Hoe krijgen ze het voor elkaar...quote:
Omgerekend 232 wedstrijden lang niet gescoord, een goeie 6 seizoenen... Uhuquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:46 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze het voor elkaar...
Als goalkeeper ingezet.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omgerekend 232 wedstrijden lang niet gescoord, een goeie 6 seizoenen... Uhu
Jupquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Ik heb het viesdruk met mijn werk, dus het zit er even nog niet in.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:48 schreef dion_v_k het volgende:
Ben ik de enige die nog actief speelt ofzeau
Nou dan laat ik toch maar even aan jou m'n team zienquote:Op woensdag 2 september 2015 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het viesdruk met mijn werk, dus het zit er even nog niet in.
Uitdaging is er zeker wel een beetje uit of nietquote:Op woensdag 2 september 2015 13:59 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nou dan laat ik toch maar even aan jou m'n team zien![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net Pogba voor 120 miljoen gehaald![]()
Ik wil Europees nog wat winnen en daarna wachten op een aanbieding van Barcelona, of eens gek doen en naar Nederland vertrekken om Ajax er bovenop te helpen.quote:Op woensdag 2 september 2015 14:04 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Uitdaging is er zeker wel een beetje uit of niet
nee hoor vanmorgen met Oranje me voor Euro2016 gekwalificeerd en met BD 2de plek in Bundesliga gehaald. Zit eind oktober 2015.quote:Op woensdag 2 september 2015 13:48 schreef dion_v_k het volgende:
Ben ik de enige die nog actief speelt ofzeau
Hahaha ja dat is ook leuk inderdaad. Heb wel eens gehad dat ik speciaal talenten ging kopen puur om ze naar mijn satellietclub te sturenquote:Op woensdag 2 september 2015 14:09 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik wil Europees nog wat winnen en daarna wachten op een aanbieding van Barcelona, of eens gek doen en naar Nederland vertrekken om Ajax er bovenop te helpen.
Heb AZ als satellietclub en Balanta + nog wat supertalent gestald daar dus ben wel benieuwd wat zij gaan doen komend seizoen.
Zo heb ik een aantal jaar geleden Utrecht als satellietclub van Barca ook jaren op rij kampioen gemaakt
Lekker jezusquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:29 schreef Lindgren. het volgende:
Dit jaar maar eens overwinteren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thuis nog twee keer gelijkgespeeld. Twee keer 2-2, tegen CSKA en FC Porto.
We staan er tot nu toe goed voor.
[ afbeelding ]
Hopen dat het genoeg is.
Ga eens een logopack downloadenquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:29 schreef Lindgren. het volgende:
Dit jaar maar eens overwinteren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thuis nog twee keer gelijkgespeeld. Twee keer 2-2, tegen CSKA en FC Porto.
We staan er tot nu toe goed voor.
[ afbeelding ]
Hopen dat het genoeg is.
Dion hetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |