abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155782444
Das geen rondje :{w

En moet je aan het einde niet terug naar huis of eindig je in Eindhoven?? ;)
  donderdag 3 september 2015 @ 11:52:02 #152
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_155782503
Wat voor auto heb je nu? OF rij je nog steeds in de omamobiel?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 3 september 2015 @ 12:53:19 #153
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_155783935
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 11:49 schreef Uncle het volgende:
Das geen rondje :{w

En moet je aan het einde niet terug naar huis of eindig je in Eindhoven?? ;)
Mogelijk dat ik weer eindig in Eindhoven maar eerst even langs huis :P

quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 11:52 schreef kanovinnie het volgende:
Wat voor auto heb je nu? OF rij je nog steeds in de omamobiel?

Seat Leon ST FR. 1.8 TSI FR DSG-7 132kW/180pk
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_155784041
Niet op de fiets mag ik hopen :P
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 3 september 2015 @ 13:04:30 #155
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_155784199
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 12:58 schreef Ener-G het volgende:
Niet op de fiets mag ik hopen :P
Dat is best een stukkie fietsen :P
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  donderdag 3 september 2015 @ 13:05:01 #156
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_155784210
Er loopt er hier 1 rond die dat in 3.75 dagen gedaan heeft
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_155810634
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  FOK!Fotograaf maandag 7 september 2015 @ 06:47:49 #158
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_155888509
Mogguh
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Moderator maandag 7 september 2015 @ 10:42:51 #160
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_155890953
Kranplätze müssen verdichtet sein
  FOK!Fotograaf woensdag 9 september 2015 @ 06:56:31 #161
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_155940136
Mogguh
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 9 september 2015 @ 10:20:11 #162
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_155942389
:W
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_155967958
quote:
7s.gif Op donderdag 10 september 2015 09:36 schreef Nalbandian het volgende:
Groetjes vanuit Slowakije :W
Groetjes vanaf werk :W
Hmz...
pi_155968040
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 10:22 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Groetjes vanaf werk :W
Groetjes vanaf werk uit Slowakije :W
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 10 september 2015 @ 10:42:15 #167
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_155968394
Internationaal gezelschap hier!
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_155970297
Groeten uit Brabant :W
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 10 september 2015 @ 12:29:00 #169
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_155970705
quote:
10s.gif Op donderdag 10 september 2015 12:12 schreef Geo4kant het volgende:
Groeten uit Brabant :W
Dat blijft ook buitenland natuurlijk B-)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_155971073
quote:
6s.gif Op donderdag 10 september 2015 12:29 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Dat blijft ook buitenland natuurlijk B-)
Vandaar dat het hier zo gezellig is, iedereen heeft dat vakantie gevoel
pi_155971178
quote:
10s.gif Op donderdag 10 september 2015 12:12 schreef Geo4kant het volgende:
Groeten uit Brabant :W
Brabant boks
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 10 september 2015 @ 12:47:55 #172
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_155971187
quote:
10s.gif Op donderdag 10 september 2015 12:42 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Vandaar dat het hier zo gezellig is, iedereen heeft dat vakantie gevoel
Maar goed dat ik dan een jaartje in het zuiden ga wonen :+
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_155971263
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 12:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Brabant boks


Brabantse box terug
quote:
10s.gif Op donderdag 10 september 2015 12:47 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Maar goed dat ik dan een jaartje in het zuiden ga wonen :+
Ga je samenwonen met je liefje in Eindhoven? :)
Maar waarom een jaartje? :o
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 10 september 2015 @ 12:52:29 #174
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_155971285
quote:
10s.gif Op donderdag 10 september 2015 12:51 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Ga je samenwonen met je liefje in Eindhoven? :)
Maar waarom een jaartje? :o
Yes, we zijn een beetje aan het rondkijken hier en hebben nu 1 serieuze optie lopen.

Zij moet haar laatste jaar specialisatie doen en daarna is het afhankelijk waar ze aan de slag kan als arts.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_155971352
quote:
7s.gif Op donderdag 10 september 2015 12:52 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Yes, we zijn een beetje aan het rondkijken hier en hebben nu 1 serieuze optie lopen.

Zij moet haar laatste jaar specialisatie doen en daarna is het afhankelijk waar ze aan de slag kan als arts.
Nice nice :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')