SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door JackieBrown op 09-08-2015 19:22:35 ]
Goeie sjonnieplakplaat vriendjequote:
Zelfs in t oosten van t land is het iedere week koopzondagquote:Op zondag 9 augustus 2015 21:05 schreef Drinky het volgende:
godverdomme hoezo zijn alle winkels gesloten op zondag. Hoe moet ik nu nieuwe lagers op mijn longboard zetten?
hahaha waar woon je dan woensel ofzoquote:Op zondag 9 augustus 2015 21:05 schreef Drinky het volgende:
godverdomme hoezo zijn alle winkels gesloten op zondag. Hoe moet ik nu nieuwe lagers op mijn longboard zetten?
Drinky is ook legit hipster. Zie hem wel met een knotje a la Etha lopenquote:Op zondag 9 augustus 2015 21:31 schreef kaasplankje het volgende:
longboard is zwz voro wannabe hipsters komp dude
Lagers koop je dan ook bij een technische groothandel.quote:
ik heb uurtje geleden m'n haar gemillimeterd. Wel baard van 10cm lang om te compenserenquote:Op zondag 9 augustus 2015 21:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Drinky is ook legit hipster. Zie hem wel met een knotje a la Etha lopen
klopt en voor de dichtstbijzijnde shoppa moet ik naar Kees grote-k kachel regionen.quote:
Roidrage much?quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:48 schreef Ethanolic het volgende:
henk wil je een paar ernstige ziekte klappen?kan hoor
Chinese tekens op z'n linkerarm en wolkjes als opvullingquote:Op maandag 10 augustus 2015 08:01 schreef Questular het volgende:
Prima tattoo op de gym mascotte, well done JB
hey quest ben je toch wel tokkie?quote:Op maandag 10 augustus 2015 08:01 schreef Questular het volgende:
Prima tattoo op de gym mascotte, well done JB
Het feit dat Brabanders dat van zichzelf vinden en maar wat graag te pas en te onpas moeten roepen zegt genoeg..quote:Op maandag 10 augustus 2015 09:02 schreef Champy het volgende:
Brabanders zijn gewoon het gezelligste volk van nl
Dit. Als er ergens tokkies wonen is het wel in Brabant.quote:Op maandag 10 augustus 2015 09:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Het feit dat Brabanders dat van zichzelf vinden en maar wat graag te pas en te onpas moeten roepen zegt genoeg..
er is gewoon weinig in brabant vriendjequote:Op maandag 10 augustus 2015 09:06 schreef Questular het volgende:
Alsof al die randstad mensjes hier naar Brabant durven te gaan, alles buiten de grote stad is eng.
Dat alles buiten de stad minder interessant is, maakt niet niet enger. Als de boerenjongens een keer naar de echte wereld moeten, dan worden ze pas echt bang. En als dat zijige accent je al niet continu herinnert aan het feit dat ze uit Brabant komen, doen ze dat zelf wel, 14 keer per gesprek.quote:Op maandag 10 augustus 2015 09:06 schreef Questular het volgende:
Alsof al die randstad mensjes hier naar Brabant durven te gaan, alles buiten de grote stad is eng.
Waarvan ze minimaal 5 keer vertellen welk merk bier ze drinken en hoe leuk carnaval wel niet is.quote:Op maandag 10 augustus 2015 09:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat alles buiten de stad minder interessant is, maakt niet niet enger. Als de boerenjongens een keer naar de echte wereld moeten, dan worden ze pas echt bang. En als dat zijige accent je al niet continu herinnert aan het feit dat ze uit Brabant komen, doen ze dat zelf wel, 14 keer per gesprek.
vergeet niet hoe gezellig ze zijn!quote:Op maandag 10 augustus 2015 09:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarvan ze minimaal 5 keer vertellen welk merk bier ze drinken en hoe leuk carnaval wel niet is.
quote:
Dat noemen ze een Pellé-kapseltjequote:Op maandag 10 augustus 2015 09:53 schreef Ethanolic het volgende:
ik heb gewoon pompadour vriend
nog nooit knotje gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |