Wtfquote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:17 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
die van Woensdrecht
Hoop niet dat die lijn ten westen van Tilburg gaat passerenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:20 schreef DemonRage het volgende:
Er zal nog wel het een en ander indraaien rond dat thermische laag.
let's hope soquote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:20 schreef DemonRage het volgende:
Er zal nog wel het een en ander indraaien rond dat thermische laag.
verdwijnt richting Noordzeequote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:22 schreef Vriezzer het volgende:
Vanmiddag was het nog 'oh wauw, 1470 ontladingen per 5 minuten'. Daar gaat moedertje natuur nu echt keihard overheen in deze buienlijn!
[ afbeelding ]
Dit is zo tergend, dat ding gaat Breda net missen, ik zie het al gebeuren, ik heb te veel hoop, de teleurstelling wordt te groot, HNNNGGHH!!!!!!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:22 schreef Vriezzer het volgende:
Vanmiddag was het nog 'oh wauw, 1470 ontladingen per 5 minuten'. Daar gaat moedertje natuur nu echt keihard overheen in deze buienlijn!
[ afbeelding ]
Ik zie flink wat bliksemquote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:55 schreef zoem het volgende:
Volgens buienradar zou het boven Zeeland keihard moeten knetteren, maar ik hoor en zie absoluut niets.
Flinke intensiteit en het is nachtquote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:21 schreef Rabieluh het volgende:
http://bouw.webcam.nl/artesis/
Antwerpen.
Die zit vast op het terrasquote:Op donderdag 13 augustus 2015 20:47 schreef Rabieluh het volgende:
Waar is Roislexe eigenlijk, ik wil iemand hebben die samen met me klaagt over Breda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |