Mogelijk dat ik weer eindig in Eindhoven maar eerst even langs huisquote:Op donderdag 3 september 2015 11:49 schreef Uncle het volgende:
Das geen rondje![]()
En moet je aan het einde niet terug naar huis of eindig je in Eindhoven??
quote:Op donderdag 3 september 2015 11:52 schreef kanovinnie het volgende:
Wat voor auto heb je nu? OF rij je nog steeds in de omamobiel?
Dat is best een stukkie fietsenquote:
Lolquote:
Dat blijft ook buitenland natuurlijkquote:
Vandaar dat het hier zo gezellig is, iedereen heeft dat vakantie gevoelquote:Op donderdag 10 september 2015 12:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat blijft ook buitenland natuurlijk
Maar goed dat ik dan een jaartje in het zuiden ga wonenquote:Op donderdag 10 september 2015 12:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vandaar dat het hier zo gezellig is, iedereen heeft dat vakantie gevoel
quote:
Ga je samenwonen met je liefje in Eindhoven?quote:Op donderdag 10 september 2015 12:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar goed dat ik dan een jaartje in het zuiden ga wonen
Yes, we zijn een beetje aan het rondkijken hier en hebben nu 1 serieuze optie lopen.quote:Op donderdag 10 september 2015 12:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga je samenwonen met je liefje in Eindhoven?
Maar waarom een jaartje?
Nice nicequote:Op donderdag 10 september 2015 12:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Yes, we zijn een beetje aan het rondkijken hier en hebben nu 1 serieuze optie lopen.
Zij moet haar laatste jaar specialisatie doen en daarna is het afhankelijk waar ze aan de slag kan als arts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |