Ik heb een BMI van 33 momenteel dus niet bepaald slank hoor... Voor ik stopte met roken was ik slankquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:21 schreef MaJo het volgende:
Saarah jij bent toch gewoon slankOf zijn er ook andere redenen om zo'n ring te nemen? 2-3 maanden valt in ieder geval goed te overzien
ik had ook een operatie eerder dit jaar waarbij ik niet zwanger kon zijn maar zat toen net in zo'n lange cyclus (die uiteindelijk 100 dagen duurde) dat we helemaal niet hebben hoeven stoppen
wat ik me kan herinneren van de VS foto's zag je er goed uitquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:28 schreef Saarah het volgende:
[..]
Ik heb een BMI van 33 momenteel dus niet bepaald slank hoor... Voor ik stopte met roken was ik slanklol. Ik ben daarna 25 kilo bijgekomen *schaam*.
Dan was die lange cyclus bij jou toen een geluk bij een ongeluk in feite!
Ik heb daar de flatterende foto's nauwgezet uitgekozen zeg maarquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
wat ik me kan herinneren van de VS foto's zag je er goed uit
En het was inderdaad een geluk bij een ongeluk ja
dat heb ik ook welquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:47 schreef Saarah het volgende:
[..]
Ik heb daar de flatterende foto's nauwgezet uitgekozen zeg maar
10 kilo te zwaar, dat zou ik je ook absoluut niet aangegeven hebben!quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat heb ik ook welwas daar ook 10 kilo te zwaar, al moet ik zeggen dat de omgeving zo mooi is dat het ook wel afleidt van de rest op de foto
Nou 20 kilo kan er ook wel af hoor, ik hou me nu maar aan mijn aangepaste streefgewichtquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 14:55 schreef Saarah het volgende:
[..]
10 kilo te zwaar, dat zou ik je ook absoluut niet aangegeven hebben!
Maar het is wel waar, die mooie omgeving helpt wel
Ik heb heimwee zoals ik nog nooit heimwee heb gehad, echt waarquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 16:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou 20 kilo kan er ook wel af hoor, ik hou me nu maar aan mijn aangepaste streefgewicht
Mis jij het ook?
Oh nee, ikke wat rotquote:Op zondag 16 augustus 2015 11:34 schreef ikke_84 het volgende:
waarschijnlijk geen plakker hier.
Sinds gister avond aan t bloeden en t wordt steeds erger
He verdorie..quote:Op zondag 16 augustus 2015 11:34 schreef ikke_84 het volgende:
waarschijnlijk geen plakker hier.
Sinds gister avond aan t bloeden en t wordt steeds erger
Ik heb geen idee, heb nooit mn eisprong bijgehouden. Wel duren eerste menstruaties na mijn miskramen wat langer altijd.quote:Op zondag 16 augustus 2015 13:49 schreef Svane het volgende:
Oooooh ikke wat onwijs balen! Echt niet leuk.![]()
Vraagje:
Ik zit nu in m'n eerste echte cyclus na de miskraam, nu dag 8. Normaal 4 dagen ongesteld maar nu dus nog steeds een beetjeecht suf. Maar betekent dit dan ook dat vermoedelijk m'n eisprong later is dan de 'standaarddag'?
nasleep is stom!quote:Op zondag 16 augustus 2015 15:04 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, heb nooit mn eisprong bijgehouden. Wel duren eerste menstruaties na mijn miskramen wat langer altijd.
Bij mij niet in iig. Mijn cyclus was vrij snel op orde. Bij de vmks wel ietsje sneller dan bij de ma en de eug.quote:Op zondag 16 augustus 2015 15:48 schreef Svane het volgende:
[..]
nasleep is stom!ik voel m'n eisprong altijd dus op zich merk ik het vanzelf wel, maar ben benieuwd of deze cyclus dus ook per definitie langer is omdat de menstruatie meer tijd in beslag neemt.
Weet jij tot op de minuut dan wanneer je ongesteld wordt?quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:33 schreef deadly_kiss het volgende:
Neeee ikkeverdorie!
![]()
Mijn volgende menstruatie valt precies middenop de dag dat ik trouwjurken ga passen![]()
Hoe krijg ik het voor elkaar
Hahahhquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Weet jij tot op de minuut dan wanneer je ongesteld wordt?Misschien is dit gewoon een teken en word je dan juist NIET ongesteld
Thanx!😊quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:08 schreef Mamiemoe het volgende:
Alvast veel plezier toegewenst met jurken passen Deadly! Ik heb destijds enorme pech gehad met de consulentes, die me niet echt aardig behandelden. Gelukkig heb ik uiteindelijk een hele gave jurk gevonden bij de Bruidshoek in Leiden <3
Daar heb ik geen ervaring mee, maar ik ben reuzebenieuwd hoe het je bevalt! Wat ik opvallend vond, is dat ik uiteindelijk een jurk heb uitgezocht waar ik mezelf een jaar geleden nog niet in had gezien. Strak, vrouwelijk, elegant maar wel sexy... Terwijl ik mezelf altijd in een blingbling korset met een hoepelrok zag, is het een strakke, kanten bijna bohemian chique jurk geworden. Ik ben heel benieuwd hoe dat bij jou zal verlopenquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:19 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Thanx!😊
Ik ga naar emb fashion in bussum..
Ben zoooo benieuwd
Alvast heel veel plezier!! Lijkt me een super leuke ervaring.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:19 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Thanx!😊
Ik ga naar emb fashion in bussum..
Ben zoooo benieuwd
Stom, ik snap dat je er klaar mee bentquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 08:15 schreef MaJo het volgende:
Spannend sproetjes!
Hier ook weer door naar de volgende ronde, spierwitte testik ben er even klaar mee hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balen zeg! Wat flauw ook. Snap goed dat je er nu wel klaar mee bent. Zo'n witte test is ook gewoon stom.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 08:15 schreef MaJo het volgende:
Spannend sproetjes!
Hier ook weer door naar de volgende ronde, spierwitte testik ben er even klaar mee hoor
Wat fijn dat alles weer lijkt te werken! Wat een nasleep he.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:27 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Ik kom mij hier ook officieel melden.
In het kort: september 2015 officieel begonnen, nadat ik al sinds april pil-vrij was. Regelmatige cyclus van 29-30 dagen. In december 2 dagen na NOD positief gestest (heel licht streepje), 2 dagen later gaan bloeden. Geen plakkerIn mei weer zwanger (dit keer met knalstreep), maar helaas ging dat na 10,5 week zwangerschap mis en ben ik 15 juli het vruchtje verloren.
Nu vandaag eindelijk een negatieve test, die wilde ik echt perse zien, voordat we door gaan naar de volgende ronde. Dus ik ben behoorlijk opgelucht dat mijn lichaam het weer lijkt te doen. Ik ben namelijk naar mijn idee vorige week ook ongesteld geweest (ruim een week
)
Nu dus op naar mijn eisprongtot zo ver mijn korte verhaal
![]()
En nog even een hele dikkevoor ikke_84. Hoe gaat het nu met je?
En voor sproetjesSpannend allemaal zeg!
En voor MajoWitte testen zijn ook gewoon stom!
En voor deadly_kissJe gevoel is zo herkenbaar
En voor SvaneGewoon daarom. Hoe is het met jou?
Stel het was wel goed gegaan, dan had je kindje dat toch zeker wel verdient? Dat het niet goed ging, dat is niet jouw schuld en ik hoop dat je de volgende keer ook echt weer oprecht blij kunt zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:30 schreef Svane het volgende:
[..]
Wat fijn dat alles weer lijkt te werken! Wat een nasleep he.
Met mij gaat het in principe goed, al merk ik wel dat ik het allemaal veel heftiger vind dan ik vantevoren had gedacht dat het kon zijn.daardoor voel ik me soms wat aanstellerig. Misschien heb ik me in die anderhalve maand dat ik wist dat ik zwanger was ook iets te veel laten meeslepen en al veel te veel ons leven met twee kinderen uitgestippeld. Daardoor voelt het nu gewoon zo 'leeg'.
Het feit dat m'n huidige menstruatie nu al tien dagen duurt, helpt ook niet echt, deze ronde is voor m'n gevoel ook niet echt echt qua kans.
Al met al ben ik pas vier maanden bezig en ben ik wel positief over de toekomst, maar dat neemt niet weg dat het nś gewoon stom is. Ik denk wel echt dat onze kans en tijd nog komt.
Ja heftig allemaal hč?! Je moet echt niet het idee hebben dat je je aansteltquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:30 schreef Svane het volgende:
[..]
Wat fijn dat alles weer lijkt te werken! Wat een nasleep he.
Met mij gaat het in principe goed, al merk ik wel dat ik het allemaal veel heftiger vind dan ik vantevoren had gedacht dat het kon zijn.daardoor voel ik me soms wat aanstellerig. Misschien heb ik me in die anderhalve maand dat ik wist dat ik zwanger was ook iets te veel laten meeslepen en al veel te veel ons leven met twee kinderen uitgestippeld. Daardoor voelt het nu gewoon zo 'leeg'.
Het feit dat m'n huidige menstruatie nu al tien dagen duurt, helpt ook niet echt, deze ronde is voor m'n gevoel ook niet echt echt qua kans.
Al met al ben ik pas vier maanden bezig en ben ik wel positief over de toekomst, maar dat neemt niet weg dat het nś gewoon stom is. Ik denk wel echt dat onze kans en tijd nog komt.
Die boomerang merk ik constant. Ik ben 1x in de zo veel dagen zo intens verdrietig en moet dan ook echt zo hard huilen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:41 schreef Leonietje83 het volgende:
Svane, Ikke en Fuchsia, vooral niet te makkelijk denken over je miskraam. Weet uit ervaring dat als je er snel overheen stapt, dit als een boomerang bij je terug kan komen als het rondes erna niet lukt opnieuw zwanger te raken...
En ook als dat wel lukt, blijft de angst echt verschrikkelijk. Dus huil, verwerk en laat je eventueel zelfs verwijzen naar een psycholoog want het is echt niet niks. Hoe makkelijk mensen in je omgeving ook kunnen zeggen dat het toch niet goed was en andere goedbedoelde adviezen die je zelfs gaat overnemen...
Fuchsia, had je voor die 10,5 week al een echo gehad?
Dat is ook wel ja, en daarom wil ik er ook gewoon blij om kunnen zijn, maar dan iets meer 'in het moment' om het feit dat ik nu zwanger ben ipv al m'n zomervakantie 2030 met twee pubers plannen zeg maar.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:44 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Stel het was wel goed gegaan, dan had je kindje dat toch zeker wel verdient? Dat het niet goed ging, dat is niet jouw schuld en ik hoop dat je de volgende keer ook echt weer oprecht blij kunt zijnDat je dan ook weer meteen je hele toekomst voor je ziet <3 Want zo hoort het
En jij bent lief!
Ik had het hele bericht ervoor gemist... Geen bloed = goed! Of heeft het beetje bloed doorgezet?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 08:15 schreef MaJo het volgende:
Spannend sproetjes!
Nope alleen eergisteren een klein beetje bloed. Ik wacht het nog af maar aan de steken in mijn buik te voelen word ik gewoon ongesteld. Misschien ook maar eens de uitslag van zaad van lief afwachtenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:49 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik had het hele bericht ervoor gemist... Geen bloed = goed! Of heeft het beetje bloed doorgezet?
Sowieso gewoon heul veul'jes!!
Dang.. Stom!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope alleen eergisteren een klein beetje bloed. Ik wacht het nog af maar aan de steken in mijn buik te voelen word ik gewoon ongesteld. Misschien ook maar eens de uitslag van zaad van lief afwachten
Ha, dat had ik ook! Ik dacht altijd, įls ik trouw, dan in zo'n fantastische a-lijn prinsessenjurk. Maar toen ik jurken aan het passen was, stonden die wel mooi (die staan bij iedereen mooi geloof ik, oei wat flatterend) maar ik voelde me er helemįįl mezelf niet meer in. Trok ik zo'n aansluitende jurk aan met kant (beetje dit model: http://www.theperfectwedding.nl/producten/13770/preta-b) en die stond echt fantastisch. Ik echt huh? Ik had het idee dat je juist een beetje zo'n heel sexy tante moest zijn om daarin er goed uit te zienquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:43 schreef Mamiemoe het volgende:
[..]
Daar heb ik geen ervaring mee, maar ik ben reuzebenieuwd hoe het je bevalt! Wat ik opvallend vond, is dat ik uiteindelijk een jurk heb uitgezocht waar ik mezelf een jaar geleden nog niet in had gezien. Strak, vrouwelijk, elegant maar wel sexy... Terwijl ik mezelf altijd in een blingbling korset met een hoepelrok zag, is het een strakke, kanten bijna bohemian chique jurk geworden. Ik ben heel benieuwd hoe dat bij jou zal verlopen
Toen ik ging passen zei ik, ik wil geen sluier en niet strapless en geen hoepel ....quote:Op woensdag 19 augustus 2015 09:58 schreef Anthemis het volgende:
[..]
Ha, dat had ik ook! Ik dacht altijd, įls ik trouw, dan in zo'n fantastische a-lijn prinsessenjurk. Maar toen ik jurken aan het passen was, stonden die wel mooi (die staan bij iedereen mooi geloof ik, oei wat flatterend) maar ik voelde me er helemįįl mezelf niet meer in. Trok ik zo'n aansluitende jurk aan met kant (beetje dit model: http://www.theperfectwedding.nl/producten/13770/preta-b) en die stond echt fantastisch. Ik echt huh? Ik had het idee dat je juist een beetje zo'n heel sexy tante moest zijn om daarin er goed uit te zien(Uiteindelijk nog weer iets anders aangedaan trouwens, vond 't te duur).
Aah spanning! Was gisteren nu officieel je nod?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:05 schreef MaJo het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar het passen van trouwjurkenIk hoef ook echt geen prinsessenjurk, dat past echt niet bij me. Het liefst wil ik een kanten jurkje tot net over de knie
Maar wie weet wat er verandert als ik echt ga passen
Nog steeds niet ongesteld trouwens en mijn temp blijft hoog
Nope vandaagquote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:10 schreef Svane het volgende:
[..]
Aah spanning! Was gisteren nu officieel je nod?
Spannend!!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope vandaagIk hou me dus nog even rustig. Als ik vrijdag nog niet ongesteld ben gooi ik er nog een testje tegenaan
thanksquote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:30 schreef ikke_84 het volgende:
[..]
Spannend!!
Ik ga heel hard voor je duimen
dat zat ik nu ook te denkenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:32 schreef elamanilo het volgende:
MaJo, de druppels bloed die je pas had zouden dan wellicht van een innesteling kunnen zijn. Destijds had ik dat ook, een drupje bloed bij het afvegen ergens tussen de eisprong en menstruatie in. Nog even spannend dus, hopelijk heb je vrijdag stiekem toch twee strepen
Het kan heel erg verschillen per persoon en per zwangerschap zelfs. Sommigen hebben pas echt na de nod twee streepjes zichtbaar en sommigen al 4 dagen voor de nod. Je hebt zelfs vrouwen die een tweeling krijgen, maar pas dagen na de nod een tweede streepje zien. Of vrouwen die al vroeg positief testen, maar waar het dan toch niet goed gaat en die 'gewoon' ongesteld worden. En ook vrouwen die bij de eerste zwangerschap pas heel laat twee strepen zien en de volgende zwangerschap al voor de nod kunnen testen. Het kan dus echt nog alle kanten op!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat zat ik nu ook te denkenaan de andere kant zou je het nu al wel terug moeten zien op een test als mijn symptomen van een zwangerschap komen lijkt me? Ik wacht het nog even "rustig" af
Die halslijn lijkt een beetje op mijn jurk!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 09:58 schreef Anthemis het volgende:
[..]
Ha, dat had ik ook! Ik dacht altijd, įls ik trouw, dan in zo'n fantastische a-lijn prinsessenjurk. Maar toen ik jurken aan het passen was, stonden die wel mooi (die staan bij iedereen mooi geloof ik, oei wat flatterend) maar ik voelde me er helemįįl mezelf niet meer in. Trok ik zo'n aansluitende jurk aan met kant (beetje dit model: http://www.theperfectwedding.nl/producten/13770/preta-b) en die stond echt fantastisch. Ik echt huh? Ik had het idee dat je juist een beetje zo'n heel sexy tante moest zijn om daarin er goed uit te zien(Uiteindelijk nog weer iets anders aangedaan trouwens, vond 't te duur).
Hmm dat geeft de burger dan wel weer moedquote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:47 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Het kan heel erg verschillen per persoon en per zwangerschap zelfs. Sommigen hebben pas echt na de nod twee streepjes zichtbaar en sommigen al 4 dagen voor de nod. Je hebt zelfs vrouwen die een tweeling krijgen, maar pas dagen na de nod een tweede streepje zien. Of vrouwen die al vroeg positief testen, maar waar het dan toch niet goed gaat en die 'gewoon' ongesteld worden. En ook vrouwen die bij de eerste zwangerschap pas heel laat twee strepen zien en de volgende zwangerschap al voor de nod kunnen testen. Het kan dus echt nog alle kanten op!
Het 'innestelen' (hechten van het vruchtje in de baarmoeder) kan ook best een periode duren, je kunt volgens mij tot wel weken na je nod nog drupjes innestel-bloed hebben. Komt ook door alle goede doorbloedingen daarbinnen op dat moment
Nog even teruggezocht uit mijn eigen notities:
- Mijn eisprong was op dag 18
- Ik had op dag 28 een drupje bloed en voelde ik me wat misselijk in de avond* (10 dpo)
- Op dag 29 had ik een heleleelelele lichte tweede streep (11 dpo)
- Dag 32 was mijn nod, toen was de streep duidelijker (14 dpo)
* Dit bleek een zwangerschapskwaal, de eerste periode was ik telkens misselijk 's avonds en lustte ik geen avondeten meer
Grappig tabelletje! Op 11dpo testen nog 20% van de vrouwen negatief, op 14 dagen is dit nog 12,2%. Wat ik het meest verbazingwekkend vind is dat op 21dpo nog 8,3% negatief test, dat lijkt me niet te kloppen?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:40 schreef Svane het volgende:
Toch nog wel een beetje spannend majo!
Ik vond onderstaande nog wel leuke statistiekjes, ondanks dat statistiek natuurlijk niks zegt over individu. Gaat er om wat (achteraf) zwangeren vrouwen testten op dag x vanaf de eisprong.
http://www.countdowntopre(...)dpo-chart.php?dpo=12
Dat klinkt in mijn oren ook wel als echt veel! Toch hoor je er weleens over. Al zijn deze percentages wel op basis van wat mensen zelf denken dat zoveel dagen post ovulatie is, het kan natuurlijk ook/deels zijn dat mensen die geen ovulatietestjes of weetikwat doen, zelf denken dat de eisprong veel vroeger was.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Grappig tabelletje! Op 11dpo testen nog 20% van de vrouwen negatief, op 14 dagen is dit nog 12,2%. Wat ik het meest verbazingwekkend vind is dat op 21dpo nog 8,3% negatief test, dat lijkt me niet te kloppen?
Hmmm dan kan het inderdaad toch nog zo zijn, al probeer ik mezelf niet al te gek te makenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:00 schreef elamanilo het volgende:
Hier waren ook wel eens users die pas 2 weken na de nod een positieve test hadden. Het kan dus echt even duren voor het hcg gehalte waarneembaar is in de urine bij sommige vrouwen
Hippe tabellen Svane, ik vind dat ook altijd wel leukGeeft een (loos) gevoel van houvast ergens
Er zitten op 1dpo al mensen die positief testenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:00 schreef Svane het volgende:
[..]
Dat klinkt in mijn oren ook wel als echt veel! Toch hoor je er weleens over. Al zijn deze percentages wel op basis van wat mensen zelf denken dat zoveel dagen post ovulatie is, het kan natuurlijk ook/deels zijn dat mensen die geen ovulatietestjes of weetikwat doen, zelf denken dat de eisprong veel vroeger was.
Ik heb een week na NOD pas positief getest en ik heb een tweeling gekregen. Het kan inderdaad alle kanten op. Induik voor je mee.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmmm dan kan het inderdaad toch nog zo zijn, al probeer ik mezelf niet al te gek te makenMaar geen bloed is goed natuurlijk
[..]
Er zitten op 1dpo al mensen die positief testenDat geeft wel aan dat dit niet kan kloppen
Goed punt van die ovulatie, dat weet natuurlijk niet iedereen. Het gaat dus om de geschatte ovulatie, niet de feitelijke
MAAAAAIIOOOW!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat zat ik nu ook te denkenaan de andere kant zou je het nu al wel terug moeten zien op een test als mijn symptomen van een zwangerschap komen lijkt me? Ik wacht het nog even "rustig" af
Als t blijft zoals nu wel ja. Ze willen gelukkig nog twee cycli bekijken of alles echt wel helemaal 100% gaat met mijn eisprong enz, waarschijnlijk wel maar dan nog. Misschien nog een onderzoek naar eileiders om alles helemaal af te sluiten.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:21 schreef Tyler-Girl het volgende:
Moet je dan nog gewoon een jaar aanmodderen/rommelen/plaren, Sproetjes? Snap dat de MM niet iets is waar je graag inzit maar nog een jaar proberen, als het eerder geen resultaat heeft geleverd....weet niet of ik dat zou zien zitten.![]()
Ik heb vorige week een test gedaan. Toen zat ik op dag 28. Nu op dag 36. Als het goed is krijg ik nog testen op gestuurd. Dan wil ik er nog 1 doen. En daarna wacht ik wel weer af.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:32 schreef BobbyMcGee het volgende:
Fijn dat de resultaten redelijk positief zijn sproetjes.. Een hele opluchting! Probeert je man nu ook de zaad kwaliteit te verbeteren door bijv. geen of minder alcohol te drinken, geen strakke broeken te dragen, enz?
Lastig is dat he Tylergirl? Ik kies er voor om rond dag 30 een testje te doen en als deze negatief is er vanuit te gaan dat ik niet zwanger ben tenzij mijn lichaam me iets anders vertelt. Anders blijf ik aan het tweede testen, en mentaal trek ik dat ook niet. Nu ligt momenteel de batsfrequentie vrij laag dus acht ik de kans sowieso klein..
Waaaaah! Spannend! Aaaaaaah!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:51 schreef MaJo het volgende:
Even egopost: vanochtend getest en in eerst instantie leek ie wit maar als ik het tegen het licht inhield zag ik een klein streepjemaar dit kan ook een indroogstreep zijn, het was erg licht in ieder geval. Vriend zag het ook niet
![]()
Dus eigenlijk ben ik niks verder nu
+1! Ik ben reuzebenieuwd!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:52 schreef Razztwizzle het volgende:
Doe eens een foto! (Ja ik zit mee te duimen ja)
Jeetje hilz, waardeloos dat het zo lang moet duren zegquote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:21 schreef Hilzillah het volgende:
FOTO MAAI!!!
En ei vinden is het probleem niet... Dokter heeft door bloed te prikken vast gesteld dat hij wel degelijk springt... Maar die ongesteldheid een week te vroeg is het probleem. Het is dus geen vroege ovulatie en een 3 weken cyclus maar 'alleen' een hele korte cyclus. Dus op het moment dat de boel moet gaan innestelen word ik ongesteld
Ja inderdaad, ik zou ook niet meer langer willen wachten hoor. En je MA is dan al bijna een jaar geleden, is toch stom dat je dan als vanaf januari mag rekenenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:29 schreef Hilzillah het volgende:
MA is eind september vastgesteld. Maar mijn cyclus begon opnieuw in januari. Dus vanaf dan mag ik officieel terug komen. Ik ben nu 2 maanden achter elkaar te vroeg ongesteld geworden. Ben ik deze maand weer te vroeg lek, dan kunnen ze mijn spreekwoordelijke kloten kussen en hang ik aan de bel. Ik vind het allemaal wel goed. 2x in 1x zwanger en nu een jaar niet. Je kan me een hoop vertellen, maar niet dat het 2x toeval was dat ik in 1x zwanger raakte.
Nee joh gek! Niks te sorry... Dat weet je toch helemaal nietquote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:00 schreef ikke_84 het volgende:
Ow hilz dat wist ik allemaal niet![]()
Wat stom dat je een week te vroeg ongesteld wordt! En heel goed van je dat je niet wacht tot januari laat ze maar actie ondernemen.
Maar ik hoop voor je dat dat helemaal niet nodig is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |