SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door JackieBrown op 09-08-2015 19:22:35 ]
Goeie sjonnieplakplaat vriendjequote:
Zelfs in t oosten van t land is het iedere week koopzondagquote:Op zondag 9 augustus 2015 21:05 schreef Drinky het volgende:
godverdomme hoezo zijn alle winkels gesloten op zondag. Hoe moet ik nu nieuwe lagers op mijn longboard zetten?
hahaha waar woon je dan woensel ofzoquote:Op zondag 9 augustus 2015 21:05 schreef Drinky het volgende:
godverdomme hoezo zijn alle winkels gesloten op zondag. Hoe moet ik nu nieuwe lagers op mijn longboard zetten?
Drinky is ook legit hipster. Zie hem wel met een knotje a la Etha lopenquote:Op zondag 9 augustus 2015 21:31 schreef kaasplankje het volgende:
longboard is zwz voro wannabe hipsters komp dude
Lagers koop je dan ook bij een technische groothandel.quote:
ik heb uurtje geleden m'n haar gemillimeterd. Wel baard van 10cm lang om te compenserenquote:Op zondag 9 augustus 2015 21:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Drinky is ook legit hipster. Zie hem wel met een knotje a la Etha lopen
klopt en voor de dichtstbijzijnde shoppa moet ik naar Kees grote-k kachel regionen.quote:
Roidrage much?quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:48 schreef Ethanolic het volgende:
henk wil je een paar ernstige ziekte klappen?kan hoor
Chinese tekens op z'n linkerarm en wolkjes als opvullingquote:Op maandag 10 augustus 2015 08:01 schreef Questular het volgende:
Prima tattoo op de gym mascotte, well done JB
hey quest ben je toch wel tokkie?quote:Op maandag 10 augustus 2015 08:01 schreef Questular het volgende:
Prima tattoo op de gym mascotte, well done JB
Het feit dat Brabanders dat van zichzelf vinden en maar wat graag te pas en te onpas moeten roepen zegt genoeg..quote:Op maandag 10 augustus 2015 09:02 schreef Champy het volgende:
Brabanders zijn gewoon het gezelligste volk van nl
Dit. Als er ergens tokkies wonen is het wel in Brabant.quote:Op maandag 10 augustus 2015 09:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Het feit dat Brabanders dat van zichzelf vinden en maar wat graag te pas en te onpas moeten roepen zegt genoeg..
er is gewoon weinig in brabant vriendjequote:Op maandag 10 augustus 2015 09:06 schreef Questular het volgende:
Alsof al die randstad mensjes hier naar Brabant durven te gaan, alles buiten de grote stad is eng.
Dat alles buiten de stad minder interessant is, maakt niet niet enger. Als de boerenjongens een keer naar de echte wereld moeten, dan worden ze pas echt bang. En als dat zijige accent je al niet continu herinnert aan het feit dat ze uit Brabant komen, doen ze dat zelf wel, 14 keer per gesprek.quote:Op maandag 10 augustus 2015 09:06 schreef Questular het volgende:
Alsof al die randstad mensjes hier naar Brabant durven te gaan, alles buiten de grote stad is eng.
Waarvan ze minimaal 5 keer vertellen welk merk bier ze drinken en hoe leuk carnaval wel niet is.quote:Op maandag 10 augustus 2015 09:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat alles buiten de stad minder interessant is, maakt niet niet enger. Als de boerenjongens een keer naar de echte wereld moeten, dan worden ze pas echt bang. En als dat zijige accent je al niet continu herinnert aan het feit dat ze uit Brabant komen, doen ze dat zelf wel, 14 keer per gesprek.
vergeet niet hoe gezellig ze zijn!quote:Op maandag 10 augustus 2015 09:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarvan ze minimaal 5 keer vertellen welk merk bier ze drinken en hoe leuk carnaval wel niet is.
quote:
Dat noemen ze een Pellé-kapseltjequote:Op maandag 10 augustus 2015 09:53 schreef Ethanolic het volgende:
ik heb gewoon pompadour vriend
nog nooit knotje gehad
Ja maar dat is ook Brabant. Het enige dat echt telt is de veluwe, achterhoek en Twente.quote:Op maandag 10 augustus 2015 09:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat alles buiten de stad minder interessant is, maakt niet niet enger. Als de boerenjongens een keer naar de echte wereld moeten, dan worden ze pas echt bang. En als dat zijige accent je al niet continu herinnert aan het feit dat ze uit Brabant komen, doen ze dat zelf wel, 14 keer per gesprek.
https://www.google.nl/sea(...)wo1&biw=1600&bih=799quote:Op maandag 10 augustus 2015 10:51 schreef Questular het volgende:
En daar gaat je geloofwaardigheid sap...
*poef*
veel verharde wegen? Zo ja dan is het wel een lang weekend waard en dan de fiets mee.quote:Op maandag 10 augustus 2015 10:58 schreef seto het volgende:
veluwe is indd tof, vaak wezen fietsen met mijn pa daar vroeger
op zoek naar verse kruiden voor in de nasi?quote:Op maandag 10 augustus 2015 10:58 schreef seto het volgende:
veluwe is indd tof, vaak wezen fietsen met mijn pa daar vroeger
Meer dan zat. De meeste huurfietsen zijn ook gewoon normale stadsfietsen. Zeker de moeite waardquote:Op maandag 10 augustus 2015 11:00 schreef Questular het volgende:
[..]
veel verharde wegen? Zo ja dan is het wel een lang weekend waard en dan de fiets mee.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:09 schreef Jahr00n het volgende:
Ik ga zo ff homos achter het gordijntje pompen.
Maandag treen is heilig.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:35 schreef Awesome_ het volgende:
Kijk iedereen zijn terratoriale plasje doen dan
Jezus wat voor schut
Ja is toch mooiquote:Op maandag 10 augustus 2015 10:56 schreef fathank het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)wo1&biw=1600&bih=799
subtiel :squote:Op maandag 10 augustus 2015 12:31 schreef Sapstengel het volgende:
Ja alleen dan zonder leeuwen en aidsnegers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks mis met de stad maar ik vind het net iets fijner om in de buurt van een stad te wonen dan in de stad zelf. Sowieso is het huis waar in nu in woon niet te betalen (qua oppervlakte etc) als dit in een stad zou liggenquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:37 schreef JaqenHghar het volgende:
Och is het weer tijd voor "boeren" tegen de "stadse terras kids".![]()
Natuurleef voor de leven.
Klopt. Als je bij sommige flatjes al tegen de 2,5 ton aanzitquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:48 schreef Questular het volgende:
[..]
Niks mis met de stad maar ik vind het net iets fijner om in de buurt van een stad te wonen dan in de stad zelf. Sowieso is het huis waar in nu in woon niet te betalen (qua oppervlakte etc) als dit in een stad zou liggen
lol amsterdam of den haag drukquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:52 schreef Sapstengel het volgende:
Woon zelf liever gewoon in een middelgrote provinciestad. Alles in Nederland is toch een uur rijden, dus als ik naar Amsterdam of Den Haag wil, ben je daar zo. En ook zo weer weg als je geen zin meer hebt in de drukte.
Ik kom van de veluwe he. Voor mij is Amersfoort al een grote stad.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:58 schreef seto het volgende:
[..]
lol amsterdam of den haag druk
ik post binnenkort wle ff mijn reisverslagen, typisch weer dat gemiddelde nederlanders niks van de wereld weten!
50m2......quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:03 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)/fotos/#groot&foto-1
is dit wat
ik wil zoiets kopen zonder hypotheek
ff paar jaartjes sparen
Zonder twijfel.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:55 schreef no1uknow het volgende:
Hey etha hebben die matties van jou pillen mee naar sziget
Kan bevestigen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik kom van de veluwe he. Voor mij is Amersfoort al een grote stad.
haha ja als je gepopt wil worden in je backquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:03 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)/fotos/#groot&foto-1
is dit wat
ik wil zoiets kopen zonder hypotheek
ff paar jaartjes sparen
Snoof hard en glimlachte breed. 8/10quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:58 schreef Questular het volgende:
Wederom top dat je hier iets neerzet Deuce, ik kijk er elke keer weer naar uit
Dat valt echt mee hoor. Ik woon alleen in 110 m2 ofzo en ben niet elke dag bezig.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoef je niet zoveel schoon te maken
quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:58 schreef Questular het volgende:
Wederom top dat je hier iets neerzet Deuce, ik kijk er elke keer weer naar uit
Lmaoquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
haha ja als je gepopt wil worden in je back
quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:44 schreef Sapstengel het volgende:
Wat smerig ditHoe heeft ze het daarin gekregen? Tampons uitknijpen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet haast wel ja. Of boven het potje hangen en hard persen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe heeft ze het daarin gekregen? Tampons uitknijpen?
dude hoe weet jij ditquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:14 schreef JaqenHghar het volgende:
Dat ze dan te hard perst en al die klontjes te hard er uit komen en er oud bloed uit de pot weer omhoog spettert.![]()
doe normaal manquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:14 schreef JaqenHghar het volgende:
Dat ze dan te hard perst en al die klontjes te hard er uit komen en er oud bloed uit de pot weer omhoog spettert.![]()
Je moet zoeken naar een Nederlandse gast, vol tats, vorig jaar heette die Dennis Bergkamp, jaar daarvoor Ruud Gullit, een oud-voetballer schuilnaam dus. die voorziet alle nederlanders van materiaal en verkoopt paracetamols aan de hongaren zelf voor 20euro hahaquote:
Denk eraan, dit komt van dezelfde man die elke week nepberichtjes plaatst over meets die niet hebben plaatsgevonden en over een niet bestaande whatsappgroep.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:29 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Je moet zoeken naar een Nederlandse gast, vol tats, vorig jaar heette die Dennis Bergkamp, jaar daarvoor Ruud Gullit, een oud-voetballer schuilnaam dus. die voorziet alle nederlanders van materiaal en verkoopt paracetamols aan de hongaren zelf voor 20euro haha
srs.
haha goeiequote:Op maandag 10 augustus 2015 13:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Denk eraan, dit komt van dezelfde man die elke week nepberichtjes plaatst over meets die niet hebben plaatsgevonden en over een niet bestaande whatsappgroep.
Ik had nog dreadlocks toen ik voor het laatst op sziget was, werd echt 50 keer per dag gevraagd of ik wiet had.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:49 schreef Ethanolic het volgende:
Sander moet gewoon ff zoeken naar een Nederlandse jongen met bruin haar en +- 180.
Zijn er daar vast niet zo veel van.
sap geen disrespect ofzo, maar wat bezielde je? wilde je zo graag een neger zijn?quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik had nog dreadlocks toen ik voor het laatst op sziget was, werd echt 50 keer per dag gevraagd of ik wiet had.
toen kreeg je een baan en mocht je niet meer komen?quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:56 schreef Sapstengel het volgende:
Nee was toen soort van hippie ofzo. Nouja ik blowde, deed aan skateboarden en de helft van mijn vrienden woonden in een kraakpand.
Whaha nee was toen nog student. Veel mensen daar werkten ook wel, paar zaten bij groenlinks enz.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
toen kreeg je een baan en mocht je niet meer komen?
Soms vergeet ik dat jij zo'n linkse kutpuber was/bent met alle enge clichés van dien.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha nee was toen nog student. Veel mensen daar werkten ook wel, paar zaten bij groenlinks enz.
Haha ja was. Eigenlijk wel raar als ik er zo aan terugdenk. Was zelf ook niet enorm links hoor, als ik echt bij hardcore hippies en vegans kwam dacht ik wel wat is deze.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Soms vergeet ik dat jij zo'n linkse kutpuber was/bent met alle enge clichés van dien.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:58 schreef seto het volgende:
yo ik las in de WA groep dat er wat grappigs aan de hand was?
Ga ze nou niet wijzer makenquote:Op maandag 10 augustus 2015 14:06 schreef Awesome_ het volgende:
Meets zijn niet echt (zit er wel een in de planning nu), wa groep bestaat gwn hoor??
Insert beach-hissyfit.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:06 schreef Awesome_ het volgende:
Meets zijn niet echt (zit er wel een in de planning nu), wa groep bestaat gwn hoor??
quote:
Wow TR geplaatstquote:Op maandag 10 augustus 2015 14:09 schreef Beach het volgende:
[..]![]()
alsof ik ooit nog bij het kankergroepje wil na elke keer dezelfde grap
inb4 tr
Susteren is de enige echte alpha man op dit forum. Een echte baas die solide swag heeft en bitches pullt alsof het niets is.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:18 schreef Awesome_ het volgende:
lol weten mensen nog steeds niet dat susteren me kloon was
Ik koop wel een pak in landelijke kleuren. Gelukkig ben ik niet te breed geworden zodat ik altijd later nog voor de klas kan staan.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:45 schreef Questular het volgende:
Altijd al een stukje Susteren swag willen hebben???
V&A / [TK] Tissot Le Locle herenhorloge (automatisch)
dit is je kans.
Leg uitquote:Op maandag 10 augustus 2015 15:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik koop wel een pak in landelijke kleuren. Gelukkig ben ik niet te breed geworden zodat ik altijd later nog voor de klas kan staan.
Zoek Susteren z'n pohi maar in t bodybuilding-topicquote:
Sowieso alles van em is goeie lachvoer. Veganist, plastic barbells, dumbells tot 6 kg en weet ik t watquote:Op maandag 10 augustus 2015 16:17 schreef seto het volgende:
ja zoek jij die post maar ff haha
sukkeltje haha
Ken je Vegangains al?quote:Op maandag 10 augustus 2015 16:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Sowieso alles van em is goeie lachvoer. Veganist, plastic barbells, dumbells tot 6 kg en weet ik t wat
Wil ik dat?quote:
Petitie zou het goed doen op tumblr.quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:59 schreef Sapstengel het volgende:
Zo kaolo dom he dit soort mensen
[ afbeelding ]
Ook echt die gast die expres met een net zo dom argument komt en dan zijn gelijk toegeven
Inb4 je bent zo'n shitlord die denkt dat het een gast is want de naam is blauw
Echt he... Onvoorstelbaar de mensen die daar zitten.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Petitie zou het goed doen op tumblr.
quote:ik heb wel gezegd dat ik wel al ietsjes verder ben geweest dan alleen zoenen. dat vind ze al vreselijk maar ze was niet boos
Haha echt? Hij ging hier weg want hij had iets tegen mensen die aan de roids zitten en dat verdedigen, maar zit wel op dutchbodybuilding?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:25 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Zat ik weer eens op dbb te gluren zie ik Ray daar in een sexy stringer!!
Mis hem wel een beetje hoor!
Ach, als je toch hard werkt voor iets ( fysiek in zijn geval ) wil je toch ook een stukje erkenning.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha echt? Hij ging hier weg want hij had iets tegen mensen die aan de roids zitten en dat verdedigen, maar zit wel op dutchbodybuilding?
Maarja, ik mis hem ook wel.
Klopt, vond hem ook zeker een chille gast en idd als hij daar de erkenning krijgt is dat alleen maar fijn. Snapte alleen niet waarom hij zich zo opwond over het mogelijke roidgebruik. Het is niet dat mensen hem ervan verdachten ofzo, hij ziet er gewoon uit als een sicke beer met goede genetics.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:29 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ach, als je toch hard werkt voor iets ( fysiek in zijn geval ) wil je toch ook een stukje erkenning.
ik snap dat ook wel!
Ach ongeacht meningsverschillen over bepaalde dingen wist hij tenminste wel waar die het over had!
Dat sowieso, flinke schouders!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, vond hem ook zeker een chille gast en idd als hij daar de erkenning krijgt is dat alleen maar fijn. Snapte alleen niet waarom hij zich zo opwond over het mogelijke roidgebruik. Het is niet dat mensen hem ervan verdachten ofzo, hij ziet er gewoon uit als een sicke beer met goede genetics.
Lekkerbezig of iets in die trant is z'n usernamequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:57 schreef Questular het volgende:
Linkje naar Ray zn DBB ? Ben benieuwd naar zn progressie
Hij gaat cardioen om te cutten op 4500kcalquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:57 schreef Questular het volgende:
Linkje naar Ray zn DBB ? Ben benieuwd naar zn progressie
Laat ff zien dan. Mijn zak zit weer vol.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:51 schreef Questular het volgende:
Net ff progressie foto's gezien, blijft toch een beest
xDquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 11:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Laat ff zien dan. Mijn zak zit weer vol.
Damn die Ray is ook echt zo'n beer hequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 09:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Lekkerbezig of iets in die trant is z'n username
Bedankt voor de visquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 09:23 schreef Questular het volgende:
Weet je wat voor schut is?
Na het kijken van Hitchhikers guide to the galaxy was ik op zoek naar een fok! naam
Dus het werd deze:
[ afbeelding ]
er van uit gaande dat die rechter Questular is.... maar de linker bleek dus Questular te zijn.
Ben ik nu zo een viespeuk die zich voordoet als een vrouw online?
heeft er ook zo lang van kunnen genietenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 13:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Een act maakt hem kansloos?
Het verhaal hoe hij zich van WOW nerdje opwerkte tot een goddelijk fysiek?
ray pakte zelf ook man hoe denk je anders zo groot te worden hij gaf het alleen nooit toe omdat hij een voorbeeld was voor velenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha echt? Hij ging hier weg want hij had iets tegen mensen die aan de roids zitten en dat verdedigen, maar zit wel op dutchbodybuilding?
Maarja, ik mis hem ook wel.
quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:43 schreef seto het volgende:
geestig net zoals greg plitt nu een geest is? : DDD
nee omdat hij de geest heeft gegevenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:43 schreef seto het volgende:
geestig net zoals greg plitt nu een geest is? : DDD
Ik kan me goed vinden in Michiel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey drinky
http://speld.nl/2015/08/08/backpacker-weet-dingen/
hey henk kom je ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:34 schreef fathank het volgende:
wel dansende sletjes met blote tieten
veel anabolen/tribal henkies
Was echt goede feestje vriend. Ik heb twee bulgaarse wijven op het podium zo in de kut gepaald. Ze lieten het echt mooi toe.quote:
vriend heb je cursus hoofdletters en punten gehad ofzo :Squote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Was echt goede feestje vriend. Ik heb twee bulgaarse wijven op het podium zo in de kut gepaald. Ze lieten het echt mooi toe.
neequote:
hoezo dat zıet nıemand toch met sfeerverlıchtıngquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:58 schreef Dimachaerus het volgende:
aight sws daarheen dan
zit alleen met die bacne kan geen stringer aan
Oh shit toetsenbord ook op turks gezet en alles.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:07 schreef Beach het volgende:
[..]
hoezo dat zıet nıemand toch met sfeerverlıchtıng
hahahaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh shit toetsenbord ook op turks gezet en alles.
Ben je een turkinnetje aan het hosselen beach?
Niet helemaal, sorry.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Geef alsjeblıeft toe dat dat ıs nadat je mıjn verchıllende posts over doe het zelf hebt gelezen
Heb er gewerkt. Komen veel paki's op af.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 16:07 schreef Dimachaerus het volgende:
iemand ervaring met ex pornstar beachclub vroeger fissa?
Once Upon a Time (TV Series 2011– ) - IMDbquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
heyhallo nog kijktips voor me voor vanavond?
[..]
neehoezo?
Ah thanks, was al aan het zoeken welkequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Once Upon a Time (TV Series 2011– ) - IMDb
Omdat je 2x verkeerd spelt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
[..]
neehoezo?
Ik lees in de beschrijving Erik moet poepen. Klinkt als iets wat ik geforceerd ga vindenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey jackie
http://www.npo.nl/rundfunk/10-08-2015/KN_1671740
Ik weet alleen nog niet wat ik ervan vind. Zitten wel grappige dingen tussen.
Yep. The X-Files. Erg leuke seriequote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
euhh de 90s belden, ze willen hun kijktip terugquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:33 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Yep. The X-Files. Erg leuke serie
Gister 2 minuten gezien. Niveautje new kids maar dan op een school. Gauw afgezet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 20:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey jackie
http://www.npo.nl/rundfunk/10-08-2015/KN_1671740
Ik weet alleen nog niet wat ik ervan vind. Zitten wel grappige dingen tussen.
Op een gegeven moment gaan ze smijten met een meisje in een rolstoel, toen moest ik giechelen. Daar hield het idd wel bij op. NL comedy blijft meh.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Gister 2 minuten gezien. Niveautje new kids maar dan op een school. Gauw afgezet.
Dat vind ik dan weer wel heel leukquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat vind je van Modern Family? Zit het nu te bingen. Lily is tof.
zeker oke jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat vind je van Modern Family? Zit het nu te bingen. Lily is tof.
Nee, maar wel heel dichtbij volgens mij.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:47 schreef JackieBrown het volgende:
Dus je bent in de schilderswijk ofzo gaan wonen??
Had het nog nooit gezien, zeker het kijken waardquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 21:55 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
euhh de 90s belden, ze willen hun kijktip terug
herengracht vriendje??quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:48 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Nee, maar wel heel dichtbij volgens mij.Loopafstand DH centraal.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:12 schreef Ethanolic het volgende:
Geef aub maar terug aan de zee.
Samen met heel de Benelux.
Oei nouja word je hard vanquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:48 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Nee, maar wel heel dichtbij volgens mij.Loopafstand DH centraal.
Wat ga je doen qua werk?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:19 schreef Dimachaerus het volgende:
binnenkort werken in den haag bij een of ander festival
ben benieuwd
Geen idee wat ik ga doen daar. Zal het daar wel te horen krijgen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:41 schreef Drinky het volgende:
[..]
Wat ga je doen qua werk?
Je kan op festivals best makkelijk pullen, zoniet gratis shit scoren of chillen met de artiesten.
Pakiquote:Op woensdag 12 augustus 2015 03:08 schreef Drinky het volgende:
Ok heb een haatbaard. Ben niet voor niks paki
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |