Dt klop.tquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat is geen spammen. Dat is gewoon reageren
Dat is iets TVSC-incrowdsquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:50 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
[..]
Deze kan ik moeilijk ontopic noemen.
Verder is het raar om te posten om het posten.
Die wordt verwijderd.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:50 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
[..]
Hangt af van het aantal posts wat geïndexeerd moet worden, dit is natuurlijk per keer verschillend.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja.Hoe kan het dat het elke keer anders is, soms op :08, soms op :15
Ah oke.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Hangt af van het aantal posts wat geïndexeerd moet worden, dit is natuurlijk per keer verschillend.
Blijkbaar is het voor sommige onder toeziend oog van een mod toegestaan om vandaag de boel te verzieken. Ik ga dit sowieso hogerop melden!quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:50 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
[..]
Goed plan inderdaad.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:52 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Blijkbaar is het voor sommige onder toeziend oog van een mod toegestaan om vandaag de boel te verzieken. Ik ga dit sowieso hogerop melden!
Je doet maar.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:52 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Blijkbaar is het voor sommige onder toeziend oog van een mod toegestaan om vandaag de boel te verzieken. Ik ga dit sowieso hogerop melden!
Ga buitenspelen ofzoquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:52 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Soms is er niet veel te vertellen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:53 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Overal zo kort antwoorden telt niet he voor die record poging van je.
Pieppiephoiquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:52 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Jawel want er wordt iets gezegd c.q gevraagd.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:54 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Dan hoef je ook niet te reageren.
Binnen een SC. Lekker boeiend ook.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:50 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
[..]
Hoe oud ben je? Je komt over als een 14 jarige (beetje Fylax zijn leeftijd) maar iets zegt me dat je minimaal het dubbele bent. Eng wel.quote:
Ben tenminste geen misgunnerquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:55 schreef NoXia het volgende:
[..]
Top idee
[..]
Hoe oud ben je? Je komt over als een 14 jarige (beetje Fylax zijn leeftijd) maar iets zegt me dat je minimaal het dubbele bent. Eng wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |