Dan ben je in ieder geval nog ingenieur; het kan een stuk erger.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:29 schreef Ryon het volgende:
Ik zou ook kwaad worden als ik voor werktuigbouwkundige zou worden uitgemaakt.
Wel als je Dennis Bergkamp heet.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:29 schreef Ryon het volgende:
Ik zou ook kwaad worden als ik voor werktuigbouwkundige zou worden uitgemaakt.
Vreemd is dat dan weer. Ik juist wel.quote:
Zolang ze je er maar niet van betichten rechten gestudeerd te hebben, valt het nog wel mee.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Dan ben je in ieder geval nog ingenieur; het kan een stuk erger.
Ik ben tegen eerwraak, maar dit lijkt me toch een uitzonderingssituatie, inderdaad.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zolang ze je er maar niet van betichten rechten gestudeerd te hebben, valt het nog wel mee.
Steinbeck.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:37 schreef Reya het volgende:
Then it don't matter. I'll be all around in the dark - I'll be everywhere. Wherever you can look - wherever there's a fight, so hungry people can eat, I'll be there. Wherever there's a cop beatin' up a guy, I'll be there. I'll be in the way guys yell when they're mad. I'll be in the way kids laugh when they're hungry and they know supper's ready, and when the people are eatin' the stuff they raise and livin' in the houses they build - I'll be there, too.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:35 schreef Bart2002 het volgende:
Behalve dat Simone w.s. een geil wijf is (de meningen waren daarover verdeeld in dit topic) kan ze m.i. behoorlijk goed schrijven en ze heeft het hart op de goede plaats:
http://www.nrc.nl/simone/2015/08/14/oh-die-mag-weer-voor-hoor/
Suggestieve afbeelding:
[ afbeelding ]
Ik heb de uitzending niet gezien overigens. Ik heb daar gewoon geen tijd voor. Moet andersdenkenden bestrijden op de fora.quote:
Erg cool iddquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:50 schreef golfer het volgende:
Wow. Wat leuk gedaan dat filmpje over Mondriaan
Serieus? Hij spreekt in bijzinnen en ieder tweede woord is zo ongeveer een ...eh....quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:51 schreef Arthur_Spooner het volgende:
He die ene met die vlakjes heb ik ook aan de muur hangen.
Dan kijk je niet goed.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:07 schreef Deckard het volgende:
[..]
Heb er nog geen prachtige beelden gezien anders.
Eigenaardig relaas, überhaupt.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:10 schreef luxerobots het volgende:
Spanje is een veel ouder land? De Romeinen zijn er geweest. O, hier niet natuurlijk.
Ik had gezegd 'de man in het pak'.quote:Op zondag 16 augustus 2015 21:11 schreef thedeedster het volgende:
Vond het wel briljant met die foto van zijn grootvader: "Het is die man met die pet."
De film is al oud dus de kans is groot dat ie in meerdere films speeltquote:Op zondag 16 augustus 2015 21:16 schreef ForzaMilan het volgende:
Die gozer in het rode shirt zit ook in een andere film, maar ik weet niet meer welke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |