Maargoed dat je dat niet bij Fylax hebt gedaan want dan ben je meteen een stalkerquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik heb je PoHi even doorgelezen maar ik weet het echt niet. Hoe is het trouwens met de aangifte?
Nog steeds niks van gehoordquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik heb je PoHi even doorgelezen maar ik weet het echt niet. Hoe is het trouwens met de aangifte?
quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:43 schreef hmmmz het volgende:
Ik lees net op een andere plek van dit forum het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik las het ja. Beetje een rare redenatie maar goed, het jonkie is nog maar 15.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:02 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Maargoed dat je dat niet bij Fylax hebt gedaan want dan ben je meteen een stalker
Jammer.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:03 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Nog steeds niks van gehoord![]()
Was gewoon gelul.
Fylax is de Enzo Knol van FOK!quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:04 schreef PausNicolaas het volgende:
Wel grappig dat fylax altijd topics vol krijgt
Hoe dat? Iedereen zo fan van hem?
Stiekem wel ja.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:04 schreef PausNicolaas het volgende:
Wel grappig dat fylax altijd topics vol krijgt
Hoe dat? Iedereen zo fan van hem?
Volgens mij is Fylax het momenteel toch weer aan het proberen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:43 schreef hmmmz het volgende:
Ik lees net op een andere plek van dit forum het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
QFTquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:15 schreef SuperwormJim het volgende:
Een recordpoging om de meeste nutteloze posts op een of ander forum op internet te posten![]()
Als je daar waarde aan hecht, zoals deze filex of wie dan ook, moet je serieus je eigen waardeloze leventje eens goed onder de loep nemen.
Man man man wat een sneuheid![]()
Het gaat hem ook gewoon lukken.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:14 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Volgens mij is Fylax het momenteel toch weer aan het proberen.
Doet tong80 al jarenquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:22 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ja lekker, iemand die een hele dag lang alles gaat onder spammen.
Allemaal jell, stelletje afgunstige mensen. Bah.quote:
Op een betere manier.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:22 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Doet tong80 al jaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |