe aankoop Cauley Woodrow en het al aanwezige talent Neal Maupay het in de spits gaan doen.
Veel overbodige jeugd ja die uitgaande free transfers. Eigenlijk alleen maar zo te zien.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:27 schreef zzzzud het volgende:
[..]
Bij jou vertrekken er wel een boel. Ik durf niemand weg te doen, blijf de contracten maar verlengen haha. Of zijn die gasten die vertrekken wisselspelers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die andere 2 hebben meer punten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:44 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan Zivkovic met deze stats nou geen wereldspeler van het jaar geworden zijn..
Competitie staat lager op de wereldranglijst, dus minder punten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:44 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan Zivkovic met deze stats nou geen wereldspeler van het jaar geworden zijn..
Omdat hij niet in Spanje of Engeland speeltquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:44 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]
Ah nog een Spartaan in Football Manager. Ik speel FM 13 en ben in mijn eerste seizoen gepromoveerd, en nu is mijn doelstelling lijfsbehoud. Vrij prima te doen tot nu toequote:Op woensdag 19 augustus 2015 07:33 schreef Toekito het volgende:
Kut dat je niet kan overleggen met andere coaches van een onder zoveel jaar team. Nu had bondscoach van onder 19 allerlei spelers mee naar EK die ik mee wilde nemen naar de OS. Ging om 3 spelers.
OS in kwartfinale nu verloren van de Duitse ploeg. Verder na 2 seizoenen JL met Sparta dit jaar in de Eredivisie en de club wil plek 9 of hoger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, weer een update. Halve finale beker bereikt door Groningen en Zwolle uit te schakelen. En het gelijkspel tegen Vitesse was wel netjes, want die stonden op dat moment eerste. Ik krijg nog steeds vrij veel doelpunten tegen, aankomende zomer hopen op een mooi bedrag voor de onderstaande spits, zodat ik de verdediging/linker vleugel eens flink kan versterken. Eventueel wat multi functionele spelers aantrekken die op meerdere positie als backup kunnen fungeren.
Lekker seizoen zo, als degradatie kandidaat nr 1![]()
Meneer is ondertussen international en topscorer van Eredivsie. Die 9,6 was trouwens een Hattrick in de wedstrijd tegen Zwolle. Tweede spits El Ghazi wilt alleen wel meer speeltijd ..
Heeft met de competitie te makenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 22:44 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat snap je niet dan? Dat de tweede plek geen speciaal kleurtje heeft? En de derde en vierde wel?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik snap het niet... nummer 1 en 2 promoveren direct, nummer 3 speelt playoffs:
[ afbeelding ]
Dit werd me in FM2013 ookal geflikt in een speciale database, mag toch hopen dat het me nu niet wéér gebeurd (in een gewone database ook nog)
Precies. 1 en 2 horen groen te zijn en 3 geel, klaar.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:25 schreef zzzzud het volgende:
[..]
Wat snap je niet dan? Dat de tweede plek geen speciaal kleurtje heeft? En de derde en vierde wel?
Dit kan het wel eens zijn jaquote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:14 schreef Tortugal het volgende:
Lijkt me dat het betekent dat je niet kan/mag promoveren toch?
Ik zou niet weten hoe ik moet op uploaden. Ik zou hem via Steam kunnen publiceren. Probeer ik zaterdag eens.quote:Op zondag 16 augustus 2015 00:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kan je niet uploaden? of hier eens posten hoe en wat?
je tactiek opslaan, dan is het een .tac file en die op mediafire (oid) zettenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik moet op uploaden. Ik zou hem via Steam kunnen publiceren. Probeer ik zaterdag eens.
Ik ben nog op vakantie. :pquote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
je tactiek opslaan, dan is het een .tac file en die op mediafire (oid) zetten
Of screenshot natuurlijk
Ah hoeft ook niet meteen, natuurlijk wel chillen op vakantiequote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben nog op vakantie. :p
Screenshot via Puush werkt helaas niet bij mij. Te hoge resolutie blijkbaar. Ik zal eens kijken of het via mediafire lukt. Anders via Steam. Ik heb ook nog een killer 4-2-3-1.
Beetje late reactie op deze post, maar Nicky Kuiper is extreem blessuregevoelig.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:50 schreef zzzzud het volgende:
[..]
Thanks! Desondanks is de waarde van mijn spits met 4 miljoen gestegen. Niet slecht voor de spits van een degradatie kandidaat in de Eredivisie. Bij de volgende spits zal ik ook naar deze stats kijken.
[..]
Ik ga denk ik hierna ook zoiets spelen, ik denk met RW Oberhausen, nog een divisie lager. Ooit eens een oefenpot van PSV daar bezocht. Biertje gedronken met de lokale supporters en met wat sjaaltjes naar huis gegaan, dus nu wel gecharmeerd van de club.
[..]
Door blessures staat een van mijn keepers nu al 5 wedstrijden op rij in de basis, en nu begint hij te muiten dat hij meer speeltijd in het eerste wilt.
Is het trouwens slim als een speler weggaat bij zijn zaakwaarnemer, en zijn contract toch binnen een seizoen of twee afloopt, dan snel een nieuw contract aan te bieden? Dan doel ik natuurlijk op het financiële aspect, niet op het feit of die speler al dan niet meegroeit met de club.
Oh trouwens, deze linksback aanschaffen? Kost me bijna niets (ver onder transferwaarde). Links is het doelwit, rechts mijn huidige back.
[ afbeelding ]
Kwam ook met een salaris eis van 6k per week, terwijl mijn max 3k is, dus ging al niet door.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Beetje late reactie op deze post, maar Nicky Kuiper is extreem blessuregevoelig.
Mahiquote:Op donderdag 20 augustus 2015 17:02 schreef zzzzud het volgende:
[..]
Kwam ook met een salaris eis van 6k per week, terwijl mijn max 3k is, dus ging al niet door.
edit:
ghehe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
MahiHoe goed is hij in je game?
Nee nog niet, is meestal pas ergens in septemberquote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:21 schreef Leonos het volgende:
Al iets bekend over Football Manager 16?
12 dagen!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:26 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee nog niet, is meestal pas ergens in september
scouten op belangrijkste punten, mentaal en fysiek.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 22:56 schreef zzzzud het volgende:
Waarom kan ik een 16 jarig Duits talentje geen contract aanbieden? Of moeten ze daarvoor 18 zijn? Hij heeft nog een jeugdcontract staat er.
Heeft iemand een goede guide voor het scouten van talent? Ik heb echt geen idee waar ik op moet letten, en of een speler van 16 met bepaalde stats nu juist potentie heeft of niet.
Zien er beestelijk uit! Alleen heb ik nooit enig idee naar welke stats ik eigenlijk moet kijken. Zijn de recommended stats genoeg, of kijk jij dan nog verder?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:50 schreef PirE het volgende:
Mijn aanvalslinie (4-3-3):
Rechtsbuiten:
[ afbeelding ]
Linksbuiten:
[ afbeelding ]
Spits:
[ afbeelding ]
Voor die laatste heb ik net 72 miljoen betaald.
Sowquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:51 schreef Ciora het volgende:
Eerste seizoen in Ligue 1.
[ afbeelding ]
Kijken in welke rol je ze wilt gebruiken en dan kun je die stats laten highlighten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:13 schreef zzzzud het volgende:
[..]
Zien er beestelijk uit! Alleen heb ik nooit enig idee naar welke stats ik eigenlijk moet kijken. Zijn de recommended stats genoeg, of kijk jij dan nog verder?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:09 schreef Ciora het volgende:
Eindelijk is de verbouwing van m'n stadion klaar - van 10k naar 25k. Ik helemaal blij, tot ik m'n eerste wedstrijd thuis speelde en er achter kwam dat het debiele neefje van de voorzitter de architect was![]()
[ afbeelding ]
Thanks! Hier kan ik echt wat mee. En hoe vergroot ik de scoutingskennis van een bepaald land? Want als ik nu op de regendag van Duitsland op zoeken op Duitsers doe, krijg ik maar 1/10 van de spelers ofzo te zien. Door in dat land op bepaalde voorwaarden te scouten?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:35 schreef Keselo het volgende:
[..]
Kijken in welke rol je ze wilt gebruiken en dan kun je die stats laten highlighten.
In het geval van talentjes is het belangrijk om altijd te letten op Determination (+15 is wat je echt moet hebben, lager kan ook maar als het onder de 10 is moet je je toch afvragen of je niet beter iets anders kan zoeken), Stamina en Natural Fitness. Strenght is zeer gemakkelijk te trainen.
Jesisquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:09 schreef Ciora het volgende:
Eindelijk is de verbouwing van m'n stadion klaar - van 10k naar 25k. Ik helemaal blij, tot ik m'n eerste wedstrijd thuis speelde en er achter kwam dat het debiele neefje van de voorzitter de architect was![]()
[ afbeelding ]
Vrij netjes! PSG niet bij te houden zie ik welquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 15:51 schreef Ciora het volgende:
Eerste seizoen in Ligue 1.
[ afbeelding ]
Daar ben ik zelf ook nog niet helemaal achter, ik grijp erg vaak mis bij regens op regen-dag.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:50 schreef zzzzud het volgende:
[..]
Thanks! Hier kan ik echt wat mee. En hoe vergroot ik de scoutingskennis van een bepaald land? Want als ik nu op de regendag van Duitsland op zoeken op Duitsers doe, krijg ik maar 1/10 van de spelers ofzo te zien. Door in dat land op bepaalde voorwaarden te scouten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boëtius deed het in mijn Feyenoord saves altijd uitstekend, maar zat dit seizoen zo vaak met blessures langs de kant dat ik hem zo snel mogelijk probeer te verkopen. Ook Vilhena heb ik bij Feyenoord weggeplukt, wilt altijd weg bij Feyenoord naar de Premier League, dus ik heb er goede hoop in dat hij bij Watford wilt blijven. Hij wordt wel gelijk terugverhuurd aan Feyenoord, dus ik kan dit jaar nog geen beroep doen op Tonny. Ik heb ook een aantal regens op de kop kunnen tikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het seizoen begon uitstekend, de doelstelling in de Capital One Cup werd behaald, er werd een punt gepakt tegen het verrassend sterke Everton, Arsenal en Liverpool en van Tottenham werd zelfs gewonnen. Op oudjaarsdag stond Watford boven alle verwachtingen op een keurige 8e plek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 2e helft van de competitie ging geweldig, uit de eerste 11 wedstrijden werden 31 van de 33 punten gepakt. Door deze geweldige charge stond Watford plots op een 5e plek, met een achterstand van 2 punten op nummer 4 City. Het ging helaas mis uit bij Crystal Palace, deze nederlaag zette een niet al te beste reeks in tegen, dat moet wel gezegd worden, veel betere tegenstanders dan in de eerste 11 wedstrijden. 9 punten uit 8 wedstrijden was genoeg om de 5e plek vast te houden en dus gaat Watford na een seizoen al europa in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speler van het seizoen is deze man, Allan Nyom. Een vaste waarde rechts achterin en speelde eigenlijk altijd een puike wedstrijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fierro en Vydra deden weinig aan elkaar onder, in 6 wedstrijden minder maakte Vydra 17 goals, 1 minder dan Fierro.
Komend seizoen zal Vilhena definitief bij mij komen spelen en ik verwacht dat hij vrij snel een basisplaats zal weten te bemachtigen. Tariq zal hopelijk zijn werkvergunning nu wel toegewezen krijgen. Verder hoop ik Willems en Bazoer te kunnen kopen en ook heb ik een nieuwe keeper nodig, Gomes is gewoonweg niet goed genoeg voor de top van de Premier League. Holebas wilt naar Everton toe, die Champions League spelen, dus ook hier zal een versterking voor moeten komen.
Komend seizoen zaak om top 4 te halen en zo ver mogelijk in de Europa League te komen.![]()
Dat is vrij standaard.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:56 schreef Keselo het volgende:
5e worden met Watford, dan dit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Ik ben aan het twijfelen of ik in Oostenrijk, Zwitserland, België of Tsjechië moet beginnen met LLM.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Tsjechië. Ga op zoek naar de nieuwe Jan Koller.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:22 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben aan het twijfelen of ik in Oostenrijk, Zwitserland, België of Tsjechië moet beginnen met LLM.
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Paco be my guide. Znojmo it is.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:26 schreef donroyco het volgende:
[..]
Tsjechië. Ga op zoek naar de nieuwe Jan Koller.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Paco be my guide. Znojmo it is.
Best een aardig team.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:09 schreef Ciora het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ben nu heel wat regen-dagen verder, maar snap er nog steeds geen bal vanquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:09 schreef Keselo het volgende:
[..]
Daar ben ik zelf ook nog niet helemaal achter, ik grijp erg vaak mis bij regens op regen-dag.. Mooi verslagje met Watford! Zit er wel uitdaging in dan als je meteen begint in de Premier League? Ik vind bouwen altijd een stuk leuker
.
Succes!quote:![]()
![]()
Ik heb het geduld niet om door 5 divisies te bouwen, na een seizoen of 5 ben ik meestal wel klaar met mijn save, dit was in ieder geval in de Eredivisie wel zo, omdat je dan kampioen wordt met rond de 100 punten, dan is er gewoon geen bal meer aan.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:33 schreef zzzzud het volgende:
[..]
Ben nu heel wat regen-dagen verder, maar snap er nog steeds geen bal van. Mooi verslagje met Watford! Zit er wel uitdaging in dan als je meteen begint in de Premier League? Ik vind bouwen altijd een stuk leuker
.
[..]
Succes!
In FM 2016 ga ik misschien eens wat meer competities doorlopen van de laagste naar de hoogste, lijkt me op zich wel leuk.![]()
In seizoen 1 met VfB Stuttgart na 22 wedstrijden op een tweede plaats. Opmerkelijk: nog geen een keer gelijkgespeeld.
Maak elke maand helaas wel miljoenen verlies. Snap niet goed hoe dat komt; zit onder het salarisbudget en meeste thuiswedstrijden zijn uitverkocht.![]()
![]()
Tweede seizoen bij Sparta, eerste in de Eredivisie en dan dit. Eerste wedstrijd waar ik echt met spanning zat te kijken en begon te juichen bij mijn comeback.
![]()
Na de beker hebben gepakt, is dit het resultaat van mijn eerste seizoen in de Eredivisie en tweede seizoen aan het roer bij Sparta.
Mario Bilate is mijn opperheld door topscoorder te worden van zowel de beker als de competitie. Is tijdens dit seizoen basis-speler van Ethiopië geworden en is ondertussen bijna 8 miljoen waard. Minpuntje: ook nog 8 miljoen aan prijzengeld gepakt, transferbudget voor aankomend seizoen: 1,2 miljoen, terwijl er al voor minstens 1,5 miljoen aan compensatie moet worden betaald voor al het talent dat aankomende zomer instroomt.
![]()
Nog 4 wedstrijden te gaan en ik sta nog steeds 2de in de competitie. Daarnaast nog actief in beker; moet in de halve finale thuis tegen Frankfurt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:24 schreef TvhN het volgende:
In seizoen 1 met VfB Stuttgart na 22 wedstrijden op een tweede plaats. Opmerkelijk: nog geen een keer gelijkgespeeld.
Maak elke maand helaas wel miljoenen verlies. Snap niet goed hoe dat komt; zit onder het salarisbudget en meeste thuiswedstrijden zijn uitverkocht.
Helaas maak ik nog steeds elke maand verlies, hoewel het wel iets minder wordt. Ben bang dat ik volgend seizoen weinig kan investeren in nieuwe spelers.![]()
Is er ergens nog een up-to-date database te vinden voor Football Manager 2014? Thanks!Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
3de geworden en de beker gewonnen. Nu flink doorselecteren.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:59 schreef TvhN het volgende:
[..]
Nog 4 wedstrijden te gaan en ik sta nog steeds 2de in de competitie. Daarnaast nog actief in beker; moet in de halve finale thuis tegen Frankfurt.
Helaas maak ik nog steeds elke maand verlies, hoewel het wel iets minder wordt. Ben bang dat ik volgend seizoen weinig kan investeren in nieuwe spelers.![]()
Maar geen enkele foutmelding dan ? En hoe regel je dat met tvgelden etc ? ook omwisselen? (sorry weet niet , ben een leek met de editor)quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Yep, dan wissel je de teams uit bijvoorbeeld de Ierse en Mexicaanse competitie. Wijzig je bij Ierland dat ze ook Mexicanen als 'niet-buitenlander' zien + wat kleine aanpassingen en je bent er wel. Kan de database je wel een keer per wetransfer opsturen als je wilt.
Al is dit meer een discussie voor het FM-topic, als je meer wilt weten moet je me daar maar even quoten :p
RED ONS HENNIEGOD![]()
Had in het begin inderdaad wel wat foutmeldingen, moest ik bij de ploegen de locatie nog veranderen van bijvoorbeeld Mexico naar Litouwen, of dat er problemen waren met conflicterende tournooideelnames als Copa Libertadores en Europese Cups. Maar als je dat even laat lopen met vakantie, en weer oplost lukt dat vanzelf. Nam wel wat tijd in beslagquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar geen enkele foutmelding dan ? En hoe regel je dat met tvgelden etc ? ook omwisselen? (sorry weet niet , ben een leek met de editor)![]()
TV gelden heb ik inderdaad dan op iets van 30-50m gezet, aangezien ik te lui was om eindbonussen op te stellen bij het einde van de competitie. Als je de teams omwisselt met een competitie die FM al kent hoef je al die competitieregels (oa tv gelden dus) niet te wijzigen, staan al goed. Ik wisselde echter Mex, Arg, Par/Chi/Col met Litouwen, Macedonië en Estland, dus moest ik die dingen zelf aanmaken.![]()
Zou ik die database opgestuurd kunnen krijgenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Had in het begin inderdaad wel wat foutmeldingen, moest ik bij de ploegen de locatie nog veranderen van bijvoorbeeld Mexico naar Litouwen, of dat er problemen waren met conflicterende tournooideelnames als Copa Libertadores en Europese Cups. Maar als je dat even laat lopen met vakantie, en weer oplost lukt dat vanzelf. Nam wel wat tijd in beslag![]()
TV gelden heb ik inderdaad dan op iets van 30-50m gezet, aangezien ik te lui was om eindbonussen op te stellen bij het einde van de competitie. Als je de teams omwisselt met een competitie die FM al kent hoef je al die competitieregels (oa tv gelden dus) niet te wijzigen, staan al goed. Ik wisselde echter Mex, Arg, Par/Chi/Col met Litouwen, Macedonië en Estland, dus moest ik die dingen zelf aanmaken.Krijg ik weer wat inspiratie om fm te spelen haha
RED ONS HENNIEGOD![]()
WTF![]()
![]()
Is pas net 16 geworden..
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
In 1 van de 1ste versies van FM15 waren de regens van Frankrijk sowieso OPquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:01 schreef dion_v_k het volgende:
WTF![]()
![]()
Is pas net 16 geworden..
[ afbeelding ]Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Dit is met de laatste update.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
In 1 van de 1ste versies van FM15 waren de regens van Frankrijk sowieso OP
Maakt me trouwens geen hol uit wat voor nationaliteit hij heeft, must have
Dat sowiesoquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:12 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dit is met de laatste update.
Maakt me trouwens geen hol uit wat voor nationaliteit hij heeft, must have![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Waar kan ik de coëfficiënten voor landen (CL en EL) ook alweer vinden? (speel met FM13).
Edit: heb het al
[ Bericht 13% gewijzigd door poiuytr op 26-08-2015 13:13:47 ]![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:26 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]32,5 mil ook ja? de teringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Jahquote:
Na mijn tweede seizoen eigenlijk alle motivatie om te spelen verloren, helaas.. Iemand tips voor een leuke LLM league? Of heeft iemand een leuke no foreigners allowed database voor FM 2013? Liefst buitenland, maar dan wel met facepacks e.d.
Sparta was een leuk leermoment, maar heb te weinig affectie met de club om door te spelen.![]()
Als ik tijd heb ben ik van plan een game te starten met Crewe of met Munchen Lions, waarbij ik geen spelers mag kopen. Alleen maar eigen jeugd gebruiken. Leuke LLM challenge wel.![]()
Had zin om met Oranje te starten en in nov van dat jaar (alles gewonnen met Oranje) belde Dortmund dus nu daar ook bezig. Doel is linkerrijtje zegt bestuur. Mijn spelers en ik zeggen CL kwalificatie moet kunnen. Helaas wel tegen Arsenal eruit na overwinteren.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
RUSTÂÂÂÂGH![]()
[ Bericht 24% gewijzigd door dion_v_k op 30-08-2015 21:08:14 ]Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
![]()
348 uur zonder goal, zivkogod wat doe je
348 minuten of uur?quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:20 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
348 uur zonder goal, zivkogod wat doe je
Ik zie geen Tommie in de verdediging...quote:
348 UURquote:
Hoe krijgen ze het voor elkaar...quote:
Omgerekend 232 wedstrijden lang niet gescoord, een goeie 6 seizoenen... Uhuquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:46 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze het voor elkaar...
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Als goalkeeper ingezet.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omgerekend 232 wedstrijden lang niet gescoord, een goeie 6 seizoenen... Uhu
Jupquote:quote:
Wat een game, zelfs Messi krijgt het hier niet voor elkaar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ben ik de enige die nog actief speelt ofzeau
Ik heb het viesdruk met mijn werk, dus het zit er even nog niet in.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:48 schreef dion_v_k het volgende:
Ben ik de enige die nog actief speelt ofzeauEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nou dan laat ik toch maar even aan jou m'n team zienquote:Op woensdag 2 september 2015 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het viesdruk met mijn werk, dus het zit er even nog niet in.![]()
Net Pogba voor 120 miljoen gehaald![]()
Uitdaging is er zeker wel een beetje uit of nietquote:Op woensdag 2 september 2015 13:59 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nou dan laat ik toch maar even aan jou m'n team zien![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net Pogba voor 120 miljoen gehaald![]()
![]()
![]()
Ik wil Europees nog wat winnen en daarna wachten op een aanbieding van Barcelona, of eens gek doen en naar Nederland vertrekken om Ajax er bovenop te helpen.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:04 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Uitdaging is er zeker wel een beetje uit of niet
Heb AZ als satellietclub en Balanta + nog wat supertalent gestald daar dus ben wel benieuwd wat zij gaan doen komend seizoen.
Zo heb ik een aantal jaar geleden Utrecht als satellietclub van Barca ook jaren op rij kampioen gemaakt
Ben trouwens ook bondscoach van Franseland, volgend jaar WK 2018
nee hoor vanmorgen met Oranje me voor Euro2016 gekwalificeerd en met BD 2de plek in Bundesliga gehaald. Zit eind oktober 2015.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:48 schreef dion_v_k het volgende:
Ben ik de enige die nog actief speelt ofzeauPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Hahaha ja dat is ook leuk inderdaad. Heb wel eens gehad dat ik speciaal talenten ging kopen puur om ze naar mijn satellietclub te sturenquote:Op woensdag 2 september 2015 14:09 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik wil Europees nog wat winnen en daarna wachten op een aanbieding van Barcelona, of eens gek doen en naar Nederland vertrekken om Ajax er bovenop te helpen.
Heb AZ als satellietclub en Balanta + nog wat supertalent gestald daar dus ben wel benieuwd wat zij gaan doen komend seizoen.
Zo heb ik een aantal jaar geleden Utrecht als satellietclub van Barca ook jaren op rij kampioen gemaakt![]()
![]()
![]()
Seizoen 3. Eerste twee seizoenen kampioen geworden, toen echt belachelijk verkocht. In totaal voor ruim 100 miljoenSinkgraven 24,5 miljoen, Otigba 12, Larsson 11, Guidetti 13, Kramaric 12, Tahiri 12 en Jordy fucking Buijs voor 10 miljoen.
En toen een paar heerlijke transfers gefixt. Alexandre Pato binnengehengeld voor 2 miljoen, Luka Jovic voor 7 miljoen, Jeroen Zoet voor 8, Jason Denayer van City gratis, Sven van Beek voor 13 () en Malcom van Corinthians voor 15 als opvolger van Sinkgraven. Die laatste krijgt dit seizoen om zich om te trainen naar rechtshalf, laat hem daar voorlopig wel alvast staan.
Perfecte stats voor de rol die ik hem graag wil geven, alleen dus nog onbeholpen als rechtshalf. Al legde hij er net tegen PSV vanaf die plek dus wel gewoon al 3 in het mandje.
Wil graag wat meer geld neerleggen voor goede Nederlanders, maar die zakken zoals gewoonlijk weer af naar middenmoot Europa
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Lekker jezusquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:29 schreef Lindgren. het volgende:
Dit jaar maar eens overwinteren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thuis nog twee keer gelijkgespeeld. Twee keer 2-2, tegen CSKA en FC Porto.
We staan er tot nu toe goed voor.
[ afbeelding ]
Hopen dat het genoeg is.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: