Ja het topic is nogal... Dood.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:11 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Uiteraard. Het viel me alleen op dat dit topic er vandaag niet vol mee stond.
Brand los.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:35 schreef Xilantof het volgende:
OMG OMG OMG, STUITER STUITER STUITER.
Wiebeldak and anonymous online photography chick sitting in a treequote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:32 schreef Wiebeldak het volgende:
Deze moet ik hier even delen. Ik zit al een tijdje op de dating site pepper.nl en daar kom ik zojuist een profiel tegen van iemand die veel bezig is met fotografie incl deze foto op haar profiel. De kwaliteit is bagger omdat pepper die enorm verlaagt en omdat het een screenshot is. Maar dit vind ik echt een geniale foto.
[ afbeelding ]
Haha. Ik heb uiteraard wel een bericht achter gelaten want ze ziet er ook totaal niet verkeerd uitquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:39 schreef DonJames het volgende:
[..]
Wiebeldak and anonymous online photography chick sitting in a tree
K-I-S-S-I-N-G
Nog even geduld...quote:
Dat zijn die doorgezaagde bunkers toch?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:32 schreef Wiebeldak het volgende:
Deze moet ik hier even delen. Ik zit al een tijdje op de dating site pepper.nl en daar kom ik zojuist een profiel tegen van iemand die veel bezig is met fotografie incl deze foto op haar profiel. De kwaliteit is bagger omdat pepper die enorm verlaagt en omdat het een screenshot is. Maar dit vind ik echt een geniale foto.
[ afbeelding ]
Ik heb echt geen flauw idee.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:17 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Nog even geduld...
Heeft totaal niets met fotografie te maken, maar met m'n normale werk...
[..]
Dat zijn die doorgezaagde bunkers toch?
Ja daar is het de sc voor.. Maar dacht die wil wat kwijt ofzo.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:17 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Nog even geduld...
Heeft totaal niets met fotografie te maken, maar met m'n normale werk...
[..]
Dat zijn die doorgezaagde bunkers toch?
Heb je ook gelijk inquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja daar is het de sc voor.. Maar dacht die wil wat kwijt ofzo.
Huis opruimen, huis schoonmaken. Afwas doen. De was doen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Iemand hier nog toffe weekend plannen?
Hurt vooral veel borrels, blablabla en nog meer borrels.
Het is inderdaad niet alleen maar leuk.. Maar als het klaar is ben je blij omdat het er weer waanzinnig mooi uitziet. Bedenk wel dat een professioneel schilder eigenlijk nooit werk van dit soort kwaliteit aflevert, gewoonweg omdat mensen niet bereid zijn om 1500 euro te betalen om één deur+kozijn te laten schilderen. Dit kost gewoon té veel tijd om dit te laten doen. Dan zet men er liever nieuwe kozijnen in, krijg je meteen dubbel glas. Dat is natuurlijk fijn voor de isolatie, maar dat betekent ook dat je dikkere raamstijlen krijgt, aangezien dubbel glas veel zwaarder is. Ik heb nog van die hele mooie slanke ramen, veel mooierquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:53 schreef Flipmoehoe het volgende:
brrr schilderenAlleen de eerste laag waar je kan zien wat de uiteindelijke kleur word vind ik leuk.. daarna nog 3x wit over wat al wit schilderen vind ik maar niks
Ha dat heb ik vorige week gedaan same story.. Sterktequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:48 schreef DonJames het volgende:
Kozijnen en deuren schilderen. Heb van die hele mooie openslaande deuren, alles nog origineel uit 1930. Alleen heeft men de afgelopen 85 jaar laag over laag geverfd, en dat begint er nu af te vallen. Oplossing: alles kaal branden, stopverf eruit, schuren, gronden, plamuren, schuren, gronden, schuren, nieuwe stopverf er weer in, aflakken (en met een beetje pech nog een keer schuren en aflakken). Teringveel werk, maar het wordt wel heel mooi.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Als xilatof niet met zijn nieuws komt.. Kom ik met de mijne.
Mijn vriend heeft mij vrijdag ten huwelijk gevraagd![]()
![]()
En ik zei natuurlijk Ja
Gefeliciteerdquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Als xilatof niet met zijn nieuws komt.. Kom ik met de mijne.
Mijn vriend heeft mij vrijdag ten huwelijk gevraagd![]()
![]()
En ik zei natuurlijk Ja
Proficiat TPquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Als xilatof niet met zijn nieuws komt.. Kom ik met de mijne.
Mijn vriend heeft mij vrijdag ten huwelijk gevraagd![]()
![]()
En ik zei natuurlijk Ja
Gefeliciteerdquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Als xilatof niet met zijn nieuws komt.. Kom ik met de mijne.
Mijn vriend heeft mij vrijdag ten huwelijk gevraagd![]()
![]()
En ik zei natuurlijk Ja
Wow! Dat is beter nieuws dan de mijne hoorquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Als xilatof niet met zijn nieuws komt.. Kom ik met de mijne.
Mijn vriend heeft mij vrijdag ten huwelijk gevraagd![]()
![]()
En ik zei natuurlijk Ja
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Als xilatof niet met zijn nieuws komt.. Kom ik met de mijne.
Mijn vriend heeft mij vrijdag ten huwelijk gevraagd![]()
![]()
En ik zei natuurlijk Ja
Mogelijk dat ik weer eindig in Eindhoven maar eerst even langs huisquote:Op donderdag 3 september 2015 11:49 schreef Uncle het volgende:
Das geen rondje![]()
En moet je aan het einde niet terug naar huis of eindig je in Eindhoven??
quote:Op donderdag 3 september 2015 11:52 schreef kanovinnie het volgende:
Wat voor auto heb je nu? OF rij je nog steeds in de omamobiel?
Dat is best een stukkie fietsenquote:
Lolquote:
Dat blijft ook buitenland natuurlijkquote:
Vandaar dat het hier zo gezellig is, iedereen heeft dat vakantie gevoelquote:Op donderdag 10 september 2015 12:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat blijft ook buitenland natuurlijk
Maar goed dat ik dan een jaartje in het zuiden ga wonenquote:Op donderdag 10 september 2015 12:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vandaar dat het hier zo gezellig is, iedereen heeft dat vakantie gevoel
quote:
Ga je samenwonen met je liefje in Eindhoven?quote:Op donderdag 10 september 2015 12:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar goed dat ik dan een jaartje in het zuiden ga wonen
Yes, we zijn een beetje aan het rondkijken hier en hebben nu 1 serieuze optie lopen.quote:Op donderdag 10 september 2015 12:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga je samenwonen met je liefje in Eindhoven?
Maar waarom een jaartje?
Nice nicequote:Op donderdag 10 september 2015 12:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Yes, we zijn een beetje aan het rondkijken hier en hebben nu 1 serieuze optie lopen.
Zij moet haar laatste jaar specialisatie doen en daarna is het afhankelijk waar ze aan de slag kan als arts.
quote:
Mwoah, valt wel mee. Alle festivals zijn verspreid over het land en met de DJ's e.a. vlieg / rijd ik vaak zelf. En dat uurtje naar A'dam is ook nog wel te overbruggen dan.quote:Op donderdag 10 september 2015 15:34 schreef Uncle het volgende:
Kun jij niet veel beter in A'dam blijven voor je werk?? #moneyoverchicks
Ik wil er dood nog niet gevonden worden, dan zelfs nog liever in Brabantquote:Op donderdag 10 september 2015 15:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed, ik woon liever in Amsterdam ja.
Goed dat heb ik met Rotterdam.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik wil er dood nog niet gevonden worden, dan zelfs nog liever in Brabant
Ik ookquote:Op donderdag 10 september 2015 16:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Goed dat heb ik met Rotterdam.
Mogguh! Nope, niks gedaan met foto'squote:Op maandag 14 september 2015 06:36 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh!
Heeft er iemand nog iets met foto's gedaan dit weekend?
tsssskquote:Op maandag 14 september 2015 06:39 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Mogguh! Nope, niks gedaan met foto's.
Elitair clubje hierquote:Op maandag 14 september 2015 06:46 schreef Xilantof het volgende:
[..]
tssssk
wegwezen uit dit forum dan
Yes! Appelpopquote:Op maandag 14 september 2015 06:36 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh!
Heeft er iemand nog iets met foto's gedaan dit weekend?
Ik heb wat foto's gemaakt met mijn iphone van mijn nieuwe autoquote:Op maandag 14 september 2015 06:36 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh!
Heeft er iemand nog iets met foto's gedaan dit weekend?
Wat gespeeld met mijn Canon 50 1.4quote:Op maandag 14 september 2015 06:36 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh!
Heeft er iemand nog iets met foto's gedaan dit weekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |