Ik weet het al weer.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
De film is al oud dus de kans is groot dat ie in meerdere films speelt
Dat zie je wel vaker met die Spaanse acteurs.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
De film is al oud dus de kans is groot dat ie in meerdere films speelt
Nooit meegemaakt.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:20 schreef ForzaMilan het volgende:
Lijkt me een leuke film, en Penelope Cruz films zijn altijd
Hij komt al beter uit zijn woorden dan de filosofe van vorige week.quote:Op zondag 16 augustus 2015 10:34 schreef Ryon het volgende:
Maar goed, de afgunst en verbitterdheid druipt er weer vanaf. De arme meneer van vanavond (slechts een eenvoudige ingenieur die een paar pleintjes ontwerpt) zal het in al zijn simpelheid ook weer moeten opnemen tegen het superieure en kritische intellect van de kijker.
Jep is erg vet, met Johnny Depp ook.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Blow al gezien. Best een toffe film, naar ik mij herinner.
Ik schakelde in met die opeenvolging van Mondriaans, maar sindsdien wordt het alleen maar oninteressanter.quote:
Daar heb ik geen problemen mee, maar ik vind het jammer dat de fragmenten steeds verder van zijn vak afraken; ik had best wat meer ontginning en polders willen zien.quote:
Leuk? Het is fucking prachtigquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:50 schreef golfer het volgende:
Wow. Wat leuk gedaan dat filmpje over Mondriaan
quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Jij hebt liever Blaricummers onder elkaar?
het is zijn werk.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hij krijgt wel lekker de kans reclame te maken voor z'n bureautje
Hij heeft een beetje een rare blik idd. Komt door zijn wallen en zijn donkere ogen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:35 schreef truthortruth het volgende:
Hij probeert de hele tijd Wilfried indringend aan te kijken.
Deze man heeft iets hautains in zijn blik.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:35 schreef truthortruth het volgende:
Hij probeert de hele tijd Wilfried indringend aan te kijken.
Daarmee zit je redelijk goed, dat kan ik niet ontkennen helaas.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:42 schreef ForzaMilan het volgende:
Hij vergelijkt nu een ingenieur met een autistische dolfijn.
Het bewijst dat je best slimme dolfijntjes hebt.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:42 schreef luxerobots het volgende:
Dit bewijst dat de ingenieur een nuttig groepsdier is.
Dit bewijst helemaal niets, flapdrol.
Hoor ik hier een boze alfa?quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:42 schreef Ryon het volgende:
Ingenieurs als nuttig groepsdier. Het gaat wel weer ver vanavond.
Bij mij achter in de vaart elke dag om 10 uur.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nooit gezien dat dolfijnen dit doen.
Mooi man.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:43 schreef Deckard het volgende:
[..]
Bij mij achter in de vaart elke dag om 10 uur.
Eens.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:44 schreef luxerobots het volgende:
Ik vind ''snap je'', niet alleen een irritant, maar ook een hautain stopwoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |