Hij zat vannacht al ergens rond de 1000 dus hij gaat het makkelijk halen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:15 schreef zovty het volgende:
Zou leuk zijn als tong dan vandaag op z'n gemakje 2801 posts doet.
Over een paar weken is zijn vakantie voorbij.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:18 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Hij zat vannacht al ergens rond de 1000 dus hij gaat het makkelijk halen.
Bij 2799 een ban geven wegens spammenquote:Op maandag 10 augustus 2015 11:15 schreef zovty het volgende:
Zou leuk zijn als tong dan vandaag op z'n gemakje 2801 posts doet.
Dit. Dacht dat tijdens dat vorige 40+/UTO geintje ook door de crew was uitgesproken dat dit soort shit redelijk ongewenst is. Maar goed, Fylax'ie is zelf crew natuurlijkquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:25 schreef NoXia het volgende:
Basisscholen hebben zeker nog vakantie?
Dat vraagt iedereen zich af. Maarja, lachengierenbrullen enzo. Dat zo'n knullie van 15 (net 16?) regelmatig tot diep in de nacht een beetje achter de PC hangt lijkt me inderdaad ook niet al te gezond, en daar lijkt dus inderdaad 0 controle op te zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Hij lijkt me best oke, maar maak me ook wel zorgen om zijn gezondheid. In de bloei van je leven en dan vrijwel 24/7 op een forum rondhangen, apart slaapritme, gigantische wallen, bleke huid etc.
Ach ja, is al tig keer gezegd, maar hij moet het zelf wetenVraag me af waar zijn ouders in dit hele gebeuren zijn.
Mijn ouders hadden op die leeftijd de kabel eruit getrokken denk ikquote:Op maandag 10 augustus 2015 11:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat vraagt iedereen zich af. Maarja, lachengierenbrullen enzo. Dat zo'n knullie van 15 (net 16?) regelmatig tot diep in de nacht een beetje achter de PC hangt lijkt me inderdaad ook niet al te gezond, en daar lijkt dus inderdaad 0 controle op te zijn.
Crewbash.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:49 schreef JeMoeder het volgende:
Fylax, is dat niet zo'n zeldzame geslachtsziekte?
En dan?quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:51 schreef Pharkus het volgende:
Geef even een gil als hij op 2790 zit
Nee, dat is ook niet de klacht.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:56 schreef Copthorne het volgende:
Gaan we ons nu druk maken om de gezondheid van een 15-jarig jochie met teveel vrije tijd?
127.311 (gemiddeld 67 per dag). Volgens mij vind je dat nog steedsquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:07 schreef RockNijntje het volgende:
Oh ja, postcount, vond ik ook heel belangrijk en interessant toen ik 14 was.
Ben jij er ook weer?quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:56 schreef Copthorne het volgende:
Gaan we ons nu druk maken om de gezondheid van een 15-jarig jochie met teveel vrije tijd?
Absoluut niet. Sorry schat.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:08 schreef hmmmz het volgende:
[..]
127.311 (gemiddeld 67 per dag). Volgens mij vind je dat nog steeds
Oke, dan is het goed schatquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Absoluut niet. Sorry schat.
Het gemiddelde blijft hoog door hoeveel ik postte op mijn 14e en 15e. Zelfs toen ik een halfjaar tot jaar niet postte. Ik moet je dus helaas teleurstellen over hoe belangrijk Fok is in mijn leven.
quote:
Heel graag moppiequote:Op maandag 10 augustus 2015 12:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]Zal je zo ontbijt op bed komen brengen liefje.
Het is FOK!.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:13 schreef hmmmz het volgende:
Fylax is vandaag bezig met een recordpoging voor het meeste aantal posts op één dag. Het huidige record staat op iets van 2800.
Klacht: Op Fok! records willen breken en daar enige waarde aan hechten
Het is FOK!.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Absoluut niet. Sorry schat.
Het gemiddelde blijft hoog door hoeveel ik postte op mijn 14e en 15e. Zelfs toen ik een halfjaar tot jaar niet postte. Ik moet je dus helaas teleurstellen over hoe belangrijk Fok is in mijn leven.
Open meteen ook een gironummerquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:07 schreef Tassendief het volgende:
Ik ga Hart van Nederland al mailen.
Ik zal het onthoudenquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is FOK!.
[..]
Het is FOK!.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En jij bent een kutuser sinds je geen mod meer bent.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is FOK!.
[..]
Het is FOK!.
En jij bent een kutuser sinds je geen mod meer bent.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:19 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is FOK!.
[..]
Het is FOK!.
Maak je niet zo druk lieverd.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En jij bent een kutuser sinds je geen mod meer bent.
Pewpewpewpew oohhh.
Nee klopt, het is FOK!, maar dat is veel typwerk op een telefoon dus dat doe ik niet meer sinds een week. Zoveel extra vrije tijd nu je kunt het je niet voorstellen.
Ik maak me niet drukquote:
quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:30 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen als Fylax maken FOK kapot. Hij moet maar naar kindertent.nl gaan.
En tong naar senieleouwegek.forum.nl?quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:30 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen als Fylax maken FOK kapot. Hij moet maar naar kindertent.nl gaan.
Hij is de eerste niet, paar jaar geleden was er een grietje dat honderden posts plaatste terwijl haar familie beneden kerst aan het vieren waren bijvoorbeeld.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Hij lijkt me best oke, maar maak me ook wel zorgen om zijn gezondheid. In de bloei van je leven en dan vrijwel 24/7 op een forum rondhangen, apart slaapritme, gigantische wallen, bleke huid etc.
Ach ja, is al tig keer gezegd, maar hij moet het zelf wetenVraag me af waar zijn ouders in dit hele gebeuren zijn.
Ik maak me helemaal niet druk.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Maak je zelf niet zo druk. Een topic over de vrijetijdsbesteding van 1 15-jarige openen.
Beetje respect voor Tong he!quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:31 schreef Chai het volgende:
[..]
En tong naar senieleouwegek.forum.nl?
Iemand moet de eerste zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom denk je dan dat anderen dat wel doen, die openen niet eens een topic.
Ja bijvoorbeeld, omroep Max heeft misschien wel een forum.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:31 schreef Chai het volgende:
[..]
En tong naar senieleouwegek.forum.nl?
is goed mattiequote:Op maandag 10 augustus 2015 12:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken doe gewoon lekker je eigen ding
nee wat is datquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Np ga je vanavond ook posten tijdens Voetbal Inside in VBL?
quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Np ga je vanavond ook posten tijdens Voetbal Inside in VBL?
Dit is een klachten topic, geen vieze slowchat.quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je hebt nog de hele dag. Wat is dit nou weer?
quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoezo niet? Te lang in bed gelegen?
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:43 schreef Elfletterig het volgende:
BREAKING NEWS
RECORDPOGING FYLAX VROEGTIJDIG AFGEKAPT
Straks op de FP.
Wat? Wel het hele forum de hele dag willen vol spammen voor een of ander nutteloos record en er dan niet tegen kunnen als anderen er wat over zeggenquote:
Lekker mijn posts in de gaten houden, stalker.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:44 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Wat? Wel het hele forum de hele dag willen vol spammen voor een of ander nutteloos record en er dan niet tegen kunnen als anderen er wat over zeggen
Als je een record wilt vestigen zullen een hoop mensen je posts zien, dus zit nu niet te zeuren dat ik je posts heb gelezenquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Lekker mijn posts in de gaten houden, stalker.
Doe nou niet alsof het voor het eerst is dat je wat over je obsessieve postgedrag hoort.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Lekker mijn posts in de gaten houden, stalker.
En het gaan dus niet lukken. Wat een ramp hè?quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:47 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Als je een record wilt vestigen zullen een hoop mensen je posts zien, dus zit nu niet te zeuren dat ik je posts heb gelezenDaarbij is dat deel van het forum gewoon openbaar en ben je zelf degene geweest die vanacht aan het roepen was een recordpoging te gaan doen vandaag.
Dat gesprekquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:43 schreef hmmmz het volgende:
Ik lees net op een andere plek van dit forum het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik denk dat Fylax het erger vind dan ik.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En het gaan dus niet lukken. Wat een ramp hè?
Ok, ik moet toegeven, deze was leuk.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat moet je vanmiddag tegen de kapster zeggen.
Stoer van je.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:49 schreef bamibij het volgende:
Ik ga vanmiddag naar de kapper in Nijmegen. Straks kom ik Fylax nog tegen
Laat ik z'n moeder ff z'n FOK!-account zien
bashtopicsquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:51 schreef fruitsalade007 het volgende:
Dit is duidelijk een bashtopic
Helemaal niet. Wel een klacht topic.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:51 schreef fruitsalade007 het volgende:
Dit is duidelijk een bashtopic
Ik lees dat volgens jouw berekeningen een nieuw record van Fylax nog altijd mogelijk is.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hou mijn kwaliteitsposts er even buiten hè?
Ik heb je PoHi even doorgelezen maar ik weet het echt niet. Hoe is het trouwens met de aangifte?quote:
Maargoed dat je dat niet bij Fylax hebt gedaan want dan ben je meteen een stalkerquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik heb je PoHi even doorgelezen maar ik weet het echt niet. Hoe is het trouwens met de aangifte?
Nog steeds niks van gehoordquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik heb je PoHi even doorgelezen maar ik weet het echt niet. Hoe is het trouwens met de aangifte?
quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:43 schreef hmmmz het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik las het ja. Beetje een rare redenatie maar goed, het jonkie is nog maar 15.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:02 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Maargoed dat je dat niet bij Fylax hebt gedaan want dan ben je meteen een stalker
Jammer.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:03 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Nog steeds niks van gehoord![]()
Was gewoon gelul.
Fylax is de Enzo Knol van FOK!quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:04 schreef PausNicolaas het volgende:
Wel grappig dat fylax altijd topics vol krijgt
Hoe dat? Iedereen zo fan van hem?
Stiekem wel ja.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:04 schreef PausNicolaas het volgende:
Wel grappig dat fylax altijd topics vol krijgt
Hoe dat? Iedereen zo fan van hem?
Volgens mij is Fylax het momenteel toch weer aan het proberen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:43 schreef hmmmz het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
QFTquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:15 schreef SuperwormJim het volgende:
Een recordpoging om de meeste nutteloze posts op een of ander forum op internet te posten![]()
Als je daar waarde aan hecht, zoals deze filex of wie dan ook, moet je serieus je eigen waardeloze leventje eens goed onder de loep nemen.
Man man man wat een sneuheid![]()
Het gaat hem ook gewoon lukken.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:14 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Volgens mij is Fylax het momenteel toch weer aan het proberen.
Doet tong80 al jarenquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:22 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ja lekker, iemand die een hele dag lang alles gaat onder spammen.
Allemaal jell, stelletje afgunstige mensen. Bah.quote:
Op een betere manier.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:22 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Doet tong80 al jaren
quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Allemaal jell, stelletje afgunstige mensen. Bah.
Hup Fylax!
Ja team Fylax natuurlijk!quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:24 schreef NoXia het volgende:
[..]
Waarop zouden wij jaloers moeten zijn?Volgens mij zit je er aardig in, niet?
Jij hebt dit topic gemaaktquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:24 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Dat jullie dit wanstaltige gedrag aanmoedigen verbaast mij.
Ook ja.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:25 schreef NoXia het volgende:
[..]
Klinkt gezellig. Hele dag kinderliedjes zingen ofzo?
Tong is onvervangbaar.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:25 schreef Twiitch het volgende:
Als Tong80 straks eindelijk kassiewijle is dan staat zijn vervanger dus al klaar. Prima zaak.
Het is FOK!quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:15 schreef SuperwormJim het volgende:
Een recordpoging om de meeste nutteloze posts op een of ander forum op internet te posten![]()
Gelukkig heeft niet iedereen zo'n structureel negatieve instelling als jijquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:24 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Dat jullie dit wanstaltige gedrag aanmoedigen verbaast mij.
Tong heeft tenminste wel wat niveauquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:27 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Je bent verblind door nostalgie. Nieuw is goed, nieuw is beter.
Iemand aanmoedigen het forum een hele dag vol te spammen met loze posts lijkt me niet wenselijk. Dat heeft niks met een negatieve instelling te maken.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gelukkig heeft niet iedereen zo'n structureel negatieve instelling als jij
Ik denk dat Danny er net zo over denktquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:29 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Iemand aanmoedigen het forum een hele dag vol te spammen met loze posts lijkt me niet wenselijk. Dat heeft niks met een negatieve instelling te maken.
Dit is toch wat klaagbaak is. Alleen maar zeiken over niks?quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:29 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Iemand aanmoedigen het forum een hele dag vol te spammen met loze posts lijkt me niet wenselijk. Dat heeft niks met een negatieve instelling te maken.
goed ideequote:Op maandag 10 augustus 2015 13:31 schreef 44rdbei het volgende:
Is het misschien een idee om Fylax een eigen topic te geven? dan kan hij zijn record verbreken zonder da iemand er last van heeft.
Als je een paar oude topics kickt krijg je meteen een ban aan je broek, maar wel een of andere apaat een hele dag alles laten vol spammenquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:30 schreef NoXia het volgende:
[..]
Ik denk dat Danny er net zo over denkt
FB / Is FOK! echt het afvoerputje van het internet geworden? #15
Richting de 1400.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:30 schreef Rickertman96 het volgende:
Boeie dit kan je toch mooi op je CV zetten
Op hoeveel zit ie nu?
Je bent gewoon een enorme zuurpruim, laten we eerlijk zijnquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:29 schreef hmmmz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je bent gewoon een enorme zuurpruim, laten we eerlijk zijn
Hij post gewoon ontopic in MEN dus daar lijkt me niks mee. Als je dat 'spammen' en 'loze potst' noemt kun je beter pleiten op dat subforum op te heffen in plaats van je af te reageren op Fylax.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:28 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Tong heeft tenminste wel wat niveau
Voor de tweede keer. Ik ben geen zuurpruim, zuurpruim.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij post gewoon ontopic in MEN dus daar lijkt me niks mee. Als je dat 'spammen' en 'loze potst' noemt kun je beter pleiten op dat subforum op te heffen in plaats van je af te reageren op Fylax.
[..]
Hij post gewoon ontopic in MEN dus daar lijkt me niks mee. Als je dat 'spammen' en 'loze posts' noemt kun je beter pleiten om dat subforum op te heffen in plaats van je af te reageren op Fylax.
Die HAVO gaat nog lastig worden als je niet oplet bij Engels Fylax.quote:
Goed plan, als er één forum niets toevoegt aan FOK!...quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:34 schreef Paxcon het volgende:
kun je beter pleiten om dat subforum op te heffen
[..]
Hij post gewoon ontopic in MEN dus daar lijkt me niks mee. Als je dat 'spammen' en 'loze posts' noemt kun je beter pleiten om dat subforum op te heffen in plaats van je af te reageren op Fylax.
Haha, waarschijnlijk loopt ie zich af te beren op de tellerquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:33 schreef NoXia het volgende:
Wordt je geil van een hogere postcount?
Dat is minder posts he. Hij moet zijn record halen waar wij allemaal voor moeten bloeden.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:38 schreef NoXia het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kan je niet gewoon je post editen?
http://arcee862.com/vandaag.php?user=Fylaxquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:30 schreef Rickertman96 het volgende:
Boeie dit kan je toch mooi op je CV zetten
Op hoeveel zit ie nu?
nee edit knop doet het nietquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:38 schreef NoXia het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee Henk. Dit telt meequote:Op maandag 10 augustus 2015 13:38 schreef NoXia het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ga ik het nog redden?quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
http://arcee862.com/vandaag.php?user=Fylax
nee?quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kan je dat alleen zien als je abbo hebt?:
Ja kut zooi dat moet ik dus welquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen als je niet naar de kapper gaat.
moet wel kunnenquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Typte mijn naam maar functie was niet beschikbaar
Je kan toch wel even uitleggen aan je moeder waarom dat vandaag dus echt niet kan. Ze zal het vast begrijpen.quote:
Gelukkigmaar.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
We gaan nu trouwens dubbel zo hard
Ja nee dat kan dus nietquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je kan toch wel even uitleggen aan je moeder waarom dat vandaag dus echt niet kan. Ze zal het vast begrijpen.
dit topic mag sws nietquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:42 schreef hmmmz het volgende:
Doe die SC van jullie lekker ergens anders.
Waar is dit topic anders voor?quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:42 schreef hmmmz het volgende:
Doe die SC van jullie lekker ergens anders.
Heeft jouw kapseltje zoveel aandacht nodig?quote:
Of zeg dat je ziek bentquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:43 schreef Paxcon het volgende:
Laat de kapper naar je huis komen zodat je kan FOK!ken tijdens het knippen
goed ideequote:Op maandag 10 augustus 2015 13:43 schreef Paxcon het volgende:
Heb je ook nog eens extra swag.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:43 schreef Paxcon het volgende:
GC / Dagcijfers: De Records.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik wil het precieze weten, anders kan ik deze actie niet goed genoeg volgen.
Dat duurt ern kwartier.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:44 schreef Fylax het volgende:
oh ja duurt miss halfuru maar moet ook nog douchen enzo
quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Geen zorgen. Daarna nog de hele avond
helpen jullie me meequote:Op maandag 10 augustus 2015 13:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh, heb je daarna nog tijd zat om ontopic posts te maken in MEN
Denk niet dat mijn ouders dat zo leuk vinden.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ga na het eten slapen en zet je wekker 23:45
Kun je 24u lang posten morgen.
Rustig blijven man, geen paniekaanval nu.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:47 schreef Fylax het volgende:
wtf arcee's site ligt er uit hoe moet ik nou weten hoeveel ik heb
Nu die site dood is kun je die checktijd besteden aan postenquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:47 schreef Fylax het volgende:
Wij doen ook wel mee toch, Pax?quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh, heb je daarna nog tijd zat om ontopic posts te maken in MEN
quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nu die site dood is kun je die checktijd besteden aan posten
goed ideequote:Op maandag 10 augustus 2015 13:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Rustig blijven man, geen paniekaanval nu.
pax zit mij al hele tijd te helpen jaquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wij doen ook wel mee toch, Pax?
Remlof had een hartaanval gekregen als hij dit zagquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:48 schreef hmmmz het volgende:
Was Remlof nou nog maar hier, ik mis hem![]()
Ja daarom. Hij is een echte fok oppergodbaas!quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Remlof had een hartaanval gekregen als hij dit zag
Jouw vader verkoos zijn computerplezier boven mijn luisterplezier, dus /carequote:Op maandag 10 augustus 2015 13:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Denk niet dat mijn ouders dat zo leuk vinden.
Oja dat kloptquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jouw vader verkoos zijn computerplezier boven mijn luisterplezier, dus /care
Oh, dus ze weten wel dat je bestaat?quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Denk niet dat mijn ouders dat zo leuk vinden.
Ja, natuurlich.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Oh, dus ze weten wel dat je bestaat?
Wachten tot die van mij bijgewerkt is (na 14:15) en het daar bekijken.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:47 schreef Fylax het volgende:
Ja, eerst nog ff douchen en ontbijtenquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
pax zit mij al hele tijd te helpen ja
zou heel leif zijn als jij dat ook doet
quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Wachten tot die van mij bijgewerkt is (na 14:15) en het daar bekijken.
[..]
Deze kan ik moeilijk ontopic noemen.quote:
Ja.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Wachten tot die van mij bijgewerkt is (na 14:15) en het daar bekijken.
hey ik ookquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, eerst nog ff douchen en ontbijten
Dt klop.tquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat is geen spammen. Dat is gewoon reageren
Dat is iets TVSC-incrowdsquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:50 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
[..]
Deze kan ik moeilijk ontopic noemen.
Verder is het raar om te posten om het posten.
Die wordt verwijderd.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:50 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
[..]
Hangt af van het aantal posts wat geïndexeerd moet worden, dit is natuurlijk per keer verschillend.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja.Hoe kan het dat het elke keer anders is, soms op :08, soms op :15
Ah oke.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Hangt af van het aantal posts wat geïndexeerd moet worden, dit is natuurlijk per keer verschillend.
Blijkbaar is het voor sommige onder toeziend oog van een mod toegestaan om vandaag de boel te verzieken. Ik ga dit sowieso hogerop melden!quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:50 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
[..]
Goed plan inderdaad.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:52 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Blijkbaar is het voor sommige onder toeziend oog van een mod toegestaan om vandaag de boel te verzieken. Ik ga dit sowieso hogerop melden!
Je doet maar.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:52 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Blijkbaar is het voor sommige onder toeziend oog van een mod toegestaan om vandaag de boel te verzieken. Ik ga dit sowieso hogerop melden!
Ga buitenspelen ofzoquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:52 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Soms is er niet veel te vertellen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:53 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Overal zo kort antwoorden telt niet he voor die record poging van je.
Pieppiephoiquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:52 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Jawel want er wordt iets gezegd c.q gevraagd.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:54 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Dan hoef je ook niet te reageren.
Binnen een SC. Lekker boeiend ook.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:50 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
[..]
Hoe oud ben je? Je komt over als een 14 jarige (beetje Fylax zijn leeftijd) maar iets zegt me dat je minimaal het dubbele bent. Eng wel.quote:
Ben tenminste geen misgunnerquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:55 schreef NoXia het volgende:
[..]
Top idee
[..]
Hoe oud ben je? Je komt over als een 14 jarige (beetje Fylax zijn leeftijd) maar iets zegt me dat je minimaal het dubbele bent. Eng wel.
dank je amaquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:56 schreef Amarantha het volgende:
Zolang hij SC's niet vol spamt vind ik alles wel prima. Vooral in MEN, boeiend daar merk je er niks van.
KLB, SC's en dit topic.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:56 schreef Amarantha het volgende:
Zolang hij SC's niet vol spamt vind ik alles wel prima. Vooral in MEN, boeiend daar merk je er niks van.
pffffffquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:58 schreef Arcee het volgende:
Niks aan de hand.
Werd het gefylax teveel voor je site?quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:58 schreef Arcee het volgende:
Niks aan de hand.
Ja. Vnv knallen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
pffffff
is nog wel weinig
ga ik het halen
Pft, ik zit deze maand al hoger dan verwacht. Even huilen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:58 schreef Arcee het volgende:
Niks aan de hand.
Waar staat het op?quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
pffffff
is nog wel weinig
ga ik het halen
Aiit aiitquote:Op maandag 10 augustus 2015 14:00 schreef MeneerDeSultan het volgende:
Go Fylax!![]()
![]()
![]()
Fresh haar is ook belangrijk, om Ariana te hosselen bijvoorbeeld!
De natuurlijke opvolger van Tong staat al klaar mensen!![]()
![]()
![]()
![]()
Hoop het.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb je nog genoeg tijd voor met dat gespam.
3 uur.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:01 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, hoelaat moet je naar bed vanavond?
Dat kun je zelf toch welquote:Op maandag 10 augustus 2015 14:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nouja, weet niet....
Kan arcee of bondage berekenen hoeveel ik per uur moet posten?
Elf had toch al iets berekendquote:Op maandag 10 augustus 2015 14:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nouja, weet niet....
Kan arcee of bondage berekenen hoeveel ik per uur moet posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |