abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 10 september 2015 @ 16:31:10 #181
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_155976004
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 16:28 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik wil er dood nog niet gevonden worden, dan zelfs nog liever in Brabant :P
Goed dat heb ik met Rotterdam.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 10 september 2015 @ 16:31:29 #182
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_155976011
Of Friesland, Groningen, Drenthe, Overijssel, Gelderland, Limburg.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_155976095
Limburg.. Not gonna happen... Zeeland ook niet, Friesland.. Groningen... Nono

Blijf maar gewoon lekker in Brabant denk ik _O-
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 10 september 2015 @ 16:34:16 #184
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_155976104
Zeeland was ik al vergeten, af laten drijven.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator donderdag 10 september 2015 @ 16:34:24 #185
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_155976109
quote:
6s.gif Op donderdag 10 september 2015 16:31 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Goed dat heb ik met Rotterdam.
Ik ook
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_155976241
Amsterdam vind ik wel mooi, vind het altijd lastig uit te leggen waar het in zit, sowieso de kanalen voegen wat toe.. Ergens trekt het mij wel. Dit jaar 2 keer geweest.

Rotterdam dit jaar 1x geweest en dat was echt nee.. grauw en grimmig..
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 10 september 2015 @ 16:41:28 #187
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_155976319
Amsterdam *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_155976388
Maar SuperFrank :') x100000000

45min daar gestaan, alle jezus, nog nooit zoiets slechts gezien. Uiteindelijk ook nog verkeerd gegaan met OV en lopen waardoor we helemaal niks meer konden zien van een festival in het Vondelpark, helaas. Maar Artis was tof. :)
pi_155994935
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 16:43 schreef Geo4kant het volgende:
Maar SuperFrank :') x100000000
...
De wát? :? Bedoel je niet Anne Frank?
  FOK!Fotograaf maandag 14 september 2015 @ 06:36:45 #191
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_156069740
Mogguh!
Heeft er iemand nog iets met foto's gedaan dit weekend?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_156069751
quote:
10s.gif Op maandag 14 september 2015 06:36 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh!
Heeft er iemand nog iets met foto's gedaan dit weekend?
Mogguh! Nope, niks gedaan met foto's :).
  FOK!Fotograaf maandag 14 september 2015 @ 06:46:26 #193
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_156069775
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 06:39 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Mogguh! Nope, niks gedaan met foto's :).
tssssk :P
wegwezen uit dit forum dan :6
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_156070118
quote:
12s.gif Op maandag 14 september 2015 06:46 schreef Xilantof het volgende:

[..]

tssssk :P
wegwezen uit dit forum dan :6
Elitair clubje hier :X!
pi_156070220
Oh als dat het criterium is hou je weinig meer over denk ik :P
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 14 september 2015 @ 09:14:12 #196
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_156070885
quote:
10s.gif Op maandag 14 september 2015 06:36 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh!
Heeft er iemand nog iets met foto's gedaan dit weekend?
Yes! Appelpop *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_156070944
Ik heb twee albums afgemaakt en opgestuurd om af te drukken :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_156071093
quote:
6s.gif Op maandag 14 september 2015 09:14 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Yes! Appelpop *O*
Ik zag je foto veel voorbij komen op twitter inderdaad
pi_156071103
quote:
10s.gif Op maandag 14 september 2015 06:36 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh!
Heeft er iemand nog iets met foto's gedaan dit weekend?
Ik heb wat foto's gemaakt met mijn iphone van mijn nieuwe auto :+
  Moderator maandag 14 september 2015 @ 09:35:24 #200
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_156071286
quote:
10s.gif Op maandag 14 september 2015 06:36 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh!
Heeft er iemand nog iets met foto's gedaan dit weekend?
Wat gespeeld met mijn Canon 50 1.4
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_156071336
Rondvlucht gehad boven mijn woonplaats :) wat gefilmd en uiteraard wat foto's gemaakt. 1 dezer dagen maar is een filmpje van maken :)
pi_156071439
quote:
10s.gif Op maandag 14 september 2015 06:36 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh!
Heeft er iemand nog iets met foto's gedaan dit weekend?
Iets met fakkels, en een mannetje of 10 aan aspirant-vuurspuwers, nog wat poi, vuurstaf en vage dingen met staalwol :P

Niet allemaal even fotografisch geslaagd, maar het was leuk :)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  maandag 14 september 2015 @ 10:15:59 #203
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_156071981
Vrijdag, zaterdag en zondag klus gehad, nu maar eens Lightroom opstarten en beginnen met het verwerken van de beelden c_/!
Hmz...
pi_156073040
Zaterdag en zondag voor het eerst fotos maken op een festival. *O* Ben benieuwd :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 14 september 2015 @ 11:32:11 #205
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_156073549
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 09:25 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik zag je foto veel voorbij komen op twitter inderdaad
Awesome! Zowel Kensington als Appelpop gingen er mee aan de haal. En op Facebook gaan ze ook lekker B-)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_156073721
quote:
6s.gif Op maandag 14 september 2015 11:32 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Awesome! Zowel Kensington als Appelpop gingen er mee aan de haal. En op Facebook gaan ze ook lekker B-)
Die van Kensington met dat vuur heb ik ook een aantal keer voorbij zie komen. Wel tof :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 14 september 2015 @ 11:43:59 #207
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_156073822
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 11:39 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Die van Kensington met dat vuur heb ik ook een aantal keer voorbij zie komen. Wel tof :)
Die ging ook wel hard op de socials.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_156074311
Zo :) toch maar de sigma 70-200 2.8 os hsm besteld. Wil in april 3 weken naar afrika gaan. Dus dan wilde ik hem sowieso al hebben. Dus dacht dan kan ik hem net zo goed nu alvast kopen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_156074445
quote:
11s.gif Op maandag 14 september 2015 11:43 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Die ging ook wel hard op de socials.
Vuurballen gaan altijd hard! *O*
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 14 september 2015 @ 12:13:44 #210
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_156074448
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 12:06 schreef over_hedge het volgende:
Zo :) toch maar de sigma 70-200 2.8 os hsm besteld. Wil in april 3 weken naar afrika gaan. Dus dan wilde ik hem sowieso al hebben. Dus dacht dan kan ik hem net zo goed nu alvast kopen.
Groot gelijk, prima lensje :Y
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')