Maak je niet zo druk lieverd.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En jij bent een kutuser sinds je geen mod meer bent.
Pewpewpewpew oohhh.
Nee klopt, het is FOK!, maar dat is veel typwerk op een telefoon dus dat doe ik niet meer sinds een week. Zoveel extra vrije tijd nu je kunt het je niet voorstellen.
Ik maak me niet drukquote:
quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:30 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen als Fylax maken FOK kapot. Hij moet maar naar kindertent.nl gaan.
En tong naar senieleouwegek.forum.nl?quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:30 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen als Fylax maken FOK kapot. Hij moet maar naar kindertent.nl gaan.
Hij is de eerste niet, paar jaar geleden was er een grietje dat honderden posts plaatste terwijl haar familie beneden kerst aan het vieren waren bijvoorbeeld.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Hij lijkt me best oke, maar maak me ook wel zorgen om zijn gezondheid. In de bloei van je leven en dan vrijwel 24/7 op een forum rondhangen, apart slaapritme, gigantische wallen, bleke huid etc.
Ach ja, is al tig keer gezegd, maar hij moet het zelf wetenVraag me af waar zijn ouders in dit hele gebeuren zijn.
Ik maak me helemaal niet druk.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Maak je zelf niet zo druk. Een topic over de vrijetijdsbesteding van 1 15-jarige openen.
Beetje respect voor Tong he!quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:31 schreef Chai het volgende:
[..]
En tong naar senieleouwegek.forum.nl?
Iemand moet de eerste zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom denk je dan dat anderen dat wel doen, die openen niet eens een topic.
Ja bijvoorbeeld, omroep Max heeft misschien wel een forum.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:31 schreef Chai het volgende:
[..]
En tong naar senieleouwegek.forum.nl?
is goed mattiequote:Op maandag 10 augustus 2015 12:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken doe gewoon lekker je eigen ding
nee wat is datquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Np ga je vanavond ook posten tijdens Voetbal Inside in VBL?
quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Np ga je vanavond ook posten tijdens Voetbal Inside in VBL?
Dit is een klachten topic, geen vieze slowchat.quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je hebt nog de hele dag. Wat is dit nou weer?
quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoezo niet? Te lang in bed gelegen?
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:43 schreef Elfletterig het volgende:
BREAKING NEWS
RECORDPOGING FYLAX VROEGTIJDIG AFGEKAPT
Straks op de FP.
Wat? Wel het hele forum de hele dag willen vol spammen voor een of ander nutteloos record en er dan niet tegen kunnen als anderen er wat over zeggenquote:
Lekker mijn posts in de gaten houden, stalker.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:44 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Wat? Wel het hele forum de hele dag willen vol spammen voor een of ander nutteloos record en er dan niet tegen kunnen als anderen er wat over zeggen
Als je een record wilt vestigen zullen een hoop mensen je posts zien, dus zit nu niet te zeuren dat ik je posts heb gelezenquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Lekker mijn posts in de gaten houden, stalker.
Doe nou niet alsof het voor het eerst is dat je wat over je obsessieve postgedrag hoort.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Lekker mijn posts in de gaten houden, stalker.
En het gaan dus niet lukken. Wat een ramp hè?quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:47 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Als je een record wilt vestigen zullen een hoop mensen je posts zien, dus zit nu niet te zeuren dat ik je posts heb gelezenDaarbij is dat deel van het forum gewoon openbaar en ben je zelf degene geweest die vanacht aan het roepen was een recordpoging te gaan doen vandaag.
Dat gesprekquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:43 schreef hmmmz het volgende:
Ik lees net op een andere plek van dit forum het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik denk dat Fylax het erger vind dan ik.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En het gaan dus niet lukken. Wat een ramp hè?
Ok, ik moet toegeven, deze was leuk.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat moet je vanmiddag tegen de kapster zeggen.
Stoer van je.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:49 schreef bamibij het volgende:
Ik ga vanmiddag naar de kapper in Nijmegen. Straks kom ik Fylax nog tegen
Laat ik z'n moeder ff z'n FOK!-account zien
bashtopicsquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:51 schreef fruitsalade007 het volgende:
Dit is duidelijk een bashtopic
Helemaal niet. Wel een klacht topic.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:51 schreef fruitsalade007 het volgende:
Dit is duidelijk een bashtopic
Ik lees dat volgens jouw berekeningen een nieuw record van Fylax nog altijd mogelijk is.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hou mijn kwaliteitsposts er even buiten hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |