Ik dacht bij de begintonen meteen aan dit:quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:08 schreef Gorgrealis het volgende:
ik weet het echt niet meer haha, iemand?
ofquote:Op zondag 9 augustus 2015 23:25 schreef Rumille het volgende:
Ik zoek een redelijk melancholish/traag liedje met iets van een tekst die lijkt op 'When i'm old and grey' of 'when i'm {leeftijd}', 'will you still'.
Iets in die trand. Liedje gaat er in ieder geval over dat de zanger zich afvraagt of degene naar wie hij zingt hem nog zal herinneren/helpen/lief hebben/etc.
Denk iig al een paar decennia oud.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 02:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
de lietje op 0:51
alvast heel bedankt
1:30quote:Op maandag 10 augustus 2015 08:59 schreef Beursaap het volgende:
http://rtlxl.nl/#!/from-r(...)6f-bc74-c52023b75566
welke intro song wordt hier gebruikt?
Allebei niet, maar door die eerste wel op de juiste uitgekomen:quote:
Puur de eerste 15 seconden uit de link die je plaatste dan?quote:Op maandag 10 augustus 2015 17:28 schreef Beursaap het volgende:
[..]
nee ik bedoel igg de track op 1:50
? nee op 1:50quote:Op maandag 10 augustus 2015 18:08 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Puur de eerste 15 seconden uit de link die je plaatste dan?
Zeg dan niet "igg" (in geen geval).. Shazam haalt deze eruit, verder kan ik er ook niet veel mee.. succes verderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 19:21 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Zeg dan niet "igg" (in geen geval).. Shazam haalt deze eruit, verder kan ik er ook niet veel mee.. succes verder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik denk al jaren dat igg eigenlijk betekent
![]()
Dat is een hele eenvoudige synthesiser bend maar geen idee waar het uit komt.. zou zomaar uit flash gordon van queen kunnen komen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:57 schreef superpark het volgende:
ik zoek een muziekje/geluid:
op 17:02-17:14 wordt hij afgespeeld, iemand enig idee hoe dit heet?
quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:57 schreef superpark het volgende:
Een houseplaat uit de 90's begint ook hiermee geloof ik. Dan komt er zo'n stem die zegt iets van; and now i introduce to you the.....quote:Op donderdag 13 augustus 2015 14:57 schreef superpark het volgende:
Top! heel erg bedankt. Deze kan ik downloaden en in mijn vakantiefilm gebruikenquote:
Foei. Copyright enzoquote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:05 schreef superpark het volgende:
Top! heel erg bedankt. Deze kan ik downloaden en in mijn vakantiefilm gebruiken
Voor welk moment ben ik benieuwd naar..quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:05 schreef superpark het volgende:
[..]
Top! heel erg bedankt. Deze kan ik downloaden en in mijn vakantiefilm gebruiken
Je bedoelt deze denk ik?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:04 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Een houseplaat uit de 90's begint ook hiermee geloof ik. Dan komt er zo'n stem die zegt iets van; and now i introduce to you the.....
Heb er ook al eens naar gezocht.
Nee, is hem niet. Nu blijft het in mijn hoofd zitten, dammit.....quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bedoelt deze denk ik?
Maar het goede antwoord was al gegeven
neneh cherrey-buffalo stance begint ook zo in een bepaalde remix. Weet alleen niet welke.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:12 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Nee, is hem niet. Nu blijft het in mijn hoofd zitten, dammit.....
Het instrumentarium (trombone en banjo) is typisch voor swing muziek en dixieland, zoals dat vooral in de jaren '20 en '30 werd gemaakt. Natuurlijk hoor je er hier maar twee, maar dat kan prima als onderbreking van een set. Dit is wat traag, wat niet erg typisch is voor het genre. Het is trouwens wel een subgenre van Jazz, dus vandaar dat het er wat van weg heeft.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 11:04 schreef AQUILA. het volgende:
Ik zoek de naam van een genre dat hier te horen is van 05:20 tot 05:35 en ook daar voor, later ook vanaf 12:40.. Het is trage muziek waar een blaasinstrument dominant aanwezig is. Het lijkt op jazz, maar dit is het niet.
http://www.npo.nl/de-rijdende-rechter/11-08-2015/KN_1672090
Dit is het exact, heldere uitleg ook! The Dutch Swing College Band dus, ik zal het repertoire doorspitten. Ik dank u!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het instrumentarium (trombone en banjo) is typisch voor swing muziek en dixieland, zoals dat vooral in de jaren '20 en '30 werd gemaakt. Natuurlijk hoor je er hier maar twee, maar dat kan prima als onderbreking van een set. Dit is wat traag, wat niet erg typisch is voor het genre. Het is trouwens wel een subgenre van Jazz, dus vandaar dat het er wat van weg heeft.
Voor wat typische muziek in dat genre (doorgaanssneller dan in het door jou gelinkte voorbeeld) kun je wat zoeken van The Dutch Swing College Band. Wellicht dat daar wat traags tussen zit dat beter past bij jouw voorbeeld.
Hier zit trouwens ook al wat tragers tussen:
Gokje:quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:00 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer waarvan ik vermoed dat het uit de jaren 80 komt.
Ik kan de muziek niet meer helemaal plaatsen, maar de man die het zingt, zingt wat hoger dan gebruikelijk. In de clip loopt hij steeds om een vrouw heen. Het refrein is naar mijn idee best wel bekend.
Beetje een vage omschrijving, maar ik weet het echt niet.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:00 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer waarvan ik vermoed dat het uit de jaren 80 komt.
Ik kan de muziek niet meer helemaal plaatsen, maar de man die het zingt, zingt wat hoger dan gebruikelijk. In de clip loopt hij steeds om een vrouw heen. Het refrein is naar mijn idee best wel bekend.
Beetje een vage omschrijving, maar ik weet het echt niet.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:08 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
De omschrijving is wat vaag, maar het is een blanke man die het zingt die, als ik mij niet vergis een zwart hoedje op heeft. In de clip loopt een vrouw op straat en hij loopt steeds om haar heen.
quote:
Dat was niet waarom ik aan dat liedje dachtquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:15 schreef Arcee het volgende:
Het zwarte hoedje zat ook nog in de clip.
Inderdaad, wordt alleen niet gedragen door de zanger zelf. Haha.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:15 schreef Arcee het volgende:
Het zwarte hoedje zat ook nog in de clip.
Nee, dat snap ik.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 23:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Dat was niet waarom ik aan dat liedje dacht
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:10 schreef FANN het volgende:
Weet iemand de naam van deze band en de plaat?
quote:
Staan die ergens online?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:14 schreef KaleOssan het volgende:
Naruto Shippuuden episode 422 16:25 tot en met 17:07
Naruto Shippuuden episode 423 12:35 tot en met 13:30
Welke soundtracks zijn dit? als iemand dit weet <3
422 is uit Shirotsumekusa (OST 2)quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:14 schreef KaleOssan het volgende:
Naruto Shippuuden episode 422 16:25 tot en met 17:07
Naruto Shippuuden episode 423 12:35 tot en met 13:30
Welke soundtracks zijn dit? als iemand dit weet <3
Held.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
422 is uit Shirotsumekusa (OST 2)
423 is uit Farewell Naruto (OST 3)
422 perfect dat is hem!!! vele malen dankquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
422 is uit Shirotsumekusa (OST 2)
423 is uit Farewell Naruto (OST 3)
Nah, YouTube wilde 'm hier niet laten zien, dus toen linkte ik een andere versie, maar dan per ongeluk 422 opnieuw (je kreeg dus 2x hetzelfde nummerquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:21 schreef KaleOssan het volgende:
[..]
422 perfect dat is hem!!! vele malen dank
423 is heel iets anders????!
ook mooi wat je stuurde! maar dat is hem niet haha
Luister deze track maar eens naast elkaar met 423 van 12:35 ... echt totaal anders.. zeker weten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nah, YouTube wilde 'm hier niet laten zien, dus toen linkte ik een andere versie, maar dan per ongeluk 422 opnieuw (je kreeg dus 2x hetzelfde nummer).
Dit is Farewell Naruto (423)
Ah my bad, dat was een fandingetjequote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:42 schreef KaleOssan het volgende:
[..]
Luister deze track maar eens naast elkaar met 423 van 12:35 ... echt totaal anders.. zeker weten.
Deze soundtrack die je hier stuurt, is volgens mij ook unofficial?
je zegt naruto ost 3 maar er is geen farewell in naruto ost 3...
en in de titel staat naruto shippiden, niet naruto..
Betwijvel ook of deze track van 423 officeel bestaat.. niet zeker..
IS dit hem?quote:Op zondag 16 augustus 2015 14:41 schreef magikmichael het volgende:
Schaamteloze crosspost... Ik zoek al zo lang![]()
Jongens ik heb jullie hulp nodig...
Ik zoek een track uit een set van Paul van Dijk in de Eau 12~2~2000.
De track begint bij 2 uur en 4 minuten ongeveer...
https://m.soundcloud.com/(...)au-den-haag-12022000
01. Paganini Traxx - Zoe (Timo Maas Remix)
02. Eric Clapton - I Get Lost (Stereo Dub)
03. Timo Maas - Der Schieber (Original Mix)
04. Sander Kleinberg - My Lexicon (Extended Mix)
05. ID - 'Gentle Lovin'
06. Miro - By Your Side (Original Mix)
07. Paul van Dyk - Tell Me Why [The Riddle] (Vandit Mix)
08. ID
09. DJ Hitch Hiker Pres. Lunatic Asylum - Cabal [Energy Flow] (Hitch Hiker & Dumondt's Gam Jabar Mix)
10. ID
11. Bill Hamel - Perspectives Part 2 (Expansion Mix)
12. Chrome - Our Manifest (Vinyl Club Mix)
13. Virtua - Universe Of Love (B1 Remix)
14. Sleepwalker - Face To Face (Low Level Mix)
15. Paul van Dyk - Out There and Back
16. Mario Piu & Mauro Picotto - Spectra (Action Mix)
17. Pants & Corset - Sacrilege
18. Plastic Angel - Pascale
19. Tom Wax & Jan Jacarta - Wormhole (Pulser Remix)
20. DJ Remy - Pumped Up
21. Phools Inc. - Light It Up
22. Multiplicity - Multiply (Main Mix)
23. Paul van Dyk - Tell Me Why [The Riddle] (Paul van Dyk Mix)
24. Chakra - Home (Above & Beyond Remix)
25. ID
26. Bedrock - Heaven Scent (Evolution Mix)
27. Stoneproof - She Does (Quivver Remix)
28. Peppersonic - Time To Fly
29. Paul van Dyk - We're Alive (Original Mix)
30. Sisko - Light Over Me (Gates Of Light Mix)
31. ID
32. Jose Amnesia - The Eternal (Original Mix)
33. Thrillseekers - Synaesthesia (En Motion Mix)
34. Stargate – D-Formaz (KayCee 12" Remix)
35. Subtle By Design – Sirius (DJ Tiesto Remix)
36. Paul van Dyk – Columbia (Original Mix)
37. Paul van Dyk - Tell Me Why [The Riddle] (Vandit Mix)
Het is nummer 25. ID. Ik ben er al 15 jaar naar op zoek.... Hopelijk weet hier iemand het.
Lijkt op de eerste.... Kan een remix daarvan zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2015 18:13 schreef Rickyyboy het volgende:
[..]
IS dit hem?
Of misschien deze: (voor als je Spotify hebt) https://play.spotify.com/(...).com&utm_medium=open
M - Pop Muzik Olmec Heads Remix
Waar blijft je bedankje dan?quote:Op zondag 16 augustus 2015 18:44 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Lijkt op de eerste.... Kan een remix daarvan zijn.
De tweede kan ik niet vinden op youtube... Ik heb geen spotify.
Edit: het is die tweede gevonden via een amazon link!
http://www.amazon.co.uk/Pop-Muzik-Olmec-Heads-Remix/dp/B002OVYP54
oooo sorry man. Ben ook zo druk!quote:Op maandag 17 augustus 2015 08:53 schreef Rickyyboy het volgende:
[..]
Waar blijft je bedankje dan?![]()
Ik had alles moeten afstoffen in mijn zolderkamer
Die is in het vorige topic ook al voorbijgekomen:quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:53 schreef Jason22 het volgende:
http://www40.zippyshare.com/v/fBilXHQU/file.html
Dit muziekje wordt wel eens gebruikt in een promo van ES. Iemand enig idee?
quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:56 schreef jasperte het volgende:
[..]
Lizi kay - you gotta work it out
Staat niet op youtube maar wel bijvoorbeeld op spotify
Hier is dit topic niet voor bedoeld. Het staat je uiteraard vrij zelf een topic te openen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:55 schreef KaleOssan het volgende:
Ik zoek een stuk klassieke muziek.
Swanlake march act 1 6 :30 heb ik een nummertje van maar is veelste snel in tempo..Dus redelijk normaal of langzaam tempo zoek ik.
In zo'n animatie film despicable me draait er op het einde van de film een stukje swanlake...
Zoiets zoek ik meer qua tempo
Dank je!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:44 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Lizi kay - you gotta work it out
Hoezo niet?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hier is dit topic niet voor bedoeld. Het staat je uiteraard vrij zelf een topic te openen.
Als je een bepaald tempo zoekt kun je termen als "adagio" gebruiken. Ik weet niet exact welk tempo je zoekt, of welke tempovariaties er όberhaupt van dat stuk beschikbaar zijn, maar een beetje zoeken op de verschillende gebruikte tempoaanwijzingen moet je een stuk op weg kunnen helpen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 17:55 schreef KaleOssan het volgende:
Ik zoek een stuk klassieke muziek.
Swanlake march act 1 6 :30 heb ik een nummertje van maar is veelste snel in tempo..Dus redelijk normaal of langzaam tempo zoek ik.
In zo'n animatie film despicable me draait er op het einde van de film een stukje swanlake...
Zoiets zoek ik meer qua tempo
quote:
quote:Waar is dit topic voor bedoeld?
Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?
• 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
Hij zoekt toch gewoon een specifieke uitvoering? Dat is m.i net zoiets als vragen "wie is er originele uitvoerder van nummer X".quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 18:48 schreef Momo... het volgende:
Ik was net in de sportschool waar ze een heel fout nummer draaide.
Het leek eerst een vrolijk eurodance nummer over cake, maar 3 keer tijdens het nummer werd er 6x ofzo CAKE CAKE CAKE gegrunt. Iemand idee wat voor een nummer het is, klinkt als een goed nummer om iemand te trollen op de verjaardag.
Nee , dat is hem helaas niet. Het waren wel echt grunts.quote:
Aan jou heb ik ook niks Bosbietel.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Geen idee tong80 maar nederlands is hier de voertaal dus dit russische topic gaat dicht.
Kloptquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Aan jou heb ik ook niks Bosbietel.![]()
Nou dat dusquote:Ik besloot vanochtend om te beoordelen uw favoriete video Pet Shop Boys - Go West (ik vind het heel fijn in mijn jeugd verzonken in de ziel). Tijdens het bekijken van de video voordat ik begon te beseffen dat deze jongens zijn net als het water zag, wat er zal gebeuren tussen Rusland en Oekraοne (de jongens die de trap van de Sovjet-Unie / Rusland naar de Verenigde Staten in de geel-blauwe outfit, vooral doodde het moment met de donkere huid Vrijheidsbeeld ). Vanguard - avant-garde, maar toch was er een visie ... zie voor jezelf!
Natuurlijk super! De keuze is niet toevallig.
Om op te merken, de eerste Wereld Down Syndroom Dag werd gehouden 21 maart 2006, en tegelijkertijd de gevestigde het symbool (dank u, ik moest op zoek in de directory). De clip is gemaakt in 1993. Dus in de context van de clip gemarkeerde u zelfs krijgt een speciale betekenis, al is het onwaarschijnlijk auteurs gedacht.
In het kader van het WK Atletiek ?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kloptmisschien kun je die tekst in google translate gooien
zie editquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
In het kader van het WK Atletiek ?
Ha ha ha ha. Ik schater.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[..]
Nou dat dus
Weet je zeker dat het een remix is en geen bootleg/mashup?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:43 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik ben op zoek naar een remix. Het gaat om het volgende nummer:
Jeanette Thomas - Shake Your Body die vanaf 25 minuten te horen is. Als het goed is start ie daar direct. Diegene die in de comments van die video de tracklist heeft geplaatst zegt er niet bij welke remix dit is. Dit nummer moet ik hebben! Zo lekker.
Edit: Link werkt niet.
Vanaf de 25 minuten start het nummer.
Nee. Daar dacht ik ook al aan ja.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:12 schreef donroyco het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een remix is en geen bootleg/mashup?
https://www.facebook.com/MaceoPlex/posts/777514875595408quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:15 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Nee. Daar dacht ik ook al aan ja.
Ja. Ik heb dus gewoon pech en moet het met dat nummer uit de dj set doen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:24 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/MaceoPlex/posts/777514875595408
Daar valt uit de comments op te maken dat het om een niet gereleasde edit gaat. Helpt dat?
Niemand?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 17:09 schreef Roland_Deschain het volgende:
Ik hoorde/zag laatst een nummer waarvan ik de titel/artiest zoek. Er wordt gezongen door een vrouw met bril en lang donker haar. In het clipje komen gespierde mannen in voor die er erg gay uitzien. Tevens komt een paar keer het woord LOVE in beeld.
Niet veel info maar wellicht weet iemand welk nummer ik bedoel?
Thanks!
Nee het was een recent nieuw nummer.quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klonk het als een actueel, recent nummer? Of meer als iets uit de jaren 90?
quote:
Ik kan j(ulli)e niet vertellen wat die Russische tekst betekent, maar ik kan wel wat achtergrond-informatie rondom "Go West" verstrekken. Op deze fanpage vind je meer informatie over de gedachte achter de videoclip: http://www.geowayne.com/newDesign/very/gowest.htmquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:45 schreef Bosbeetle het volgende:
Nou dat dus
Volgens mij bedoel je Born Slippy van Underworld.quote:Op dinsdag 1 september 2015 15:10 schreef Crientj het volgende:
https://play.spotify.com/track/4aRvZ47BBrrUdRLWB039uB
Er zit in het begin van dit nummer (0:22 - 0:34) een deuntje dat me heel erg doet denken aan een ander nummer, maar ik heb geen idee meer van wie. Wat ik weet is dat het hele nummer ongeveer zo klinkt, dat er met een mannen stem wordt gesproken/gezonden (iets van You can't find me / You can't hold me). Misschien een beetje Faithless achtig? (Ik ga lachen als het een nummer van Faithless is). Maar ik hoop dat iemand het herkent..
Is een remix door Netsky van het nummer Everyday - Ruskoquote:Op maandag 31 augustus 2015 16:53 schreef Discombobulate het volgende:
http://www.npo.nl/mysteryland/30-08-2015/BNN_101376263
Nummer van Netsky op 25:11? Bij voorbaat dank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |