SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks mis met de stad maar ik vind het net iets fijner om in de buurt van een stad te wonen dan in de stad zelf. Sowieso is het huis waar in nu in woon niet te betalen (qua oppervlakte etc) als dit in een stad zou liggenquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:37 schreef JaqenHghar het volgende:
Och is het weer tijd voor "boeren" tegen de "stadse terras kids".![]()
Natuurleef voor de leven.
Klopt. Als je bij sommige flatjes al tegen de 2,5 ton aanzitquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:48 schreef Questular het volgende:
[..]
Niks mis met de stad maar ik vind het net iets fijner om in de buurt van een stad te wonen dan in de stad zelf. Sowieso is het huis waar in nu in woon niet te betalen (qua oppervlakte etc) als dit in een stad zou liggen
lol amsterdam of den haag drukquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:52 schreef Sapstengel het volgende:
Woon zelf liever gewoon in een middelgrote provinciestad. Alles in Nederland is toch een uur rijden, dus als ik naar Amsterdam of Den Haag wil, ben je daar zo. En ook zo weer weg als je geen zin meer hebt in de drukte.
Ik kom van de veluwe he. Voor mij is Amersfoort al een grote stad.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:58 schreef seto het volgende:
[..]
lol amsterdam of den haag druk
ik post binnenkort wle ff mijn reisverslagen, typisch weer dat gemiddelde nederlanders niks van de wereld weten!
50m2......quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:03 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)/fotos/#groot&foto-1
is dit wat
ik wil zoiets kopen zonder hypotheek
ff paar jaartjes sparen
Zonder twijfel.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:55 schreef no1uknow het volgende:
Hey etha hebben die matties van jou pillen mee naar sziget
Kan bevestigen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik kom van de veluwe he. Voor mij is Amersfoort al een grote stad.
haha ja als je gepopt wil worden in je backquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:03 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)/fotos/#groot&foto-1
is dit wat
ik wil zoiets kopen zonder hypotheek
ff paar jaartjes sparen
Snoof hard en glimlachte breed. 8/10quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:58 schreef Questular het volgende:
Wederom top dat je hier iets neerzet Deuce, ik kijk er elke keer weer naar uit
Dat valt echt mee hoor. Ik woon alleen in 110 m2 ofzo en ben niet elke dag bezig.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoef je niet zoveel schoon te maken
quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:58 schreef Questular het volgende:
Wederom top dat je hier iets neerzet Deuce, ik kijk er elke keer weer naar uit
Lmaoquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
haha ja als je gepopt wil worden in je back
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |