Weet jij tot op de minuut dan wanneer je ongesteld wordt?quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:33 schreef deadly_kiss het volgende:
Neeee ikkeverdorie!
![]()
Mijn volgende menstruatie valt precies middenop de dag dat ik trouwjurken ga passen![]()
Hoe krijg ik het voor elkaar
Hahahhquote:Op zondag 16 augustus 2015 16:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Weet jij tot op de minuut dan wanneer je ongesteld wordt?Misschien is dit gewoon een teken en word je dan juist NIET ongesteld
Thanx!😊quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:08 schreef Mamiemoe het volgende:
Alvast veel plezier toegewenst met jurken passen Deadly! Ik heb destijds enorme pech gehad met de consulentes, die me niet echt aardig behandelden. Gelukkig heb ik uiteindelijk een hele gave jurk gevonden bij de Bruidshoek in Leiden <3
Daar heb ik geen ervaring mee, maar ik ben reuzebenieuwd hoe het je bevalt! Wat ik opvallend vond, is dat ik uiteindelijk een jurk heb uitgezocht waar ik mezelf een jaar geleden nog niet in had gezien. Strak, vrouwelijk, elegant maar wel sexy... Terwijl ik mezelf altijd in een blingbling korset met een hoepelrok zag, is het een strakke, kanten bijna bohemian chique jurk geworden. Ik ben heel benieuwd hoe dat bij jou zal verlopenquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:19 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Thanx!😊
Ik ga naar emb fashion in bussum..
Ben zoooo benieuwd
Alvast heel veel plezier!! Lijkt me een super leuke ervaring.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:19 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Thanx!😊
Ik ga naar emb fashion in bussum..
Ben zoooo benieuwd
Stom, ik snap dat je er klaar mee bentquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 08:15 schreef MaJo het volgende:
Spannend sproetjes!
Hier ook weer door naar de volgende ronde, spierwitte testik ben er even klaar mee hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balen zeg! Wat flauw ook. Snap goed dat je er nu wel klaar mee bent. Zo'n witte test is ook gewoon stom.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 08:15 schreef MaJo het volgende:
Spannend sproetjes!
Hier ook weer door naar de volgende ronde, spierwitte testik ben er even klaar mee hoor
Wat fijn dat alles weer lijkt te werken! Wat een nasleep he.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:27 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Ik kom mij hier ook officieel melden.
In het kort: september 2015 officieel begonnen, nadat ik al sinds april pil-vrij was. Regelmatige cyclus van 29-30 dagen. In december 2 dagen na NOD positief gestest (heel licht streepje), 2 dagen later gaan bloeden. Geen plakkerIn mei weer zwanger (dit keer met knalstreep), maar helaas ging dat na 10,5 week zwangerschap mis en ben ik 15 juli het vruchtje verloren.
Nu vandaag eindelijk een negatieve test, die wilde ik echt perse zien, voordat we door gaan naar de volgende ronde. Dus ik ben behoorlijk opgelucht dat mijn lichaam het weer lijkt te doen. Ik ben namelijk naar mijn idee vorige week ook ongesteld geweest (ruim een week
)
Nu dus op naar mijn eisprongtot zo ver mijn korte verhaal
![]()
En nog even een hele dikkevoor ikke_84. Hoe gaat het nu met je?
En voor sproetjesSpannend allemaal zeg!
En voor MajoWitte testen zijn ook gewoon stom!
En voor deadly_kissJe gevoel is zo herkenbaar
En voor SvaneGewoon daarom. Hoe is het met jou?
Stel het was wel goed gegaan, dan had je kindje dat toch zeker wel verdient? Dat het niet goed ging, dat is niet jouw schuld en ik hoop dat je de volgende keer ook echt weer oprecht blij kunt zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:30 schreef Svane het volgende:
[..]
Wat fijn dat alles weer lijkt te werken! Wat een nasleep he.
Met mij gaat het in principe goed, al merk ik wel dat ik het allemaal veel heftiger vind dan ik vantevoren had gedacht dat het kon zijn.daardoor voel ik me soms wat aanstellerig. Misschien heb ik me in die anderhalve maand dat ik wist dat ik zwanger was ook iets te veel laten meeslepen en al veel te veel ons leven met twee kinderen uitgestippeld. Daardoor voelt het nu gewoon zo 'leeg'.
Het feit dat m'n huidige menstruatie nu al tien dagen duurt, helpt ook niet echt, deze ronde is voor m'n gevoel ook niet echt echt qua kans.
Al met al ben ik pas vier maanden bezig en ben ik wel positief over de toekomst, maar dat neemt niet weg dat het nú gewoon stom is. Ik denk wel echt dat onze kans en tijd nog komt.
Ja heftig allemaal hè?! Je moet echt niet het idee hebben dat je je aansteltquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:30 schreef Svane het volgende:
[..]
Wat fijn dat alles weer lijkt te werken! Wat een nasleep he.
Met mij gaat het in principe goed, al merk ik wel dat ik het allemaal veel heftiger vind dan ik vantevoren had gedacht dat het kon zijn.daardoor voel ik me soms wat aanstellerig. Misschien heb ik me in die anderhalve maand dat ik wist dat ik zwanger was ook iets te veel laten meeslepen en al veel te veel ons leven met twee kinderen uitgestippeld. Daardoor voelt het nu gewoon zo 'leeg'.
Het feit dat m'n huidige menstruatie nu al tien dagen duurt, helpt ook niet echt, deze ronde is voor m'n gevoel ook niet echt echt qua kans.
Al met al ben ik pas vier maanden bezig en ben ik wel positief over de toekomst, maar dat neemt niet weg dat het nú gewoon stom is. Ik denk wel echt dat onze kans en tijd nog komt.
Die boomerang merk ik constant. Ik ben 1x in de zo veel dagen zo intens verdrietig en moet dan ook echt zo hard huilen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:41 schreef Leonietje83 het volgende:
Svane, Ikke en Fuchsia, vooral niet te makkelijk denken over je miskraam. Weet uit ervaring dat als je er snel overheen stapt, dit als een boomerang bij je terug kan komen als het rondes erna niet lukt opnieuw zwanger te raken...
En ook als dat wel lukt, blijft de angst echt verschrikkelijk. Dus huil, verwerk en laat je eventueel zelfs verwijzen naar een psycholoog want het is echt niet niks. Hoe makkelijk mensen in je omgeving ook kunnen zeggen dat het toch niet goed was en andere goedbedoelde adviezen die je zelfs gaat overnemen...
Fuchsia, had je voor die 10,5 week al een echo gehad?
Dat is ook wel ja, en daarom wil ik er ook gewoon blij om kunnen zijn, maar dan iets meer 'in het moment' om het feit dat ik nu zwanger ben ipv al m'n zomervakantie 2030 met twee pubers plannen zeg maar.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 13:44 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Stel het was wel goed gegaan, dan had je kindje dat toch zeker wel verdient? Dat het niet goed ging, dat is niet jouw schuld en ik hoop dat je de volgende keer ook echt weer oprecht blij kunt zijnDat je dan ook weer meteen je hele toekomst voor je ziet <3 Want zo hoort het
En jij bent lief!
Ik had het hele bericht ervoor gemist... Geen bloed = goed! Of heeft het beetje bloed doorgezet?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 08:15 schreef MaJo het volgende:
Spannend sproetjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |