Hij zat vannacht al ergens rond de 1000 dus hij gaat het makkelijk halen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:15 schreef zovty het volgende:
Zou leuk zijn als tong dan vandaag op z'n gemakje 2801 posts doet.
Over een paar weken is zijn vakantie voorbij.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:18 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Hij zat vannacht al ergens rond de 1000 dus hij gaat het makkelijk halen.
Bij 2799 een ban geven wegens spammenquote:Op maandag 10 augustus 2015 11:15 schreef zovty het volgende:
Zou leuk zijn als tong dan vandaag op z'n gemakje 2801 posts doet.
Dit. Dacht dat tijdens dat vorige 40+/UTO geintje ook door de crew was uitgesproken dat dit soort shit redelijk ongewenst is. Maar goed, Fylax'ie is zelf crew natuurlijkquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:25 schreef NoXia het volgende:
Basisscholen hebben zeker nog vakantie?
Dat vraagt iedereen zich af. Maarja, lachengierenbrullen enzo. Dat zo'n knullie van 15 (net 16?) regelmatig tot diep in de nacht een beetje achter de PC hangt lijkt me inderdaad ook niet al te gezond, en daar lijkt dus inderdaad 0 controle op te zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Hij lijkt me best oke, maar maak me ook wel zorgen om zijn gezondheid. In de bloei van je leven en dan vrijwel 24/7 op een forum rondhangen, apart slaapritme, gigantische wallen, bleke huid etc.
Ach ja, is al tig keer gezegd, maar hij moet het zelf wetenVraag me af waar zijn ouders in dit hele gebeuren zijn.
Mijn ouders hadden op die leeftijd de kabel eruit getrokken denk ikquote:Op maandag 10 augustus 2015 11:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat vraagt iedereen zich af. Maarja, lachengierenbrullen enzo. Dat zo'n knullie van 15 (net 16?) regelmatig tot diep in de nacht een beetje achter de PC hangt lijkt me inderdaad ook niet al te gezond, en daar lijkt dus inderdaad 0 controle op te zijn.
Crewbash.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:49 schreef JeMoeder het volgende:
Fylax, is dat niet zo'n zeldzame geslachtsziekte?
En dan?quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:51 schreef Pharkus het volgende:
Geef even een gil als hij op 2790 zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |