Denk je echt dat het niveau hoger zou leggen met acht kandidaten? Zes? Betwijfel het.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 04:20 schreef Royyy het volgende:
Ondanks dat ze het al tot de top 10 hebben beperkt, vind ik het nog steeds teveel mensen voor een fatsoenlijk debat.
Mwa voor het niveau opzich zou het niet veel uitmaken denk ik. Maar hoe vaak heb je Carson gehoord tot nu toe? Cruz? Kasich?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 04:27 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Denk je echt dat het niveau hoger zou leggen met acht kandidaten? Zes? Betwijfel het.
Valt wel mee, ze hebben de nummers waarschijnlijk wel om een veto te ondersteunen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 04:28 schreef Intellectueel het volgende:
Overigens, New York Times meldt zojuist dat Chuck Schumer, één van de meest invloedrijke (Joods) democratische senatoren, tegen de Irandeal in het Congress gaat stemmen.
Schisma in de Democratische Partij en een gevoelige klap voor Obama.
Denk dat we die zo nog wel aan het woord krijgen in zo'n kleiner segment.. Maar dat probleem hou je altijd natuurlijk. Als je er maar zes opstelt hoor je er sowieso vier niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 04:29 schreef Royyy het volgende:
[..]
Mwa voor het niveau opzich zou het niet veel uitmaken denk ik. Maar hoe vaak heb je Carson gehoord tot nu toe? Cruz? Kasich?
Lijkt me allesbehalve onzeker op dit moment. Een van de redenen waarom AIPAC en andere lobbygroepen er alles aandeden om Schumer in het nee-kamp te krijgen, is natuurlijk omdat Schumer de status heeft om andere democratische senatoren ervan te overtuigen om ook tegen het akkoord te stemmen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 04:29 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Valt wel mee, ze hebben de nummers waarschijnlijk wel om een veto te ondersteunen.
Zijn al genoeg Democratische swingvotes die hebben aangegeven dat ze het akkoord steunen.. Wil zo wel een lijstje maken als je wil. Schumer is een belangrijke stem, maar zelfs als ze de genoeg Democraten in de Senaat meekrijgen gaat dat in het Huis nog lastiger worden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 04:31 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Lijkt me allesbehalve onzeker op dit moment. Een van de redenen waarom AIPAC en andere lobbygroepen er alles aandeden om Schumer in het nee-kamp te krijgen, is natuurlijk omdat Schumer de status heeft om andere democratische senatoren ervan te overtuigen om ook tegen het akkoord te stemmen.
Ik hoorde inderdaad vandaag dat een aantal D-senatoren hun steun voor het akkoord hebben uitgesproken, maar ik sluit geen democratische crisis omtrent het akkoord uit. Gaat in ieder geval nog aardig spannend worden denk ik.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 04:32 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Zijn al genoeg Democratische swingvotes die hebben aangegeven dat ze het akkoord steunen.. Wil zo wel een lijstje maken als je wil. Schumer is een belangrijke stem, maar zelfs als ze de genoeg Democraten in de Senaat meekrijgen gaat dat in het Huis nog lastiger worden.
Met dat nieuws kwam FOX aan het eind van de middag (lokale tijd) op de proppen, als een soort primeur. Kennelijk vinden ze het zelf heel belangrijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 04:37 schreef Intellectueel het volgende:
Iraanse generaal Suleimani die Putin in Moskou heeft bezocht? Niets over gelezen.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 04:36 schreef Royyy het volgende:
aat spelen denk ik. Over iets meer als een jaar, als Reid met pensioen gaat, wordt Schumer Senate Minority (of Majority) Leader. Er zullen genoeg Democratische senatoren zijn die hem dan heel graag hem in het krijt zullen hebben willen staan
http://www.nytimes.com/20(...)smid=tw-nytimesworldquote:“There are some who believe that I can force my colleagues to vote my way,” Mr. Schumer said. “While I will certainly share my view and try to persuade them that the vote to disapprove is the right one, in my experience with matters of conscience and great consequence like this, each member ultimately comes to their own conclusion.”
Aha, bedankt. Niets over meegekregen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 04:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Met dat nieuws kwam FOX aan het eind van de middag (lokale tijd) op de proppen, als een soort primeur. Kennelijk vinden ze het zelf heel belangrijk.
http://www.foxnews.com/po(...)-russian-leaders-in/quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 04:37 schreef Intellectueel het volgende:
Iraanse generaal Suleimani die Putin in Moskou heeft bezocht? Niets over gelezen.
Klopt als een bus.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 04:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
http://www.foxnews.com/po(...)-russian-leaders-in/
Het grappige is trouwens dat die Suleimani door het Irakese regime een tijdlang werd 'geleend' van Iran om hun strijd tegen ISIS te coördineren ...
Ja natuurlijk kan hij ze niet dwingen. Maar wel verleiden. Iedere senator die een wetsvoorstel indiend heeft de steun van het leiderschap nodig, anders wordt er nooit op die voorstellen gestemd. Daarom wordt er zo weinig tegen het leiderschap ingegaan. Als er een nieuwe leider komt, en diegene heeft nog een IOU uitstaan bij jou... in de interne politiek van het Congress is zoiets enorm belangrijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 04:39 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
[..]
http://www.nytimes.com/20(...)smid=tw-nytimesworld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |