Serieus? Hij spreekt in bijzinnen en ieder tweede woord is zo ongeveer een ...eh....quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:51 schreef Arthur_Spooner het volgende:
He die ene met die vlakjes heb ik ook aan de muur hangen.
Dan kijk je niet goed.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:07 schreef Deckard het volgende:
[..]
Heb er nog geen prachtige beelden gezien anders.
Eigenaardig relaas, überhaupt.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:10 schreef luxerobots het volgende:
Spanje is een veel ouder land? De Romeinen zijn er geweest. O, hier niet natuurlijk.
Ik had gezegd 'de man in het pak'.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:11 schreef thedeedster het volgende:
Vond het wel briljant met die foto van zijn grootvader: "Het is die man met die pet."
De film is al oud dus de kans is groot dat ie in meerdere films speeltquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:16 schreef ForzaMilan het volgende:
Die gozer in het rode shirt zit ook in een andere film, maar ik weet niet meer welke
Ik weet het al weer.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
De film is al oud dus de kans is groot dat ie in meerdere films speelt
Dat zie je wel vaker met die Spaanse acteurs.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
De film is al oud dus de kans is groot dat ie in meerdere films speelt
Nooit meegemaakt.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:20 schreef ForzaMilan het volgende:
Lijkt me een leuke film, en Penelope Cruz films zijn altijd
Hij komt al beter uit zijn woorden dan de filosofe van vorige week.quote:Op zondag 16 augustus 2015 10:34 schreef Ryon het volgende:
Maar goed, de afgunst en verbitterdheid druipt er weer vanaf. De arme meneer van vanavond (slechts een eenvoudige ingenieur die een paar pleintjes ontwerpt) zal het in al zijn simpelheid ook weer moeten opnemen tegen het superieure en kritische intellect van de kijker.
Jep is erg vet, met Johnny Depp ook.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Blow al gezien. Best een toffe film, naar ik mij herinner.
Ik schakelde in met die opeenvolging van Mondriaans, maar sindsdien wordt het alleen maar oninteressanter.quote:
Daar heb ik geen problemen mee, maar ik vind het jammer dat de fragmenten steeds verder van zijn vak afraken; ik had best wat meer ontginning en polders willen zien.quote:
Leuk? Het is fucking prachtigquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:50 schreef golfer het volgende:
Wow. Wat leuk gedaan dat filmpje over Mondriaan
quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Jij hebt liever Blaricummers onder elkaar?
het is zijn werk.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hij krijgt wel lekker de kans reclame te maken voor z'n bureautje
Hij heeft een beetje een rare blik idd. Komt door zijn wallen en zijn donkere ogen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:35 schreef truthortruth het volgende:
Hij probeert de hele tijd Wilfried indringend aan te kijken.
Deze man heeft iets hautains in zijn blik.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:35 schreef truthortruth het volgende:
Hij probeert de hele tijd Wilfried indringend aan te kijken.
Daarmee zit je redelijk goed, dat kan ik niet ontkennen helaas.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:42 schreef ForzaMilan het volgende:
Hij vergelijkt nu een ingenieur met een autistische dolfijn.
Het bewijst dat je best slimme dolfijntjes hebt.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:42 schreef luxerobots het volgende:
Dit bewijst dat de ingenieur een nuttig groepsdier is.
Dit bewijst helemaal niets, flapdrol.
Hoor ik hier een boze alfa?quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:42 schreef Ryon het volgende:
Ingenieurs als nuttig groepsdier. Het gaat wel weer ver vanavond.
Bij mij achter in de vaart elke dag om 10 uur.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nooit gezien dat dolfijnen dit doen.
Mooi man.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:43 schreef Deckard het volgende:
[..]
Bij mij achter in de vaart elke dag om 10 uur.
Eens.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:44 schreef luxerobots het volgende:
Ik vind ''snap je'', niet alleen een irritant, maar ook een hautain stopwoord.
Hetzelfde. Mooi om te zien inderdaad.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het ongekend slim voor zeedieren.
Elk beroep is nuttig idd. Meneer de ingenieur kan niet zonder Freek de vuilnisman.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hetzelfde. Mooi om te zien inderdaad.Er zijn vele interessante documentaires over dolfijnen.
Ben het eigenlijk wel eens met Ryon dat hij toch wat overdrijft met dat ingenieurs als nuttige groepsdieren. Ik denk dat de meeste mensen wel nuttig zijn voor de groep, ongeacht hun vakgebied.
Dat is ook zo'n typische betagedachte, dat ze onmisbaar zijn. Zonder alfa's zou er helemaal geen noodzaak zijn tot de verrichtingen van beta's.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hetzelfde. Mooi om te zien inderdaad.Er zijn vele interessante documentaires over dolfijnen.
Ben het eigenlijk wel eens met Ryon dat hij toch wat overdrijft met dat ingenieurs als nuttige groepsdieren. Ik denk dat de meeste mensen wel nuttig zijn voor de groep, ongeacht hun vakgebied.
En veel ook......quote:
Volgens mij was dat niet het punt. Afwijkend denkenden zijn nuttige groepsdieren, bijvoorbeeld de autistische ingenieur. Dus niet dat alle ingenieurs autistisch zijn en nuttige groepsdieren zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Trekkie ook.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:49 schreef luxerobots het volgende:
Zo'n Thunderbirdstype vind ik deze zomergast wel.
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Volgens mij was dat niet het punt. Afwijkend denkenden zijn nuttige groepsdieren, bijvoorbeeld de autistische ingenieur. Dus niet dat alle ingenieurs autistisch zijn en nuttige groepsdieren zijn.
Het punt was ook dat hij zelf een erg nuttig en belangrijk dier in de kudde is.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Volgens mij was dat niet het punt. Afwijkend denkenden zijn nuttige groepsdieren, bijvoorbeeld de autistische ingenieur. Dus niet dat alle ingenieurs autistisch zijn en nuttige groepsdieren zijn.
Ik ook. Het hele programma kan me niet boeien vandaag. Jammer.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:47 schreef MrSalazar het volgende:
Ik weet niet wie dit is, maar ik vind hem vervelend.
Mij ook amper.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook. Het hele programma kan me niet boeien vandaag. Jammer.
Het wakkert de autist in hem natuurlijk verder aan.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:53 schreef alors het volgende:
Zulke filmpjes vind ik echt geweldig, dat muziekje, die vertelstem![]()
Nou inderdaad. Het denkwerk, de precisie.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kunnen ze in Alphen a/d Rijn nog wat van leren.
En dan op een groot diascherm in een muffig zaaltje.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:53 schreef alors het volgende:
Zulke filmpjes vind ik echt geweldig, dat muziekje, die vertelstem![]()
School-TVquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:56 schreef ForzaMilan het volgende:
Lekker muziekje ertussen door. Doet me denken aan die filmpjes van vroeger op school.
Teleac not.
Brandpuntquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:56 schreef ForzaMilan het volgende:
Lekker muziekje ertussen door. Doet me denken aan die filmpjes van vroeger op school.
Teleac not.
Hier ook in de Bioscoop.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En dan op een groot diascherm in een muffig zaaltje.
In brakke kwaliteit door een gare videorecorder met een oude videoband.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En dan op een groot diascherm in een muffig zaaltje.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:58 schreef OProg het volgende:
[..]
In brakke kwaliteit door een gare videorecorder met een oude videoband.
Vroeger ging op school alles met videobanden, hadden zeker geen kabeltelevisie.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:58 schreef OProg het volgende:
[..]
Afkomstig van de stoffige natuurkundeleraar - met baard en sandalen - die het ja-ren geleden n keer op n druilige zondagmiddag heeft opgenomen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:58 schreef OProg het volgende:
[..]
heerlijk toch dat soort mensenquote:Op zondag 16 augustus 2015 22:01 schreef DO2 het volgende:
[..]
Afkomstig van de stoffige natuurkundeleraar - met baard en sandalen - die het ja-ren geleden n keer op n druilige zondagmiddag heeft opgenomen.
Vroeger had je precies zo'n man op tv alleen dan niet natuurkunde maar meer ICT enzo. Dat hij ging uitleggen hoe een mobieltje werkte enzo. Heel bekend alleen kan niet op z'n naam komen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:01 schreef DO2 het volgende:
[..]
Afkomstig van de stoffige natuurkundeleraar - met baard en sandalen - die het ja-ren geleden n keer op n druilige zondagmiddag heeft opgenomen.
Valt me als ingenieur van hem tegen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:03 schreef opperkleurder het volgende:
Dit kun je moeilijk gemist hebben, zelfs op vakantie.
Chriet?quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:03 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Vroeger had je precies zo'n man op tv alleen dan niet natuurkunde maar meer ICT enzo. Dat hij ging uitleggen hoe een mobieltje werkte enzo. Heel bekend alleen kan niet op z'n naam komen.
Chriet Titulaer.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:03 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Vroeger had je precies zo'n man op tv alleen dan niet natuurkunde maar meer ICT enzo. Dat hij ging uitleggen hoe een mobieltje werkte enzo. Heel bekend alleen kan niet op z'n naam komen.
Hij was met vakantie onder een steen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:03 schreef computergirl het volgende:
kan me niet voorstellen dat hij niks van Alphen gehoord/gezien heeft
Ik volg het nieuws ook niet op vakantie, dus had het pas 2 dagen na mijn vakantie gehoord van collega die filmpje liet zien.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:03 schreef opperkleurder het volgende:
Dit kun je moeilijk gemist hebben, zelfs op vakantie.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:03 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |