twitter:weermanreinier twitterde op donderdag 13-08-2015 om 19:37:59Vooralsnog denk ik dat vooral Zeeland, en op 2e plaats Westen Brabant en zuiden Z-Holland, grootste kans hebben op stevig onweer reageer retweet
Ziet eruit alsof we eindelijk onweer krijgen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoop bewolking al hoor en de wind lijkt te gaan liggen.
Ik dacht al zoiets te zien aan buienradar, het ziet er vooralsnog niet uit naar over het hele land trekkenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:40 schreef Sj0rSz het volgende:
twitter:weermanreinier twitterde op donderdag 13-08-2015 om 19:37:59Vooralsnog denk ik dat vooral Zeeland, en op 2e plaats Westen Brabant en zuiden Z-Holland, grootste kans hebben op stevig onweer reageer retweet
Trekrichting lijkt idd NW, maar weet niet wat er nog bij gaat komen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik dacht al zoiets te zien aan buienradar, het ziet er vooralsnog niet uit naar over het hele land trekken
Epische bliksem boven zee!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:20 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Zag een flits op die cam! Wie wil me aanraken
Op het belgiscghe journaal zeiden ze dat het naar het oosten zou trekkenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:45 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Trekrichting lijkt idd NW, maar weet niet wat er nog bij gaat komen.
Tsjah, zie Buienradar. Dat is niet echt oostelijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:48 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Op het belgiscghe journaal zeiden ze dat het naar het oosten zou trekken
En nu zelfs al Kazachstan en Zuid-Afrikaquote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:35 schreef Jorian29 het volgende:
Zelfs bliksemradars in Noorwegen pakken de buien in Belgie op. Flinke klappers
Aan de westkant van het gebied wordt het wel opgeduwd naar het noorden/oosten.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:49 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Tsjah, zie Buienradar. Dat is niet echt oostelijk.
Van mij mag het hoor. Beetje gespetter voor in de tuin is van harte welkom.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:51 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Aan de westkant van het gebied wordt het wel opgeduwd naar het noorden/oosten.
Meen je dat echt? Ik kan me niet herinneren ooit zo'n heerlijke zomer gehad te hebben qua weer als dit jaar. Kom je wel eens buiten?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:00 schreef Klonk het volgende:
Als de zomer nu gewoon eens oprot, heeft bewezen dat het dit jaar toch niets normaal kan doen, kan de zomer beetje relaxen en ontspannen en ons volgend jaar een heerlijke zomer bezorgen in plaats van dit ontzettende kutweer.
Als het geen 30+ was dan was het kut omdat het zo benauwd en plakkerig was. Jojozomer. Ik ben klaar voor de herfst
Elke dagquote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:52 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Meen je dat echt? Ik kan me niet herinneren ooit zo'n heerlijke zomer gehad te hebben qua weer als dit jaar. Kom je wel eens buiten?
In België zijn er al een aantal voorbij gekomenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:55 schreef Sj0rSz het volgende:
Volgens den Twitters zit er as we speak een shelfcloud in de buurt van Woensdrecht.
Wtfquote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:17 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
die van Woensdrecht
Hoop niet dat die lijn ten westen van Tilburg gaat passerenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:20 schreef DemonRage het volgende:
Er zal nog wel het een en ander indraaien rond dat thermische laag.
let's hope soquote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:20 schreef DemonRage het volgende:
Er zal nog wel het een en ander indraaien rond dat thermische laag.
verdwijnt richting Noordzeequote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:22 schreef Vriezzer het volgende:
Vanmiddag was het nog 'oh wauw, 1470 ontladingen per 5 minuten'. Daar gaat moedertje natuur nu echt keihard overheen in deze buienlijn!
[ afbeelding ]
Dit is zo tergend, dat ding gaat Breda net missen, ik zie het al gebeuren, ik heb te veel hoop, de teleurstelling wordt te groot, HNNNGGHH!!!!!!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:22 schreef Vriezzer het volgende:
Vanmiddag was het nog 'oh wauw, 1470 ontladingen per 5 minuten'. Daar gaat moedertje natuur nu echt keihard overheen in deze buienlijn!
[ afbeelding ]
Ik zie flink wat bliksemquote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:55 schreef zoem het volgende:
Volgens buienradar zou het boven Zeeland keihard moeten knetteren, maar ik hoor en zie absoluut niets.
Flinke intensiteit en het is nachtquote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:21 schreef Rabieluh het volgende:
http://bouw.webcam.nl/artesis/
Antwerpen.
Die zit vast op het terrasquote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:47 schreef Rabieluh het volgende:
Waar is Roislexe eigenlijk, ik wil iemand hebben die samen met me klaagt over Breda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |