Nope alleen eergisteren een klein beetje bloed. Ik wacht het nog af maar aan de steken in mijn buik te voelen word ik gewoon ongesteld. Misschien ook maar eens de uitslag van zaad van lief afwachtenquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 17:49 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik had het hele bericht ervoor gemist... Geen bloed = goed! Of heeft het beetje bloed doorgezet?
Sowieso gewoon heul veul'jes!!
Dang.. Stom!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 21:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope alleen eergisteren een klein beetje bloed. Ik wacht het nog af maar aan de steken in mijn buik te voelen word ik gewoon ongesteld. Misschien ook maar eens de uitslag van zaad van lief afwachten
Ha, dat had ik ook! Ik dacht altijd, áls ik trouw, dan in zo'n fantastische a-lijn prinsessenjurk. Maar toen ik jurken aan het passen was, stonden die wel mooi (die staan bij iedereen mooi geloof ik, oei wat flatterend) maar ik voelde me er helemáál mezelf niet meer in. Trok ik zo'n aansluitende jurk aan met kant (beetje dit model: http://www.theperfectwedding.nl/producten/13770/preta-b) en die stond echt fantastisch. Ik echt huh? Ik had het idee dat je juist een beetje zo'n heel sexy tante moest zijn om daarin er goed uit te zienquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:43 schreef Mamiemoe het volgende:
[..]
Daar heb ik geen ervaring mee, maar ik ben reuzebenieuwd hoe het je bevalt! Wat ik opvallend vond, is dat ik uiteindelijk een jurk heb uitgezocht waar ik mezelf een jaar geleden nog niet in had gezien. Strak, vrouwelijk, elegant maar wel sexy... Terwijl ik mezelf altijd in een blingbling korset met een hoepelrok zag, is het een strakke, kanten bijna bohemian chique jurk geworden. Ik ben heel benieuwd hoe dat bij jou zal verlopen
Toen ik ging passen zei ik, ik wil geen sluier en niet strapless en geen hoepel ....quote:Op woensdag 19 augustus 2015 09:58 schreef Anthemis het volgende:
[..]
Ha, dat had ik ook! Ik dacht altijd, áls ik trouw, dan in zo'n fantastische a-lijn prinsessenjurk. Maar toen ik jurken aan het passen was, stonden die wel mooi (die staan bij iedereen mooi geloof ik, oei wat flatterend) maar ik voelde me er helemáál mezelf niet meer in. Trok ik zo'n aansluitende jurk aan met kant (beetje dit model: http://www.theperfectwedding.nl/producten/13770/preta-b) en die stond echt fantastisch. Ik echt huh? Ik had het idee dat je juist een beetje zo'n heel sexy tante moest zijn om daarin er goed uit te zien(Uiteindelijk nog weer iets anders aangedaan trouwens, vond 't te duur).
Aah spanning! Was gisteren nu officieel je nod?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:05 schreef MaJo het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar het passen van trouwjurkenIk hoef ook echt geen prinsessenjurk, dat past echt niet bij me. Het liefst wil ik een kanten jurkje tot net over de knie
Maar wie weet wat er verandert als ik echt ga passen
Nog steeds niet ongesteld trouwens en mijn temp blijft hoog
Nope vandaagquote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:10 schreef Svane het volgende:
[..]
Aah spanning! Was gisteren nu officieel je nod?
Spannend!!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope vandaagIk hou me dus nog even rustig. Als ik vrijdag nog niet ongesteld ben gooi ik er nog een testje tegenaan
thanksquote:Op woensdag 19 augustus 2015 14:30 schreef ikke_84 het volgende:
[..]
Spannend!!
Ik ga heel hard voor je duimen
dat zat ik nu ook te denkenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:32 schreef elamanilo het volgende:
MaJo, de druppels bloed die je pas had zouden dan wellicht van een innesteling kunnen zijn. Destijds had ik dat ook, een drupje bloed bij het afvegen ergens tussen de eisprong en menstruatie in. Nog even spannend dus, hopelijk heb je vrijdag stiekem toch twee strepen
Het kan heel erg verschillen per persoon en per zwangerschap zelfs. Sommigen hebben pas echt na de nod twee streepjes zichtbaar en sommigen al 4 dagen voor de nod. Je hebt zelfs vrouwen die een tweeling krijgen, maar pas dagen na de nod een tweede streepje zien. Of vrouwen die al vroeg positief testen, maar waar het dan toch niet goed gaat en die 'gewoon' ongesteld worden. En ook vrouwen die bij de eerste zwangerschap pas heel laat twee strepen zien en de volgende zwangerschap al voor de nod kunnen testen. Het kan dus echt nog alle kanten op!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat zat ik nu ook te denkenaan de andere kant zou je het nu al wel terug moeten zien op een test als mijn symptomen van een zwangerschap komen lijkt me? Ik wacht het nog even "rustig" af
Die halslijn lijkt een beetje op mijn jurk!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 09:58 schreef Anthemis het volgende:
[..]
Ha, dat had ik ook! Ik dacht altijd, áls ik trouw, dan in zo'n fantastische a-lijn prinsessenjurk. Maar toen ik jurken aan het passen was, stonden die wel mooi (die staan bij iedereen mooi geloof ik, oei wat flatterend) maar ik voelde me er helemáál mezelf niet meer in. Trok ik zo'n aansluitende jurk aan met kant (beetje dit model: http://www.theperfectwedding.nl/producten/13770/preta-b) en die stond echt fantastisch. Ik echt huh? Ik had het idee dat je juist een beetje zo'n heel sexy tante moest zijn om daarin er goed uit te zien(Uiteindelijk nog weer iets anders aangedaan trouwens, vond 't te duur).
Hmm dat geeft de burger dan wel weer moedquote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:47 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Het kan heel erg verschillen per persoon en per zwangerschap zelfs. Sommigen hebben pas echt na de nod twee streepjes zichtbaar en sommigen al 4 dagen voor de nod. Je hebt zelfs vrouwen die een tweeling krijgen, maar pas dagen na de nod een tweede streepje zien. Of vrouwen die al vroeg positief testen, maar waar het dan toch niet goed gaat en die 'gewoon' ongesteld worden. En ook vrouwen die bij de eerste zwangerschap pas heel laat twee strepen zien en de volgende zwangerschap al voor de nod kunnen testen. Het kan dus echt nog alle kanten op!
Het 'innestelen' (hechten van het vruchtje in de baarmoeder) kan ook best een periode duren, je kunt volgens mij tot wel weken na je nod nog drupjes innestel-bloed hebben. Komt ook door alle goede doorbloedingen daarbinnen op dat moment
Nog even teruggezocht uit mijn eigen notities:
- Mijn eisprong was op dag 18
- Ik had op dag 28 een drupje bloed en voelde ik me wat misselijk in de avond* (10 dpo)
- Op dag 29 had ik een heleleelelele lichte tweede streep (11 dpo)
- Dag 32 was mijn nod, toen was de streep duidelijker (14 dpo)
* Dit bleek een zwangerschapskwaal, de eerste periode was ik telkens misselijk 's avonds en lustte ik geen avondeten meer
Grappig tabelletje! Op 11dpo testen nog 20% van de vrouwen negatief, op 14 dagen is dit nog 12,2%. Wat ik het meest verbazingwekkend vind is dat op 21dpo nog 8,3% negatief test, dat lijkt me niet te kloppen?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:40 schreef Svane het volgende:
Toch nog wel een beetje spannend majo!
Ik vond onderstaande nog wel leuke statistiekjes, ondanks dat statistiek natuurlijk niks zegt over individu. Gaat er om wat (achteraf) zwangeren vrouwen testten op dag x vanaf de eisprong.
http://www.countdowntopre(...)dpo-chart.php?dpo=12
Dat klinkt in mijn oren ook wel als echt veel! Toch hoor je er weleens over. Al zijn deze percentages wel op basis van wat mensen zelf denken dat zoveel dagen post ovulatie is, het kan natuurlijk ook/deels zijn dat mensen die geen ovulatietestjes of weetikwat doen, zelf denken dat de eisprong veel vroeger was.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Grappig tabelletje! Op 11dpo testen nog 20% van de vrouwen negatief, op 14 dagen is dit nog 12,2%. Wat ik het meest verbazingwekkend vind is dat op 21dpo nog 8,3% negatief test, dat lijkt me niet te kloppen?
Hmmm dan kan het inderdaad toch nog zo zijn, al probeer ik mezelf niet al te gek te makenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:00 schreef elamanilo het volgende:
Hier waren ook wel eens users die pas 2 weken na de nod een positieve test hadden. Het kan dus echt even duren voor het hcg gehalte waarneembaar is in de urine bij sommige vrouwen
Hippe tabellen Svane, ik vind dat ook altijd wel leukGeeft een (loos) gevoel van houvast ergens
Er zitten op 1dpo al mensen die positief testenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:00 schreef Svane het volgende:
[..]
Dat klinkt in mijn oren ook wel als echt veel! Toch hoor je er weleens over. Al zijn deze percentages wel op basis van wat mensen zelf denken dat zoveel dagen post ovulatie is, het kan natuurlijk ook/deels zijn dat mensen die geen ovulatietestjes of weetikwat doen, zelf denken dat de eisprong veel vroeger was.
Ik heb een week na NOD pas positief getest en ik heb een tweeling gekregen. Het kan inderdaad alle kanten op. Induik voor je mee.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmmm dan kan het inderdaad toch nog zo zijn, al probeer ik mezelf niet al te gek te makenMaar geen bloed is goed natuurlijk
[..]
Er zitten op 1dpo al mensen die positief testenDat geeft wel aan dat dit niet kan kloppen
Goed punt van die ovulatie, dat weet natuurlijk niet iedereen. Het gaat dus om de geschatte ovulatie, niet de feitelijke
MAAAAAIIOOOW!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat zat ik nu ook te denkenaan de andere kant zou je het nu al wel terug moeten zien op een test als mijn symptomen van een zwangerschap komen lijkt me? Ik wacht het nog even "rustig" af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |