Nee manquote:
Mooiste festival van Nederland manquote:
quote:Maar wel tof dat je een toffe baan hebt gevonden.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:17 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
Festivals![]()
lekker rollen door de modder, leuk man
Ik snap ook niet wat er leuk aan is om om een grasveld te staan met irritante bonkmuziek.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:17 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
Festivals![]()
lekker rollen door de modder, leuk man
Beide hebben een ander soort prioriteit.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:20 schreef Seam het volgende:
gewoon wajong pakken als je geen goede prioriteiten kan stellen.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:23 schreef Druppelss het volgende:
Gewoon gaan (zowel festival als nieuwe baan), anders een heel klein beetje coke gebruiken mocht je op het werk een dipje krijgen.
Het is wel een (redelijk jonge) relaxte gast idd. Wellicht een optie.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:27 schreef vuvuzela het volgende:
Gewoon vertellen wat er aan de hand is, is geen optie?
Als het een "zeer goede werkgever" is, kan je toch prima overleggen om dinsdag te beginnen.
Bij mij maakt het eigenlijk nog niet eens zo'n enorm verschil of ik drink of niet (zolang ik maar genoeg water drink achteraf). Slaap heeft een grotere invloed.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:28 schreef christiman het volgende:
Niet drinken op zondag, en dan met weinig slaap, maar wel nuchter, bij de baas verschijnen.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:23 schreef Druppelss het volgende:
Gewoon gaan (zowel festival als nieuwe baan), anders een heel klein beetje coke gebruiken mocht je op het werk een dipje krijgen.
Standaard bullshit. En studeren doe je maar op school en niet op je werkquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:12 schreef Roland010 het volgende:
Goede voorwaarden, en veel opleidingsmogelijkheden/doorgroeimogelijkheden![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:34 schreef Sjemmert het volgende:
optie 8: rook een joint en stel deze beslissing uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |