SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...
Hoorde dat DJ Paul Elstak laatst daar ergens optrad, zal wel het hoogtepunt van het jaar zijn geweest.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:55 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Daar kan je wel fijn fietsen, varen en zijn de meeste automobilisten vriendelijk.
Alleen is daar niet zo'n toffe stad als Groningen. Ik was dit weekend in Sneek. Man, man, man. De meeste mensen daar
Waar blijven ze?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:45 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Plaatjes van schone vrouwtjes op fietsen
Die mannen kunnen ook niet genoeg worden geëerdquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:10 schreef ratatat het volgende:
Zelfs op station Leeuwarden lopen ze te pronken met verzetshelden.
Sorry jongens...hier zijn ze. In m'n herinnering waren ze alleen beter, maar goed, beloofd is beloofd. Zet ze wel even in een spoilertagje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier d'r mee!
.
.
.
.
.
.
.
Oh wacht even, dit waren de leuke....foutje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:32 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Sorry jongens...hier zijn ze. In m'n herinnering waren ze alleen beter, maar goed, beloofd is beloofd. Zet ze wel even in een spoilertagje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier d'r mee!
.
.
.
.
.
.
.
Oh wacht even, dit waren de leuke....foutje.HeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Ja klopt. Sneek is echt wel gezellig, maar het blijft een groot dorp. Ongeveer m'n hele vriendenkring van daar is uitgespreid over het hele land. Terwijl sommigen die zijn blijven hangen na 10 jaar zich nog steeds volgooien met passoa-jusquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:12 schreef ratatat het volgende:
[..]
Hoorde dat DJ Paul Elstak laatst daar ergens optrad, zal wel het hoogtepunt van het jaar zijn geweest.
Nee, die is pas zondag terug uit Rusland helaas, dus ik ga met twee oud studiegenoten van de Sooscomissie. Vrij grote kans op bier-misbruik dus. Met 1 zat ik vroeger in een band, en de andere heeft nu z'n eigen death metal bandje, dus we passen daar goed in het publiekquote:
Ja wel herkenbaar. In Groningen wordt iedereen er wel bij betrokken. Al helemaal als je daar nieuw bent enzo. Misschien omdat de meesten ook in dezelfde situatie zaten toen ze gingen studeren. Mijn vrienden hebben ook nog steeds dezelfde vrienden en onbekenden staan eerst met 1-0 achterquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:27 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja klopt. Sneek is echt wel gezellig, maar het blijft een groot dorp. Ongeveer m'n hele vriendenkring van daar is uitgespreid over het hele land. Terwijl sommigen die zijn blijven hangen na 10 jaar zich nog steeds volgooien met passoa-jus![]()
Qua mentaliteit vind ik Groningen een stuk volwassener. Hier is iedereen een stuk relaxter en vooral opener naar elkaar, kom je makkelijker met onbekenden in contact en maak je sneller vrienden. Al is dat vaak alleen wel met studenten of oud-studenten.
In Sneek is het wat meer ons kent ons en heb je nog altijd een groepje wat tijdens hun studie bij pa en ma is blijven wonen en zich de upper ten waant
Sneekweek is elk jaar weer lachen omdat ik met m'n pa en z'n vrienden op stap ga naar een ouwelullen kroeg vol met 50'ers en 60'ers. Die vervolgens ook hun nageslacht mee hebben. Zo kom ik altijd weer een hoop oude bekenden tegen en hebben we weer een mooie avond
Maar naar DJ Paul Elstak en die kansloze dance feestjes waar ze de hele avond mashups draaien ga ik niet heen
Skitterendquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:33 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Nee, die is pas zondag terug uit Rusland helaas, dus ik ga met twee oud studiegenoten van de Sooscomissie. Vrij grote kans op bier-misbruik dus. Met 1 zat ik vroeger in een band, en de andere heeft nu z'n eigen death metal bandje, dus we passen daar goed in het publiek
Ja. Dat is het denk ik. Heeft gewoon met studentenleven te maken. Dan leer je dat welquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:37 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja wel herkenbaar. In Groningen wordt iedereen er wel bij betrokken. Al helemaal als je daar nieuw bent enzo. Misschien omdat de meesten ook in dezelfde situatie zaten toen ze gingen studeren. Mijn vrienden hebben ook nog steeds dezelfde vrienden en onbekenden staan eerst met 1-0 achter
Ja, ja, nee dat is een punk ding, alleen als ik zat genoeg ben.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:38 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Skitterend
Dus je gaat een avondje zuipen, headbangen, pogoën en mosh-pitten?
Dat moet je ook niet willen 😋quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 23:39 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja. Dat is het denk ik. Heeft gewoon met studentenleven te maken. Dan leer je dat wel
Maar ga met wat boertjes uit Bedum of stadjers uit de Oosterpark staan en je komt er niet tussen.
Pics or it did not happenquote:
Chinarello?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:40 schreef Andyy het volgende:
Nog niet binnen uiteraard, maar zal tzt foto's posten. Denk dat ik me er hier niet populair mee maak eigenlijk
That's wacistquote:
Ik denk niet in kleurquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:25 schreef Andyy het volgende:
Jullie doen dit alleen maar omdat ik geel ben![]()
Het is wel makkelijk om daar grapjes over te maken, dus ik doe dat niet vliend.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:25 schreef Andyy het volgende:
Jullie doen dit alleen maar omdat ik geel ben![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:39 schreef Tommeke het volgende:
Nieuwe fiets van m'n vriendin:Mooi frame. Alleen wat is met die pendalen? Daar heeft toch niemand wat aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe fiets van m'n vriendin:Dit geloof ik pas als ik je vriendin er op zie natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
105 5800 van m'n Trekje, met dat frame ga ik dan een winterfiets bouwen denk ik.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:37 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Het is wel makkelijk om daar grapjes over te maken, dus ik doe dat niet vliend.
Wat voor groep ga je d'r op gooien?
Voor allesquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:43 schreef Tommeke het volgende:
Heb je fotootje Andy? En waar ga je m voor gebruiken? Raggen in koersen?
Hoe oud is die Trek dan?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:30 schreef Andyy het volgende:
[..]
105 5800 van m'n Trekje, met dat frame ga ik dan een winterfiets bouwen denk ik.
Fkes wat beter trainen danquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:15 schreef ddx het volgende:
Zat vanavond even m'n ritjes te bekijken van afgelopen dagen.
Geschatte ftp van 270 komt redelijk overeen wat ik hier haal in bergen met klimmen.
Strava info klim uurtje gepakt :
https://www.strava.com/activities/359762289/analysis/7467/11096
272W bij 170bpm
Morgen waarschijnlijk nog rustdagje (want onweer voorspeld) en dan maandag nog leuk tochtje naar hoogste (via weg bereikbare) punt in de Vercors op 1600m.
Lijkt mij ook. Mijn FTP ligt op 280w, maar wel met heel wat minder uren. Efficiency.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:36 schreef ratatat het volgende:
[..]
Fkes wat beter trainen dan, met jouw volume/tijd moet je toch wel over de 300 kunnen halen?
Ik ben jaloers
2013 modeljaar, heb 'm sinds 2014. Maar hij is net iets te groot vind ik, zit er te comfortabel opquote:
En nu al degraderen naar winterfietsquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:40 schreef Andyy het volgende:
[..]
2013 modeljaar, heb 'm sinds 2014. Maar hij is net iets te groot vind ik, zit er te comfortabel op
Tuurlijk, die strips pakken ook niks. Alsof Aziaten haargroei hebbenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:49 schreef Andyy het volgende:
Die waxstrips zijn echt onmogelijk trouwens
Testpedalen van de winkel. Woensdag kiezen we ff een paar normale pedalen uitquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 20:53 schreef ratatat het volgende:
[..]
Mooi frame. Alleen wat is met die pendalen? Daar heeft toch niemand wat aan.
Het is niet een speciaal frame oid, gewoon instap alu. Prima geschikt daarvoor lijkt me, heeft zelfs bevestiginsoogjes voor spatbordenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:56 schreef ratatat het volgende:
[..]
En nu al degraderen naar winterfiets
Ah das wel ideaal voor een winter/regenfietsquote:Op zondag 9 augustus 2015 00:09 schreef Andyy het volgende:
heeft zelfs bevestiginsoogjes voor spatborden
Van harte gefeliciteerd ermee ouwe.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:38 schreef Patroon het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Mijn FTP ligt op 280w, maar wel met heel wat minder uren. Efficiency.
Maar ik heb wel respect voor de uren die je maakt en lange ritten. Ik denk niet dat, als ik de tijd had, dat lichamelijk en geestelijk aan zou kunnen.
Vandaag er wel vies hard afgereden door Gery Hekman en andere profs. Niet te doen ..
Met Sports Tracker kan je zones instellen, dan krijg je gewoon een piepje te horen geloof ik als je buiten de aangegeven zone komt. Ik weet niet of elke bluetoothband ermee werkt, ik gebruik de functie niet. De app is gratis dus het is het proberen waard.quote:Op zondag 9 augustus 2015 09:03 schreef Sunri5e het volgende:
Zoals jullie misschien meegekregen hebben wil ik wat meer op hartslag gaan trainen. Ik heb zo'n hartslagband maar deze kan ik niet aflezen via een fietscomputer of polsband. Pas na de rit kan ik dus pas mijn hartslag aflezen op mijn telefoon. Is er een app die mij doormiddel van een koptelefoon elke paar minute mij de hartslag door kan geven? Strava kan dat volgens mij niet.
oh maar je viert t vandaag toch ofzo?quote:Op zondag 9 augustus 2015 08:37 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat was 14 juli al. Maar alsnog bedankt
Dus wel goed uit de winter gekomen?quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:44 schreef kaasplankje het volgende:
ik was vandaag 3e op de club, er waren maar 8 a renners. Ze hebben me der niet afgereje tot met de spurt, goede training was het wel want de b's hebben we 2x gedubbeld.
bijna 2u wedstrijd, een uur en 3 kwart ongeveer
Rustig aan dit seizoen, ik ben een beetje aan het klussen ook momenteel. Af en toe een clubkoersje voor de fun.quote:
Het goede leven! Ja tochquote:Op zondag 9 augustus 2015 13:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Rustig aan dit seizoen, ik ben een beetje aan het klussen ook momenteel. Af en toe een clubkoersje voor de fun.
Mooi.quote:Op zondag 9 augustus 2015 13:36 schreef Fretwork het volgende:
LBL was een mooie tocht. Goede AirBNB geregeld in Luik, weertje zat mee, geen lekke bandjes.
De 232 had een sterker veld dan ik gewend was van een gemiddelde toertocht, weinig dikkertjes, dure fietsen. Beentjes waren oké, slaap had beter gekund.
Vanaf het begin gelijk glooiend (wij noemen dat gewoon klimmend) richting de Col de Chambralles. Beetje proberen in te houden maar de hartslag ging gelijk omhoog. Redelijk pittige heuvel maar goed te doen. Revitaillering was wat mager, moesten allemaal op rantsoen.
Naar Bastenaken toe en terug veel klimmen die niet geclassificeerd waren maar die toch wel hun invloed hadden op de beentjes. Uiteindelijk begon het officieel weer met de Rideux (langer dan ik dacht) en de Col de Roche aux Frene (veel wandelaars).
Revitaillering na 200km en vervolgens de Redoute op. Zat volledig tegen kramp aan maar had gelukkig nog weinig gestaan, dus had nog wat over. Niet te ver in het rood en uiteindelijk nog best dicht bij bijvoorbeeld Kano. Daarna nog de Roche au Faucons, wederom een steil pokkeding. Gelukkig niet meegedaan aan onze zelf uitgezette race en redelijk omhoog gekomen.
Nog genoeg tijd in Luik gehad voor wat bier en pizza, was een mooi weekend. Nu even uitfietsen op de Posbank.
Vandaar al dat vuurwerk in Frankrijk!quote:Op zondag 9 augustus 2015 08:37 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat was 14 juli al. Maar alsnog bedankt
Nieuwe fiets van m'n vriendin:Niks mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 21:09 schreef Patroon het volgende:
Ik heb van Tommeke sokken gekregen waarop Yankee staat. Nu moet ik altijd denken aan de grootste baas van dit topic.
Reden is enerzijds dat men categorie gecombineerd laat rijden zodat renners aan een hoger niveau kunnen snuffelen anderzijds omdat anders het startveld te mager is.quote:Op zondag 9 augustus 2015 20:40 schreef Carb het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat de amateurs starten met de elite? Ik dacht eerst als opvulling, maar met 80 man op een rondje van een kilometer (of twee) is het weer te druk.
Niet ff stiekem wiel gepikt van je ploeggenoot die naar het ziekenhuis moest?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://app.strava.com/activities/364277616
Snelheid lag op 26,6 bij degene die hem wel uitzette bij de revitaillering.
Reet doet nog wel pijn
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
quote:Op maandag 10 augustus 2015 08:05 schreef Fretwork het volgende:
[..]Strava stopt automatisch als je stil staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://app.strava.com/activities/364277616
Snelheid lag op 26,6 bij degene die hem wel uitzette bij de revitaillering.
Reet doet nog wel pijnMaar ik kan 't mis hebben...
Niet als je naar de wc loopt, kraampje loopt, even gaat stempelen, beetje blijft bewegen. Scheelde 1,7 per uur tussen hen die hem aan hadden staan en hen die hem uitzette.quote:Op maandag 10 augustus 2015 09:48 schreef Patroon het volgende:
[..]
Strava stopt automatisch als je stil staat.
Je moet ook autopauze doen als je <30 gaat. Wat moeten mensen anders wel niet denken?quote:Op maandag 10 augustus 2015 09:50 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Niet als je naar de wc loopt, kraampje loopt, even gaat stempelen, beetje blijft bewegen. Scheelde 1,7 per uur tussen hen die hem aan hadden staan en hen die hem uitzette.
Haha, lijkt me beter idd. Maar vanwege het aantal hoogtemeters en de afstand waren we nogal trots op ons gemiddelde.quote:Op maandag 10 augustus 2015 09:55 schreef ratatat het volgende:
[..]
Je moet ook autopauze doen als je <30 gaat. Wat moeten mensen anders wel niet denken?
Lekker headbangen op Chopped in Half met een kater, kan me fijnere dingen voorstellen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 10:04 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Totaal niet gefietst dit weekend, te grote kater op zondag na Obituary, Canibal Corpse en Sepultura, en een stuk of 15 biertjes in de volle zon op zaterdag. Ik word een dagje ouder, dan kun je niet meer zoveel hebben als jullie jonge goden.
Maar wel gefeliciteerd nog Patroon!
Ze hebben wel een voorliefde voor titels met ingenieuze slagwapens die met hoofden botsen of niet?quote:Op maandag 10 augustus 2015 10:32 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Nee, de kater was pas na et festival lol. Tja, niet iedereen wil gevoelige nummers als 'Icepick Lobotomy' of 'Hamersmashed Face' horen, snap ik, ik draai het ook niet dagelijks. Maar op een festival in het zonnetje met bier...je moet af en toe uit je comfortzone stappen tenslotte, houdt het leven spannend!
Je vat het genre heel treffend samenquote:Op maandag 10 augustus 2015 10:42 schreef Fretwork het volgende:
titels met ingenieuze slagwapens die met hoofden botsen?
Oow dat geloof ik wel hoor, was ook zo bij Mastodon. Voorvak Metallica was dan weer wat ruiger. Langer dan 30 minuten echte metal kan ik gewoon mentaal niet aan.quote:Op maandag 10 augustus 2015 10:47 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Je vat het genre heel treffend samen![]()
Maar het zal je verbazen hoe relaxed en, ja, lief, mensen op zo'n festival voor elkaar zijn. Al het geweld staat op het podium, en de eerste paar rijen springen nogal heftig, dus daar kun je maar beter niet staan, maar verder terug, is iedereen heel onstpannen bezig.
Aluminium is wel een beetje lichte metal, dat kan ik goed hebben.quote:
Ik hoor dit veel mensen zeggen, volgens mij zit daar een hoop ge-papegaai tussen... Want als je ze dan vraagt hoe ze er bij komen is het "Ja dat zegt iedereen op internet".quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:39 schreef kaasplankje het volgende:
ultimate cf heb je volgens mij echt een stijf en licht frame
Cognitieve dissonantie.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:43 schreef muzas het volgende:
[..]
Ownersbias ofzo... zal wel meewerken denk ik.
Ze komen niet voor niks goed uit testen door fietsbladen toch neem ik aan? Vraag me meer af of ik die 200 gram minder of dat extra beetje stijfheid ga voelen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:43 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik hoor dit veel mensen zeggen, volgens mij zit daar een hoop ge-papegaai tussen... Want als je ze dan vraagt hoe ze er bij komen is het "Ja dat zegt iedereen op internet".
Tuurlijk lees je veel goede ervaringen van mensen die er een hebben. Mjah dat lees je ook over cube,g iant, eigenlijk alle fietsen.. Ownersbias ofzo... zal wel meewerken denk ik.
Carbon schijnt wel wat relaxter te rijden dan alu. Minder gestuiter naar het schijnt.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:18 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ze komen niet voor niks goed uit testen door fietsbladen toch neem ik aan? Vraag me meer af of ik die 200 gram minder of dat extra beetje stijfheid ga voelen.
Je kan er beter ver van wegblijven die wedstrijden...levensgevaarlijkquote:Op maandag 10 augustus 2015 12:29 schreef Oksel het volgende:
Hoop kapotte spullen gisteren bij Ronde v Oldenzaal.. o.a. een gloednieuwe Cannondale, en dan de duurste variant. Gebroken achterbrug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |