Ik weet het al weer.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
De film is al oud dus de kans is groot dat ie in meerdere films speelt
Dat zie je wel vaker met die Spaanse acteurs.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
De film is al oud dus de kans is groot dat ie in meerdere films speelt
Nooit meegemaakt.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:20 schreef ForzaMilan het volgende:
Lijkt me een leuke film, en Penelope Cruz films zijn altijd
Hij komt al beter uit zijn woorden dan de filosofe van vorige week.quote:Op zondag 16 augustus 2015 10:34 schreef Ryon het volgende:
Maar goed, de afgunst en verbitterdheid druipt er weer vanaf. De arme meneer van vanavond (slechts een eenvoudige ingenieur die een paar pleintjes ontwerpt) zal het in al zijn simpelheid ook weer moeten opnemen tegen het superieure en kritische intellect van de kijker.
Jep is erg vet, met Johnny Depp ook.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Blow al gezien. Best een toffe film, naar ik mij herinner.
Ik schakelde in met die opeenvolging van Mondriaans, maar sindsdien wordt het alleen maar oninteressanter.quote:
Daar heb ik geen problemen mee, maar ik vind het jammer dat de fragmenten steeds verder van zijn vak afraken; ik had best wat meer ontginning en polders willen zien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |