Vroeger ging op school alles met videobanden, hadden zeker geen kabeltelevisie.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:58 schreef OProg het volgende:
[..]
In brakke kwaliteit door een gare videorecorder met een oude videoband.
Afkomstig van de stoffige natuurkundeleraar - met baard en sandalen - die het ja-ren geleden n keer op n druilige zondagmiddag heeft opgenomen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:58 schreef OProg het volgende:
[..]
In brakke kwaliteit door een gare videorecorder met een oude videoband.
heerlijk toch dat soort mensenquote:Op zondag 16 augustus 2015 22:01 schreef DO2 het volgende:
[..]
Afkomstig van de stoffige natuurkundeleraar - met baard en sandalen - die het ja-ren geleden n keer op n druilige zondagmiddag heeft opgenomen.
Vroeger had je precies zo'n man op tv alleen dan niet natuurkunde maar meer ICT enzo. Dat hij ging uitleggen hoe een mobieltje werkte enzo. Heel bekend alleen kan niet op z'n naam komen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:01 schreef DO2 het volgende:
[..]
Afkomstig van de stoffige natuurkundeleraar - met baard en sandalen - die het ja-ren geleden n keer op n druilige zondagmiddag heeft opgenomen.
Valt me als ingenieur van hem tegen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:03 schreef opperkleurder het volgende:
Dit kun je moeilijk gemist hebben, zelfs op vakantie.
Chriet?quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:03 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Vroeger had je precies zo'n man op tv alleen dan niet natuurkunde maar meer ICT enzo. Dat hij ging uitleggen hoe een mobieltje werkte enzo. Heel bekend alleen kan niet op z'n naam komen.
Chriet Titulaer.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:03 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Vroeger had je precies zo'n man op tv alleen dan niet natuurkunde maar meer ICT enzo. Dat hij ging uitleggen hoe een mobieltje werkte enzo. Heel bekend alleen kan niet op z'n naam komen.
Hij was met vakantie onder een steen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:03 schreef computergirl het volgende:
kan me niet voorstellen dat hij niks van Alphen gehoord/gezien heeft
Ik volg het nieuws ook niet op vakantie, dus had het pas 2 dagen na mijn vakantie gehoord van collega die filmpje liet zien.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:03 schreef opperkleurder het volgende:
Dit kun je moeilijk gemist hebben, zelfs op vakantie.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:03 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |