abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 18 augustus 2015 @ 21:20:13 #151
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155336499
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 17:49 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Ik had het hele bericht ervoor gemist... Geen bloed = goed! Of heeft het beetje bloed doorgezet?
Sowieso gewoon heul veul :* 'jes!!
Nope alleen eergisteren een klein beetje bloed. Ik wacht het nog af maar aan de steken in mijn buik te voelen word ik gewoon ongesteld. Misschien ook maar eens de uitslag van zaad van lief afwachten :)
5 - 28 februari Thailand O+
pi_155345644
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 21:20 schreef MaJo het volgende:

[..]

Nope alleen eergisteren een klein beetje bloed. Ik wacht het nog af maar aan de steken in mijn buik te voelen word ik gewoon ongesteld. Misschien ook maar eens de uitslag van zaad van lief afwachten :)
Dang.. Stom! :*
pi_155346676
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2015 20:43 schreef Mamiemoe het volgende:

[..]

Daar heb ik geen ervaring mee, maar ik ben reuzebenieuwd hoe het je bevalt! Wat ik opvallend vond, is dat ik uiteindelijk een jurk heb uitgezocht waar ik mezelf een jaar geleden nog niet in had gezien. Strak, vrouwelijk, elegant maar wel sexy... Terwijl ik mezelf altijd in een blingbling korset met een hoepelrok zag, is het een strakke, kanten bijna bohemian chique jurk geworden. Ik ben heel benieuwd hoe dat bij jou zal verlopen :D
Ha, dat had ik ook! Ik dacht altijd, áls ik trouw, dan in zo'n fantastische a-lijn prinsessenjurk. Maar toen ik jurken aan het passen was, stonden die wel mooi (die staan bij iedereen mooi geloof ik, oei wat flatterend) maar ik voelde me er helemáál mezelf niet meer in. Trok ik zo'n aansluitende jurk aan met kant (beetje dit model: http://www.theperfectwedding.nl/producten/13770/preta-b) en die stond echt fantastisch. Ik echt huh? Ik had het idee dat je juist een beetje zo'n heel sexy tante moest zijn om daarin er goed uit te zien :') (Uiteindelijk nog weer iets anders aangedaan trouwens, vond 't te duur).
pi_155346688
En verder mag ik hier nog helemaal niet komen, ik hoor in het rammelaarstopic. Kon me even niet inhoduen o|O
Succes aan iedereen hier!
pi_155347667
Lol _O-
pi_155350233
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 09:58 schreef Anthemis het volgende:

[..]

Ha, dat had ik ook! Ik dacht altijd, áls ik trouw, dan in zo'n fantastische a-lijn prinsessenjurk. Maar toen ik jurken aan het passen was, stonden die wel mooi (die staan bij iedereen mooi geloof ik, oei wat flatterend) maar ik voelde me er helemáál mezelf niet meer in. Trok ik zo'n aansluitende jurk aan met kant (beetje dit model: http://www.theperfectwedding.nl/producten/13770/preta-b) en die stond echt fantastisch. Ik echt huh? Ik had het idee dat je juist een beetje zo'n heel sexy tante moest zijn om daarin er goed uit te zien :') (Uiteindelijk nog weer iets anders aangedaan trouwens, vond 't te duur).
Toen ik ging passen zei ik, ik wil geen sluier en niet strapless en geen hoepel ....
Mmm... Alle 3 toch gedaan...stond er zelf van te kijken toen
  Moderator woensdag 19 augustus 2015 @ 14:05:41 #157
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155351987
Ik ben echt benieuwd naar het passen van trouwjurken :D Ik hoef ook echt geen prinsessenjurk, dat past echt niet bij me. Het liefst wil ik een kanten jurkje tot net over de knie O+ Maar wie weet wat er verandert als ik echt ga passen _O-

Nog steeds niet ongesteld trouwens en mijn temp blijft hoog :o
pi_155352115
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 14:05 schreef MaJo het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar het passen van trouwjurken :D Ik hoef ook echt geen prinsessenjurk, dat past echt niet bij me. Het liefst wil ik een kanten jurkje tot net over de knie O+ Maar wie weet wat er verandert als ik echt ga passen _O-

Nog steeds niet ongesteld trouwens en mijn temp blijft hoog :o
Aah spanning! Was gisteren nu officieel je nod?
  Moderator woensdag 19 augustus 2015 @ 14:18:18 #159
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155352360
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 14:10 schreef Svane het volgende:

[..]

Aah spanning! Was gisteren nu officieel je nod?
Nope vandaag ;) Ik hou me dus nog even rustig. Als ik vrijdag nog niet ongesteld ben gooi ik er nog een testje tegenaan :)
pi_155352705
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 14:18 schreef MaJo het volgende:

[..]

Nope vandaag ;) Ik hou me dus nog even rustig. Als ik vrijdag nog niet ongesteld ben gooi ik er nog een testje tegenaan :)
Spannend!!
Ik ga heel hard voor je duimen ^O^
  Moderator woensdag 19 augustus 2015 @ 14:57:44 #161
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155353450
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 14:30 schreef ikke_84 het volgende:

[..]

Spannend!!
Ik ga heel hard voor je duimen ^O^

Verwacht er zelf niet al teveel van, mijn lichaam heeft me al te vaak voor de gek gehouden ;) het enige dat ik kan bedenken is dat mijn LF deze keer niet 12 dagen was maar gewoon 14. In dat geval is mijn NOD pas vrijdag.
pi_155356160
MaJo, de druppels bloed die je pas had zouden dan wellicht van een innesteling kunnen zijn. Destijds had ik dat ook, een drupje bloed bij het afvegen ergens tussen de eisprong en menstruatie in. Nog even spannend dus, hopelijk heb je vrijdag stiekem toch twee strepen :)
  Moderator woensdag 19 augustus 2015 @ 16:34:00 #163
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155356215
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:32 schreef elamanilo het volgende:
MaJo, de druppels bloed die je pas had zouden dan wellicht van een innesteling kunnen zijn. Destijds had ik dat ook, een drupje bloed bij het afvegen ergens tussen de eisprong en menstruatie in. Nog even spannend dus, hopelijk heb je vrijdag stiekem toch twee strepen :)
dat zat ik nu ook te denken :Y aan de andere kant zou je het nu al wel terug moeten zien op een test als mijn symptomen van een zwangerschap komen lijkt me? Ik wacht het nog even "rustig" af :)
pi_155356572
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:34 schreef MaJo het volgende:

[..]

dat zat ik nu ook te denken :Y aan de andere kant zou je het nu al wel terug moeten zien op een test als mijn symptomen van een zwangerschap komen lijkt me? Ik wacht het nog even "rustig" af :)
Het kan heel erg verschillen per persoon en per zwangerschap zelfs. Sommigen hebben pas echt na de nod twee streepjes zichtbaar en sommigen al 4 dagen voor de nod. Je hebt zelfs vrouwen die een tweeling krijgen, maar pas dagen na de nod een tweede streepje zien. Of vrouwen die al vroeg positief testen, maar waar het dan toch niet goed gaat en die 'gewoon' ongesteld worden. En ook vrouwen die bij de eerste zwangerschap pas heel laat twee strepen zien en de volgende zwangerschap al voor de nod kunnen testen. Het kan dus echt nog alle kanten op!

Het 'innestelen' (hechten van het vruchtje in de baarmoeder) kan ook best een periode duren, je kunt volgens mij tot wel weken na je nod nog drupjes innestel-bloed hebben. Komt ook door alle goede doorbloedingen daarbinnen op dat moment :)

Nog even teruggezocht uit mijn eigen notities:
- Mijn eisprong was op dag 18
- Ik had op dag 28 een drupje bloed en voelde ik me wat misselijk in de avond* (10 dpo)
- Op dag 29 had ik een heleleelelele lichte tweede streep (11 dpo)
- Dag 32 was mijn nod, toen was de streep duidelijker (14 dpo)

* Dit bleek een zwangerschapskwaal, de eerste periode was ik telkens misselijk 's avonds en lustte ik geen avondeten meer :)
pi_155356984
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 09:58 schreef Anthemis het volgende:

[..]

Die halslijn lijkt een beetje op mijn jurk! :D aan het einde van het jaar wil ik mijn jurk ook heel graag delen maar voor nu wil ik nog niet het risico lopen dat iemand hem ziet :)
Ik wilde nooit een sleep, een strakke jurk of een sluier en ook ik doe alledrie :') maar wel met kekke leren laarsjes onder mijn jurk en géén witte schoenen die je achteraf nooit meer aan kunt. En ik neem mijn laarzen lekker mee op huwelijksreis :D
(En net als jij hoor ik eigenlijk bij de rammelaars :p )

Ontopic: MaJo, ik duim heel hard dat het een innestelingsbloeding is geweest!
  Moderator woensdag 19 augustus 2015 @ 17:29:23 #166
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155357604
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:47 schreef elamanilo het volgende:

[..]

Het kan heel erg verschillen per persoon en per zwangerschap zelfs. Sommigen hebben pas echt na de nod twee streepjes zichtbaar en sommigen al 4 dagen voor de nod. Je hebt zelfs vrouwen die een tweeling krijgen, maar pas dagen na de nod een tweede streepje zien. Of vrouwen die al vroeg positief testen, maar waar het dan toch niet goed gaat en die 'gewoon' ongesteld worden. En ook vrouwen die bij de eerste zwangerschap pas heel laat twee strepen zien en de volgende zwangerschap al voor de nod kunnen testen. Het kan dus echt nog alle kanten op!

Het 'innestelen' (hechten van het vruchtje in de baarmoeder) kan ook best een periode duren, je kunt volgens mij tot wel weken na je nod nog drupjes innestel-bloed hebben. Komt ook door alle goede doorbloedingen daarbinnen op dat moment :)

Nog even teruggezocht uit mijn eigen notities:
- Mijn eisprong was op dag 18
- Ik had op dag 28 een drupje bloed en voelde ik me wat misselijk in de avond* (10 dpo)
- Op dag 29 had ik een heleleelelele lichte tweede streep (11 dpo)
- Dag 32 was mijn nod, toen was de streep duidelijker (14 dpo)

* Dit bleek een zwangerschapskwaal, de eerste periode was ik telkens misselijk 's avonds en lustte ik geen avondeten meer :)
Hmm dat geeft de burger dan wel weer moed :D

Mijn stats:

- eisprong op dag 21 (waarschijnlijk)
- bloedverlies 5 dpo en 9 dpo
- misselijkheid begon 9 dpo
- vandaag 12 dpo (NOD)

Mensen die clomid slikken enig idee of je cycli dan gelijk zijn? Vorige cyclus was 32 dagen, zit vandaag op dag 33.

Meer dan afwachten kan ik niet doen :D
pi_155357829
Toch nog wel een beetje spannend majo!

Ik vond onderstaande nog wel leuke statistiekjes, ondanks dat statistiek natuurlijk niks zegt over individu. Gaat er om wat (achteraf) zwangeren vrouwen testten op dag x vanaf de eisprong.

http://www.countdowntopre(...)dpo-chart.php?dpo=12
  Moderator woensdag 19 augustus 2015 @ 17:45:58 #168
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155357945
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 17:40 schreef Svane het volgende:
Toch nog wel een beetje spannend majo!

Ik vond onderstaande nog wel leuke statistiekjes, ondanks dat statistiek natuurlijk niks zegt over individu. Gaat er om wat (achteraf) zwangeren vrouwen testten op dag x vanaf de eisprong.

http://www.countdowntopre(...)dpo-chart.php?dpo=12
Grappig tabelletje! Op 11dpo testen nog 20% van de vrouwen negatief, op 14 dagen is dit nog 12,2%. Wat ik het meest verbazingwekkend vind is dat op 21dpo nog 8,3% negatief test, dat lijkt me niet te kloppen? :o
pi_155358240
Hier waren ook wel eens users die pas 2 weken na de nod een positieve test hadden. Het kan dus echt even duren voor het hcg gehalte waarneembaar is in de urine bij sommige vrouwen :)

Hippe tabellen Svane, ik vind dat ook altijd wel leuk :) Geeft een (loos) gevoel van houvast ergens ;)
pi_155358255
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 17:45 schreef MaJo het volgende:

[..]

Grappig tabelletje! Op 11dpo testen nog 20% van de vrouwen negatief, op 14 dagen is dit nog 12,2%. Wat ik het meest verbazingwekkend vind is dat op 21dpo nog 8,3% negatief test, dat lijkt me niet te kloppen? :o
Dat klinkt in mijn oren ook wel als echt veel! Toch hoor je er weleens over. Al zijn deze percentages wel op basis van wat mensen zelf denken dat zoveel dagen post ovulatie is, het kan natuurlijk ook/deels zijn dat mensen die geen ovulatietestjes of weetikwat doen, zelf denken dat de eisprong veel vroeger was.
pi_155358280
Oja, dat is ook een goed punt, dat sommige misschien niet precies de ovulatie datum goed hebben ingeschat.
  Moderator woensdag 19 augustus 2015 @ 18:05:38 #172
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155358329
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 18:00 schreef elamanilo het volgende:
Hier waren ook wel eens users die pas 2 weken na de nod een positieve test hadden. Het kan dus echt even duren voor het hcg gehalte waarneembaar is in de urine bij sommige vrouwen :)

Hippe tabellen Svane, ik vind dat ook altijd wel leuk :) Geeft een (loos) gevoel van houvast ergens ;)
Hmmm dan kan het inderdaad toch nog zo zijn, al probeer ik mezelf niet al te gek te maken ;) Maar geen bloed is goed natuurlijk :D

quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 18:00 schreef Svane het volgende:

[..]

Dat klinkt in mijn oren ook wel als echt veel! Toch hoor je er weleens over. Al zijn deze percentages wel op basis van wat mensen zelf denken dat zoveel dagen post ovulatie is, het kan natuurlijk ook/deels zijn dat mensen die geen ovulatietestjes of weetikwat doen, zelf denken dat de eisprong veel vroeger was.
Er zitten op 1dpo al mensen die positief testen :D Dat geeft wel aan dat dit niet kan kloppen ;) Goed punt van die ovulatie, dat weet natuurlijk niet iedereen. Het gaat dus om de geschatte ovulatie, niet de feitelijke :)
pi_155362669
Spannend Majo, geen bloed is nog steeds goed *O*
  woensdag 19 augustus 2015 @ 21:07:07 #174
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_155363105
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 18:05 schreef MaJo het volgende:

[..]

Hmmm dan kan het inderdaad toch nog zo zijn, al probeer ik mezelf niet al te gek te maken ;) Maar geen bloed is goed natuurlijk :D

[..]

Er zitten op 1dpo al mensen die positief testen :D Dat geeft wel aan dat dit niet kan kloppen ;) Goed punt van die ovulatie, dat weet natuurlijk niet iedereen. Het gaat dus om de geschatte ovulatie, niet de feitelijke :)
Ik heb een week na NOD pas positief getest en ik heb een tweeling gekregen. Het kan inderdaad alle kanten op. Induik voor je mee.
pi_155369647
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:34 schreef MaJo het volgende:

[..]

MAAAAAIIOOOW!

Ik heb geloof ik mijn ei gespot. Vandaag een 2e streep op mn ovu test. Das tof, maar ook een beetje kut. Want de afgelopen 2 maanden werd ik steeds een week te vroeg lek... (geen ovu testen gebruikt toen in het kader van *frozen stem opzet* Let it gooooooo )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')