abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 27 augustus 2015 @ 09:21:24 #103
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_155582720
:W
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  FOK!Fotograaf donderdag 27 augustus 2015 @ 17:35:32 #104
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_155594810
OMG OMG OMG, STUITER STUITER STUITER. *O*
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_155594929
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 16:11 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Uiteraard. Het viel me alleen op dat dit topic er vandaag niet vol mee stond.
Ja het topic is nogal... Dood.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_155594935
quote:
10s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 17:35 schreef Xilantof het volgende:
OMG OMG OMG, STUITER STUITER STUITER. *O*
Brand los.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_155596813
Deze moet ik hier even delen. Ik zit al een tijdje op de dating site pepper.nl en daar kom ik zojuist een profiel tegen van iemand die veel bezig is met fotografie incl deze foto op haar profiel. De kwaliteit is bagger omdat pepper die enorm verlaagt en omdat het een screenshot is. Maar dit vind ik echt een geniale foto.

pi_155597080
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 18:32 schreef Wiebeldak het volgende:
Deze moet ik hier even delen. Ik zit al een tijdje op de dating site pepper.nl en daar kom ik zojuist een profiel tegen van iemand die veel bezig is met fotografie incl deze foto op haar profiel. De kwaliteit is bagger omdat pepper die enorm verlaagt en omdat het een screenshot is. Maar dit vind ik echt een geniale foto.

[ afbeelding ]
Wiebeldak and anonymous online photography chick sitting in a tree
K-I-S-S-I-N-G

O+
pi_155597126
quote:
10s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 18:39 schreef DonJames het volgende:

[..]

Wiebeldak and anonymous online photography chick sitting in a tree
K-I-S-S-I-N-G

O+
Haha. Ik heb uiteraard wel een bericht achter gelaten want ze ziet er ook totaal niet verkeerd uit :D
  FOK!Fotograaf donderdag 27 augustus 2015 @ 21:17:05 #110
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_155603832
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 17:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Brand los.
Nog even geduld...
Heeft totaal niets met fotografie te maken, maar met m'n normale werk...

quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 18:32 schreef Wiebeldak het volgende:
Deze moet ik hier even delen. Ik zit al een tijdje op de dating site pepper.nl en daar kom ik zojuist een profiel tegen van iemand die veel bezig is met fotografie incl deze foto op haar profiel. De kwaliteit is bagger omdat pepper die enorm verlaagt en omdat het een screenshot is. Maar dit vind ik echt een geniale foto.

[ afbeelding ]
Dat zijn die doorgezaagde bunkers toch?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_155606465
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 21:17 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Nog even geduld...
Heeft totaal niets met fotografie te maken, maar met m'n normale werk...

[..]

Dat zijn die doorgezaagde bunkers toch?
Ik heb echt geen flauw idee.
  FOK!Fotograaf donderdag 27 augustus 2015 @ 22:47:31 #112
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_155608312
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 22:07 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Ik heb echt geen flauw idee.
http://lmgtfy.com/?q=Gezaagde+bunkers+nederland

Bij Culemborg zo te vinden.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_155608657
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 21:17 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Nog even geduld...
Heeft totaal niets met fotografie te maken, maar met m'n normale werk...

[..]

Dat zijn die doorgezaagde bunkers toch?
Ja daar is het de sc voor.. Maar dacht die wil wat kwijt ofzo.
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!Fotograaf vrijdag 28 augustus 2015 @ 06:53:59 #114
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_155614834
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 22:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja daar is het de sc voor.. Maar dacht die wil wat kwijt ofzo.
Heb je ook gelijk in :+

Goedemorgen!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_155616704
Iemand hier nog toffe weekend plannen?

Hier vooral veel borrels, blablabla en nog meer borrels.
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!Fotograaf vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:41:36 #116
364681 over_hedge
pi_155616721
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 09:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Iemand hier nog toffe weekend plannen?

Hurt vooral veel borrels, blablabla en nog meer borrels.
Huis opruimen, huis schoonmaken. Afwas doen. De was doen.

Nee niet echt. :(

[ Bericht 0% gewijzigd door over_hedge op 28-08-2015 09:49:40 ]
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_155616860
Morgen een stuk fietsen op de racefiets of Mountainbike, net waar ik zin in heb.
Zondagmiddag alleen thuis met de kleine dame, Gaan we naar de verjaardag van een buurmeisje en 's avonds bbq-en met wat vrienden. Prima weekend :Y
pi_155616868
Kozijnen en deuren schilderen. Heb van die hele mooie openslaande deuren, alles nog origineel uit 1930. Alleen heeft men de afgelopen 85 jaar laag over laag geverfd, en dat begint er nu af te vallen. Oplossing: alles kaal branden, stopverf eruit, schuren, gronden, plamuren, schuren, gronden, schuren, nieuwe stopverf er weer in, aflakken (en met een beetje pech nog een keer schuren en aflakken). Teringveel werk, maar het wordt wel heel mooi.
pi_155616945
brrr schilderen :X Alleen de eerste laag waar je kan zien wat de uiteindelijke kleur word vind ik leuk.. daarna nog 3x wit over wat al wit schilderen vind ik maar niks :P
pi_155617122
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 09:53 schreef Flipmoehoe het volgende:
brrr schilderen :X Alleen de eerste laag waar je kan zien wat de uiteindelijke kleur word vind ik leuk.. daarna nog 3x wit over wat al wit schilderen vind ik maar niks :P
Het is inderdaad niet alleen maar leuk.. Maar als het klaar is ben je blij omdat het er weer waanzinnig mooi uitziet. Bedenk wel dat een professioneel schilder eigenlijk nooit werk van dit soort kwaliteit aflevert, gewoonweg omdat mensen niet bereid zijn om 1500 euro te betalen om één deur+kozijn te laten schilderen. Dit kost gewoon té veel tijd om dit te laten doen. Dan zet men er liever nieuwe kozijnen in, krijg je meteen dubbel glas. Dat is natuurlijk fijn voor de isolatie, maar dat betekent ook dat je dikkere raamstijlen krijgt, aangezien dubbel glas veel zwaarder is. Ik heb nog van die hele mooie slanke ramen, veel mooier O+
pi_155617172
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 09:48 schreef DonJames het volgende:
Kozijnen en deuren schilderen. Heb van die hele mooie openslaande deuren, alles nog origineel uit 1930. Alleen heeft men de afgelopen 85 jaar laag over laag geverfd, en dat begint er nu af te vallen. Oplossing: alles kaal branden, stopverf eruit, schuren, gronden, plamuren, schuren, gronden, schuren, nieuwe stopverf er weer in, aflakken (en met een beetje pech nog een keer schuren en aflakken). Teringveel werk, maar het wordt wel heel mooi.
Ha dat heb ik vorige week gedaan same story.. Sterkte
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:33:44 #122
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_155619196
Nieuw weekend, nieuw festival. De 14e op rij *O* Manana Manana dit keer.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:18:59 #123
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_155620401
Vanavond: Bier drinken
Morgen: Fotograferen bedrijfsfeest
Zondag: Fotograferen klassiek concert

Dan zit het weekend er op en begint de werkweek maandag met wederom fotograferen.

Volgend weekend vrij *O*!
Hmz...
pi_155667258
Als xilatof niet met zijn nieuws komt.. Kom ik met de mijne.

Mijn vriend heeft mij vrijdag ten huwelijk gevraagd :D *O*

En ik zei natuurlijk Ja :Y
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 30 augustus 2015 @ 00:54:40 #125
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_155667403
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 00:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Als xilatof niet met zijn nieuws komt.. Kom ik met de mijne.

Mijn vriend heeft mij vrijdag ten huwelijk gevraagd :D *O*

En ik zei natuurlijk Ja :Y
Gefeliciteerd *O*!
Hmz...
pi_155667457
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2015 00:54 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Gefeliciteerd *O*!
Dankjewel *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_155669331
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 00:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Als xilatof niet met zijn nieuws komt.. Kom ik met de mijne.

Mijn vriend heeft mij vrijdag ten huwelijk gevraagd :D *O*

En ik zei natuurlijk Ja :Y
Gefeliciteerd *O* O+!
pi_155691475
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 00:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Als xilatof niet met zijn nieuws komt.. Kom ik met de mijne.

Mijn vriend heeft mij vrijdag ten huwelijk gevraagd :D *O*

En ik zei natuurlijk Ja :Y
Proficiat TP *O* *O*
#35.
pi_155694738
Dankjewel :D
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 31 augustus 2015 @ 09:35:55 #130
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_155699751
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 23:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dankjewel :D
^) *O* *O* *; * knuffel *
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  maandag 31 augustus 2015 @ 09:38:14 #131
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_155699769
Tof T-P, gefeli :)
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_155699838
Gratuliere! ^) *O*
pi_155699884
FOT!meet op de bruiloft!!! ^) *O*
pi_155700505
Dankjewel :)

Die fot meet duurt dan nog wel even. Gezien wij rond de langste dag van het jaar willen trouwen en we nu nog met een oplevering van een huis zitten en juni 2016 al wel erg kort dag gaat worden gaat het waarschijnlijk juni 2017 worden.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 31 augustus 2015 @ 11:42:32 #135
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_155701911
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 09:48 schreef Uncle het volgende:
FOT!meet op de bruiloft!!! ^) *O*
Hmz...
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 31 augustus 2015 @ 11:49:55 #136
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_155702073
Haha _O-
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  maandag 31 augustus 2015 @ 11:57:05 #137
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_155702210
:o :P :P
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  maandag 31 augustus 2015 @ 15:00:24 #140
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_155705818
Alleen uncle heeft zo'n grote tovertoeter op z'n Nikon. Wij moeten ons behelpen met 70-200's of een 100-400 -O-
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  FOK!Fotograaf maandag 31 augustus 2015 @ 15:01:49 #141
364681 over_hedge
pi_155705850
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 00:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Als xilatof niet met zijn nieuws komt.. Kom ik met de mijne.

Mijn vriend heeft mij vrijdag ten huwelijk gevraagd :D *O*

En ik zei natuurlijk Ja :Y
Gefeliciteerd *O*
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  FOK!Fotograaf maandag 31 augustus 2015 @ 17:39:38 #142
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_155710101
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 00:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Als xilatof niet met zijn nieuws komt.. Kom ik met de mijne.

Mijn vriend heeft mij vrijdag ten huwelijk gevraagd :D *O*

En ik zei natuurlijk Ja :Y
Wow! Dat is beter nieuws dan de mijne hoor ;)

Gefeliciteerd! *O*
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!Fotograaf dinsdag 1 september 2015 @ 06:46:08 #143
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_155726247
Mogguh
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_155732151
Wie gaat er mee photowalken? http://photowalk2015.web.cern.ch/
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_155732616
'Hoi, wij zijn een commercieel onderzoeksbureau! Kom op eigen kosten naar onze photowalk met automatisch deelname aan onze super coole fotowedstrijd, zodat wij daarna al jouw foto's gratis mogen gebruiken voor commerciele doeleinden. Ow en minimaal 10mp anders kunnen we er niets mee en we zullen je naam vermelden hoor! En als fotowedstrijdprijs laten we je foto's aan iedereen zien'

Daar komt vast weer een hoop gezeur over :')

Game on!
pi_155733036
Then again, hoe vaak krijg je de kans om alles te fotograferen wat los en vast zit in CERN, of uberhaupt eens een kijkje in CERN te nemen :P
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_155756365
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 00:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Als xilatof niet met zijn nieuws komt.. Kom ik met de mijne.

Mijn vriend heeft mij vrijdag ten huwelijk gevraagd :D *O*

En ik zei natuurlijk Ja :Y
Gefeliciteerd! :D
pi_155757862
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 12:59 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! :D
Dankjewel :D
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 3 september 2015 @ 10:57:51 #150
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_155781287


Rondje rijden voor komende drie dagen _O-
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_155782444
Das geen rondje :{w

En moet je aan het einde niet terug naar huis of eindig je in Eindhoven?? ;)
  donderdag 3 september 2015 @ 11:52:02 #152
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_155782503
Wat voor auto heb je nu? OF rij je nog steeds in de omamobiel?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 3 september 2015 @ 12:53:19 #153
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_155783935
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 11:49 schreef Uncle het volgende:
Das geen rondje :{w

En moet je aan het einde niet terug naar huis of eindig je in Eindhoven?? ;)
Mogelijk dat ik weer eindig in Eindhoven maar eerst even langs huis :P

quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 11:52 schreef kanovinnie het volgende:
Wat voor auto heb je nu? OF rij je nog steeds in de omamobiel?

Seat Leon ST FR. 1.8 TSI FR DSG-7 132kW/180pk
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_155784041
Niet op de fiets mag ik hopen :P
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 3 september 2015 @ 13:04:30 #155
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_155784199
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 12:58 schreef Ener-G het volgende:
Niet op de fiets mag ik hopen :P
Dat is best een stukkie fietsen :P
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  donderdag 3 september 2015 @ 13:05:01 #156
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_155784210
Er loopt er hier 1 rond die dat in 3.75 dagen gedaan heeft
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_155810634
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  FOK!Fotograaf maandag 7 september 2015 @ 06:47:49 #158
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_155888509
Mogguh
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Moderator maandag 7 september 2015 @ 10:42:51 #160
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_155890953
Kranplätze müssen verdichtet sein
  FOK!Fotograaf woensdag 9 september 2015 @ 06:56:31 #161
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_155940136
Mogguh
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 9 september 2015 @ 10:20:11 #162
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_155942389
:W
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_155967958
quote:
7s.gif Op donderdag 10 september 2015 09:36 schreef Nalbandian het volgende:
Groetjes vanuit Slowakije :W
Groetjes vanaf werk :W
Hmz...
pi_155968040
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 10:22 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Groetjes vanaf werk :W
Groetjes vanaf werk uit Slowakije :W
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 10 september 2015 @ 10:42:15 #167
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_155968394
Internationaal gezelschap hier!
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_155970297
Groeten uit Brabant :W
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 10 september 2015 @ 12:29:00 #169
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_155970705
quote:
10s.gif Op donderdag 10 september 2015 12:12 schreef Geo4kant het volgende:
Groeten uit Brabant :W
Dat blijft ook buitenland natuurlijk B-)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_155971073
quote:
6s.gif Op donderdag 10 september 2015 12:29 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Dat blijft ook buitenland natuurlijk B-)
Vandaar dat het hier zo gezellig is, iedereen heeft dat vakantie gevoel
pi_155971178
quote:
10s.gif Op donderdag 10 september 2015 12:12 schreef Geo4kant het volgende:
Groeten uit Brabant :W
Brabant boks
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 10 september 2015 @ 12:47:55 #172
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_155971187
quote:
10s.gif Op donderdag 10 september 2015 12:42 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Vandaar dat het hier zo gezellig is, iedereen heeft dat vakantie gevoel
Maar goed dat ik dan een jaartje in het zuiden ga wonen :+
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_155971263
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 12:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Brabant boks


Brabantse box terug
quote:
10s.gif Op donderdag 10 september 2015 12:47 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Maar goed dat ik dan een jaartje in het zuiden ga wonen :+
Ga je samenwonen met je liefje in Eindhoven? :)
Maar waarom een jaartje? :o
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 10 september 2015 @ 12:52:29 #174
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_155971285
quote:
10s.gif Op donderdag 10 september 2015 12:51 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ga je samenwonen met je liefje in Eindhoven? :)
Maar waarom een jaartje? :o
Yes, we zijn een beetje aan het rondkijken hier en hebben nu 1 serieuze optie lopen.

Zij moet haar laatste jaar specialisatie doen en daarna is het afhankelijk waar ze aan de slag kan als arts.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_155971352
quote:
7s.gif Op donderdag 10 september 2015 12:52 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Yes, we zijn een beetje aan het rondkijken hier en hebben nu 1 serieuze optie lopen.

Zij moet haar laatste jaar specialisatie doen en daarna is het afhankelijk waar ze aan de slag kan als arts.
Nice nice :)
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 10 september 2015 @ 13:03:47 #177
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_155971483
quote:
:+ De Noord-Hollander gaat niet uit mij verdwijnen.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_155974434
Kun jij niet veel beter in A'dam blijven voor je werk?? #moneyoverchicks
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 10 september 2015 @ 15:47:04 #179
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_155974718
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 15:34 schreef Uncle het volgende:
Kun jij niet veel beter in A'dam blijven voor je werk?? #moneyoverchicks
Mwoah, valt wel mee. Alle festivals zijn verspreid over het land en met de DJ's e.a. vlieg / rijd ik vaak zelf. En dat uurtje naar A'dam is ook nog wel te overbruggen dan.

Maar goed, ik woon liever in Amsterdam ja.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator donderdag 10 september 2015 @ 16:28:44 #180
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_155975928
quote:
6s.gif Op donderdag 10 september 2015 15:47 schreef Dark_Angelus het volgende:


Maar goed, ik woon liever in Amsterdam ja.
Ik wil er dood nog niet gevonden worden, dan zelfs nog liever in Brabant :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 10 september 2015 @ 16:31:10 #181
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_155976004
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 16:28 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik wil er dood nog niet gevonden worden, dan zelfs nog liever in Brabant :P
Goed dat heb ik met Rotterdam.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 10 september 2015 @ 16:31:29 #182
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_155976011
Of Friesland, Groningen, Drenthe, Overijssel, Gelderland, Limburg.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_155976095
Limburg.. Not gonna happen... Zeeland ook niet, Friesland.. Groningen... Nono

Blijf maar gewoon lekker in Brabant denk ik _O-
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 10 september 2015 @ 16:34:16 #184
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_155976104
Zeeland was ik al vergeten, af laten drijven.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator donderdag 10 september 2015 @ 16:34:24 #185
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_155976109
quote:
6s.gif Op donderdag 10 september 2015 16:31 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Goed dat heb ik met Rotterdam.
Ik ook
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_155976241
Amsterdam vind ik wel mooi, vind het altijd lastig uit te leggen waar het in zit, sowieso de kanalen voegen wat toe.. Ergens trekt het mij wel. Dit jaar 2 keer geweest.

Rotterdam dit jaar 1x geweest en dat was echt nee.. grauw en grimmig..
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 10 september 2015 @ 16:41:28 #187
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_155976319
Amsterdam *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_155976388
Maar SuperFrank :') x100000000

45min daar gestaan, alle jezus, nog nooit zoiets slechts gezien. Uiteindelijk ook nog verkeerd gegaan met OV en lopen waardoor we helemaal niks meer konden zien van een festival in het Vondelpark, helaas. Maar Artis was tof. :)
pi_155994935
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 16:43 schreef Geo4kant het volgende:
Maar SuperFrank :') x100000000
...
De wát? :? Bedoel je niet Anne Frank?
  FOK!Fotograaf maandag 14 september 2015 @ 06:36:45 #191
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_156069740
Mogguh!
Heeft er iemand nog iets met foto's gedaan dit weekend?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_156069751
quote:
10s.gif Op maandag 14 september 2015 06:36 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh!
Heeft er iemand nog iets met foto's gedaan dit weekend?
Mogguh! Nope, niks gedaan met foto's :).
  FOK!Fotograaf maandag 14 september 2015 @ 06:46:26 #193
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_156069775
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 06:39 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Mogguh! Nope, niks gedaan met foto's :).
tssssk :P
wegwezen uit dit forum dan :6
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_156070118
quote:
12s.gif Op maandag 14 september 2015 06:46 schreef Xilantof het volgende:

[..]

tssssk :P
wegwezen uit dit forum dan :6
Elitair clubje hier :X!
pi_156070220
Oh als dat het criterium is hou je weinig meer over denk ik :P
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 14 september 2015 @ 09:14:12 #196
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_156070885
quote:
10s.gif Op maandag 14 september 2015 06:36 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh!
Heeft er iemand nog iets met foto's gedaan dit weekend?
Yes! Appelpop *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_156070944
Ik heb twee albums afgemaakt en opgestuurd om af te drukken :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_156071093
quote:
6s.gif Op maandag 14 september 2015 09:14 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Yes! Appelpop *O*
Ik zag je foto veel voorbij komen op twitter inderdaad
pi_156071103
quote:
10s.gif Op maandag 14 september 2015 06:36 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh!
Heeft er iemand nog iets met foto's gedaan dit weekend?
Ik heb wat foto's gemaakt met mijn iphone van mijn nieuwe auto :+
  Moderator maandag 14 september 2015 @ 09:35:24 #200
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_156071286
quote:
10s.gif Op maandag 14 september 2015 06:36 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh!
Heeft er iemand nog iets met foto's gedaan dit weekend?
Wat gespeeld met mijn Canon 50 1.4
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')