abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155782444
Das geen rondje :{w

En moet je aan het einde niet terug naar huis of eindig je in Eindhoven?? ;)
  donderdag 3 september 2015 @ 11:52:02 #152
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_155782503
Wat voor auto heb je nu? OF rij je nog steeds in de omamobiel?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 3 september 2015 @ 12:53:19 #153
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_155783935
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 11:49 schreef Uncle het volgende:
Das geen rondje :{w

En moet je aan het einde niet terug naar huis of eindig je in Eindhoven?? ;)
Mogelijk dat ik weer eindig in Eindhoven maar eerst even langs huis :P

quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 11:52 schreef kanovinnie het volgende:
Wat voor auto heb je nu? OF rij je nog steeds in de omamobiel?

Seat Leon ST FR. 1.8 TSI FR DSG-7 132kW/180pk
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_155784041
Niet op de fiets mag ik hopen :P
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 3 september 2015 @ 13:04:30 #155
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_155784199
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 12:58 schreef Ener-G het volgende:
Niet op de fiets mag ik hopen :P
Dat is best een stukkie fietsen :P
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  donderdag 3 september 2015 @ 13:05:01 #156
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_155784210
Er loopt er hier 1 rond die dat in 3.75 dagen gedaan heeft
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_155810634
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  FOK!Fotograaf maandag 7 september 2015 @ 06:47:49 #158
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_155888509
Mogguh
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Moderator maandag 7 september 2015 @ 10:42:51 #160
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_155890953
Kranplätze müssen verdichtet sein
  FOK!Fotograaf woensdag 9 september 2015 @ 06:56:31 #161
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_155940136
Mogguh
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 9 september 2015 @ 10:20:11 #162
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_155942389
:W
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_155967958
quote:
7s.gif Op donderdag 10 september 2015 09:36 schreef Nalbandian het volgende:
Groetjes vanuit Slowakije :W
Groetjes vanaf werk :W
Hmz...
pi_155968040
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 10:22 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Groetjes vanaf werk :W
Groetjes vanaf werk uit Slowakije :W
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 10 september 2015 @ 10:42:15 #167
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_155968394
Internationaal gezelschap hier!
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_155970297
Groeten uit Brabant :W
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 10 september 2015 @ 12:29:00 #169
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_155970705
quote:
10s.gif Op donderdag 10 september 2015 12:12 schreef Geo4kant het volgende:
Groeten uit Brabant :W
Dat blijft ook buitenland natuurlijk B-)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_155971073
quote:
6s.gif Op donderdag 10 september 2015 12:29 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Dat blijft ook buitenland natuurlijk B-)
Vandaar dat het hier zo gezellig is, iedereen heeft dat vakantie gevoel
pi_155971178
quote:
10s.gif Op donderdag 10 september 2015 12:12 schreef Geo4kant het volgende:
Groeten uit Brabant :W
Brabant boks
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 10 september 2015 @ 12:47:55 #172
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_155971187
quote:
10s.gif Op donderdag 10 september 2015 12:42 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Vandaar dat het hier zo gezellig is, iedereen heeft dat vakantie gevoel
Maar goed dat ik dan een jaartje in het zuiden ga wonen :+
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_155971263
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 12:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Brabant boks


Brabantse box terug
quote:
10s.gif Op donderdag 10 september 2015 12:47 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Maar goed dat ik dan een jaartje in het zuiden ga wonen :+
Ga je samenwonen met je liefje in Eindhoven? :)
Maar waarom een jaartje? :o
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 10 september 2015 @ 12:52:29 #174
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_155971285
quote:
10s.gif Op donderdag 10 september 2015 12:51 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ga je samenwonen met je liefje in Eindhoven? :)
Maar waarom een jaartje? :o
Yes, we zijn een beetje aan het rondkijken hier en hebben nu 1 serieuze optie lopen.

Zij moet haar laatste jaar specialisatie doen en daarna is het afhankelijk waar ze aan de slag kan als arts.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_155971352
quote:
7s.gif Op donderdag 10 september 2015 12:52 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Yes, we zijn een beetje aan het rondkijken hier en hebben nu 1 serieuze optie lopen.

Zij moet haar laatste jaar specialisatie doen en daarna is het afhankelijk waar ze aan de slag kan als arts.
Nice nice :)
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 10 september 2015 @ 13:03:47 #177
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_155971483
quote:
:+ De Noord-Hollander gaat niet uit mij verdwijnen.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_155974434
Kun jij niet veel beter in A'dam blijven voor je werk?? #moneyoverchicks
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 10 september 2015 @ 15:47:04 #179
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_155974718
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 15:34 schreef Uncle het volgende:
Kun jij niet veel beter in A'dam blijven voor je werk?? #moneyoverchicks
Mwoah, valt wel mee. Alle festivals zijn verspreid over het land en met de DJ's e.a. vlieg / rijd ik vaak zelf. En dat uurtje naar A'dam is ook nog wel te overbruggen dan.

Maar goed, ik woon liever in Amsterdam ja.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator donderdag 10 september 2015 @ 16:28:44 #180
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_155975928
quote:
6s.gif Op donderdag 10 september 2015 15:47 schreef Dark_Angelus het volgende:


Maar goed, ik woon liever in Amsterdam ja.
Ik wil er dood nog niet gevonden worden, dan zelfs nog liever in Brabant :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 10 september 2015 @ 16:31:10 #181
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_155976004
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 16:28 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik wil er dood nog niet gevonden worden, dan zelfs nog liever in Brabant :P
Goed dat heb ik met Rotterdam.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 10 september 2015 @ 16:31:29 #182
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_155976011
Of Friesland, Groningen, Drenthe, Overijssel, Gelderland, Limburg.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_155976095
Limburg.. Not gonna happen... Zeeland ook niet, Friesland.. Groningen... Nono

Blijf maar gewoon lekker in Brabant denk ik _O-
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 10 september 2015 @ 16:34:16 #184
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_155976104
Zeeland was ik al vergeten, af laten drijven.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator donderdag 10 september 2015 @ 16:34:24 #185
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_155976109
quote:
6s.gif Op donderdag 10 september 2015 16:31 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Goed dat heb ik met Rotterdam.
Ik ook
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_155976241
Amsterdam vind ik wel mooi, vind het altijd lastig uit te leggen waar het in zit, sowieso de kanalen voegen wat toe.. Ergens trekt het mij wel. Dit jaar 2 keer geweest.

Rotterdam dit jaar 1x geweest en dat was echt nee.. grauw en grimmig..
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 10 september 2015 @ 16:41:28 #187
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_155976319
Amsterdam *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_155976388
Maar SuperFrank :') x100000000

45min daar gestaan, alle jezus, nog nooit zoiets slechts gezien. Uiteindelijk ook nog verkeerd gegaan met OV en lopen waardoor we helemaal niks meer konden zien van een festival in het Vondelpark, helaas. Maar Artis was tof. :)
pi_155994935
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 16:43 schreef Geo4kant het volgende:
Maar SuperFrank :') x100000000
...
De wát? :? Bedoel je niet Anne Frank?
  FOK!Fotograaf maandag 14 september 2015 @ 06:36:45 #191
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_156069740
Mogguh!
Heeft er iemand nog iets met foto's gedaan dit weekend?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_156069751
quote:
10s.gif Op maandag 14 september 2015 06:36 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh!
Heeft er iemand nog iets met foto's gedaan dit weekend?
Mogguh! Nope, niks gedaan met foto's :).
  FOK!Fotograaf maandag 14 september 2015 @ 06:46:26 #193
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_156069775
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 06:39 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Mogguh! Nope, niks gedaan met foto's :).
tssssk :P
wegwezen uit dit forum dan :6
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_156070118
quote:
12s.gif Op maandag 14 september 2015 06:46 schreef Xilantof het volgende:

[..]

tssssk :P
wegwezen uit dit forum dan :6
Elitair clubje hier :X!
pi_156070220
Oh als dat het criterium is hou je weinig meer over denk ik :P
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 14 september 2015 @ 09:14:12 #196
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_156070885
quote:
10s.gif Op maandag 14 september 2015 06:36 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh!
Heeft er iemand nog iets met foto's gedaan dit weekend?
Yes! Appelpop *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_156070944
Ik heb twee albums afgemaakt en opgestuurd om af te drukken :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_156071093
quote:
6s.gif Op maandag 14 september 2015 09:14 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Yes! Appelpop *O*
Ik zag je foto veel voorbij komen op twitter inderdaad
pi_156071103
quote:
10s.gif Op maandag 14 september 2015 06:36 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh!
Heeft er iemand nog iets met foto's gedaan dit weekend?
Ik heb wat foto's gemaakt met mijn iphone van mijn nieuwe auto :+
  Moderator maandag 14 september 2015 @ 09:35:24 #200
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_156071286
quote:
10s.gif Op maandag 14 september 2015 06:36 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh!
Heeft er iemand nog iets met foto's gedaan dit weekend?
Wat gespeeld met mijn Canon 50 1.4
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')