Goed dat heb ik met Rotterdam.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik wil er dood nog niet gevonden worden, dan zelfs nog liever in Brabant
Ik ookquote:Op donderdag 10 september 2015 16:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Goed dat heb ik met Rotterdam.
Mogguh! Nope, niks gedaan met foto'squote:Op maandag 14 september 2015 06:36 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh!
Heeft er iemand nog iets met foto's gedaan dit weekend?
tsssskquote:Op maandag 14 september 2015 06:39 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Mogguh! Nope, niks gedaan met foto's.
Elitair clubje hierquote:Op maandag 14 september 2015 06:46 schreef Xilantof het volgende:
[..]
tssssk
wegwezen uit dit forum dan
Yes! Appelpopquote:Op maandag 14 september 2015 06:36 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh!
Heeft er iemand nog iets met foto's gedaan dit weekend?
Ik heb wat foto's gemaakt met mijn iphone van mijn nieuwe autoquote:Op maandag 14 september 2015 06:36 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh!
Heeft er iemand nog iets met foto's gedaan dit weekend?
Wat gespeeld met mijn Canon 50 1.4quote:Op maandag 14 september 2015 06:36 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh!
Heeft er iemand nog iets met foto's gedaan dit weekend?
Iets met fakkels, en een mannetje of 10 aan aspirant-vuurspuwers, nog wat poi, vuurstaf en vage dingen met staalwolquote:Op maandag 14 september 2015 06:36 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh!
Heeft er iemand nog iets met foto's gedaan dit weekend?
Awesome! Zowel Kensington als Appelpop gingen er mee aan de haal. En op Facebook gaan ze ook lekkerquote:Op maandag 14 september 2015 09:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zag je foto veel voorbij komen op twitter inderdaad
Die van Kensington met dat vuur heb ik ook een aantal keer voorbij zie komen. Wel tofquote:Op maandag 14 september 2015 11:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Awesome! Zowel Kensington als Appelpop gingen er mee aan de haal. En op Facebook gaan ze ook lekker
Die ging ook wel hard op de socials.quote:Op maandag 14 september 2015 11:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die van Kensington met dat vuur heb ik ook een aantal keer voorbij zie komen. Wel tof
Vuurballen gaan altijd hard!quote:Op maandag 14 september 2015 11:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die ging ook wel hard op de socials.
Groot gelijk, prima lensjequote:Op maandag 14 september 2015 12:06 schreef over_hedge het volgende:
Zotoch maar de sigma 70-200 2.8 os hsm besteld. Wil in april 3 weken naar afrika gaan. Dus dan wilde ik hem sowieso al hebben. Dus dacht dan kan ik hem net zo goed nu alvast kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |