quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Allemaal jell, stelletje afgunstige mensen. Bah.
Hup Fylax!
Ja team Fylax natuurlijk!quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:24 schreef NoXia het volgende:
[..]
Waarop zouden wij jaloers moeten zijn?Volgens mij zit je er aardig in, niet?
Jij hebt dit topic gemaaktquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:24 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Dat jullie dit wanstaltige gedrag aanmoedigen verbaast mij.
Ook ja.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:25 schreef NoXia het volgende:
[..]
Klinkt gezellig. Hele dag kinderliedjes zingen ofzo?
Tong is onvervangbaar.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:25 schreef Twiitch het volgende:
Als Tong80 straks eindelijk kassiewijle is dan staat zijn vervanger dus al klaar. Prima zaak.
Het is FOK!quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:15 schreef SuperwormJim het volgende:
Een recordpoging om de meeste nutteloze posts op een of ander forum op internet te posten![]()
Gelukkig heeft niet iedereen zo'n structureel negatieve instelling als jijquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:24 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Dat jullie dit wanstaltige gedrag aanmoedigen verbaast mij.
Tong heeft tenminste wel wat niveauquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:27 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Je bent verblind door nostalgie. Nieuw is goed, nieuw is beter.
Iemand aanmoedigen het forum een hele dag vol te spammen met loze posts lijkt me niet wenselijk. Dat heeft niks met een negatieve instelling te maken.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gelukkig heeft niet iedereen zo'n structureel negatieve instelling als jij
Ik denk dat Danny er net zo over denktquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:29 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Iemand aanmoedigen het forum een hele dag vol te spammen met loze posts lijkt me niet wenselijk. Dat heeft niks met een negatieve instelling te maken.
Dit is toch wat klaagbaak is. Alleen maar zeiken over niks?quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:29 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Iemand aanmoedigen het forum een hele dag vol te spammen met loze posts lijkt me niet wenselijk. Dat heeft niks met een negatieve instelling te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |